matgym Opublikowano 14 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2010 Jakies pomysly? apc?? Hhmm... na stanie aktualnie brak jakiegokolwiek, zbliza sie zamowienie w SCS wiec co bys polecal?
malkolm Opublikowano 14 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2010 Hhmm... na stanie aktualnie brak jakiegokolwiek, zbliza sie zamowienie w SCS wiec co bys polecal? możesz zasugerować się ceną i kupić najtańszy , na pewno będzie ok , tylko musisz odpowiednio go rozcieńczyć
adamus Opublikowano 14 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2010 Jak czyścicie pady? Szczoteczką do ich czyszczenia Właśnie nie widziałem zbytnio takich szczotek jak większość ma, a może to są jakieś marketowe? A padów się nie pierze? Szczotki używasz do czyszczenia padów w czasie pracy - dotyczy głównie cutting padów. Natomiast po skończonej robocie pady wędrują do prania. Niektórzy piorą w pralce, ja wolę ręcznie - przykładowo biorę dwa pady 150mm, namydlam oba szarym mydłem i pocieram jeden o drugi i elegancko się wszystko zmywa
Wax Paradise Opublikowano 15 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2010 Panowie, moge stosowac cleaner Lusso z woskiem #16 albo Coli 476s czy moze Dodo LP bedzie lepsze ? Pewnie, że możesz zastosować cleaner Lusso przed #16 czy 476. Jest to bardzo dobry cleaner, fajnie wyciąga głębię koloru i polepsza efekt końcowy. Ma lepsze właściwości oczyszczające niż Dodo LP.
Zoltan Opublikowano 15 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2010 Kiedy można poznać, że glinka już się "zużyła" i nie można jej używać/jest do wyrzucenia? Kiedyś mi temat o tym mignął a teraz nie mogę znaleźć ;/
maestro00 Opublikowano 15 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2010 Według mnie po prostu wtedy gdy glinka zmieni swój stan skupienia - zaczyna się rozwarstwiać i przyklejać do rąk oraz lakieru, traci swoją jednolitość.
malkolm Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2010 Kiedy można poznać, że glinka już się "zużyła" no i gdy widać że jest już straszliwie brudna, ceny glinek na tyle spadły że ja na karzde auto biorę nowe 20-25 gram
MetalMagnes Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2010 ceny glinek na tyle spadły że ja na karzde auto biorę nowe 20-25 gramDokładnie! Wtedy za każdym razem pracujemy nową/czystą glinką. A jeśli komuś szkoda wyrzucić, niech zostawi do felg;-)
Szachi Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2010 czy koniecznością jest spłukanie auta po glinkowaniu? wydaje mi się że nie.. ale na jakimś filmiku widziałem taką kolejność
MetalMagnes Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2010 Szachi, ja uważam, że warto jeszcze raz umyć auto. Ale zdania są na ten temat podzielone. U mnie po glince auto jest pełne mazów itp, nie wyobrażam sobie jakbym miał zaraz po tym użyć cleanera. Zdecydowanie jestem zwolennikiem/polecam mycie! Po prostu zrób raz tak, raz tak i zobaczysz która metoda jest dla Ciebie lepsza. Inna sprawa, że mycie auta po glinkowaniu, to już prawdziwa przyjemność;-) w odróżnieniu od mycia pierwszego
Szachi Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2010 no racja zobaczę jak będzie lakier wyglądał no i to by pozwoliło rozłożyć na dwa dni prace przy lakierze, chociaż częściowo, szkoda tylko ze mycie wchodzi w grę tylko na bezdotykowej tylko że w tej temp Bilt Hamber klei sie strasznie do rąk więc się obawiam o jego użycie.. tym bardziej że nigdy tego nie robiłem jeszcze może pod wpływem wody się odczepi
karol Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2010 tylko że w tej temp Bilt Hamber klei sie strasznie do rąk więc się obawiam o jego użycie.. tym bardziej że nigdy tego nie robiłem jeszcze może pod wpływem wody się odczepi Wszystko jest z nią w porządku. Śmiało spryskaj wodą lakier i jej użyj. Mi tą glinką pracowało się bardzo dobrze mimo, że używałem jej pierwszy raz w życiu.
Gość Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2010 Szachi, Tak jak piszą, każdy ma swój sposób po glince jedni myją inni płuczą (pod ciśnieniem), ja należę do tych drugich A że jak jest gorąco to Bilt Hamber się klei to norma (mam obydwie) przed użyciem parę psiknięć na glinkę/rękę i będzie git Pozdrawiam
kempus Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2010 Panowie, może pytanie trochę nie na miejscu ze względu na panujące temperatury, ale... czym odśnieżacie swoje gabloty, żeby nie porysować lakieru?
Administrator Evo Opublikowano 16 Lipca 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2010 1.Czy jeśli auto stoi w cieniu to wysoka temperatura powietrza ma znaczenie przy polerowaniu ? Zamierzam jutro polerować Leona, auto będzie stało w cieniu, tylko co to za cień jeśli będzie w nim 35 stopni... Stąd moje pytanie. W sumie podczas polerki lakier i tak nagrzeje się dużo bardziej, ale może ma to jakiś wpływ. 2. Czy Ultrafina da rade wyprowadzić hologramy powstałe po użyciue FC+ ? Wiem że optymalnie byłoby użyć jeszcze żółtego korka pomiędzy, ale brak na to czasu.
victor89 Opublikowano 17 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 Jaki wosk do nowego samochodu polecacie zabezpieczający lakier? Aktualnie ma 22h C3 picasso kolor metalik. Do 50zł
malkolm Opublikowano 17 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 do 50 zł to chyba nie da się nic polecić można by spróbować k2 ultra wax ale to wyglądu raczej miało nie będzie
MetalMagnes Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 do 50 zł to chyba nie da się nic polecić Dlaczego? Są testery dodo, lusso oro, finish kare...wybór jest spory! Ceny od 16,90 zł do 42 zł;-)
malkolm Opublikowano 17 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 Dlaczego? Są testery dodo, lusso oro, finish kare...wybór jest spory! Ceny od 16,90 zł do 42 zł;-) no fakt, zapomniałem o testerach, w sumie ten finish jest dość duży, przy pewnym staraniu się to może i na rok wystarczyć
MetalMagnes Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 Oto linki: http://www.showcarshine.pl/39-finish-kare http://www.waxparadise.pl/produkt,Lusso-Oro,6399.html http://www.sklep.kanar-customs.pl/Finis ... fault.html http://www.mrcleaner.pl/index.php?podka ... &k_podkat= [ Dodano: 17 Lipiec 2010, 15:02 ] Mało tego, są sealanty w dużym opakowaniu: np. http://www.waxparadise.pl/produkt,Durag ... ,6276.html lub duże woski np. Poorboy's Natty's Blue http://www.sklep.kanar-customs.pl/Natty ... lue-4.html Po forumowej zniżce wyjdzie Ci około 50 zł;-) Naprawdę wybór jest duży!
victor89 Opublikowano 17 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 DZIĘKUJĘ! Oczywiście zdecydowałem się już na wosk FINISH KARE 1000P HI TEMP. Cena jest bardzo fajna, wosku dużo. Teraz ostatnie już pytanie - jaki szampon dobrze rozpuści i usunie stary wosk i zabrudzenia? W swoim samochodzie mam zamiar zrobić większe mycie. Polecony przez was szampon, glinka, jeszcze raz mycie, suszenie i wosk. 6cio letni srebrny metalik fiatowski.
vanquisz Opublikowano 17 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 Teraz ostatnie już pytanie - jaki szampon dobrze rozpuści i usunie stary wosk i zabrudzenia?W swoim samochodzie mam zamiar zrobić większe mycie. Chcesz usunąć wosk? Kup najtańszy szampon i nalej go duużo. Bardzo tani i skuteczny sposób. Ja tak zawsze robie pre-wash. btw, był juz taki temat na forum
victor89 Opublikowano 17 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 No i super - o to mi chodziło. Dziękować.
maestro00 Opublikowano 17 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 Do takiego mycia polecałbym raczej pianę aktywną (litr Tenzi czy Nerta to koszt ok. 7-14zł) - oczywiście mycie ręczne. To lepsze rozwiązanie bo zwykłe szampony zawierają często woski, osuszacze, nabłyszczacze i inne duperele które po umyciu i tak znowu zostają na lakierze. Tym bardziej że aktywną pianę możesz później rozcieńczać i robić dobry APC - litr starczy Ci na wieki.
gryzon Opublikowano 17 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2010 Tak nawiasem to uwaga na aktywną pianę Tenzi, używałem Car Maxa i mam na niego uczulenie, nawet chwilowy kontakt i występują piękne bąble na łapkach. Też tak ktoś miał?
Rekomendowane odpowiedzi