Michał 330xd Opublikowano 25 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Folię kupiłem na allegro Kupiłem rolkę 122x100cm Zużyłem prawie wszystko. Demontaż elementów jest konieczna Przed klejeniem trzeba dobrze odtłuścić powierzchnię. Samo oklejanie nie jest jakoś bardzo skomplikowane. Trzeba poświęcić trochę czasu przy oklejaniu na krawędziach. Podgrzać, naciągnąć, poczekać aż folia wystygnie i tak w kółko. [ Dodano: 25 Wrzesień 2012, 23:42 ] Już wiem o co chodzi z tymi zdjęciami. Jutro postaram się to ponaprawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebcio Opublikowano 25 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Michał 330xd, ładnie wykonana "robota" z ciekawości - bo wcześniej ktoś pisał że buma malowana przyglądam się i nie widzę... tył był malowany ? starość i ślepota dopada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 330xd Opublikowano 25 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Teraz jest zrobione tak jak powinno być i nic nie widać. W poprzedniej relacji przedni błotnik był ciemniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes Opublikowano 25 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Zapoznałem się z relacją na tyle na ile można (nie wszystko widać) i kopara mi opadła... masz zacięcie! Gratuluję zapału i osiąganych efektów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 25 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Dobra robota Dużo włożonej pracy ale efekt ładny Gratuluję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 330xd Opublikowano 25 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Właśnie pracuję nad poprawą zdjęć. Jakieś 2 godzinki i powinno być ok [ Dodano: 26 Wrzesień 2012, 01:41 ] Niestety muszę posklejać relację od nowa. Zdjęcia przestały się ładować, a część znikła. Na razie kasuję to co było wrzucone. Jak poprawie to wrzucę całość ponownie pod koniec tygodnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 330xd Opublikowano 30 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Relacja poprawiona Zapraszam na stronę 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 30 Września 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Wersja 2.0 relacji - ekstra, bardzo fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zybercik Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Jak dla mnie brand new... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kinek01 Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 huuuhhh... aż paluch boli od oglądania zdjęć Dobra robota i ogrom pracy włożony ! Jak utrzymałeś się do 5 rano po całym dniu "szorowania" - , ja bym wypił tira red bulli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 30 Września 2012 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Bardzo dobrze wyszlo! Podoba mi sie ta dbalosc o detale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picollo Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Miałem iść spać a tu się trafiła taka relacja do przeglądnięcia, Super wyszło, widać ogrom pracy. Samochód też niczego sobie, zwłaszcza napęd. Trzylitrowy disiesel z napędem na cztery łapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Podziwiam Cię, widać że poświeciłeś kupę czasu, ale opłacało się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Trochę zajęło mi przejrzenie wszystkiego, ale podsumowując Coś wyczuwam nowy trend na KA z poziomnicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 330xd Opublikowano 1 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Poziom musi być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 330xd Opublikowano 8 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 A tak kropelkuje Golden Shine Paste Wax Auto trochę brudne po 80 km w deszczu autostradą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwsrc Opublikowano 10 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Zabezpieczałeś czymś szyby?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 330xd Opublikowano 10 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Do szyb użyłem AutoGlym Car Glass Polish Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz455 Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Pamiętasz może jakiej marki był ten cynk w sprayu którego użyłeś na tarczach hamulcowych? Zalezy mi na tej informacji ponieważ też chcę zrobić taką operację w swojej E91 a zdaje się że różne spraye mają różne odcienie szarości. Ten użyty przez ciebie bardzo mi odpowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 korekta przednich lamp nie naruszy ich warstwy ochronnej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 330xd Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 mateusz455 Jak znajdę puszkę to Ci jutro napiszę. Lepiej chyba kupić zwykły lakier termiczny i 2 razy pomalować. Cynk jest 2 razy droższy, a rdza po zimie i tak się pojawiła. Ale wytrzymało znaczenie dłużej niż po lakierze. pawel1380 Korekta pastami na pewno nie. Podobno jak się papierem zjedzie warstwę ochronną to lampy mogą zrobić się zółte. Minęły już 2 lata jak mam ściągniętą papierami warstwę ochronną i w między czasie zrobioną korektę i lampy świecą tak samo jak przed zabiegami. Jedyne co zauważyłem to łatwiej się rysują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin P. Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Jedna rzecz mnie strasznie drażni. Dekielek w kole powinien być wypoziomowany zgodnie ze znaczkiem ///M na kole. Popraw to proszę, profi to profi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 super relacja i super praca najpierw myłeś rękawicą nigrin, potem megsem. duża różnica w myciu i efektach? przede wszystkim o rysy pytam pozdrowienia dla kolegi krakowskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver_Shadow Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 zarówno pierwsza relacja jaki i druga (ze wskazaniem na drugą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 330xd Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 mateusz455 Marcin P. Obiecuję, że na wiosnę poprawię pepe Główna różnica jest taka, że z rękawicy Nigrin po wyjęciu z wiadra bardzo szybko wycieka woda i nawet przy dużej ilości szamponu słabo się pieni. Megs trzyma wodę i dobrze pieni. Co do rys to nie zauważyłem która bardziej rysuje. Zawsze nakładam pianę aktywną i dokładnie spłukuję i nie ma za bardzo czym się rysować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się