Skocz do zawartości

Czarna E-klasa


zmichal

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam od niedawna E-klasę z 2004r., kolor czarny obsydian, metalic.

Niedawno zastosowałem jedynie: Prestone Car Wax & Cleaner, a po nim utrwalacz CarPlan Nanomeric Paintwork Seal & Protect.

Efekt - taki sobie - sporo widocznych kolistych mikrorysek, trochę hologramów :cry:

 

Teraz chcę podejść do tematu bardziej profesjonalnie, ale powiedzcie czy dobrze myślę:

 

- mycie w myjni ręcznej;

- glinka bilt hamber soft 200g;

- Finish Kare Pad Glaze + Finish Kare 1000P Hi-Temp (tylko który najpierw??)

59442a734d482_AC055.jpg.40f4343bfd67b6c10e749f7736124ca2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No właśnie, samą politurą (galze'em) wiele nie osiągniesz. Tzn. nadasz połysku, uzyskasz w jakimś stopniu efekt wet look, ale wszystkie zarysowania zostaną. Ew. środek je chwilowo zamaskuje (jeżeli posiada wypełniacze). Znowu będziesz niezadowolony.

 

Zastosuj najpierw środek ścierny typu PB Pro Polish 2 albo AG Paint Renovator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, a więc teraz będzie ok?:

 

- mycie w myjni ręcznej;

- Glinka bilt hamber soft 200g;

- PB Pro Polish 2;

- Finish Kare Pad Glaze;

- Finish Kare 1000P Hi-Temp.

 

PS.

Czy do wszystkich tych środków wystarczą mi takie specjalne ręczniki do polerowania samochodu? (kiedyś w Lidlu kupiłem całą rolkę) - czy musze jeszcze o szymś do pomysleć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz o takich papierowych? Jesli tak to bron Cie Panie Boze! Tym sie wyciera lapy jak sie od smaru uwalisz :)

 

PS

Ja bym zamienil Pro Polish2 i glazeFK na VP Achilles Prep bo widze ze to poczatki raczej, a jeden krok masz mniej.

Kup aplikatory: cleaner/wosk oraz mikrofibry: delikatne, puszyste do woskow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz o takich papierowych? Jesli tak to bron Cie Panie Boze! Tym sie wyciera lapy jak sie od smaru uwalisz :)

nie - nie papierowych, tylko specjalnych do woskowania

 

[ Dodano: 21 Kwiecień 2011, 14:50 ]

Dokup sobie jeszcze jakiś Quick Detailer do pielęgnacji po myciu. I cleaner do oczyszczania lakieru przed kolejnym woskowaniem.

Przecież PB Pro Polish 2 to cleaner przed woskowaniem chyba :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dzisiaj przyjemność popracować przy takim aucie.

Pewnie Twój lakier wygląda tak:

e12bc805ee9811b9m.jpg

Niestety praca ręczna. Jakieś pojedyncze ryski chciałem zrobić Tricolorem+UC ale przy takim lakierze ręka mi prawie odpadła. Co prawda połysk będzie widoczny, jak najbardziej i lakier będzie ożywiony, ale jeżeli miałby być super efekt bez pajęczynki, rys... itp. to już jedynie maszyna zdziała cuda.

Miałem opisać relacje w "pokaz swoj blask" ale stwierdziłem, że nie ma co pokazywać bez korekty a oglądać tylko zamaskowane rysy, to dla chłopaków tych już bardziej zaawansowanych żadna rewelacja, więc stwierdziłem że nie ma sensu.

Moja praca wyglądała tak:

1.mycie Gold Class

2.tutaj powinna być glinka-nie było

3.korekta-nie było. Jedynie użycie w kilku miejscach tri-color + UC. Ręce odpadają

4. AG SRP

5.po godzinie CK VHG

6.znów mały odstęp czasowy i na koniec Lusso Oro

Czas pracy (9-15:30) bardzo krótki, biegałem w koło auta jak tylko mogłem.

na 16-tą musiałem już odstawić auto.

Właściciel był zadowolony i się dziwił jak tak długo można auto czyścić.

Tak wyszło:

5e593e07f6d88a95m.jpg d3bf0067512e1a77m.jpg 4f05f32d71011cb3m.jpg df6ba0c833ba3f9fm.jpg

Ja niestety zadowolony do końca nie byłem.

Brakowało mi:

-czasu... więcej czasu

-glinki.

-korekty maszynowej, tego najbardziej bo od tego to prawie 3/4 sukcesu. Choć w sumie nie robiłem jeszcze nigdy maszyną i pracowac pierwszy raz maszyną na takim aucie trochę bym się bał, bo jakby coś nie wyszło to właściciel by mi urwał... :shock:

A widok po korekcie maszynowej takiego auta na pewno wygląda cudownie 8-)

Życzę powodzenia i miłej pracy.

A tak na koniec pozwolę sobie pokazać Ci z jakiego efektu byłbym zadowolony, a tutaj to już potrzeba wprawy i większego doświadczenia.

Zdjęcie z forum jednego kolegi. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia, są prześliczne. Aż można się zakochać. To praca kolegi łukash-a

c0b6ff870ea248c2m.jpg

da72999f089f30dfm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marasec - mój lakier właśnie tak wygląda jak na Twoim pierwszym zdjęciu :/

Jako laik już sam nie wiem czego się trzymać i czym go odżywić.

Pozostanę chyba przy tym zestawie, który wsześniej ułożyłem, a więc:

- mycie w myjni ręcznej;

- Glinka bilt hamber soft 200g;

- PB Pro Polish 2;

- Finish Kare Pad Glaze;

- Finish Kare 1000P Hi-Temp.

 

I mam nadzieję, że zbliżę się przynajmniej do takiego efektu, który Ty osiągnąłeś na tej E-klasie - mnie taki efekt końcowy w pełni by satysfakcjonował ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalic pro2 i glaze'a, a wstawic w to miejsce Achillesa Prep z VP.

aro_77 a ja mam do Ciebie takie pytanie.

Czy zamiast nakładania SRP i CK VHG tak jak pisałem wcześniej ten VP Achilles tez załatwi sprawe i zaoszczędze trochę czasu i wysiłku bawiąc się z SRP i CK ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie tez czy bedziesz sie przemieszczal autem po umyciu w myjni i glinkowaniem?

Ale tylko ok. 1 km z myjni pod garaż pod blokiem. A co - myślisz, że to problem przy suchej pogodzie?

 

I tak się zastanawiam - czy koniecznie glinkować, jeżeli uzywam ValetPro Achilles Prep ? Przecież on powinien wszystko ładnie wyczyścić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.