Prezes Posted June 23, 2011 Report Posted June 23, 2011 Czy i jak stosujecie ten produkt? Czy możecie porównać go do innych podobnych?
Prezes Posted June 27, 2011 Author Report Posted June 27, 2011 Za dużo piszecie! Nie ogarniam tych treści
bobas Posted June 27, 2011 Report Posted June 27, 2011 z teorii ma podobne działanie jak ironX. Więcej możesz poczytać na DW.
lukwawa Posted June 28, 2011 Report Posted June 28, 2011 W praktyce dzialanie, tzn. cała otoczka ze zmieniającym się kolorem środka po aplikacji jest tak samo jak z Ironem (kwestia troszkę innego odcienia purpury ). Zapach Brake Dustera mniej odpychający niż Iron X-a. Działanie BD minimalnie słabsze porównując do Irona. Cenowo: BD miażdży Irona w proporcji cena:ilosć, jakościowo niewiele odbiegając. Aplikowalem go tak samo jak Irona tzn. za pomocą atomizera. Niestety BD, trzeba rozlać w jakąs inną butelkę bo oryginalna jest niezbyt poręczna.
saintmc Posted June 28, 2011 Report Posted June 28, 2011 za niedługo pojawi się test podobny jak ten z DW. Mam w planach porównać Wolfa z IronX
Vernitus Posted June 28, 2011 Report Posted June 28, 2011 test zrobiony (wolf versus ironx)tylko czasu brak na obróbkę zdjęć. Obserwacje nieco słabszy od ironx-a ale ta cena i lepszy zapach. Gdzieś czytałem , że Wolf może leżeć bezkarnie na felgach i lakierze bardzo długo (w teście leżał dwa dni ) ja się tyle nie odważyłem
nesta1313 Posted June 30, 2011 Report Posted June 30, 2011 Być może mało profesjonalne pytanie ale się skuszę. BD lub IronX są do stosowania na aluminiowe felgi czy stalówki również ?
SzaKal Posted June 30, 2011 Report Posted June 30, 2011 Jeżeli nie szkodzi aluminiowym to na stalowe też można stosować.
nesta1313 Posted July 7, 2011 Report Posted July 7, 2011 Robił już ktoś jakiś test z fotorelacją i może podzielić się fotkami i spostrzeżeniami ?
saintmc Posted July 7, 2011 Report Posted July 7, 2011 tak, robił test Vernitus. czekamy z niecierpliwością na test
Keil Posted July 10, 2011 Report Posted July 10, 2011 Czy tym produktem można spryskać całe auto celem zmycia wszystkiego co na nim jest/było ?
Keil Posted July 10, 2011 Report Posted July 10, 2011 w takim razie co innego kupić, bo wolf'a już mam
Mazder Posted July 10, 2011 Report Posted July 10, 2011 Co to znaczy "wszystkiego co na nim jest/było"? Wolf i Iron-X są do usuwania złogów pochodzenia metalicznego, więc logiczne, że nie usuniesz nimi np. smoły.
Keil Posted July 10, 2011 Report Posted July 10, 2011 miałem na myśli jakieś woski czy różnego rodzaju "bajery" przed sprzedażne gdyż samochód na którym chce tego używać został niedawno nabyty i nie wiadomo co tam leży.
bobas Posted July 10, 2011 Report Posted July 10, 2011 Wszystko jest do wyczytania na forum. Aplikując wosk zgodnie ze sztuką na pewno będziesz dokładnie oczyszczał lakier więc będziesz używał glinki, APC czy też cleanera więc co leży bym się nie martwił bo i tak to ściągniesz.
Mazder Posted July 21, 2011 Report Posted July 21, 2011 Właśnie przetestowałem środek Wolfa. Pachnie bardzo ładnie, miętowo. Z żelem nie ma nic wspólnego - konsystencja typowego płynu. Nie wiem, jak się ma do IronX-a, bo tego ostatniego nie używałem. Wolf działa, choć nie tak, jak myślałem. Sądziłem, że usuwa zapieczony pył hamulcowy (cząstki nienawiści pochodzenia metalicznego, bądź co bądź), ale niestety nic z tego. Purpurowe wstęgi mają swoje źródło w punktach, których bym o jakiekolwiek zanieczyszczenia nie posądzał. Owszem, coś tam z tych zapieczonych placków rusza, bo "krwawią", ale nic to w zasadzie nie daje (poza efektem wizualnym). Można spokojnie zostawić na pół godziny (w cieniu). Czym właściwie ruszyć rozległe zapieczone wżery? Attack ze szczotą nie, Wolf/IronX nie... to co?
miHoo79 Posted July 21, 2011 Report Posted July 21, 2011 miałem na myśli jakieś woski czy różnego rodzaju "bajery" przed sprzedażne gdyż samochód na którym chce tego używać został niedawno nabyty i nie wiadomo co tam leży. Do rozkonserwowania nowych pojazdow z woskow kopolimerowych sluzy np. DECOP z tenziego
CarSPA Posted July 21, 2011 Report Posted July 21, 2011 Od początku nie ukrywaliśmy że Wolf's Chemicals Brake Duster jest trochę słabszy w działaniu od CarPRO IronX. Jest jednak o ponad połowę tańszy! Można więc się ewentualnie trochę więcej natrudzić, efekt końcowy powinien być ten sam. IronX w przeciwieństwie do Brake Dustera można stosować na lakier i inne elementy nadwozia. Jeżeli masz poważne zapieczenia, możesz spróbować najmocniejszą wersję IronXa - IronX Paste. Ma konsystencję żelu, jest bardzo wydajny, kleisty, stosuje się go punktowo na mocne zapieczenia. Mimo że produkt jest kilka dni na rynku europejskim, filmiki pokazujące działanie krążą już w sieci
Xkem Posted July 21, 2011 Report Posted July 21, 2011 IronX w przeciwieństwie do Brake Dustera można stosować na lakier i inne elementy nadwozia. a tu coś innego wyczytałem: Decon Gel vel Brake Duster oczyści nawet nadwozie i szyby. Nie trzeba przecierać czyszczonych powiechni- wystarczy spryskac preparatem i poźniej spłukać. Dzięki temu unikniemy dodatkowych uszkodzeń.
Mazder Posted July 21, 2011 Report Posted July 21, 2011 IronX w przeciwieństwie do Brake Dustera można stosować na lakier i inne elementy nadwozia. Eeee, czy aby na pewno? Bo na etykiecie Wolfa stoi napisane, że na lakier też Jeżeli masz poważne zapieczenia, możesz spróbować najmocniejszą wersję IronXa - IronX Paste. Ma konsystencję żelu, jest bardzo wydajny, kleisty, stosuje się go punktowo na mocne zapieczenia. Najpierw spróbuję ValetPro Blue Gel.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now