tees Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 luq92, Ze swojej strony polecam sklep "FILTRY_Gdansk" z allegro http://allegro.pl/show_user.php?uid=12038671 oleje oczywiście oryginalne bo sam leje Motula z tego sklepu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 kubik, Są silniki, które nawet po 300 tys. wyczują gówniany olej Nie,nie,poszedłeś w drugą stronę,zamiast takiego mobil1 zalać motula? Żeby jeszcze płukana przy tym była i ogólnie silnik ganiany po torze,gdzie każdy stopień się liczy,a tak to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Znacie jakiś pewny internetowy sklep gdzie kupię oryginalny olej? Na zmienolej.pl nie ma Motulów, a właśnie jego chciałbym kupić. Pro-choice to dobra opcja? Tak się zawsze zastanawiam,co da zmiana ,na drogi olej ,po załóżmy 200kkm z czego większość na longlifie? Chyba tylko lepsze samopoczucie Akurat Motul 6100, którego chcę kupić to nie jest jakiś bardzo drogi olej Nie wiem co było lane u poprzednich właścicieli, ale koleżka, od którego odkupiłem samochód też lał tego Motula i nie zamierzam go zmieniać na innego skoro się sprawdza. Gdybym podchodził do tego tak, że nie wiedziałem co było lane wcześniej, to napchałbym do silnika smalcu. Jest śliski, więc da sobie radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 kubik, Ale Mobil1 to bardzo średni olej. A płukanka nie zawsze jest potrzebna przy dobrej jakości olejach i częstej wymianie. O stopnie też raczej nie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Gdybym podchodził do tego tak, że nie wiedziałem co było lane wcześniej, to napchałbym do silnika smalcu. Jest śliski, więc da sobie radę albo kujawski, z pierwszego tłoczenia Akurat Motul 6100, którego chcę kupić to nie jest jakiś bardzo drogi olej niedrogi, a bardzo dobry -> lać i jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 niedrogi, a bardzo dobry -> lać i jeździć I temat wyczerpany Myślałem jeszcze o 8100, ale nie jestem jakiś krejzi taksi drajwer, że potrzebuję nie wiadomo jakiego oleju. Chociaż może coś mi odbije Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heju2 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 A do mnie właśnie jedzie zestaw Millersa do dwóch aut Kijanka otrzyma po 4 tyś przebiegu MILLERS OILS EE LONGLIFE ECO 5W30 natomiast Twingo z racji pocenia się skrzyni i silnika MILLERS OILS STOP LEAK - PREPARAT NA WYCIEKI Z SILNIKA oraz do czyszczenia układu wtryskowego Petrol Injector Cleaner Wydaje mi się że po 200tyś przebiegu może coś poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek555 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 daj znac czy poprawilo ,millers bardzo dobry olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heju2 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 sprawdzimy czy nie zaszkodzi bo auto ma 4tyś przebiegu a nie chce castrola którego leją w serwisie nawet szefa próbowałem przekonać aby wziął na warsztat millersa, ale on nie zna i sam by nie zalał bo drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszcz Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Ja od 3 lat zalewam BP Visco 5000 FE 5W-30. Tak miałem zalane auto w DE jak kupowałem i tak już zostało choć dostać to w PL ciężko . Kupuje w hurtowni http://allegro.pl/my_page.php?uid=9657324 Dobrze się jeździ i auto nie bierze . pozdr leszcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek6 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Ja w zeszłym roku przeszedłem z Mobil 1 ESP Formula 5w30 na Millers XF Longlife C2 5w30. Różnica w rozruchu i kulturze pracy jest zauważalna. Na tą chwilę czekam na paczkę z tym samym i w środę robię zmianę na świeżego Millersa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Millers XF Longlife C2 5w30 też mam M6 i ten olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Jak rozpoznać czy Castrol GTX jest oryginalny czy nie jest jakaś podróbka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek318 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 natomiast Twingo z racji pocenia się skrzyni i silnika MILLERS OILS STOP LEAK - PREPARAT NA WYCIEKI Z SILNIKA Daje coś ten preparat? mi się też delikatnie poci silnik, zalewam FUCHS TITAN UNIMAX PLUS 10W40, wcześniej robiłem płukanke po elfie... Do nowszych bardziej wysilonych konstrukcji lepiej lać droższe oleje typu MILLERS, silnik się później pewnie odwdzięczy. Swoją drogą ciekawe czy ktoś z Was używa olejów ROYAL PURPLE :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Jak rozpoznać czy Castrol GTX jest oryginalny czy nie jest jakaś podróbka? powinien pod UV swiecic na zielono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heju2 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 natomiast Twingo z racji pocenia się skrzyni i silnika MILLERS OILS STOP LEAK - PREPARAT NA WYCIEKI Z SILNIKA Daje coś ten preparat? mi się też delikatnie poci silnik, zalewam FUCHS TITAN UNIMAX PLUS 10W40, wcześniej robiłem płukanke po elfie... Do nowszych bardziej wysilonych konstrukcji lepiej lać droższe oleje typu MILLERS, silnik się później pewnie odwdzięczy. Swoją drogą ciekawe czy ktoś z Was używa olejów ROYAL PURPLE :> Jeszcze nie miałem okazji sprawdzić Ale może coś w przyszłym tygodniu uda się wjechać na podnośnik i coś oblukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 czy ktoś z Was używa olejów ROYAL PURPLE :> Mój ojciec używał Royal Purple zaraz po pojawieniu się tej marki w Polsce. Ciężko obiektywnie stwierdzić różnicę, ale według nas silnik lepiej pracował na RP niż na oryginalnym oleju z ASO. Warto również zapoznać się z olejami marki Amsoil, które przez wielu używane są za ścisłą światową czołówkę, a są tańsze - 40-45 zł/litr, Royal prawie 60 zł/litr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek318 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 pLaYmAn, wiem na temat Amsoil, jakiś czas temu poszerzyłem trochę wiedze na temat olejów silnikowych bo nie byłem do końca przekonany do bełkotu marketingowców oraz testów. Te marketowe oleje nawet droższe typu Castrol, Mobil są często przereklamowane. Producenci pisząc że olej jest syntetyczny czasami rozmijają się z prawdą, co było poprzedzone jakąś aferą z tym związaną... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chabsu Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 ale przeciez oleje rozlewane w PL to jeden szit. I niewazne czy jaki to olej. Dwa lata temu kupilem Shella z niemieckiej dystrybucji (5l banka brak 5 z przodu na kodzie kreskowym i polskiego opisu na orginalnej etykiecie, po polsku bylo na takiej doklejanej papierowej) i po prostu kozak olej, wyrazna roznica w pracy olej dluzej pozostawal czysty, rok pozniej kupile tego samego shella ale juz z polskiej dystrybucji (banka 4l i 1l) i juz bylo wyraznie gorzej. W tym roku zmienilem 10w40 na 5w30 millersa xf longlife eco i jest ok.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek318 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Chabsu, na jakiej podstawie twierdzisz że na jednym pracuje lepiej a na drugim gorzej? Sęk w tym że nie da się organoleptycznie określić właściwości oleju, przynajmniej mi nie jest znana taka metoda. Pozatym przy określaniu jakości oleju powinno być brane wiele kryteriów, trzeba posiadać wiedze na tematy przetwórstwa ropy naftowej czy przepracowanych olejów z których prawdopodobnie olej jest również odzyskiwany. Znać rodziaj silnika w którym ma być zastosowany olej ect ect. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Poczekajta na speca z alfoholików. Może coś napisze/rozjaśni/doradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Chabsu, na jakiej podstawie twierdzisz że na jednym pracuje lepiej a na drugim gorzej? Sęk w tym że nie da się organoleptycznie określić właściwości oleju, przynajmniej mi nie jest znana taka metoda. Pozatym przy określaniu jakości oleju powinno być brane wiele kryteriów, trzeba posiadać wiedze na tematy przetwórstwa ropy naftowej czy przepracowanych olejów z których prawdopodobnie olej jest również odzyskiwany. Znać rodziaj silnika w którym ma być zastosowany olej ect ect. stare oplowskie silniki jak c20xe lub x14-16xe sa czule na olej. przy slabym jakościowo oleju dluzej popychacze klekoczą na zimnym przetestowałem to na 4 silnikach i olejach SHELL GM ( czyli mobil) MOTUL i VALVOLINE na motulu i valvoline silnik przy odpalaniu nie klepal na shell klepal zawsze na GM klepal przez około 2 - 3 sekundy motul najdłużej był czysty , a valvoline najmniej znikal przy katowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek318 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 gtszudi, dalej nie jest do dla mnie miarodajny test chociaż można brać pod uwagę. Czystość oleju to również sprawa dyskusyjna. Zbyt wiele zmiennych dzięki którym można dojść do błędnych wniosków. Olej o dobrych właściwościach myjących mógł wymyć część zanieczyszczeń i się zabarwić na ciemniejszy kolor, nie koniecznie to objaw zużycia. Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie ale skoro jest na forum chemik to może co nie co wyklaruje temat. ps. zawiesił mi się licznik postów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 zrobiłem remont 3 silnikow i w 1 robilem płukanki do prawie całkowitego wyczyszczenia silnika. u siebie lalem od remontu 3 rodz oleju u kumpla po plukankach shella. mam porównanie i nie reklamuje oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianldz Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Poczekajta na speca z alfoholików. Może coś napisze/rozjaśni/doradzi Hehe jak tylko zobaczyłem temat od razu pomyślałem o nim ale nie wiedziałem że już tu dotarł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi