Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W autach po 2000r problem korozji od mycia w zasadzie nie występuje, bo ocynk szedł już wszędzie. Oczywiście jeśli mowa o aucie bezwypadkowym.

 

To ciekawe dlaczego wszystkie mercedesy, audi i bmw rdzewieją, nie mówiąc już o innych wynalazkach

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • Administrator
Opublikowano

miki, bo najwidoczniej były kiepsko naprawione. Nie widziałem bezwypadkowego auta z ostatnich 10 lat które miało by na sobie rdze.

Opublikowano

Mercedes spitolił blache, Audi jesli było bite to bedzie rdzewiało BMW tak samo. Ale chodzi mi o sam fakt dlaczego tak ludzie sądzą??? Czyżby mycie było złe dla samochodu???Oczywiscie mycie ręczne tylko szamponami samochodowymi np. raz w tygodniu.

Opublikowano
To ciekawe dlaczego wszystkie mercedesy, audi i bmw rdzewieją, nie mówiąc już o innych wynalazkach

 

Masz któreś z tych aut czy gdzieś po prostu wyczytałeś ?

Może i Mercedes nie jest taki jak dawniej, ale co do Audi i BMW mam odmienne zdanie.

Opublikowano

Pracowałem kilka lat na myjni i sporo się tego przetoczyło. Co do Audi to nigdy mi się praktycznie nie trafiło żeby je rdza zjadała, natomiast w przypadku nowych Fordów i Fiatów Stilo było to nagminne. Zresztą znajomy pracujący w serwisie Forda przy przygotowywaniu aut na serwis to potwierdza. A odnośnie Mercedesów tyczyło się to chyba Vito i MLów, z nimi były właśnie jakieś jaja.

  • Moderator
Opublikowano
miki, bo najwidoczniej były kiepsko naprawione. Nie widziałem bezwypadkowego auta z ostatnich 10 lat które miało by na sobie rdze.

 

A to byś musiał obejrzeć jakiegoś Focusa albo Almerę 4D gdzie też się zdarzały przypadki rdzewienia tylnej klapy :D

A najfajniejszy był przykład rdzewienia nowego dostawczego merca co pokazywali na TVN Turbo - rdzewiała cała część ładunkowa a serwis dał facetowi środek do usuwania rdzy i kazał smarować :lol:

Opublikowano
Masz któreś z tych aut czy gdzieś po prostu wyczytałeś ?

Może i Mercedes nie jest taki jak dawniej, ale co do Audi i BMW mam odmienne zdanie.

 

Przypadkowo posiadam jeden z tych samochodów, nie mówiąc już ile ich robiłem i większość z nich była bezwypadkowa. Wiedz o tym że w prawie każdym audi A6 rdzewieje dach przy listwach na dachu, i tylne klapy(nawet ocynk nie pomaga). W A8 aluminium też ładnie oksyduje. Co do mercedesa to rdza je zawsze zjadała z tym że kiedyś miały trochę grubszą blachę :D Nie piszę tu o rdzy takiej jaką się widzi na starych escortach ale o kwiatkach pod lakierem, wystarczy go zdrapać i w większości wypadków zobaczyć dziurę.

Ten jest z 2003r nie bity i nie lakierowany nigdy wcześniej A6%20%5B1024x768%5D.jpg

Opublikowano
Ta A6 ze zdjęcia to chyba jakaś wada fabryczna, bo nazwanie tego "wszystkie" to trochę za dużo :P

 

Napisałem że PRAWIE wszystkie. A tą wadę fabryczną to audi ma już od czasów audi 100 C4 gdzie na tylnej klapie zawsze były odpryski i rdza pod spodem.

 

Tu jest następna wada fabryczna :lol:

Nowy%20folder%20%284%291.jpg

Opublikowano

Zgadzam się z Mikim...obejrzyjecie sobie Fordy, mamy focusa 2003r. nigdy nie malowany a spody drzwi już w rudej są..A6 Avanta również miałem i to samo, purchle przy relingach. Niestety trzeba się pogodzić że auta które są teraz produkowane mają starczać na 10 lat uzytkowania i na złom a my po nowe do salonu :wallbash:

Opublikowano

a jak by nawoskowac auto coli 476, i na to nałozył FK 1000p ?

coli by wyciagnał głebie a FK by "oblał szkłem" robiac blask ;)

takie moje gdybanie, ale moze ktos bardziej doswiadczony robił takie zestawienie :)

  • Moderator
Opublikowano

Czy używał ktoś wosku Bh Autobalm? Chodzi mi głównie o efekt maskowania rys który podobno posiada. Temat był poruszany ładnych kilka postów wcześniej, miały być nawet jakieś fotki ;) ale się nie pojawiły dlatego odświeżam...

Opublikowano

rychu, tak, używałem. Bardzo dobrze maskuje drobne rysy i odżywia lakier. Zdjęć nie ma bo 'ktoś' mi ich nie przysłał:P

  • Moderator
Opublikowano

kuflik, A to chyba nawet wiem kto, bo się pojawił we wcześniejszej rozmowie o BH AB :)

Napisz jak z trwałością tego wosku bo trochę czasu już upłynęło i chyba można już coś na ten temat powiedzieć.

Czy położenie pod ten wosk jeszcze AG SRP ma sens, czy już za dużo tych wypełniaczy by było?

Opublikowano

barekSZO, nie warto, nie wiem co to znaczy "na sucho" ogólnie samochód poleruje się bez wody, lepiej kupić coś z Meg's, zależy też w jakim stanie masz lakier i co chcesz osiągnąć, napisz coś więcej i wstaw zdjęcie auta i rys

Opublikowano

rychu, nie wiem jak z trwałością bo bawiłem się w wawie, a potem próbkę zostawiłem adminowi i nowej się nie dorobiłem.

Ja bym srp nie dawał, tylko jakiś czysty cleaner.

Opublikowano

Evo narazie to jest nie probowalem w ogole #105, ale ostatnio sporo pracuje na UC i coraz czesciej na SSR3 i trzeba sie cholernie napracowac w przypadku Audi, BMW czy Mercedes, szczegolnie na masce, dlatego szukam czegos ostrzejszego :)

  • Administrator
Opublikowano

105 jest naprawdę mocno i sugeruje najpierw sprawdzić zanim zaczniesz szukać czegoś silniejszego ;)

Opublikowano

Nie no jasne, przymierzam sie wlasnie do zakupu jak tylko zejde z tego co mam :)

 

Ale juz tak po glowie sie mysle co moze byc jeszcze mocniejszego oprocz 105 na welniaku ;)

Opublikowano
Nie no jasne, przymierzam sie wlasnie do zakupu jak tylko zejde z tego co mam :)

 

Ale juz tak po glowie sie mysle co moze byc jeszcze mocniejszego oprocz 105 na welniaku ;)

 

3M FC+ powinien być mocniejszy

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.