Skocz do zawartości

Dyskusja o olejach


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ja do swojego piętnastoletniego trupka zalałem Mobila1 0W40, który ostatnio robi furorę na mitsumaniakach, gdzie wszelakie Motule, Millersy itp. były testowane wzdłuż i wszerz. I faktycznie silnik chodzi bardzo gładko. A Miśki są bardzo wyczulone na olej. Ale nie wiem geno, czy do Ciebie się taki nada bo w VAGu nie siedzę kompletnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co nie ma chyba nic lepszego na nasze hydropopychacze - bardzo skutecznie je wycisza, silnik zapala po pół obrotu rozrusznika, bardzo gładka praca. I tyle samo zauważyłem u siebie. No i w dodatku podobno jest pełnym syntetykiem, a nie HC i cena więcej niż dobra.

Tak nawijam jakbym go sprzedawał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

geno, http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic. ... start=2385

Polecam kilkanaście ostatnich stron. Miśki są czułe na punkcie oleju, a kilku chłopaków testowało już prawie wszystko. Myślę, że znajdziesz ciekawe informacje dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każdemu silnikowi spodoba się taki czy inny olej. I tak jak pisze booohal, o Mobilu 1 0W40. Najwidoczniej Mitsu i ich hydropopychacze dogadują się z tą oliwą (choć szczerze wątpie zeby z dobranym do tego silnika Millersem czy Amsoilem nie było lepiej - no ale nie musi).

 

Podobna sytuacja często jest w silnikach M52 R6 od Bmw - tam często góra "klepie" zaraz po uruchomieniu zimnego na Motulu a na innych, lepszych olejach problem znika - albo i nie bo tutaj to zalezy od stanu silnika wiec od tego jak ktoś tego używał i czy przypadkiem nie miał chwilowych niedoborów oliwy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobna sytuacja często jest w silnikach M52 R6 od Bmw - tam często góra "klepie" zaraz po uruchomieniu zimnego na Motulu a na innych, lepszych olejach problem znika

A u mnie w Volvo było takie "klepanie" na zimnym silniku na Castrolu, jak zmieniłem na Motula od razu ciszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

geno, http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic. ... start=2385

Polecam kilkanaście ostatnich stron. Miśki są czułe na punkcie oleju, a kilku chłopaków testowało już prawie wszystko. Myślę, że znajdziesz ciekawe informacje dla siebie.

 

To i na MitsuManiakach :D w nowszych Lancelotach przoduje Millers Oil z uzasadnieniem na wyciszenie silnika itp. :D Sam jestem tego doskonałym przykładem po rocznym użytkowaniu Castrola :shock::shock: nigdy więcej tego szamba.

 

Ogólnie nie lać nic co produkują w Polsce :D :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecne 5w30 504/507 się grzeje ( Motul ). Normy nie musi mieć, trzeba czegoś lepszego, coś polecacie ? ;)

 

Mało osób o tym wie/mówi, ale świetne oleje robi Statoil. W Twoim przypadku potrzebowałbyś Statoil Lazerway LL. Znalazłem ten olej dla mojego taty żeby nie wlali mu byle czego w serwisie Skody i silnik miło pracuje.

 

Ja natomiast drugą już wymianę jeżdżę w Maździe na Millersie i bardzo sobie chwalę ten olej. W porównaniu do Mobil 1 różnica w kulturze pracy była na tyle odczuwalna, że przestałem wierzyć, że to placebo/wmawianie sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie z Mobil 1 ESP na Millers XF LL C2 pojechałem w trasę, gdzie ganiałem silnik po różnych obrotach i mam nieodparte wrażenie, że na wyższych obrotach a także przy wkręcaniu chodzi jakby ciszej, bardziej gładko.

 

Drugi przypadek to auto ojca mojej dziewczyny. Mazda 3, która w Niemczech jeździła na 10w40 a za moją namową zalana została Millersem Trident 5w30. Mechanik jak zobaczył 5w30 to mówił podobno, że to za rzadki olej, że auto ma już ponad 100tys. km i narobił tylko strachu właścicielowi. Uspokoiłem go, pojeździł i jest bardzo zadowolony. Oleju nie ubywa, silnik dobrze odpala zimą itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Total ? ....Kubica, Redbule...itd :-]

 

Do niewysilonego codziennego dupowozu jak najbardziej :good:

 

Mamy w domu 7 samochodów, z tego 6 Citroenów jeździ na Totalu 5W40. Rozpiętość przebiegów od 40tys km do ponad 350tys km (moja Xsara) i żaden nie bierze oleju i każdy ładnie cicho, równo pracuje, cena też dobra więc nie mam powodów do narzekań na ten olej. Xsara od nowości w domu jeździła na 0W40, ale Total przestał go produkować więc przesiadła się na 5W40 Quartz 9000 :good:

 

Merc po zakupie przy 350tys km przebiegu został zalany Mobilem 10W40 i po 4tys km olej został zlany - to co zobaczyłem przeraziło mnie - czarna woda - dosłownie (to że czarna to jeszcze ok bo diesel) i zastąpiłem go Motulem i po kilku km silnik się wyciszył i zaczął ładniej pracować :good: Z tym, że to auto nie jest dobrym testerem bo robi ok 2-3tys km rocznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.