S3ci0r Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 kogoot, toś mnie pocieszył jedynie 415.00zł akurat są w promocji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubz Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 EBC green stuff albo red stuff-cena spora ale warto, nie pylą i hamują lepiej Z tym, że nie pylą to pojechałeś Jeździłem na zestawie EBC Green Stuff + EBC Turbogroove i po kilkudziesięciu km felgi były "matowe". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 zamówiłem ATE ceramic na przód bo przy std ATE po 300km polską autostradą mam ciemne felgi.... tył bosha już tak nie pyli ale tam też jest inna siła hamowania mam nadzieje że problem z czarnymi felgami zniknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Jeśli temat dotyczy klocków... Jeździ/-ł ktoś na Ferodo DS Performance / DS2500 ? Jak wrażenia / trwałość / pylenie? Jeżdżę na DS Performance i jestem bardzo zadowolony, jeśli chodzi o pylenie to oczywiście pylą i to sporo, ale co tam pylenie te klocki są wyśmienite (warte swej ceny). Przesiadając się czasami do Skody Fabia a tam jest Ferodo Premier to odnoszę wrażenie że skoda nie hamuje... Jeździłem też na klockach Ferodo Racing w Octavii RS, na początku strasznie piszczały, po zakupie tego środka całkowita cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Kubz, też jeździłem na takim zestawie, ale zdecydowanie mniej pyliły niż zwykłe klocki Ale hamują zdecydowanie lepiej od serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ja bym chciał tylko poprawić tam pare opini na górze. To nie prawda, że tylne hamulce nie mają wpływu nawet przy lekkim hamowaniu. Proponuje przejechać się autem z zepsutymi hamulcami z tyłu. Nawet przy powolnym dojeździe do świateł będzie dusić mocno pedał hamulca. To jak jest realizowany rozkład hamowania na osi zależy od producenta. Jedni stosują rozdzielacze siły hamowania, a inni (jak np. Mercedes) regulują rozkład jedynie wielkością hamulca. Mocniejsze wersje mają większe tylko tylne hamulce (np. C/E200 n/a a C/E200 Kompressor) i to znacznie poprawia jakość hamowania zwłaszcza przy wyższych prędkościach. W przypadku zablokowania tylnej osi interweniuje ABS. Także siła hamowania nawet nie jest zależna od obciążenia. Tylne hamulce są równie ważne co przednie. Bosche to dobre klocki. Na pewno w pudełku nie znajdziecie ich klocków, conajwyżej przebrandowane czyjeś. Nie wiem kogo. Może TRW, może Lucas ATE to dobre hamulce, ale obecnie już nie widzę różnicy pomiędzy innymi producentami (Textar, TRW, Lucas) a kosztują znacznie więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 TRW, może Lucas To od dłuższego czasu to samo. Nie znajdziecie klocków które dobrze hamują i nie brudzą felg (nie wiem jak z ceramicznymi). Klocki dobrze hamujące są miękkie i szybko się ścierają. Twarde będą mniej pylić ale też gorzej hamować i mogą niszczyć tarcze (sam to niestety przerabiam u siebie). Jedne z lepszych cywilnych klocków to na pewno TRW(Lucas), Textar, ATE. Tyle ode mnie. Gale mają bardzo czuły układ hamulcowy dlatego wydaje mi się że wiem co mówię. Z resztą na forum mitsumaniaki.pl są ponad stu stronne tematy poświęcone tej tematyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conrado Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ojciec jeździł na ebc red stuff + tarcze ebc ultimax, redy są bardzo twarde, żeby dobrze hamowały muszą być rozgrzane, tarcza ultimax niesamowicie hałasuje, jak każda nacinana tarcza, do tego momentalnie się krzywiła (3 razy przetaczana i po tygodniu-dwóch znów czuć wibracje na kierownicy). Redy zwykłe tarcze ate przegrzewały. Plus jest taki, że pylenie jest naprawdę niewielkie. Teraz założył zwykłe tarcze ate + klocki ate ceramic i jest naprawdę zachwycony, nagrzewanie w normie, zimne też dobrze hamują, pylenie porównywalne z ebc red. Ale jeśli ktoś chce mieć dobre hamowniki to słyszałem opinie, że tylko tarox g88 lub brembo oro + ferrodo ds performance lub ds2500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burner Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 brembo oro + ferrodo (...) ds2500 O tym właśnie myślę. Wiecie, czy DS2500 są dostępne do Renault Mastera 2.5dCi 2006r ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fancivi Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 conrado nie wiem jak Twoj ojciec jezdzi ale tarcz EBC Ultimax nie udalo nam sie pogiac... jezdzily w CRX przod Red Stuff+ EBC Ultimax /Tyl Green + EBC gladkie. Moc kolo 260KM i hamulce naprawde nie mialy lekko. Nie bylo problemu hamowac z 200km/h do 0, skutecznosc hamowania byla bardzo dobra. Wielokrotne hamowanie po wyscigach na 1/4 mili tez ciagle pewny hamulec. Wiec nie wiem jak trzeba katowac tarcze zeby ja pogiac... Co do hamulcow tylnich i ich braku, z wlasnych doswiadczen nie polecam!!! Z braku czasu na wymiane, okladziny z tylu znikly. Teraz hamowanie to masakra... z niewielkich predkosci nie ma juz pewnosci hamulca a co dopiero z wiekszych. Hamulce tylnie maja rowzniez bardzo duzy wplyw na ogolne hamowanie pojazdu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conrado Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Fancivi, najlepsze jest to, że nie były wcale katowane, ot normalna jazda po mieście, tyle, że w samochodzie odrobinę cięższym - s210 jeśli ma to jakieś znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeep Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 no pewnie ma.. mam u siebie trw/lucas troszkę piszczeć lubią, pylą jak każde inne na felgach zero wosku czy innych rzeczy, same z siebie lekko podniszczone, ale to już zadanie żeby poszukać używek z kół zapasowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alzak Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Jeśli temat dotyczy klocków... Jeździ/-ł ktoś na Ferodo DS Performance / DS2500 ? Jak wrażenia / trwałość / pylenie? Super klocki jak lubisz czasami troszke przycisnac, ale niestety szybko sie koncza. Ja polecam Mintexy seria M1144 dwa razy tansze nie trzeba ich dogrzewac do optymalnego dzialania, i w moim przypadku nie piszcza jak DSy ... moje nastepne klocki tez beda M1144 nie polecam EBC red, green albo yellow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fancivi Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Fancivi, najlepsze jest to, że nie były wcale katowane, ot normalna jazda po mieście, tyle, że w samochodzie odrobinę cięższym - s210 jeśli ma to jakieś znaczenie jezeli tarcza byla dostepna do tego auta to i powinna wytrzymywac bardzo dziwne... choc zdarzaja sie przypadki ze klocki EBC Red Stuff kruszyly sie i pekaly po upalaniu na torze. Nie liczne przypadki a jednak wiec moze z tymi tarczami wyszlo podobnie Jak pisze Alzak Ferodo DS Performance / DS2500 dobry zestaw ale cos za cos, mozna poszalec ale i czesciej wymienic trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Ja zrobiłem jakieś 60tyś. w poprzednim aucie na turbogrove + green i nic się nie działo z tarczami. Najprostszą metodą, żeby je pogiąć to wpaść w kałużę na rozgrzanych tarczach, więc może od tego się odkształciły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conrado Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 raczej nie, bo uważał na to zawsze, może miał pecha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 zestaw kupiony: tarcze Ferodo, klocki Kashiyama, w piątek zmiana i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koza Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Czemu takie klocki? Mogłeś coś lepszego brać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Swoop, Właśnie męczę się z Kashiyamą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Mnie niebawem czeka wymiana hamulców a na pewno klocków i planuję postawić na TRW W Toyocie mamy 4 x tarcze + klocki tej firmy i muszę przyznać, że naprawdę żyleta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koza Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 blaszczu, Toyota Avensis T25 sama w sobie ma bardzo skuteczny układ hamulcowy. Może spróbuj tym razem boscha, w Avensie T25 sprawdzają się nad wyraz dobrze. Polecam sprawdzone. Poza tym OEM cześci hamulcowe do Avensisa takie jak klocki produkuje własnie bosch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Swoop, Właśnie męczę się z Kashiyamą tzn? jakieś bliższe info? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Swoop, Strasznie twarde. Niszczą tarcze. Skuteczność hamowania średnia. Wcześniej docierane ok 300 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 no to mnie pocieszyłeś, ale u mnie ida na tył, więc mam nadzieję, że tarcza trochę wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alzak Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Tak calkowicie z innej beczki od zawsze mnie zastanawialo dlaczego ludzie szukaja jak najtanszej opcji jezeli chodzi o hamulce i opony ... Moj Ojczym przez kilka lat mial wulkanizacje i obok warsztat zajmujacy sie serwisowaniem samochodow, ilosc dobrych samochodow przyjezdzajacych na wymiane klockow czy tarcz z pytaniem " jakie ma Pan najtansze" byla szokujaca ... Czy ludzie nie zdaja sobie sprawy ile zalezy od dobrego materialu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się