Łukasz Opublikowano 10 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Zgadza się, ale ten produkt ściera się od razu, a nie czeka aż przeschnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan Opublikowano 10 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 A ja właśnie po przepracowaniu czekam kilka minut i dopiero wycieram. Ale może przez to mam więcej roboty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 10 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 A ja właśnie po przepracowaniu czekam kilka minut i dopiero wycieram. Ale może przez to mam więcej roboty? Nie wiem czy masz przez to robotę, ale SX jest delikatną pastą polerską, a tych raczej nie zostawia się na lakierze tylko od razu wyciera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marchol Opublikowano 10 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Mam taki problem pracując na 3M 50417 , pasta bardzo szybko mi wysycha i strasznie pyli , pierwsze pociągnięcia są ok , pasta się ładnie rozprowadza zwiększam prędkość i się zaczyna , to co zostało rozprowadzone wchodzi na pad ( paruje z czarnym 3M) wysycha i lecą wióry, jak sobie z tym poradzić ? Bo nie bardzo wiem co robię źle. Natomiast pracując na 80349 pasta strasznie mi chlapie i mam pełno białych kropek ciężkich do usunięcia tutaj również praca na czarnym padzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 10 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Mam taki problem pracując na 3M 50417 , pasta bardzo szybko mi wysycha i strasznie pyli , pierwsze pociągnięcia są ok , pasta się ładnie rozprowadza zwiększam prędkość i się zaczyna , to co zostało rozprowadzone wchodzi na pad ( paruje z czarnym 3M) wysycha i lecą wióry, jak sobie z tym poradzić ? Bo nie bardzo wiem co robię źle. Nakładasz za dużo pasty i po prostu zasycha tworząc to, o czym piszesz. Natomiast pracując na 80349 pasta strasznie mi chlapie i mam pełno białych kropek ciężkich do usunięcia tutaj również praca na czarnym padzie. Możliwe, że też nakładasz jej za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kita Opublikowano 10 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 W celu użycia pasty wykańczającej ale nie ultrafiny 3M lepiej kupić czarny czy niebieski pad? do pracy z DA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AutoDetailing Opublikowano 10 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Niebieski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton162 Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 od jakiegos czasu uzywam do swojego auta mazda 323f bj kolor czarny metalik kosmetykow firym Porzelack i nawet jestem zadowolony ale szukam czegos do usuniecia lub zamaskowania rys , czy carplan kolor fast nadal by sie na taki zabieg czy moze polecacie cos innego nie drogiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 pyton162, do zamaskowania do auto glym srp, do usunięcia to meguiars UC lub SX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fernando Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 My polecamy tylko drogie kosmetyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deco Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 fernando, nie drogie tylko dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton162 Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 wszystko fajnie tylko w mojej dziurze tego nie kupie , a chciałbym cos kupic na miejscu , niestety tylko w marketach sprzedają carplana , sonaxa , i dlatego sie pytam o t-cut color fast Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 T-Cut jest gorzej niż mierny. Jak chcesz, to podaj mi adres na PW, wyślę Ci próbkę/próbki bo wala mi się tego trochę po domu ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Dawno temu używałem T-Cut do mojego wypieszczonego Poloneza Caro '94 - i powiem że efekt był całkiem, całkiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 wszystko fajnie tylko w mojej dziurze tego nie kupieA od czego są sklepy internetowy czy chociażby allegro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xkem Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Bardzo się skróci trwałość wosku sv saphir jeśli użyje sv CF + DC2 + sv saphir? Jeśli by nie aplikować DC2 to będzie spora różnica? lakier jest ciemny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marchol Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Moje pytanie jest odnośnie optymalnych obrotów przy pracy na pastach 3M zielony żółty i granatowy korek , pracuje na makicie 9227cb i najczęściej robię tak jak jest napisane w poradniku z strony cardetailer (2 przeciągnięcia x 600) (2 x900) (4x 1500) (4x 1800) (4 x 1500)( 2 x 900) czy taka ilość oraz prędkość jest poprawna i czy należy ją stosować dla każdej z past ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 pracuje i najczęściej No i co ,pracujesz i nie wiesz czy niedoskonałości zostają usunięte? Metoda podana przez Ciebie jest poprawna (metoda zenitu) bo pasty 3M maja rozpadające się ścierniwo. Ale nie rozumiem Twojego pytania...Jeśli efekty są słabe spróbuj kombinować z naciskiem,może za szybko przesuwasz pad po danym panelu,może pracujesz na zbyt dużych panelach. Przyczyn może być kilka.Metoda prób i błędów sam do tego dojdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marchol Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Efekty są zadowalające , czyli znika to co powinno chodzi mi głownie o to czy pracując z pastą korek zielony która jest grubościerna mam dochodzić do tak dużych prędkości bo obserwuję że powierzchnia lakieru nadto się nagrzewa i muszę robić przerwy żeby ostygła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 mam dochodzić do tak dużych prędkości bo obserwuję że powierzchnia lakieru nadto się nagrzewa i muszę robić przerwy żeby ostygłaWłaściwie już sobie odpowiedziałeś na to pytanie. Może jeszcze powodem być zbyt mała ilość pasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marchol Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 No to już wiem że jak jest za ciepło to za dużo obrotów na danej paście teraz jeszcze jedno , robię tak myję auto potem glinka , produkty 3M zielony lub żółty korek zależnie od lakieru następnie granatowy , po tym wszystkim lakier jest już w super stanie czy użyć jeszcze jakiejś politury np od megsa dc 2 ? ponieważ posiadam ten produkt , kupiłem jak jeszcze auto ręcznie robiłem a jak teraz jest maszyna to nie wiem czy się na coś przyda , potem nakładam wosk z dc 3 i ntx tech wax 2 ale z nich jestem średnio zadowolony ich trwałość pozostawia trochę do życzenia coś lepszego możecie polecić na przyszłość ? Czy jakiś etap jeszcze dodać czegoś nie robię ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 11 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Glaze po korekcji jest jak najbardziej polecany.DC2 spokojnie możesz nakładać maszynowo. A jeśli wosk ma się długo utrzymać to wychwalany pod tym względem Collinite 476 lub Meguiars #16. Ale musisz pamiętać o cleanerze-on na pewno wydłuża czas "pobytu" wosku na karoserii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Panowie, praca na 1800 obr nie ma sensu - co to daje poza wysoką temperaturą wytwarzaną w tym momencie ? Nie lepiej pracować na niższych obrotach typu 1200-1300 obr ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Panowie, pytanie odnośnie wosku mój Poorboy Natty's Red jest w formie "skamieliny" kiedyś widziałem na forum sposób na ujednolicenie i przygotowanie do pracy megsa #16 (teraz nie mogę tego znaleźć) który polegał na postawieniu wosku na takiej plastikowej podstawce (by nie było kontaktu pojemnika wosku z wodą) do garnka z gotującą się wodą. Domyślam się, że w moim przypadku mam postąpić tak samo. Pytanie: ile czasu to należy gotować ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuflik Opublikowano 12 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 marcin87k, Nie masz tego gotować, masz postawić pojemnik w garnku, na podstawce by pojemnik nie dotykał garnka! Podgrzewasz do takiet temperatury by tylko wosk upłynnić, jak tylko się upłynni to możesz wyjąc z wody i pozostawić do ostygnięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi