Prezes Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Czy i jak stosujecie ten produkt? Czy możecie porównać go do innych podobnych? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prezes Posted June 27, 2011 Author Report Share Posted June 27, 2011 Za dużo piszecie! Nie ogarniam tych treści Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobas Posted June 27, 2011 Report Share Posted June 27, 2011 z teorii ma podobne działanie jak ironX. Więcej możesz poczytać na DW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukwawa Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 W praktyce dzialanie, tzn. cała otoczka ze zmieniającym się kolorem środka po aplikacji jest tak samo jak z Ironem (kwestia troszkę innego odcienia purpury ). Zapach Brake Dustera mniej odpychający niż Iron X-a. Działanie BD minimalnie słabsze porównując do Irona. Cenowo: BD miażdży Irona w proporcji cena:ilosć, jakościowo niewiele odbiegając. Aplikowalem go tak samo jak Irona tzn. za pomocą atomizera. Niestety BD, trzeba rozlać w jakąs inną butelkę bo oryginalna jest niezbyt poręczna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saintmc Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 za niedługo pojawi się test podobny jak ten z DW. Mam w planach porównać Wolfa z IronX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vernitus Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 test zrobiony (wolf versus ironx)tylko czasu brak na obróbkę zdjęć. Obserwacje nieco słabszy od ironx-a ale ta cena i lepszy zapach. Gdzieś czytałem , że Wolf może leżeć bezkarnie na felgach i lakierze bardzo długo (w teście leżał dwa dni ) ja się tyle nie odważyłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
nesta1313 Posted June 30, 2011 Report Share Posted June 30, 2011 Być może mało profesjonalne pytanie ale się skuszę. BD lub IronX są do stosowania na aluminiowe felgi czy stalówki również ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukwawa Posted June 30, 2011 Report Share Posted June 30, 2011 również Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted June 30, 2011 Report Share Posted June 30, 2011 Jeżeli nie szkodzi aluminiowym to na stalowe też można stosować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek1985 Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 czy ten produkt rozrabia sie z wodą ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dkk Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 Bartek1985, nie rozrabia się go z wodą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nesta1313 Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 Robił już ktoś jakiś test z fotorelacją i może podzielić się fotkami i spostrzeżeniami ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saintmc Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 tak, robił test Vernitus. czekamy z niecierpliwością na test Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keil Posted July 10, 2011 Report Share Posted July 10, 2011 Czy tym produktem można spryskać całe auto celem zmycia wszystkiego co na nim jest/było ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobas Posted July 10, 2011 Report Share Posted July 10, 2011 Nie, wszystkiego nie ruszy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keil Posted July 10, 2011 Report Share Posted July 10, 2011 w takim razie co innego kupić, bo wolf'a już mam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazder Posted July 10, 2011 Report Share Posted July 10, 2011 Co to znaczy "wszystkiego co na nim jest/było"? Wolf i Iron-X są do usuwania złogów pochodzenia metalicznego, więc logiczne, że nie usuniesz nimi np. smoły. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keil Posted July 10, 2011 Report Share Posted July 10, 2011 miałem na myśli jakieś woski czy różnego rodzaju "bajery" przed sprzedażne gdyż samochód na którym chce tego używać został niedawno nabyty i nie wiadomo co tam leży. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobas Posted July 10, 2011 Report Share Posted July 10, 2011 Wszystko jest do wyczytania na forum. Aplikując wosk zgodnie ze sztuką na pewno będziesz dokładnie oczyszczał lakier więc będziesz używał glinki, APC czy też cleanera więc co leży bym się nie martwił bo i tak to ściągniesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazder Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Właśnie przetestowałem środek Wolfa. Pachnie bardzo ładnie, miętowo. Z żelem nie ma nic wspólnego - konsystencja typowego płynu. Nie wiem, jak się ma do IronX-a, bo tego ostatniego nie używałem. Wolf działa, choć nie tak, jak myślałem. Sądziłem, że usuwa zapieczony pył hamulcowy (cząstki nienawiści pochodzenia metalicznego, bądź co bądź), ale niestety nic z tego. Purpurowe wstęgi mają swoje źródło w punktach, których bym o jakiekolwiek zanieczyszczenia nie posądzał. Owszem, coś tam z tych zapieczonych placków rusza, bo "krwawią", ale nic to w zasadzie nie daje (poza efektem wizualnym). Można spokojnie zostawić na pół godziny (w cieniu). Czym właściwie ruszyć rozległe zapieczone wżery? Attack ze szczotą nie, Wolf/IronX nie... to co? Link to comment Share on other sites More sharing options...
miHoo79 Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 miałem na myśli jakieś woski czy różnego rodzaju "bajery" przed sprzedażne gdyż samochód na którym chce tego używać został niedawno nabyty i nie wiadomo co tam leży. Do rozkonserwowania nowych pojazdow z woskow kopolimerowych sluzy np. DECOP z tenziego Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarSPA Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Od początku nie ukrywaliśmy że Wolf's Chemicals Brake Duster jest trochę słabszy w działaniu od CarPRO IronX. Jest jednak o ponad połowę tańszy! Można więc się ewentualnie trochę więcej natrudzić, efekt końcowy powinien być ten sam. IronX w przeciwieństwie do Brake Dustera można stosować na lakier i inne elementy nadwozia. Jeżeli masz poważne zapieczenia, możesz spróbować najmocniejszą wersję IronXa - IronX Paste. Ma konsystencję żelu, jest bardzo wydajny, kleisty, stosuje się go punktowo na mocne zapieczenia. Mimo że produkt jest kilka dni na rynku europejskim, filmiki pokazujące działanie krążą już w sieci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xkem Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 IronX w przeciwieństwie do Brake Dustera można stosować na lakier i inne elementy nadwozia. a tu coś innego wyczytałem: Decon Gel vel Brake Duster oczyści nawet nadwozie i szyby. Nie trzeba przecierać czyszczonych powiechni- wystarczy spryskac preparatem i poźniej spłukać. Dzięki temu unikniemy dodatkowych uszkodzeń. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazder Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 IronX w przeciwieństwie do Brake Dustera można stosować na lakier i inne elementy nadwozia. Eeee, czy aby na pewno? Bo na etykiecie Wolfa stoi napisane, że na lakier też Jeżeli masz poważne zapieczenia, możesz spróbować najmocniejszą wersję IronXa - IronX Paste. Ma konsystencję żelu, jest bardzo wydajny, kleisty, stosuje się go punktowo na mocne zapieczenia. Najpierw spróbuję ValetPro Blue Gel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 ValetPro Blue Gel.nie pójdzie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now