Skocz do zawartości

OPINIE o sklepie MX NOWICKI


mx_nowicki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Dystrybutor

wojtoo, w takim razie zaszła jakaś pomyłka ponieważ zawsze zwracamy koszty przesyłki jeżeli wina leży po naszej stronie. Bardzo proszę o podanie na PW numeru zamówienia i zaraz wyjaśnimy sprawę.

Niestety nie jesteśmy nieomylni, ale zawsze staramy się załatwić sprawę tak żeby klient był zadowolony, a już na pewno zwrócić pieniądze przesyłkę zwrotną.

 

I jeszcze chciałabym się odnieść do gratisów ponieważ sprawdziłam zamówienie i widzę, że przesyłka paczkomatem o wartości 8,5 zł była za darmo dlatego przy pewnych wartościach zamówień nie możemy dokładać jeszcze dodatkowych produktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam zakup i dostawa przebiegła bardzo szybko ale dostałem nie to co zamówiłem.

Oczywiście bez problemu wymieniono ale musiałem zapłacić za przesyłkę i stać na poczcie.

Kosztów które poniosłem mi nie zwrócono. Gdyby przynajmniej w ramach przeprosin dołożono głupi zapach za 5zł puściłbym sprawę w niepamięć.

A tak niesmak pozostał. Inne sklepy dają gratisy do mniejszych zamówień i bez żadnych "przewinień"

Popracujcie nad PR i wizerunkiem

---------------------------------------

 

Temat załatwiony, uzgodniliśmy na PW. Jako klient jestem w pełni zadowolony.

Jako uzupełnienie chciałem dodać ze paczka z właściwą zawartością poszła do mnie zanim zwróciłem swoją, także naprawdę trudno o szybsze załatwienie sprawy.

 

LOL

Wojtoo

I po co te nerwy?

Nie było PW napisać z wyjasnieniem najpierw?

 

Powiem tak;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

LOL

Wojtoo

I po co te nerwy?

Nie było PW napisać z wyjasnieniem najpierw?

 

Nie wiem gdzie widzisz nerwy. Wyrazam opinie do ktorej ma prawo i przedstawiam fakty.

Pisałem do MX czy zostaną zwrócone koszty i takie zapewnienie dostałem.

Nie widzę potrzeby dzwonić kilkukrotnie i upominać sie o kilka zł bo to troche "niskie"

I jeszcze chciałabym się odnieść do gratisów ponieważ sprawdziłam zamówienie i widzę, że przesyłka paczkomatem o wartości 8,5 zł była za darmo dlatego przy pewnych wartościach zamówień nie możemy dokładać jeszcze dodatkowych produktów.

Nie upominam sie o gratisy, bo rozumiem ze przecież nie możecie dokladać do biznesu. Wpadki zdarząją sie każdemu. Chodzi tylko aby z takie wpadki wyjść z twarzą.

Anegdota: Zamawiałem kilkukronie na Amazon.com (przesyłka darmowa) jak w PL ledwo co można było kupić i kiedys przyszło do mnie przesiąkniete pudełko. Złożyłem RMA (reklamacje) i dostałem maila ze pieniądze zostały zwrócone a pudełko moge wyrzucic lub zatrzymać. Dodam ze pekł megs wax nxt a w pudełku był m.in. zymol hd clense,megs natural shine megs dc2 i chyba kilka mikrofibr

EOT z mojej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

jeffik, to musimy informować jak będzie świeża dostawa (a będzie jutro :-] ), bo wtedy się kleją :mrgreen: ja wolę takie kruche tylko niestety najczęściej znikają zanim zmienią stan więc rzadko mam okazję żeby się delektować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

barteKKK03, jest jeden truskawkowy (już odpaliłam na sklepie). Dzisiaj mieliśmy dostawę, ale niestety nie wszystko co zamawialiśmy przyjechało więc musimy dokładnie sprawdzić co mamy (ale ta jedna sztuka jest na pewno).

 

wojtassss, dzisiaj wysyłamy paczkę więc na pewno będzie na początku tygodnia (najpóźniej).

 

michal88, już dzisiaj jest w Łodzi więc w każdej chwili można odbierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jeden truskawkowy (już odpaliłam na sklepie).

Już nie ma :P

 

100002829 zapłacone prze PayU :)

 

Paczkomaty w weekend też są obsługiwane?

Przesyłkę będę mógł odebrać najwcześniej w poniedziałek, ale chyba nic się jej nie stanie jak ewentualnie trochę poleży w skrytce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

barteKKK03, czasami paczki są dostarczane w sobotę (zdarzyło się nawet, że w niedzielę) ;) Przy tych temperaturach, które są obecnie na pewno nic się paczce nie stanie (no chyba, że czeka nas kolejny atak zimy :mrgreen: OBY NIE!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

ferenc.romek, dzięki ;) staramy się realizować zamówienia jak najszybciej (jeżeli mamy możliwość to nawet w dniu kiedy zostało złożone).

 

tfelek, prawda Tomaszu. Sama prawda :D ale ciii, bo to chyba się leczyć powinno :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.