Thomas207 Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Ja jakos nie widze sensu placic ponad 2 stowki za banke oleju Ale spoko, rozumiem ze lanie pelnego syntetyka poprawia samopoczucie. Ja jakos nie poczulem fenomenu Millersa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 A ja codziennie teraz odczuwam. W porównaniu do Motula temperaturowo to niebo i ziemia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Moze w mocnej doladowanej benzynie ma to sens. Do dupowoza z niewysilonym dieslem juz niekoniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Ja jakos nie widze sensu placic ponad 2 stowki za banke oleju ja też nie, dlatego kupuję olej za 183 złote Do dupowoza z niewysilonym dieslem juz niekoniecznie Lepiej się czuję ze świadomością, że auto śmiga na dobrym jakościowo oleju. Jak tylko mogę to staram się ograniczać ryzyko potencjalnych awarii. Poza tym prawdopodobieństwo możliwej podróby w przypadku Millersa jest zdecydowanie mniejsze niż Mobila/Elfa/Totala i innej masówki. A dopóki auto odwdzięcza się bezawaryjnością to niech ma, co mu będę żałował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Ale spoko, rozumiem ze lanie pelnego syntetyka poprawia samopoczucie. Ja jakos nie poczulem fenomenu Millersa Niestety nie każdy Millers 5WXX to "full syntetyk" ... Troszkę poszli drogą Motula i Valvoline - koszty są koszty i każdy ich unika wciskając półsyntetyki (HC). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 ja zalałem do 2 aut Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40. W obu jest zauważalne wyciszenie pracy silnika, ale nie wiem na ile wpływ ma świeży olej a na ile jego jakość. W 1aucie (80tys przebiegu) nie zauważyłem łatwiejszego sie wkręcania na obroty itp. 2 auto (160tys przebiegu) natomiast dużo chętniej i ładniej sie wkręca na obroty. Ale to może być wynikiem tego, że już jeden klocek nie trze o tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Ale to może być wynikiem tego, że już jeden klocek nie trze o tarcze Na 100% to nie to, na pewno to sprawka oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 ja zalałem do 2 aut Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40. Mimo, że to konkretny Top5 oliw syntetycznych moim zdaniem, nie spodziewał bym się jakiś "namacalnych" cudów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Artih, wlałem co mi polecałeś Cudów sie nie spodziewam, ale jakby tak spalanie spadło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Panowie, czy jest jakaś opcja na olej w 100% syntetyczny 5W30/40 z wybitą na etykiecie normą A5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 red, np: http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-si ... 84l-detail Niestety nie każdy Millers 5WXX to "full syntetyk" ... Masz moze jakies info, które Millersy to 100% syntetyczne PAO, a które maja dodatki mineralne i są olejami HC ? Artih, co powiesz o nowych olejach Valvoline SYNpower 5W40 ? (nie wiem czym się różnią w stosunku do wczesniejszych SYNpower'ów ale obecnie mają np. norma dla bmw/LL01, wczesniej tego nie było, czy poza tą aprobatą, za którą pewnie nic nie stoi zmienilo sie cos jeszcze ?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman Opublikowano 17 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 To teraz ja Zbliża się powoli zmiana oliwy więc, silnik 2.0 HDi 109KM (bez fap'a) zalany Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40, pozostać czy zmienić na Total Quartz 9000 5w40? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 17 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Zmienić ale na coś syntetycznego po płukance. Albo chociaż dobry półsyntetyk HC - Shell Helix Diesel Ultra 5W40 albo coś z Fuchs'a do diesla. Ten Castrol i Total są bardzo przeciętne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman Opublikowano 18 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Ok, dzięki więc po przejrzeniu chyba wybiorę FUCHS TITAN GT1 5W40 XTL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiaad Opublikowano 19 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Witam jaki olej spełniający normę 504/507 VW ?? Millers Oils XF Longlife 5W30 Millers Oils Trident 5W30 Longlife FUCHS 5W30 TITAN GT1 PRO C3 XTL Amsoil 5W30 European Car Formula 100% Synthetic Motor Oil 5L auto: skoda 1.4 16V benzyna dopiero co 18 tyś km przejechane i nie kwalifikuje się na wymianę jeszcze wg komputera i producenta ale trzeba wymieniać wg. mnie bo już drugi rok mija .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xkem Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 A może Statoil Lazerway LL 5W30 jak 504/7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakow_kult Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Pytanie - czy po usunięciu FAP'a mogę zalać silnik dobrym 5W40? Wiem że lepiej dla silnika gdy jest zalany olejem "odporniejszym" na temperaturę (stabilniejszy film olejowy). Obecnie od nowości 2.2HDi 173KM biTurbo od nowości Total INEO ECS 5W30 LOW Saps - zmiana co 10 / 15kkm. Obecnie zbliża się do 200kkm przebiegu i FAP'a ze względu na zużycie będzie trzeba usunąć. Wtedy chciał bym zalać silnik czymś najzdrowszym dla niego. Pytanie full-syntetyk 5W40 będzie ok? Dodam że silnik nie bierze oleju tj bez dolewek między wymianami się spokojnie obejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Pytanie - czy po usunięciu FAP'a mogę zalać silnik dobrym 5W40? Wiem że lepiej dla silnika gdy jest zalany olejem "odporniejszym" na temperaturę (stabilniejszy film olejowy). Obecnie od nowości 2.2HDi 173KM biTurbo od nowości Total INEO ECS 5W30 LOW Saps - zmiana co 10 / 15kkm. Obecnie zbliża się do 200kkm przebiegu i FAP'a ze względu na zużycie będzie trzeba usunąć. Wtedy chciał bym zalać silnik czymś najzdrowszym dla niego. Pytanie full-syntetyk 5W40 będzie ok? Dodam że silnik nie bierze oleju tj bez dolewek między wymianami się spokojnie obejdzie. Zdecydowanie TAK, i zdecydowanie to moment na zakup Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40 [ Dodano: 22 Lipiec 2014, 01:05 ] Amsoil 5W30 European Car Formula 100% Synthetic Motor Oil 5L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Artih, co sądzisz o Liqui Moly TOP TEC 4100 5W-40? Brat go wziął zamiast Diesel Synthoil ze względu na norme VW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Artih, co sądzisz o Liqui Moly TOP TEC 4100 5W-40? Brat go wziął zamiast Diesel Synthoil ze względu na norme VW Dużo słabszy parametrami no i nie w pełni syntetyczny. To już lepszym wyborem jest Top Tec 4600 (ale to też półsyntetyk). Rozumiem, że wiele osób jednak woli mieć normę na etykiecie niż pod każdym względem przewyższający parametrami lepszy olej. Jeśli nie ma filtra cząstek stałych to bez sensu jest stosowanie gorszego, ekologicznego oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Artih, wyszukał gdzieś, że norma, że do jego silnika i również do common raila no ale i tak chyba na lepsze wyszło, bo wcześniej lał castrola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek360 Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Nigdzie nie mogę znaleźć jaki olej powinien być stosowany w Peugeotcie 207 1.6 thp z 2007 roku (benzyna turbo bez fap, dpf itp ). Myślałem o Motulu 5w40 energy. Dobry wybór czy moze cos lepszego? Jeszcze pytanie o dodatek, a mianowicie posiadam Liqui Molly Ceratec i zastanawiam się czy warto go dodać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiaad Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Artih - Amsoil 5W30 European Car Formula 100% Synthetic Motor Oil miałem z tej firmy olej w skrzyni powiem cudo ;-) pomogła mi oliwa z problemami jaki miałem ... Xkem A może Statoil Lazerway LL 5W30 jak 504/7 poważnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xkem Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Xkem A może Statoil Lazerway LL 5W30 jak 504/7 poważnie ? sprawdzony dobry olej z dobrymi parametrami i pewną zawartością 30% PAO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Artih, wyszukał gdzieś, że norma, że do jego silnika i również do common raila no ale i tak chyba na lepsze wyszło, bo wcześniej lał castrola [ Dodano: 23 Lipiec 2014, 19:45 ] Nigdzie nie mogę znaleźć jaki olej powinien być stosowany w Peugeotcie 207 1.6 thp z 2007 roku ... Polecał bym Liqui Moly Synthoil Tech 5W40 lub coś z Amsoil'a. Resztę polecanych masz na 53 stronie tego tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi