miki Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 W autach po 2000r problem korozji od mycia w zasadzie nie występuje, bo ocynk szedł już wszędzie. Oczywiście jeśli mowa o aucie bezwypadkowym. To ciekawe dlaczego wszystkie mercedesy, audi i bmw rdzewieją, nie mówiąc już o innych wynalazkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 miki, bo najwidoczniej były kiepsko naprawione. Nie widziałem bezwypadkowego auta z ostatnich 10 lat które miało by na sobie rdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeq631 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Mercedes spitolił blache, Audi jesli było bite to bedzie rdzewiało BMW tak samo. Ale chodzi mi o sam fakt dlaczego tak ludzie sądzą??? Czyżby mycie było złe dla samochodu???Oczywiscie mycie ręczne tylko szamponami samochodowymi np. raz w tygodniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 To ciekawe dlaczego wszystkie mercedesy, audi i bmw rdzewieją, nie mówiąc już o innych wynalazkach Masz któreś z tych aut czy gdzieś po prostu wyczytałeś ? Może i Mercedes nie jest taki jak dawniej, ale co do Audi i BMW mam odmienne zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.::SCR::. Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Pracowałem kilka lat na myjni i sporo się tego przetoczyło. Co do Audi to nigdy mi się praktycznie nie trafiło żeby je rdza zjadała, natomiast w przypadku nowych Fordów i Fiatów Stilo było to nagminne. Zresztą znajomy pracujący w serwisie Forda przy przygotowywaniu aut na serwis to potwierdza. A odnośnie Mercedesów tyczyło się to chyba Vito i MLów, z nimi były właśnie jakieś jaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 miki, bo najwidoczniej były kiepsko naprawione. Nie widziałem bezwypadkowego auta z ostatnich 10 lat które miało by na sobie rdze. A to byś musiał obejrzeć jakiegoś Focusa albo Almerę 4D gdzie też się zdarzały przypadki rdzewienia tylnej klapy A najfajniejszy był przykład rdzewienia nowego dostawczego merca co pokazywali na TVN Turbo - rdzewiała cała część ładunkowa a serwis dał facetowi środek do usuwania rdzy i kazał smarować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Masz któreś z tych aut czy gdzieś po prostu wyczytałeś ?Może i Mercedes nie jest taki jak dawniej, ale co do Audi i BMW mam odmienne zdanie. Przypadkowo posiadam jeden z tych samochodów, nie mówiąc już ile ich robiłem i większość z nich była bezwypadkowa. Wiedz o tym że w prawie każdym audi A6 rdzewieje dach przy listwach na dachu, i tylne klapy(nawet ocynk nie pomaga). W A8 aluminium też ładnie oksyduje. Co do mercedesa to rdza je zawsze zjadała z tym że kiedyś miały trochę grubszą blachę Nie piszę tu o rdzy takiej jaką się widzi na starych escortach ale o kwiatkach pod lakierem, wystarczy go zdrapać i w większości wypadków zobaczyć dziurę. Ten jest z 2003r nie bity i nie lakierowany nigdy wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Ta A6 ze zdjęcia to chyba jakaś wada fabryczna, bo nazwanie tego "wszystkie" to trochę za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Ta A6 ze zdjęcia to chyba jakaś wada fabryczna, bo nazwanie tego "wszystkie" to trochę za dużo Napisałem że PRAWIE wszystkie. A tą wadę fabryczną to audi ma już od czasów audi 100 C4 gdzie na tylnej klapie zawsze były odpryski i rdza pod spodem. Tu jest następna wada fabryczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Zgadzam się z Mikim...obejrzyjecie sobie Fordy, mamy focusa 2003r. nigdy nie malowany a spody drzwi już w rudej są..A6 Avanta również miałem i to samo, purchle przy relingach. Niestety trzeba się pogodzić że auta które są teraz produkowane mają starczać na 10 lat uzytkowania i na złom a my po nowe do salonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Shadow Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 a jak by nawoskowac auto coli 476, i na to nałozył FK 1000p ? coli by wyciagnał głebie a FK by "oblał szkłem" robiac blask takie moje gdybanie, ale moze ktos bardziej doswiadczony robił takie zestawienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Czy używał ktoś wosku Bh Autobalm? Chodzi mi głównie o efekt maskowania rys który podobno posiada. Temat był poruszany ładnych kilka postów wcześniej, miały być nawet jakieś fotki ale się nie pojawiły dlatego odświeżam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 rychu, tak, używałem. Bardzo dobrze maskuje drobne rysy i odżywia lakier. Zdjęć nie ma bo 'ktoś' mi ich nie przysłał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matgym Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Czy jest cos bardziej agresywnego niz najnowszy #105? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 kuflik, A to chyba nawet wiem kto, bo się pojawił we wcześniejszej rozmowie o BH AB Napisz jak z trwałością tego wosku bo trochę czasu już upłynęło i chyba można już coś na ten temat powiedzieć. Czy położenie pod ten wosk jeszcze AG SRP ma sens, czy już za dużo tych wypełniaczy by było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 matgym, próbowałeś 105 na wełnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barekSZO Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Pasty polerskie K2 Pro na sucho czy warte kupna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dkk Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 barekSZO, nie warto, nie wiem co to znaczy "na sucho" ogólnie samochód poleruje się bez wody, lepiej kupić coś z Meg's, zależy też w jakim stanie masz lakier i co chcesz osiągnąć, napisz coś więcej i wstaw zdjęcie auta i rys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 rychu, nie wiem jak z trwałością bo bawiłem się w wawie, a potem próbkę zostawiłem adminowi i nowej się nie dorobiłem. Ja bym srp nie dawał, tylko jakiś czysty cleaner. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matgym Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Evo narazie to jest nie probowalem w ogole #105, ale ostatnio sporo pracuje na UC i coraz czesciej na SSR3 i trzeba sie cholernie napracowac w przypadku Audi, BMW czy Mercedes, szczegolnie na masce, dlatego szukam czegos ostrzejszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 105 jest naprawdę mocno i sugeruje najpierw sprawdzić zanim zaczniesz szukać czegoś silniejszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matgym Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Nie no jasne, przymierzam sie wlasnie do zakupu jak tylko zejde z tego co mam Ale juz tak po glowie sie mysle co moze byc jeszcze mocniejszego oprocz 105 na welniaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Nie no jasne, przymierzam sie wlasnie do zakupu jak tylko zejde z tego co mam Ale juz tak po glowie sie mysle co moze byc jeszcze mocniejszego oprocz 105 na welniaku 3M FC+ powinien być mocniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matgym Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 turzol jestes pewien ze FC+ na zielonym padzie lepiej sie sprawdzi niz #105 tez na zielonym i to powiedzmy na masce Audi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sander Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 matgym tutaj masz porównanie obu past i to jeszcze na audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi