Skocz do zawartości

Nieudana polerka ;/ Pomocy


gioseSłupsk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zacznę od tego że dałem ciała. Chciałem zaoszczędzić a wielkie G wyszło. Dałem autko do "polerki" facetowi który się niby zna ;/ Wielkie gówno mi zrobił, auto wygląda gorzej teraz niż przed. Jestem studentem pierwszego roku,auto jest rodziców,tyle tylko że ja je używam. Teraz rodzina ma do mnie pretensje że dałem spartolić auto i to tego jeszcze za 100zł.

 

Tu zdjęcia Focusa jeszcze przed polerką - chodzi mi żebyście kolor zobaczyli.

http://giose.picturepush.com/album/1546 ... il/5743361

 

W sobotę jadę na komunię do rodziny i auto miało wyglądać.... Miało się błyszczeć jak psu torba a tu gówn*. Ryski,rysy itp wszystko zostało a do tego nawet nie błyszczy się tak jak powinno.

Nie mam mechanicznej polerki, tylko siła bicepsa mi zostaje :dontknow: Powiedzcie co mogę zrobić. Naczytałem się masę artykułów ale nie potrafię podjąć jakiejś decyzji. Oczywiście chodzi mi o jak najmniejsze koszty.

 

Pomocy :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chciałem zaoszczędzić a wielkie G wyszło.... [czytamy dalej]....chodzi mi o jak najmniejsze koszty.

 

Widać, ludzie jednak nie uczą się na błędach... nawet własnych.

Z opisu wynika, że jest źle... ale co i jak - już nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob dokladne foty "po" zeby wiadomo bylo na czym stoisz.

 

Wiesz, trudno zrobić, kiedy cała familia teraz nie pozwala podejść do auta ;/

Auto po polerce powinno się błyszczeć i powinny zniknąć ryski i rysy chyba, prawda?? a teraz jest tak jak była w wręcz gorzej.

 

edit: Chodzi mi o to żeby auto wyglądało na sobotę, cała rodzina obejrzy nowy nabytek. a tu taka porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach