cubstone Opublikowano 4 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2013 Dzięki chłopaki. Teraz to już zostanie tak jak jest (chyba że w słońcu będzie to masakrycznie wyglądać), bo fura i tak idzie na handel, ale chciałem wiedzieć na przyszłość jak działać w takich przypadkach.
marrrcin Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2013 Witam, mam nałożony Megsa Ultimate Liquid Wax , po każdym myciu stosowałem Meguiar's Gold Class Carnauba Premium Quik Wax teraz na zimę chcę nałozyc Colli 476s czy Meguiars Ultimate Polish Pre - Waxing Glaze wyczyści stary wosk pod Colli ? Taki akurat mam Cleaner .
escimo Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2013 cubstone, całkiem niedawno był robiony passat w identycznym kolorze, i był malowany. Po Menzernie 4000 holsy pod halogenem minimalne, pod brinkmanem straszne SV CF Regular ręcznie pomógł i praktycznie w 95% holsy zniknęły
t_scarf Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Czy jest jakikolwiek sens w przejechaniu auta clenearem Auto Finesse Tough Prep przed położeniem DG #601? Wiem, że DG #601 usuwa również pozostałości wosków, ale jakoś nie przemawia do mnie fakt, że DG #601 nie ściągamy z auta, tylko nakładamy na to bezpośrednio np. DG #111. Zastanawiam się po prostu, czy przez wcześniejsze zastosowanie cleanera nie zwiększymy dodatkowo trwałości wosku. Przerabiał ktoś taki patent? Cleaner + DG #601 + DG #111?
bienek Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Jak dla mnie to jak najbardziej cleaner przed 601. Nawet po tym bym ipa przetarl i wtedy 601 i 111 i tak bede robil przed zima na aucie.
gruby_RS Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Przerabiał ktoś taki patent? Cleaner + DG #601 + DG #111? To jest właśnie patent... #601 nie jest cleanerem, oczywiście usunie lekkie zanieczyszczenia, w/g mnie poprawia śliskość i umożliwia natychmiastowe warstwowanie #111, ale jak najbardziej przed zabiegiem wskazany jest typowy cleaner i ew glinka... p.s. było wielokrotnie, ale rozumiem że znaleźc coś teraz to może się odechcieć....
bienek Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Tyle ze ja mam cleaner pod woski naturalne a nie pod sealanty dlatego bym wolal to ipa przetrzec.
t_scarf Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 To jest właśnie patent... #601 nie jest cleanerem, I tutaj właśnie zmyliło mnie info na stronie producenta i dystrybutorów - wszędzie ten produkt jest nazywany cleanerem Dzięki!
pascal Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 Wiem, że DG #601 usuwa również pozostałości wosków, ale jakoś nie przemawia do mnie fakt, że DG #601 nie ściągamy z auta, tylko nakładamy na to bezpośrednio np. DG #111. Bo go ściąga się razem z woskiem. Wax Paradise o tym pisał. To jest właśnie patent... #601 nie jest cleanerem, oczywiście usunie lekkie zanieczyszczenia, w/g mnie poprawia śliskość i umożliwia natychmiastowe warstwowanie #111, ale jak najbardziej przed zabiegiem wskazany jest typowy cleaner i ew Glinka... Czemu tak uważasz ??
Administrator Evo Opublikowano 9 Września 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 Ja podzielam opinie Grubego. Podchodząc do sprawy w prosty sposób - mam na aucie syf, różne osady, stare woski, olejki etc, czyli wszystko co powinien usunąć cleaner. Teraz aplikuje 601, i co się dzieje z całym tym syfem ? Magicznie znika ? Łączy się z 601 ? W pierwsze trudno mi uwierzyć, w drugie bardziej, ale tak czy inaczej kładziemy potem #111 na ten zaprawiony róznym syfem 601. Do mnie taka koncepcja nie przemawia
yacek _b Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 Mówicie sobie co chcecie , ale dla mnie cleaner Duraglossa to wyłącznie #652 , #671 lub #101 , #601 to podkład pod woski duraglossa mający poprawić związanie się wosku z lakierem i znacząco wpływający na ich trwałość . Kompletnie nie trafiaja do mnie stwierdzenie , że ktoś umył auto i dał #601 i na to wosk i całe ścierwo z drogi i powietrza cudownie jakoś zniknęło . Tutaj zgadzam sie z Evo .
tukolarz Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 Ja kiedyś położyłem 601+TC na w miarę świeży wosk naturalny. Efekt? TC trzymał, że "ho ho" kilka miesięcy aż go nie zdjąłem. Co wcale nie oznacza, że 601 jest cleaner-em, bo... nie jest . To podkład pod wosk, który ma pewne cechy cleaner-a, czyli potrafi usunąć stare olejki, woski etc., ale nie poradzi sobie z: -smołą, -sokiem z drzew, -utlenieniem, -lotną rdzą itd. , z czym z łatwością radzi sobie glinka+cleaner. Panowie, nie ma co deliberować: umyjcie auta, podzielcie panel na kilka części i zróbcie własne eksperymenty. Jestem pewien, że najlepszy efekt da: glinka+cleaner+601+sealant. 601 samo w sobie nie usunie starego wosku, dopiero połączenie podkładu i wosku, przynosi oczekiwany skutek. Co ciekawe, 601 można aplikować z sealantem za jednym razem w proporcji 1:4. Kombo 601+sealant to nic innego jak swego rodzaju AIO, nie ważne czy zmieszane przed użyciem, czy aplikowane jeden po drugim. Nie ma tu żadnej magii- jak nakładamy AIO to też wystarczy spolerować i mamy w miarę oczyszczony i zabezpieczony lakier . Takie kombo ma jednak krótką datę przydatności do spożycia - zaledwie kilka godzin, dlatego DG wymyślił... dwa towary: 601 (podkład) i wosk. OK. A może olać te 601 i wystarczy nałożyć tylko sealant bezpośrednio po "prawdziwym" cleaner-ze? Można i tak, i wcale tragedii nie będzie . Ja np. różnicy w wyglądzie pomiędzy sealant-em poprzedzonym 601 i bez 601 nie zauważyłem. Przez pierwszy miesiąc nie było też różnicy w ingach. Dopiero po kilku myciach/ dłuższym okresie, widać, że 601 poprawia trwałość wosku. #671 lub #101 Te produkty też nie są cleaner-ami w sensie stricto. #671 i #101 to sealant-owe AIO, z tym, że ten pierwszy ma mniejsze właściwości ścierne, ale za to więcej wypełnia, zaś ten drugi leży bardzo długo jak na AIO- bez problemu miesiąc, dwa, a nawet trzy .
Pimps Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 Podpowiedzcie mi proszę, który najlepiej cleaner użyć (nakładanie ręcznie) pod DG #601+111. Auto 1,5 roczne a na nim resztki Sonax BSD i wcześniej nigdy nie było na nim innych wosków itp.
kamilgt Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 cleaner duraglossa, 672 ma chyba numerek
Pimps Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 cleaner duraglossa, 672 ma chyba numerek Czy aby na pewno chodzi o 672 - bo nie mogę takowego znaleźć?
bobas Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 kamilowi, chodzilo o Duragloss Pre-Cleaner #652
t_scarf Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 mam na aucie syf, różne osady, stare woski, olejki etc, czyli wszystko co powinien usunąć cleaner. Teraz aplikuje 601, i co się dzieje z całym tym syfem ? Magicznie znika ? O to mi właśnie chodziło. No to zobaczymy, jak AF Tough Prep będzie współpracował z sealantem DG
Pimps Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 kamilowi, chodzilo o Duragloss Pre-Cleaner #652 No to jeszcze jedno pytanko bo lakier na aucie mam przyzwoity gdyż auto nie jest stare a na tym #652 jest napisane cyt. "Duragloss PreCleaner jest szczególnie polecany w przypadku starszych, zmatowionych lakierów? - czy mimo wszystko z niego skorzystać czy może coś innego nie koniecznie z DG ale abym mógł go nałożyć ręcznie bo nie mam maszyny a nawet gdyby to nie potrafię tego zrobić.
yacek _b Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 Pimps możesz smiało brać #652 , nic sie nie stanie , to jest czysty cleaner bez dodatków maskujących jak #671 , mam oba i jestem bardzo z nich zadowolony ( do wosków DG )
d3th Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2013 ja mam pewną prośbę. Próbowałem używać achillesa, ale - jakoś mnie ten cleaner nie lubi Próbowałem wypracowywać go na różne sposoby, a i tak zostawały smugi, których nie mogłem usunąć. Jest coś łatwiejszego do obróbki, co byście zaproponowali?
Tomek WRO Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2013 d3th, dobry, popularny i wydajny DJLP
molowwy Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2013 DJ LP pod Colli będzie ok to wiem. DJ LP + rotacja 600 - 1000obr + pad 3m/flexi finishing, będzie ok?
Borek Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2013 DJ LP + rotacja 600 - 1000obr + pad 3m/flexi finishing, będzie ok? LP bardzo się lubi z żółtym 3M i spokojnie sobie radzi wtedy ze śladami po glince czy takimi typowymi kilkumiesięcznymi defektami po myciu i wycieraniu, których nawet wprawny detailer nie uniknie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się