Prezes Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Czy i jak stosujecie ten produkt? Czy możecie porównać go do innych podobnych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Za dużo piszecie! Nie ogarniam tych treści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobas Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 z teorii ma podobne działanie jak ironX. Więcej możesz poczytać na DW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 28 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 W praktyce dzialanie, tzn. cała otoczka ze zmieniającym się kolorem środka po aplikacji jest tak samo jak z Ironem (kwestia troszkę innego odcienia purpury ). Zapach Brake Dustera mniej odpychający niż Iron X-a. Działanie BD minimalnie słabsze porównując do Irona. Cenowo: BD miażdży Irona w proporcji cena:ilosć, jakościowo niewiele odbiegając. Aplikowalem go tak samo jak Irona tzn. za pomocą atomizera. Niestety BD, trzeba rozlać w jakąs inną butelkę bo oryginalna jest niezbyt poręczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saintmc Opublikowano 28 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 za niedługo pojawi się test podobny jak ten z DW. Mam w planach porównać Wolfa z IronX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernitus Opublikowano 28 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 test zrobiony (wolf versus ironx)tylko czasu brak na obróbkę zdjęć. Obserwacje nieco słabszy od ironx-a ale ta cena i lepszy zapach. Gdzieś czytałem , że Wolf może leżeć bezkarnie na felgach i lakierze bardzo długo (w teście leżał dwa dni ) ja się tyle nie odważyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nesta1313 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Być może mało profesjonalne pytanie ale się skuszę. BD lub IronX są do stosowania na aluminiowe felgi czy stalówki również ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 również Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Jeżeli nie szkodzi aluminiowym to na stalowe też można stosować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1985 Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 czy ten produkt rozrabia sie z wodą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dkk Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Bartek1985, nie rozrabia się go z wodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nesta1313 Opublikowano 7 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Robił już ktoś jakiś test z fotorelacją i może podzielić się fotkami i spostrzeżeniami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saintmc Opublikowano 7 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 tak, robił test Vernitus. czekamy z niecierpliwością na test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keil Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Czy tym produktem można spryskać całe auto celem zmycia wszystkiego co na nim jest/było ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobas Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Nie, wszystkiego nie ruszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keil Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 w takim razie co innego kupić, bo wolf'a już mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazder Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Co to znaczy "wszystkiego co na nim jest/było"? Wolf i Iron-X są do usuwania złogów pochodzenia metalicznego, więc logiczne, że nie usuniesz nimi np. smoły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keil Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 miałem na myśli jakieś woski czy różnego rodzaju "bajery" przed sprzedażne gdyż samochód na którym chce tego używać został niedawno nabyty i nie wiadomo co tam leży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobas Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Wszystko jest do wyczytania na forum. Aplikując wosk zgodnie ze sztuką na pewno będziesz dokładnie oczyszczał lakier więc będziesz używał glinki, APC czy też cleanera więc co leży bym się nie martwił bo i tak to ściągniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazder Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Właśnie przetestowałem środek Wolfa. Pachnie bardzo ładnie, miętowo. Z żelem nie ma nic wspólnego - konsystencja typowego płynu. Nie wiem, jak się ma do IronX-a, bo tego ostatniego nie używałem. Wolf działa, choć nie tak, jak myślałem. Sądziłem, że usuwa zapieczony pył hamulcowy (cząstki nienawiści pochodzenia metalicznego, bądź co bądź), ale niestety nic z tego. Purpurowe wstęgi mają swoje źródło w punktach, których bym o jakiekolwiek zanieczyszczenia nie posądzał. Owszem, coś tam z tych zapieczonych placków rusza, bo "krwawią", ale nic to w zasadzie nie daje (poza efektem wizualnym). Można spokojnie zostawić na pół godziny (w cieniu). Czym właściwie ruszyć rozległe zapieczone wżery? Attack ze szczotą nie, Wolf/IronX nie... to co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miHoo79 Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 miałem na myśli jakieś woski czy różnego rodzaju "bajery" przed sprzedażne gdyż samochód na którym chce tego używać został niedawno nabyty i nie wiadomo co tam leży. Do rozkonserwowania nowych pojazdow z woskow kopolimerowych sluzy np. DECOP z tenziego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CarSPA Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Od początku nie ukrywaliśmy że Wolf's Chemicals Brake Duster jest trochę słabszy w działaniu od CarPRO IronX. Jest jednak o ponad połowę tańszy! Można więc się ewentualnie trochę więcej natrudzić, efekt końcowy powinien być ten sam. IronX w przeciwieństwie do Brake Dustera można stosować na lakier i inne elementy nadwozia. Jeżeli masz poważne zapieczenia, możesz spróbować najmocniejszą wersję IronXa - IronX Paste. Ma konsystencję żelu, jest bardzo wydajny, kleisty, stosuje się go punktowo na mocne zapieczenia. Mimo że produkt jest kilka dni na rynku europejskim, filmiki pokazujące działanie krążą już w sieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xkem Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 IronX w przeciwieństwie do Brake Dustera można stosować na lakier i inne elementy nadwozia. a tu coś innego wyczytałem: Decon Gel vel Brake Duster oczyści nawet nadwozie i szyby. Nie trzeba przecierać czyszczonych powiechni- wystarczy spryskac preparatem i poźniej spłukać. Dzięki temu unikniemy dodatkowych uszkodzeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazder Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 IronX w przeciwieństwie do Brake Dustera można stosować na lakier i inne elementy nadwozia. Eeee, czy aby na pewno? Bo na etykiecie Wolfa stoi napisane, że na lakier też Jeżeli masz poważne zapieczenia, możesz spróbować najmocniejszą wersję IronXa - IronX Paste. Ma konsystencję żelu, jest bardzo wydajny, kleisty, stosuje się go punktowo na mocne zapieczenia. Najpierw spróbuję ValetPro Blue Gel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 ValetPro Blue Gel.nie pójdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się