Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź


MetalMagnes

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A ja właśnie po przepracowaniu czekam kilka minut i dopiero wycieram. Ale może przez to mam więcej roboty?

 

Nie wiem czy masz przez to robotę, ale SX jest delikatną pastą polerską, a tych raczej nie zostawia się na lakierze tylko od razu wyciera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem pracując na 3M 50417 , pasta bardzo szybko mi wysycha i strasznie pyli , pierwsze pociągnięcia są ok , pasta się ładnie rozprowadza zwiększam prędkość i się zaczyna , to co zostało rozprowadzone wchodzi na pad ( paruje z czarnym 3M) wysycha i lecą wióry, jak sobie z tym poradzić ? Bo nie bardzo wiem co robię źle.

Natomiast pracując na 80349 pasta strasznie mi chlapie i mam pełno białych kropek ciężkich do usunięcia tutaj również praca na czarnym padzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem pracując na 3M 50417 , pasta bardzo szybko mi wysycha i strasznie pyli , pierwsze pociągnięcia są ok , pasta się ładnie rozprowadza zwiększam prędkość i się zaczyna , to co zostało rozprowadzone wchodzi na pad ( paruje z czarnym 3M) wysycha i lecą wióry, jak sobie z tym poradzić ? Bo nie bardzo wiem co robię źle.

 

Nakładasz za dużo pasty i po prostu zasycha tworząc to, o czym piszesz.

 

Natomiast pracując na 80349 pasta strasznie mi chlapie i mam pełno białych kropek ciężkich do usunięcia tutaj również praca na czarnym padzie.

 

Możliwe, że też nakładasz jej za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od jakiegos czasu uzywam do swojego auta mazda 323f bj kolor czarny metalik kosmetykow firym Porzelack i nawet jestem zadowolony ale szukam czegos do usuniecia lub zamaskowania rys , czy carplan kolor fast nadal by sie na taki zabieg czy moze polecacie cos innego nie drogiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie jest odnośnie optymalnych obrotów przy pracy na pastach 3M zielony żółty i granatowy korek , pracuje na makicie 9227cb i najczęściej robię tak jak jest napisane w poradniku z strony cardetailer (2 przeciągnięcia x 600) (2 x900) (4x 1500) (4x 1800) (4 x 1500)( 2 x 900) czy taka ilość oraz prędkość jest poprawna i czy należy ją stosować dla każdej z past ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracuje i najczęściej
No i co ,pracujesz i nie wiesz czy niedoskonałości zostają usunięte? Metoda podana przez Ciebie jest poprawna (metoda zenitu) bo pasty 3M maja rozpadające się ścierniwo. Ale nie rozumiem Twojego pytania...

Jeśli efekty są słabe spróbuj kombinować z naciskiem,może za szybko przesuwasz pad po danym panelu,może pracujesz na zbyt dużych panelach. Przyczyn może być kilka.Metoda prób i błędów sam do tego dojdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efekty są zadowalające , czyli znika to co powinno chodzi mi głownie o to czy pracując z pastą korek zielony która jest grubościerna mam dochodzić do tak dużych prędkości bo obserwuję że powierzchnia lakieru nadto się nagrzewa i muszę robić przerwy żeby ostygła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam dochodzić do tak dużych prędkości bo obserwuję że powierzchnia lakieru nadto się nagrzewa i muszę robić przerwy żeby ostygła
Właściwie już sobie odpowiedziałeś na to pytanie. Może jeszcze powodem być zbyt mała ilość pasty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już wiem że jak jest za ciepło to za dużo obrotów na danej paście :) teraz jeszcze jedno , robię tak myję auto potem glinka , produkty 3M zielony lub żółty korek zależnie od lakieru następnie granatowy , po tym wszystkim lakier jest już w super stanie czy użyć jeszcze jakiejś politury np od megsa dc 2 ? ponieważ posiadam ten produkt , kupiłem jak jeszcze auto ręcznie robiłem a jak teraz jest maszyna to nie wiem czy się na coś przyda , potem nakładam wosk z dc 3 i ntx tech wax 2 ale z nich jestem średnio zadowolony ich trwałość pozostawia trochę do życzenia coś lepszego możecie polecić na przyszłość ? Czy jakiś etap jeszcze dodać czegoś nie robię ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glaze po korekcji jest jak najbardziej polecany.DC2 spokojnie możesz nakładać maszynowo. A jeśli wosk ma się długo utrzymać to wychwalany pod tym względem Collinite 476 lub Meguiars #16. Ale musisz pamiętać o cleanerze-on na pewno wydłuża czas "pobytu" wosku na karoserii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pytanie odnośnie wosku

mój Poorboy Natty's Red jest w formie "skamieliny"

 

kiedyś widziałem na forum sposób na ujednolicenie i przygotowanie do pracy megsa #16 (teraz nie mogę tego znaleźć) który polegał na postawieniu wosku na takiej plastikowej podstawce (by nie było kontaktu pojemnika wosku z wodą) do garnka z gotującą się wodą. Domyślam się, że w moim przypadku mam postąpić tak samo.

 

Pytanie: ile czasu to należy gotować ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin87k, Nie masz tego gotować, masz postawić pojemnik w garnku, na podstawce by pojemnik nie dotykał garnka! Podgrzewasz do takiet temperatury by tylko wosk upłynnić, jak tylko się upłynni to możesz wyjąc z wody i pozostawić do ostygnięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.