Jump to content

2-gi samochod w życiu do polerki - a3 problem


elja88
 Share

Recommended Posts

Witam, mam taki problem, że nie mogę usunąć wszytskich rys.

Mój zestaw do polerki: das-6+UC+SX+DC step 2+ pady 3m zielony, niebieski, żółty i czarny.

 

Pierwszy samochod po dlugich lektrurach forum jakoś poszedł ale lakier był delikatny - Alfa 147. Niżej kilka zdjęć efektu alfy po UC:

dsc05565g.th.jpg dsc05569e.th.jpg dsc05580q.th.jpg dsc05581e.th.jpg dsc05582q.th.jpg

 

lakier był w bardzo słabym stanie, matowy i z głębokimi rysami, ale pomimo, że jestem nowicjuszem to wyszło nieźle.

 

teraz zabrałem sie za swóją a3 i mam problem z wyprowadzeniem rys, na poniższych zdjęciach jest efekt po UC 2-3 krotnym na zielonym padzie 3m, powoli wypracowywane do samego końca i zdjęcie po samej glince.

dsc05595y.th.jpg dsc05617a.th.jpg dsc05621k.th.jpg dsc05625l.th.jpg

 

i moje pytanie, czy może użyć agresywniejszych past? moze spróbować system 3m, moge kupic testery po 100ml za 15zł za sztukę, czy może uciec sie do wełniaka? jak będzie sie sprawdzał z das-6? wiem, że jest to słaba polerka, ale w tym miesiącu i z tym samochodem wolałbym sobie poradzić właśnie z nią. w następnym miesiącu kupie rotację bo jednak das-6 nie jest zbyt mocną maszyną. A może SSR3 na zielonym padzie?

Prosiłbym o jakieś rady bo niestety po zachwytach nad sobą, sprzętem i chemia po alfie która wyszła naprawde dobrze, to moja a3 sprowadziła mnie na ziemie, kolor to MINGBLAU PERLEFFEKT, jeżeli ma to jakieś znaczenie, maska była malowana, na reszcie samochodu oprócz zderzaka przedniego jest lakier oryginalny, samochód z 2001r.

Link to comment
Share on other sites

dzieki za rade, mysle ze na welniaka jeszcze za wczesnie :) na wszystko przyjdzie pora, dzisiaj juz nie dam rady, ale jutro z rana lece po system 3m i bede walczyl, napisze jak poszło

Link to comment
Share on other sites

elja88, FC+ i wełna, potem jeden przejazd FC+ na zielonej gąbce i powinno być ok. oczywście będziesz musiał trochę powalczyć z hologramami, ale ten przejazd FC+ na gąbce po wełnie dużo ułatwi.

Link to comment
Share on other sites

a jak powiem inaczej:)

zamiast iść w 3M to może w Menzerne.

Wełniak na FG500, później średnim FF3000 albo SF4000 i ew finisz na samym SF4000.

 

Albo Victoria, mało osób na forum używa, ja miałem okazję i naprawdę fajne pasty.

Na zielonym 3M 103. Średni 105 i finisz 104 i też da radę.

 

UC odpada do takich zabaw:)

Link to comment
Share on other sites

ta nowa linia menzerny jest na prawdę bardzo dobra, moim zdaniem widać mega postęp w stosunku do poprzedniej linii produktów.

victoria nie jest mi znana, ale można ew. próbować jeszcze z wolfem, mają jeden produkt z pólki killerów, działa na pułapie FC+, tylko hologramów jakby mniej.

Link to comment
Share on other sites

Podepnę pytanie pod temat, bo mam ten sam problem. Jak ma się ABW Hard Cutting do zielonej 3M? Bo męczyłem kawałek maski ze 2h używając ABW HC z FC+ i dosłownie ledwo co widać różnicę...

Link to comment
Share on other sites

To ja już się pogubiłem.

 

W innym temacie zamiast zielonego korka polecono mi UC do DA.

 

Moim zdaniem FC+ z DA się ciężko pracuje, żeby nie powiedzieć, że prawie się nie da bez odrobiony EF (żółtego korka). DAS-6 jakby był za słaby do FC+. Ciężko wypracować pastę, zaraz zapycha pad, itp.

 

Jestem nowicjuszem, więc może coś robię źle - ale moim zdaniem FC+ średnio nadaje się do DA.

 

***

 

W takim razie jaką mocną pastę polecilibyście do DA ? A może najlepiej futro + UC ?

Link to comment
Share on other sites

Podepnę pytanie pod temat, bo mam ten sam problem. Jak ma się ABW Hard Cutting do zielonej 3M? Bo męczyłem kawałek maski ze 2h używając ABW HC z FC+ i dosłownie ledwo co widać różnicę...

 

ABW w mojej opinii jest bardziej user-friendly i mniej sie zuzywa (niebieski), moze za bardzo sie z ta maska piescisz?

Link to comment
Share on other sites

Przeróżnych technik próbowałem- mocny docisk, słaby docisk, maksymalna prędkośc, mała prędkość, wolne przesuwanie, szybkie przesuwanie maszyny, aż po ruchy 'szorujące', dodanie do FC+ EF i Scratch remover'a... 4-5 prób i nic. Uprzedzając pytania: lakier dwuwarstwowy, maszyna DA.

Link to comment
Share on other sites

dzieki za pomoc, zestaw 3m+gąbki 3m spisują się bardzo dobrze, tylko troche mnie irytuje że pylą znacznie bardziej niz Maguiar's, samochodu jeszcze nie skończyłem ale jest bardzo dobrze

Link to comment
Share on other sites

Chcesz czy nie to prawda jest taka, że wcześniej czy później użyjesz wełny z FC+/FG500 bo jest masa lakierów gdzie zielony pad z mocną pastą czy to 3M czy Menzerną, nadają się tylko do odświeżenia :) Nie wspominam już nawet o papierze wodnym :mrgreen: Co do DA i wełny to nie próbowałem ale ponoć się nie lubią, któryś z kolegów na forum mówił o tzw. świńskich ogonkach po takim zestawie więc odradzam.

Julian dobrze prawi z tym by po wełnie przelecieć całość jeszcze raz zielonym z FC+, w zależności od lakieru średnia pasta może okazać się za słaba do wyprowadzenia hologramów po wełnie, co potwierdzam z doświadczenia... :ad:

UC+DA nazwał bym raczej średnim zestawem, rys tym większych nie usuniesz/zamaskujesz za to ładnie odświeżysz lakier, z FC+ będzie już lepiej ale jak chcesz robić auta od czasu do czasu to kup rotację ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

dzieki za pomoc wszystkim, udało się po części, ale jednak nie jestem zadowolony w pełni, chyba bez rotacji i wełniaka nie ma co walczyć... ale z metra lakier wydaje się idealny, więc nie jest źle, defekty są widoczne w mocnym słońcu z bardzo bliska i pod halogenem 2x400W, teraz pozostało kupić rotacje i przed zimą zrobić jak należy.

Wrzucam fotki efektu, nie ma zdjęć po halogenem ale coś tam widać.

https://picasaweb.google.com/1166461073 ... yuDfm4eLRg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.