Skocz do zawartości

2-gi samochod w życiu do polerki - a3 problem


elja88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki problem, że nie mogę usunąć wszytskich rys.

Mój zestaw do polerki: das-6+UC+SX+DC step 2+ pady 3m zielony, niebieski, żółty i czarny.

 

Pierwszy samochod po dlugich lektrurach forum jakoś poszedł ale lakier był delikatny - Alfa 147. Niżej kilka zdjęć efektu alfy po UC:

dsc05565g.th.jpg dsc05569e.th.jpg dsc05580q.th.jpg dsc05581e.th.jpg dsc05582q.th.jpg

 

lakier był w bardzo słabym stanie, matowy i z głębokimi rysami, ale pomimo, że jestem nowicjuszem to wyszło nieźle.

 

teraz zabrałem sie za swóją a3 i mam problem z wyprowadzeniem rys, na poniższych zdjęciach jest efekt po UC 2-3 krotnym na zielonym padzie 3m, powoli wypracowywane do samego końca i zdjęcie po samej glince.

dsc05595y.th.jpg dsc05617a.th.jpg dsc05621k.th.jpg dsc05625l.th.jpg

 

i moje pytanie, czy może użyć agresywniejszych past? moze spróbować system 3m, moge kupic testery po 100ml za 15zł za sztukę, czy może uciec sie do wełniaka? jak będzie sie sprawdzał z das-6? wiem, że jest to słaba polerka, ale w tym miesiącu i z tym samochodem wolałbym sobie poradzić właśnie z nią. w następnym miesiącu kupie rotację bo jednak das-6 nie jest zbyt mocną maszyną. A może SSR3 na zielonym padzie?

Prosiłbym o jakieś rady bo niestety po zachwytach nad sobą, sprzętem i chemia po alfie która wyszła naprawde dobrze, to moja a3 sprowadziła mnie na ziemie, kolor to MINGBLAU PERLEFFEKT, jeżeli ma to jakieś znaczenie, maska była malowana, na reszcie samochodu oprócz zderzaka przedniego jest lakier oryginalny, samochód z 2001r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak powiem inaczej:)

zamiast iść w 3M to może w Menzerne.

Wełniak na FG500, później średnim FF3000 albo SF4000 i ew finisz na samym SF4000.

 

Albo Victoria, mało osób na forum używa, ja miałem okazję i naprawdę fajne pasty.

Na zielonym 3M 103. Średni 105 i finisz 104 i też da radę.

 

UC odpada do takich zabaw:)