Puch Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Chodziło mi o to, żeby jeszcze raz zrobić te miejsca, gdzie już użyłem środka. Mam jeszcze jedno pytanie, czy mogę na taką powierzchnie nałożyć SONAX XTREME WAX&POLISH 3 ? Ten produkt z moich obserwacji zawiera więcej wypełniaczy niż cząsteczek ściernych, a przez to nadaje całkiem niezły połysk, a wosk jest dość wytrzymały. A tak wprost - czy nie usunę nim jakiegoś efektu tego cleanera/glaze'a który nakładam ?
nesta1313 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Czy decydując się na użycie środków Scholl SO2 i S17 można po tym wszystkim podarować sobie pracę cleanerem ?
link2jack Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Witam - podłączę się trochę pod pytanie nestea1313. Zastanawiam się nad zakupem cleanera. Bedzie używany przed Collinite 476 i Duragloss #111. Mam problem gdyż byłem juz zdecydowany na AutoGlym SRP jednak doczytalem iż wpływa on niekorzystnie na trwałość nakładanych na niego wosków. Czy np. PB Profesional Polish bedzie lepszym wyjściem? Zależy mi na dobrze przygotowanym lakierze pod wosk.
keram6 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Czy mogę po położeniu #16 spolerować go polerką orbitalną z " barankiem"? Czy musi być tylko fibra i ręcznie ?
malkolm Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Czy decydując się na użycie środków Scholl SO2 i S17 można po tym wszystkim podarować sobie pracę cleanerem ? absolutnie nie, s17 nie wykończy dokładnie powierzchni, ścierny cleaner na miękkim padzie doda dodatkowe 2% blasku Witam - podłączę się trochę pod pytanie nestea1313. Zastanawiam się nad zakupem cleanera. Bedzie używany przed Collinite 476 i Duragloss #111. Mam problem gdyż byłem juz zdecydowany na AutoGlym SRP jednak doczytalem iż wpływa on niekorzystnie na trwałość nakładanych na niego wosków. Czy np. PB Profesional Polish bedzie lepszym wyjściem? Zależy mi na dobrze przygotowanym lakierze pod wosk. tak prawdę mówiąc to to SRP nie jest złe, i jest to chyba najbardziej uniwersalny środek , również colli i duraglass mają swoje cleanery Czy mogę po położeniu #16 spolerować go polerką orbitalną z " barankiem"? Czy musi być tylko fibra i ręcznie ? w żadnym wypadku, tylko fibra
keram6 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 No szkoda.Przy polerowaniu SRP praktycznie nie trzeba wkładać wysiłku. Po #16 trzeba trochę się pomęczyć. Chyba , że za długo czekam - 2-3 minuty? Myślałem,że będzie miał większy blask.Ale on chyba tak ma. Czy mozna coś zrobić aby ten wosk bardziej błysnął ?
malkolm Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 keram6, można go wymienić na inny polecam NXT, do ciemnych #16 dobrze pasuje , na jasnych wolę woski syntetyczne, przynajmniej ja mam takie odczucia
keram6 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Rozumiem,że wymienić zawsze można ale mam nadzieję ,że jest jeszcze inne wyjście. Mam kolor niebieski i lakier jest świeży. Może coś na lub pod wosk.
malkolm Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Rozumiem,że wymienić zawsze można ale mam nadzieję ,że jest jeszcze inne wyjście. Mam kolor niebieski i lakier jest świeży. Może coś na lub pod wosk. pod wosk można politurę położyć, zawsze to dodatkowe 2 procent doda, tylko że raczej głębi a nie połysku
malkolm Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 keram6, tak, ale to i tak nie będzie nie wiadomo co, po prostu wszystko zależy od przygotowania lakieru
keram6 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2010 No dobrze ale w którym momencie po glince,po klinerze , i co ?
Marco Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Po #16 trzeba trochę się pomęczyć. Chyba , że za długo czekam - 2-3 minuty? Myślałem,że będzie miał większy blask.Ale on chyba tak ma.Czy mozna coś zrobić aby ten wosk bardziej błysnął ? Nie wiem co Ci nie pasuje w tym wosku..chyba masz jakąś podróbę.... To jeden z najprzyjemniejszych wosków w obróbce ,a i do wyglądu nie ma się do czego przyczepić... Ale tak to jest jak się wymaga po wosku tego aby zrobił całą robotę!
keram6 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Wosk to oryginał . Pierwszy raz go aplikowałem . Czytając i oglądając efekty u profesjonalistów na forum ,apetyt rośnie - rozumiesz . Oczywiście ,że nie mam doswiadczenia. Wosku na razie pewnie nie zmienię. Blaszki przygotowałem chyba jak należy, więc który moment przygotowania decyduje najbardziej o blasku końcowym ?
kolargol Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 mam pytanko: jakiej wielkości fragment polerujecie na raz? według poradnika dave nie powinien być większy niż 18 cali czyli koło 120 cm kw.? to by było tylko 10x12 cm ? pad ma średnicę 15 cm . pytam bo nie wychodzi mi coś korekcja i jeszcze jedno: przy około 15-20 przejściach po danym fragmencie lakier dosyć się nagrzewa. czy jeśli poziom korekty nie jest satysfakcjonujący to robię fragment obok i wracam do poprzedniego jak będzie chłodny. czy wogóle nawet po 20 przejściach powinien być lekko ciepły?
przemas22 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Cos ci dziwnie wychodzi patrze w monitor 19 cali i ma 38x30cm
Marco Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 więc który moment przygotowania decyduje najbardziej o blasku końcowym ?Kazdy... Ale najbardziej idealnie zrobiona korekcja-to jest 90% looku [ Dodano: 8 Sierpień 2010, 14:45 ] i jeszcze jedno: przy około 15-20 przejściach po danym fragmencie lakier dosyć się nagrzewa. czy jeśli poziom korekty nie jest satysfakcjonujący to robię fragment obok i wracam do poprzedniego jak będzie chłodny. czy wogóle nawet po 20 przejściach powinien być lekko ciepły? ja wlasciwie przejsc nie liczę-dla mnie głownym wyznacznikiem jest właśnie temp. Jeśli panel jest mocno nagrzany a poziom korekcji mnie nie zadowala przechodze dalej ,a następnie do niego wracam. A panel nagrzewa sie juz po jednym przejściu. Warto pamietać że na to jak mocno sie panel nagrzewa ma wpływ kilka czynników- rodzaj pasty ,pada,obroty,docisk itd. Można wiec szybkość grzania regulować niejako tymi czynnikami.
keram6 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 A jeśli lakier nie wymaga korekcji - jest nowy ?
dkk Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 A jeśli lakier nie wymaga korekcji - jest nowy ? Nowy nie oznacza, że nie wymaga korekcji.
keram6 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Widzę,że pojęcie korekcja to nie tylko polerka ,glinkowanie.Więc co jeszcze należy zrobić jeśli nie ma żadnych rys i blacha jest wyglinkowana ,wymyta ,wyklinerowana? Nie chodzi mi o 2% blasku więcej a o 20 %.
Marco Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Więc co jeszcze należy zrobić Nie chodzi mi o 2% blasku więcej a o 20 %Lakier fantachrom Pokaz no jakieś zdjęcie bo coś mi się wydaje ze fantazjujesz... [ Dodano: 8 Sierpień 2010, 22:00 ] A jeśli lakier nie wymaga korekcji - jest nowyNowy jest lakier czy auto? Bo jeśli lakier czyli nowa powłoka renowacyjna to wcale się nie dziwić ze Cię nie zadowala. Może być po prostu matowa kasza -slaby jakościowo lakier ,dupnie położony... Na to jest tylko jedna rada: twardy klocek, papier i ciorasz. Potem dopiero maszynka w rękę i polerka.
keram6 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Oczywiście ,że pokażę ,tylko jak pogoda pozwoli - bo co chwilę pada i wszystko jest bee. . Po prostu brakuje i tej mokrości w looku. Ale dobrze aby dyskusja nie była jałowa to porobię fotki.
Marco Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Ale nie odpowiedziałeś na pytanie:auto było malowane czy to fabrycznie nowy lakier?
Kabar Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Cos ci dziwnie wychodzi patrze w monitor 19 cali i ma 38x30cm 19 cali przekątnej, a nie powierzchni.
Rekomendowane odpowiedzi