AutoSpaPołącarz Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 coobah, wczoraj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malypb Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Taka mała ciekawostka. Całe drzwi zrobione (cutting) systemem Meguiar's DA Microfiber Correction System - D300, MF cutting pad, DAS-6 PRO. I wykończenie. Prawa strona Meguiar's Finishing Wax (D301) na MF finishing pad i DAS-6 PRO po 5 miesiącach (auto robiłem pierwszy raz na początku czerwca: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=15260). Lewa strona Sonax Profiline Perfect Finish na HexLogic white pad i Flex PE14-2-150 (rotary). Gdybym użył delikatniejszego pada - niebieski lub czarny to byłoby jeszcze lepiej po stronie pasty Sonaxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 coobah, wczoraj. Dzięki za odpowiedź... Fajne jest to, że masz w nicku "AutoSpa...", a piszesz w poście, że wczoraj pierwszy raz trzymałeś polerkę w ręku A może do tej pory ręcznie robiłeś korekty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AutoSpaPołącarz Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Kolego coobah, czy jeśli firma ma w nazwie AutoSpa tzn że musi zajmować się korektami? Jeśli zajmuje się myciem samochodów, czyszczeniem tapicerki, dywanów to już nie mogę jej tak nazwać? Widziałem myjnie bezdotykowe AUTOSPA i jakoś tam korekt też nie robili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 AutoSpaPołącarz, przepraszam... Mam jednoznaczne skojarzenia... Widocznie za długo siedzę już na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AutoSpaPołącarz Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 coobah, przeprosiny przyjęte peace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Taka mała ciekawostka. Całe drzwi zrobione (cutting) systemem Meguiar's DA Microfiber Correction System - D300, MF cutting pad, DAS-6 PRO. I wykończenie. Prawa strona Meguiar's Finishing Wax (D301) na MF finishing pad i DAS-6 PRO po 5 miesiącach (auto robiłem pierwszy raz na początku czerwca: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=15260). Lewa strona Sonax Profiline Perfect Finish na HexLogic white pad i Flex PE14-2-150 (rotary). Gdybym użył delikatniejszego pada - niebieski lub czarny to byłoby jeszcze lepiej po stronie pasty Sonaxa. Obrazek Obrazek Nieźle! A próbowałeś tego Sonaxa później czymś przemyć (IPA, zmywacz sil.)? Jak się pracuje z tym Sonaxem; suchy/tłusty, dobrze się wypracowuje/źle, długo się wypracowuje/krótko? Najlepiej w odniesieniu do Menzerny FF3000/4000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malypb Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Wszystko było dokładnie (kilka razy) przemywane CarPro Eraserem (IPA nie uzywam do lakieru!). Pracuje sie z ta pasta idealnie i krotko (co dla mnie jest zaleta), choc mozna i dlugo (jeweling). IMO lepiej i przyjemniej niz FF4000 (FF3000 nie uzywalem nigdy). Pracowałem zgodnie z "instrukcja" od Todda... --- Rotary Polishing: Perfect Finish was designed around the rotary, and you can achieve stunning results with it! The first thing you need to remember is that a little bit of product goes a long way whether you're using the rotary or the DA. All you need is two small drops of product per working section (roughly 24"x 24"). Using more product won't help you...and it usually reduces performance with most polishes. With the 2 drops applied directly to the pad (usually a finishing pad when using PF as a finish polish), spread the polish around the surface either with the machine off, or with no pressure at 900rpm. Once the product is spread around, increase to a medium pressure at 900rpm with slow arm movement in a cross-hatch pattern (left to right, then up and down). After about 30 seconds, increase the speed to 1200rpm with light pressure for another 30-60 seconds depending on the level of cut or finish you're going for (do a few test sections to see how much time is needed to achieve your desired results). Now if you're dealing with a harder paint, you're usually safe to stop your polishing at 1200rpm. If you're working with softer paints, it's recommended that you then bring it back down to 900rpm with no pressure and slow arm movement to achieve a final burnishing of the paint and to ensure a hologram-free finish. You should find Perfect Finish to be VERY easy to remove from the surface when wiping down! Note: Perfect Finish has a thicker consistency than most polishes, and as a result it will saturate pads more quickly. Be sure to change your pads more frequently than you normally would because cut / finish can and will be reduced dramatically if you're using a pad that is overloaded with polish residue. --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 12 Listopada 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 A nie mówiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woof Opublikowano 23 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 takie tam... 30 na 70 APC PB 1:20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCz Opublikowano 24 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 RM760, Puzzi 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lazina Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Eclipse 2G Cuting Koch Power Cut - futro flexi Polering IP2100 - pomaranczowy flexi Finish SF4000 - czarny wafel urbana bez finishu full Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Elegancko! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 lazina, Poka całego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lazina Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Jest w trakcie prac jak skończę to postaram się o relacje. Pracuje przy nim wieczorami jak mam chwile czasu wiec może to trochę potrwać. Jedno zdjęcie przed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucky Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 lazina, to Twój? Widzę, koła z 1gen, te fajne Zapraszam na MEKP z tym autem i Obowiązkowo pokaż go po skończonej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lazina Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Misiauszy sprowadzone z niemców do sprzedania szykowane. Miało być robione na szybko ale tak mi się spodobało że poświecę mu trochę więcej czasu. Wrzucę coś jeszcze: Aveo 2012r 250km przebiegu Lakierowane 2 elementy ale dobry "fachowiec" postanowił "wypolerować" całe auto by się świeciło. Auto jechało na drugi dzień na prezent miałem je tylko umyć, odkurzyć ale dałem rade zrobić coś więcej PF2500 Pomarańczowy flexi SF4000 Czarny wafel flexi Zabezpieczone Coli 476 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 12 Grudnia 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio_90 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Pacjent to Audi 80 z 1994 roku, w czerwonym akrylu LY3H. Na zdjęciu po przejazdach futrem i białym padem Menzerną 500. Trochę rysek zostało, ale chodziło o odświeżenie zmatowionej powłoki. Lampa tylnia Chrysler 300C. Zielony i żółty korek 3M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pardi Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 ObrazekObrazek Obrazek Obrazek Arek czym to tak ,chwal się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cars Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Brudna tapicerka z New Beetle'a. Prane Puzzi 100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 12 Grudnia 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Malowanie i zabezpieczenie. Wszystko z colourlock . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtasTDI Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 50/50 drzwi po ręcznym jeżdżeniu UC Sory za jakość zdjęć ale mój aparat coś ostatnio nie domaga, chyba mu się obiektyw psuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 20 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Fotka bez przemycia choćby IPĄ rozumiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtasTDI Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Fotka bez przemycia choćby IPĄ rozumiem ? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się