Jump to content

Miejsca warte odwiedzenia


Recommended Posts

Rzucam temat do dyskusji.

 

Piszemy jakie miejsce/miasto jest warte odwiedzenia, jak najlepiej dojechać, co koniecznie zobaczyć.

 

 

Może zacznę;

Ostatnio odwiedziłem Wiedeń. Dojazd polskibus.com za całe 50zł w obie strony!

Po mieście najlepiej sie poruszać komunikacją miejską, Wienn Karte (wszystko) kosztuje kilka euro. Koniecznie trzeba zabrać ze sobą przewodnik. Po męczących spacerach po starym mieście, polecam odwiedzić Prater Park (konkretne wesołe miasteczko)

btw, pełno tam Polaków.

 

PS jak ktoś był w Tropikalnej wyspie pod Berlinem, chętnie przeczytał bym kilka słów.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Po mieście najlepiej sie poruszać komunikacją miejską

 

Od kilku dobrych lat jestem w Wiedniu 3x w roku u siostry, i roweru absolutnie nic nie pobije, oczywiście o ile pozwala pogoda ;) Choć fakt faktem że komunikację mają niezłą i można bezstresowo objechać całe miasto. Poza Praterem i starówką polecam :

 

Baseny Krapfenwaldlbad :

 

 

ixsigp7618.jpg

ixsigp7619.jpg

 

Kahlenberg , rewelacyjna panorama i jeszcze fajniejsze drogi w okolicy, szczególnie w nocy :evil:

 

 

Hundertwasserhaus

 

ixsigp1570.jpg

 

Opere :

 

ixsigp2450.jpg

 

Pałac Schönbrunn :

 

ixsigp1808.jpg

ixsigp1887.jpg

 

Last,but not least - ku każdorazowemu "zachwytowi" mojej dziewczyny :D

 

ixsigp1971.jpg

Link to comment
Share on other sites

Na usprawiedliwienie kiepskich fotek niech będzie fakt iż horyzont zawsze wyjdzie rozmazany (zamglony) z powodu dużej wilgotności, czy jak kto woli ciągłej bryzy wystepującej w tym rejonie Grecji, to samo jest na zachodnim wybrzeżu Turcji.

 

Może warto ten temat rozbudować o dwa/trzy podtematy z linkami do polecanych miejsc np. wakacje, wakacje z dziećmi, weekendowy wypad.

Link to comment
Share on other sites

Ja jak zwykle polecę Monaco:)

Nocleg można w 3 gwiazdkowym od 50zł za noc wyrwać. Będąc tam koniecznie odwiedzić Nicee!

Pięknie, czysto - jak dla mnie raj na ziemi:)

DSCF1349.JPG

DSCF1272.JPG

DSCF1094.JPG

 

A druga opcja to minorka, cicho, spokojnie i pięknie:

DSC_0582_resize.jpg

DSC_0599_resize.jpg

DSC_0632_resize.jpg

DSC_0450-1_resize.jpg

DSC_0243_resize.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tak jak Blade również polecam Zante, widoki nie z tej ziemi. Kilka fotek, wykonanych własnoręcznie kompaktem, nie podkręcanych w żaden sposób

 

img3882a.jpg

 

img3837s.jpg

 

img4140e.jpg

 

img4079g.jpg

 

img4154n.jpg

 

img4270r.jpg

 

img3791l.jpg

 

I na koniec wisienka na torcie :D , jak by to powiedzieć.... Nasi tu byli :lol:

 

img4207i.jpg

Link to comment
Share on other sites

Wodnik! Twoje zdjecia sa :good: Masz chlopie wyczucie do fotek!

Co prawda nie bylem ale wiem, ze czasem trafiaja sie fajne okazje na lot do St. Marteen. Jak wpiszecie na YT bedziecie wiedziec o co chodzi - mz. najciekawsze lotnisko na swiecie ;) Mam zamiar sie tam wybrac jak "promocje" beda korzystne co i Wam polecam...

Link to comment
Share on other sites

Dzięki, ale to raczej kwestia wybrania 6 ładnych z bardzo wielu. Nie mniej gorąco polecam zobaczyć na własne oczy. Dużym plusem jest brak tłoku - na obojętnie której plaży łatwiej znaleźć miejsce o 12 niż we Władku o 9 rano :wallbash: O

Link to comment
Share on other sites

A ja wam polecam coś z innej beczki, na wyjazd z rodzinką np. w niedziele ;)

http://www.juraparkkrasiejow.pl/

 

Wiem ze masz blizej do tego co podales, ale fajniejszy JuraPark jest w Baltowie - chociaz to ten sam wlasciciel ale w Bałtwoei przynajmniej w zeszlym roku byl bardziej rozbudowany. Jak ktos jest w polowie drogi to lepiej do Baltowa.

Link to comment
Share on other sites

miałem na myśli "przepis na weekend" :D

też tak na początku zrozumiałem ....ale temat się rozwija o łykendowe wakacje ;)

 

 

mega zdjęcia i miejsce ten kolor wody wręcz mnie podnieca :D

ca121d83e8a85572m.jpg

u nas też masz taki kolor wody...

dla ciekawskich google hasło KRAKÓW-ZAKRZÓWEK...

Link to comment
Share on other sites

Ja od siebie mogę polecić parę fajnych miejscówek :

 

- Monaco - FOTKI

 

* TUTAJ fotki aut, które można tam spotkać na ulicach ;-)

 

- Hiszpania ( konkretniej Costa Brava - Lloret De Mar ) wraz z stadionem Barcy - FOTKI

 

- jeśli ktoś uderza w narciarstwo, to rejony Alp austriackich, jak i włoskich są prześliczne :good: - FOTKI

 

- Turcja, rejony Bodrum, Pammukale czy Efez, ew. podróż na Rodos, piękne i malownicze tereny, gwarancja pięknej pogody przez cały pobyt ;) -

 

FOCIEKI

 

Sorry, za nieco przydługi wywód :good:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Nie wiem czy ktoś był, ale tym co nie byli polecam wypad do Stuttgart'u do muzeum mercedesa i porsche, odległość miedzy nimi około 10 km a jest co pozwiedzać, a szczególności w muzeum mercedesa

 

a tak przy okazji jak ktoś będzie się wybierał, to lepiej zostawić przyzwyczajenia detailiera w polsce

 

ponieważ

DSC05998.JPG

 

większość samochodów tak wygląda :shock::thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.