Jump to content

WOLF'S CHEM. DECON GEL, BRAKE DUSTER - opinie i stosowanie


Prezes
 Share

Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

W praktyce dzialanie, tzn. cała otoczka ze zmieniającym się kolorem środka po aplikacji jest tak samo jak z Ironem (kwestia troszkę innego odcienia purpury :) ). Zapach Brake Dustera mniej odpychający niż Iron X-a. Działanie BD minimalnie słabsze porównując do Irona. Cenowo: BD miażdży Irona w proporcji cena:ilosć, jakościowo niewiele odbiegając. Aplikowalem go tak samo jak Irona tzn. za pomocą atomizera. Niestety BD, trzeba rozlać w jakąs inną butelkę bo oryginalna jest niezbyt poręczna.

Link to comment
Share on other sites

test zrobiony (wolf versus ironx)tylko czasu brak na obróbkę zdjęć.

Obserwacje nieco słabszy od ironx-a ale ta cena i lepszy zapach.

Gdzieś czytałem , że Wolf może leżeć bezkarnie na felgach i lakierze bardzo długo (w teście leżał dwa dni :) ) ja się tyle nie odważyłem :P

Link to comment
Share on other sites

miałem na myśli jakieś woski czy różnego rodzaju "bajery" przed sprzedażne gdyż samochód na którym chce tego używać został niedawno nabyty i nie wiadomo co tam leży.

Link to comment
Share on other sites

Wszystko jest do wyczytania na forum. Aplikując wosk zgodnie ze sztuką na pewno będziesz dokładnie oczyszczał lakier więc będziesz używał glinki, APC czy też cleanera więc co leży bym się nie martwił bo i tak to ściągniesz.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Właśnie przetestowałem środek Wolfa. Pachnie bardzo ładnie, miętowo. Z żelem nie ma nic wspólnego - konsystencja typowego płynu.

 

Nie wiem, jak się ma do IronX-a, bo tego ostatniego nie używałem. Wolf działa, choć nie tak, jak myślałem. Sądziłem, że usuwa zapieczony pył hamulcowy (cząstki nienawiści pochodzenia metalicznego, bądź co bądź), ale niestety nic z tego. Purpurowe wstęgi mają swoje źródło w punktach, których bym o jakiekolwiek zanieczyszczenia nie posądzał. Owszem, coś tam z tych zapieczonych placków rusza, bo "krwawią", ale nic to w zasadzie nie daje (poza efektem wizualnym). Można spokojnie zostawić na pół godziny (w cieniu).

 

Czym właściwie ruszyć rozległe zapieczone wżery? Attack ze szczotą nie, Wolf/IronX nie... to co?

Link to comment
Share on other sites

miałem na myśli jakieś woski czy różnego rodzaju "bajery" przed sprzedażne gdyż samochód na którym chce tego używać został niedawno nabyty i nie wiadomo co tam leży.

 

Do rozkonserwowania nowych pojazdow z woskow kopolimerowych sluzy np. DECOP z tenziego

Link to comment
Share on other sites

Od początku nie ukrywaliśmy że Wolf's Chemicals Brake Duster jest trochę słabszy w działaniu od CarPRO IronX. Jest jednak o ponad połowę tańszy! Można więc się ewentualnie trochę więcej natrudzić, efekt końcowy powinien być ten sam. IronX w przeciwieństwie do Brake Dustera można stosować na lakier i inne elementy nadwozia.

 

Jeżeli masz poważne zapieczenia, możesz spróbować najmocniejszą wersję IronXa - IronX Paste. Ma konsystencję żelu, jest bardzo wydajny, kleisty, stosuje się go punktowo na mocne zapieczenia. Mimo że produkt jest kilka dni na rynku europejskim, filmiki pokazujące działanie krążą już w sieci

 

IXpaste500ml.jpg

Link to comment
Share on other sites

IronX w przeciwieństwie do Brake Dustera można stosować na lakier i inne elementy nadwozia.

 

a tu coś innego wyczytałem: Decon Gel vel Brake Duster oczyści nawet nadwozie i szyby. Nie trzeba przecierać czyszczonych powiechni- wystarczy spryskac preparatem i poźniej spłukać. Dzięki temu unikniemy dodatkowych uszkodzeń.

Link to comment
Share on other sites

IronX w przeciwieństwie do Brake Dustera można stosować na lakier i inne elementy nadwozia.

Eeee, czy aby na pewno? Bo na etykiecie Wolfa stoi napisane, że na lakier też :)

 

Jeżeli masz poważne zapieczenia, możesz spróbować najmocniejszą wersję IronXa - IronX Paste. Ma konsystencję żelu, jest bardzo wydajny, kleisty, stosuje się go punktowo na mocne zapieczenia.

Najpierw spróbuję ValetPro Blue Gel.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.