Geno Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Leciałem 50 km A2 z predkością 0,5 ełrocentów+ na serii i do 112 go podgrzałem. Teraz po dłubaniu 110 to moment, więc szukam czegoś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Leciałem 50 km A2 z predkością 0,5 ełrocentów+ na serii i do 112 go podgrzałem. Teraz po dłubaniu 110 to moment, więc szukam czegoś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Na innym forumie, ktoś chcaił rozwiązać problem z grzaniem się oleju w Superbie, przetestował multum olei i żaden niestety nie pomógł, chyba zostaje chłodniczka. No ale tam było latane prawie vmaxem przez wiele km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Na innym forumie, ktoś chcaił rozwiązać problem z grzaniem się oleju w Superbie, przetestował multum olei i żaden niestety nie pomógł, chyba zostaje chłodniczka. No ale tam było latane prawie vmaxem przez wiele km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 U mnie IC już większe jest, więc i tak jest lepiej niż seria, ale skoro można wlać coś lepszego to czemu nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 U mnie IC już większe jest, więc i tak jest lepiej niż seria, ale skoro można wlać coś lepszego to czemu nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Chodziło mi o chłodniczkę oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Chodziło mi o chłodniczkę oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 A stosował ktoś z Was dodatki do oleju firmy Archoil? Głównie chodzi mi o 9100 (nanoboran potasu). Jakieś spostrzeżenia względem "czystego" oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 A stosował ktoś z Was dodatki do oleju firmy Archoil? Głównie chodzi mi o 9100 (nanoboran potasu). Jakieś spostrzeżenia względem "czystego" oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Tak czy siak trójka, którą wymieniles Millers, AMS, Fuchs to obecnie chyba najlepszy i "najpewniejszy" wybór jaki mamy Jest jeszcze Redline, oczywiście oparty na estrach, PAO itd. Podobno ścisła czołówka. Mój ojciec swego czasu stosował RL swoim aucie i olej usunął HEMI tick w jego silniku, więc jednak jakaś różnica była Niestety są drogie, 1 litr/80 zł. http://motorsport.2brally.pl/pl/paliwa- ... we-redline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Tak czy siak trójka, którą wymieniles Millers, AMS, Fuchs to obecnie chyba najlepszy i "najpewniejszy" wybór jaki mamy Jest jeszcze Redline, oczywiście oparty na estrach, PAO itd. Podobno ścisła czołówka. Mój ojciec swego czasu stosował RL swoim aucie i olej usunął HEMI tick w jego silniku, więc jednak jakaś różnica była Niestety są drogie, 1 litr/80 zł. http://motorsport.2brally.pl/pl/paliwa- ... we-redline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 A stosował ktoś z Was dodatki do oleju firmy Archoil? Głównie chodzi mi o 9100 (nanoboran potasu). Jakieś spostrzeżenia względem "czystego" oleju? Ja nie stosowałem ale pisalem maila do dwóch osób, które to wlały do Diesla z końca lat 90-tych i podobno działa rzeczywiście wyciszając silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 A stosował ktoś z Was dodatki do oleju firmy Archoil? Głównie chodzi mi o 9100 (nanoboran potasu). Jakieś spostrzeżenia względem "czystego" oleju? Ja nie stosowałem ale pisalem maila do dwóch osób, które to wlały do Diesla z końca lat 90-tych i podobno działa rzeczywiście wyciszając silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Zatem pora kupić FUCHS Race Pro S pro rider, ja nie stosowałem tego Fuchsa ale to jest obecnie chyba najlepszy olej tej marki i najbardziej zaawansowany. To syntetk PAO + Estry. Rozmawiałem z Piotrkiem ze zmienolej.pl i twierdzi, że obok Millersa CFS 10W60 Nanodrive oraz CFS 10W60 (bez nano) to ten Fuchs jest najlepszym wyborem na rynku jeżeli chodzi o oleje "sportowe" do wyczynowej jazdy - tutaj mowa o lepkości 10W60 czyli typowo jak ktoś jeździ sporo po torze a na codzien zawsze dogrzewa auto i nie jeździ w zime. Lepkość 10W60 a oba te w/w oleje to pełne syntetyki PAO gdzie np. Valvoline VR1 10W60 jest półsyntetykiem (a VR1 5W50 syntetykie HC). No ale ten Millers CFS czy Fuchs Race jest jednak przynajmniej dwie półki wyżej od Valvo i widać to choćby po ponad 2x wyższej cenie (a Millers jeszcze wiecej bo CFS NANO kosztuje ~315zł 5L) W przypadku Fuchs Race Pro S jest lepkość 5W30 oraz 5W40 więc zupelnie 'cywilna' lepkość a właściwośći nie przeciętne. Ten olej w wersji 10W ma punkt płynięcia -40stC a w przypadku 5W -50stC no ale bardziej interesuje użytkownika tego oleju zachowanie w bardzo wysokich temperaturach powyżej 100stC i więcej - tutaj zdaje się na to co wiem od Piotra ze zmienolej, gdż On twierdzi, że CFS oraz RaceProS raczej nie mają konkurencji na naszym rynku/lub ciężko o nia. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Zatem pora kupić FUCHS Race Pro S pro rider, ja nie stosowałem tego Fuchsa ale to jest obecnie chyba najlepszy olej tej marki i najbardziej zaawansowany. To syntetk PAO + Estry. Rozmawiałem z Piotrkiem ze zmienolej.pl i twierdzi, że obok Millersa CFS 10W60 Nanodrive oraz CFS 10W60 (bez nano) to ten Fuchs jest najlepszym wyborem na rynku jeżeli chodzi o oleje "sportowe" do wyczynowej jazdy - tutaj mowa o lepkości 10W60 czyli typowo jak ktoś jeździ sporo po torze a na codzien zawsze dogrzewa auto i nie jeździ w zime. Lepkość 10W60 a oba te w/w oleje to pełne syntetyki PAO gdzie np. Valvoline VR1 10W60 jest półsyntetykiem (a VR1 5W50 syntetykie HC). No ale ten Millers CFS czy Fuchs Race jest jednak przynajmniej dwie półki wyżej od Valvo i widać to choćby po ponad 2x wyższej cenie (a Millers jeszcze wiecej bo CFS NANO kosztuje ~315zł 5L) W przypadku Fuchs Race Pro S jest lepkość 5W30 oraz 5W40 więc zupelnie 'cywilna' lepkość a właściwośći nie przeciętne. Ten olej w wersji 10W ma punkt płynięcia -40stC a w przypadku 5W -50stC no ale bardziej interesuje użytkownika tego oleju zachowanie w bardzo wysokich temperaturach powyżej 100stC i więcej - tutaj zdaje się na to co wiem od Piotra ze zmienolej, gdż On twierdzi, że CFS oraz RaceProS raczej nie mają konkurencji na naszym rynku/lub ciężko o nia. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Jakiś czas temu wpadł mi w łapy dodatek do oleju Archoil AR9100. Pozwoliłem sobie nagrać krótki film przedstawiający pracę silnika przed i po jego zastosowaniu. Dodam, że wlałem nieco mniejszą dawkę, tak aby pozostałość była odpowiednia do dolania do nowego oleju, który wymieniam niebawem. Może ktoś się doszuka różnic akustycznych. Za wcześnie by pisać o spalaniu ale, póki co, spadło o około 0,1l/100km. Silnik mam chyba w zbyt dobrym stanie aby coś się polepszyło. Sorry za nieogarniętą komorę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Może ktoś się doszuka różnic akustycznych. aż wyciągnąłem słuchawki, i choć nie uważam się za audiofila, to słychać różnicę w pracy po dodaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Kurcze, przed chwilą tak sobie przełączałem między 0:50min a 1:50min i rzeczywiście jest coś ciszej. Starałem się nagrywać w bardzo zbliżonych warunkach. Przy następnej wymianie oleju wleję zalecaną dawkę i będę obserwował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burner Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Kurcze, przed chwilą tak sobie przełączałem między 0:50min a 1:50min i rzeczywiście jest coś ciszej. Rozgrzał się po prostu A w ogóle co to za dodatek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 To ten sam czas od odpalenia - przed i po dodaniu tego specyfiku. A tutaj trochę więcej info o nim: http://www.zmienolej.pl/oferta/inne-produkty/archoil-9100-250ml-nanoboran-potasu-wycisza-silnik-detail. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Leciałem 50 km A2 z predkością 0,5 ełrocentów+ na serii i do 112 go podgrzałem. Teraz po dłubaniu 110 to moment, więc szukam czegoś innego Ja wlewam Motula 8100 x-clean'a i w swoim AFN+ nigdy nie udało się przekroczyć 106 stopni Ciekawe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi