Skocz do zawartości

OPINIE o sklepie MX NOWICKI


mx_nowicki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Dystrybutor
Jest szansa na wysyłkę dzisiaj zamówienia nr 100001524 ?

Trochę pilna sprawa :cry:

 

Przekazałam już informację i jest szansa na wysyłkę w dniu dzisiejszym :) Bardzo się będziemy starać żeby dzisiaj zrealizować zamówienie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest szansa na wysyłkę dzisiaj zamówienia nr 100001524 ?

Trochę pilna sprawa :cry:

 

Przekazałam już informację i jest szansa na wysyłkę w dniu dzisiejszym :) Bardzo się będziemy starać żeby dzisiaj zrealizować zamówienie ;)

 

Dziękuję bardzo :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
Jest szansa na wysyłkę dzisiaj zamówienia nr 100001524 ?

Trochę pilna sprawa :cry:

 

Przekazałam już informację i jest szansa na wysyłkę w dniu dzisiejszym :) Bardzo się będziemy starać żeby dzisiaj zrealizować zamówienie ;)

 

Dziękuję bardzo :good:

 

Paczka została wysłana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest szansa na wysyłkę dzisiaj zamówienia nr 100001524 ?

Trochę pilna sprawa :cry:

 

Przekazałam już informację i jest szansa na wysyłkę w dniu dzisiejszym :) Bardzo się będziemy starać żeby dzisiaj zrealizować zamówienie ;)

 

Dziękuję bardzo :good:

 

Paczka została wysłana :)

 

:shock: nie wiem jak wam dziękować. Za przeproszeniem dupsko uratowane :-]. Klient Lexusa wypowiada stanowcze NIE na prośbę przedłużenia terminu :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie :) Odebrałem przed chwilką zamówienie nr. 100001532. I mam pytanko dotyczące lakierów zaprawkowych. Otóż wszystko to, co było w tym plastikowym pojemniczku/miarce jest mokre od bezbarwnego. Łącznie z tymi patyczkami do nakładania oraz papierami ściernymi. Czy to normalne? Bo papier mokry od lakieru raczej słabo się nadaje do użytku - dobrze mówię, czy nie? :o

Buteleczki nie wyglądają na "uszkodzone", więc problem chyba nie powstał ze względu na transport.Prędzej przecieka chyba zakrętka. Ciężko stwierdzić bo mokre.. :evil:

 

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź,

Maciek ;)

 

--------

 

Wyjąłem wszystko z pudełka. Okazało się że nie zakręcony był pojemniczek z bezbarwnym i 1/5 lakieru wylała się brudząc wszystko :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
Wiolka mx_n, właśnie uczulam Was na pakowanie - bo na dwie przesyłki od Was w obu było coś ulane lub wilgotne.

 

To dlaczego nam tego nie zgłaszasz? Nie przypominam sobie żebyś podczas ostatniej przesyłki zgłaszał jakieś uszkodzenia (a tak szczerze śledząc Twoją historię na forum na pewno coś byś na ten temat "napomknął").

 

Oczywiście weźmiemy sobie tę bezcenną radę do serca, bo przecież sami na to nie wpadliśmy żeby każdą butelkę owijać katonem i metrami taśmy klejącej żeby wszystko przyszło całe... :dontknow: Nie wiem czy zauważyłeś ale sprawa Capaza nie dotyczyła złego spakowania paczki.

 

Niestety bardzo często problem sprawiają oryginalne opakowania i na to wpływu nie mamy.

 

Sprawa z Capazem została załatwiona via PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obruszaj się tak.

Po co mam wspominać, jak i tak to nic nie da - ciągle pakujecie w ten sam sposób - karton i taśma, więc nie wiem, co miałoby się zmienić. :)

 

(a tak szczerze śledząc Twoją historię na forum na pewno coś byś na ten temat "napomknął"

Bez uszczypliwości proszę.

 

Miłego dnia. 8-)

 

[ Dodano: 9 Sierpień 2012, 12:24 ]

Teraz sprawdziłem - problem 'wilgotnej' paczki był dopiero z ostatnią.

Poprzedni przypadek był z inną firmą.

Zwracam po części honor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
Nie obruszaj się tak.

 

Nie obruszam się tylko odpowiadam na Twoje zarzuty.

 

Po co mam wspominać, jak i tak to nic nie da - ciągle pakujecie w ten sam sposób - karton i taśma, więc nie wiem, co miałoby się zmienić.

 

Napisz w takim razie jak powinniśmy pakować. Chętnie poznam sposób na 100% gwarancję nieuszkodzenia paczki. Tylko błagam żeby był sprawdzony na przynajmniej na 1000 paczkach wysłanych za pośrednictwem kurierów/ Poczty Polskiej/ Paczkomatów.

 

Bez uszczypliwości proszę.

 

To nie uszczypliwość tylko fakt. Konstruktywną krytykę chętnie przyjmiemy do siebie. Jeżeli masz złoty środek na 100% gwarancję przesłania nieuszkodzonej paczki to chętnie ją poznam. Możesz sobie prześledzić ten temat i zobaczyć "kilka" pozytywnych opinii konkretnie o naszym sposobie pakowania ale może "Twój" okaże się lepszy. :dontknow:

 

Miłego dnia.

 

Wzajemnie.

 

[ Dodano: 9 Sierpień 2012, 12:28 ]

Poprzedni przypadek był z inną firmą.

Zwracam po części honor.

 

No jak widać nie tylko my jesteśmy niedoskonali ;) A tak na serio to problem sklepów polega na tym, że niestety obrywamy po uszach za przewoźników. Uwierz nie chcemy narażając siebie na dodatkowe koszty i klienta na dyskomfort otrzymania uszkodzonej paczki i staramy się zapakować najlepiej jak się da...nie zawsze się udaje. Niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepotrzebnie naprawdę podjęłaś aż tak na poważnie ten temat, gdzie ja tylko nawiązałem do wypowiedzi Capaza - wiem, że dbasz o pijar, ale nie wyciągaj mieczy na takie coś. :)

Zdarzyło się - nie pisałem, bo jak wiadomo nikt nie jest doskonały i jak słusznie zauważyłaś - nie zawsze wina jest po stronie sklepu, a przewoźnika - i tak wiem, że pakujecie najlepiej jak to możliwe, więc pisząc jakiekolwiek zarzuty byłoby to nie na miejscu z mojej strony.

Wystarczy czy piszemy sobie dalej? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
Wystarczy czy piszemy sobie dalej?

 

Nie widzę sensu dalszej dyskusji szczególnie, że przy Twoim profilu pięknie się czerwieni "bezsensowne uwagi w stronę innych użytkowników". Powyższe wypowiedzi i to o "pijarze" odbieram dokładnie w taki sposób.

 

Pozdrawiam

Wiolka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiolka mx_n, trochę mi teraz głupio, że napisałem tutaj a nie na PW :oops:

Dziękuję za szybką i satysfakcjonującą odpowiedź :good:

Niestety czasem się zdarza, że coś się wyleje ;)

Jeżeli natomiast chodzi o opakowanie to naprawdę nie mam żadnych zastrzeżeń. Sam bym tego lepiej nie zapakował.

Tak więc trochę się winię, bo cała dyskusja powyżej spowodowana została moim postem, za co serdecznie przepraszam :dontknow:

 

Wam dziękuję za transakcję i terminowość, natomiast DawPi życzę, by kolejne paki dochodziły bez zastrzeżeń. :good: Niestety znam realia i wiem jak wygląda sposób transportu przesyłek pocztowych i kurierskich - czasami coś mega delikatnego dochodzi w idealnym stanie, a ze świetnie zapakowaną, pancerną paczką coś się stanie.

 

Pozdrawiam,

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówionko dotarło cało i zdrowo ani kropelka się nie uroniła z całej zawartosci paki ;)

 

Polecam również rozwiązane sklepu jakim jest system ratalny Żagiel...

Gdyby nie to musiałbym chyba jeszcze z pól roku zbierać wszystko co potrzebowałem a tak w ciągu tygodnia załatwiłem wszystkie formalności,włącznie z odebraniem już przesyłki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.