ShiningCar Opublikowano 7 Września 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Września 2016 Szymon, dzięki bardzo za zamówienie! Z tego co widzę, przesyłka jest w drodze do Ciebie Teraz po przejściu wszystkich "etapów" łatwiej je będzie powtórzyć Pozdrawiam!
Berd Opublikowano 19 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2016 Witam Pierwsze zamówienie w waszym sklepie #17650.
ShiningCar Opublikowano 20 Września 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Września 2016 Berd, dziękuję, postaramy się dzisiaj zrealizować! Pozdrawiam
Berd Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2016 Pierwsze zamówienie w sklepie i zrealizowane na najwyższym poziomie. Kontakt sklepu ze mną w sprawie uszkodzonego produktu i zastąpienie innymi produktami ,które łącznie były droższe. Nie musiałem nic dopłacać Produkty porządnie zapakowane !!! Oczywiście gratisik dołączony. Zrobiliście na mnie bardzo pozytywne wrażenie . Dziękuję Podsumowując, zyskaliście kolejnego klienta
Grz3siek Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2016 Kod rabatowy dla forum jeszcze działa? Przy próbie wpisania dostaję komunikat: "Wprowadzony przez Ciebie kupon rabatowy jest nieprawidłowy lub został już użyty."
Grz3siek Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2016 Tak jest, KA, ale niestety nie działa.
ShiningCar Opublikowano 23 Września 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Września 2016 [ref]Berd[/ref], dzięki bardzo za zamówienie i opinię - staramy się! [ref]Grz3siek[/ref], kod rabatowy KA nie ma limitu wykorzystań, podeślę PM z ewentualną podpowiedzią, co zrobić
Grz3siek Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2016 podeślę PM z ewentualną podpowiedzią, co zrobić Elegancko zadziałało - więc zamówienie nr 17709 złożone, i zapłacone przelewem. Jak będzie szansa na jakieś gratisowe fibry potrzebne przy pierwszej korekcie - będzie super. Czekam na paczuszkę
ShiningCar Opublikowano 24 Września 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Września 2016 [ref]Grz3siek[/ref], świetnie! Zaraz po weekendzie zajmiemy się zamówieniem - dzięki bardzo
borda01 Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2016 Chłopaki, mi też kod KA nie działa. Proszę o pomoc.
ShiningCar Opublikowano 26 Września 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Września 2016 Chłopaki, mi też kod KA nie działa. Proszę o pomoc. Poszło PW
Grz3siek Opublikowano 28 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2016 Obsługa na najwyższym poziomie. Zamówienie skompletowane i wysłane mega szybko (zastanawiam się nawet czy pieniądze zdążyły dotrzeć przed wysłaniem zamówienia ) Świetne gratisy (dziękuję), fajny kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy - w 100% polecam
ShiningCar Opublikowano 28 Września 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Września 2016 Obsługa na najwyższym poziomie. Zamówienie skompletowane i wysłane mega szybko (zastanawiam się nawet czy pieniądze zdążyły dotrzeć przed wysłaniem zamówienia ) Świetne gratisy (dziękuję), fajny kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy - w 100% polecam Dziekujemy bardzo za tak pozytywną opinie - staramy sie dla Was jak możemy Miłej pracy i do następnego
TfB Opublikowano 6 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2016 Jako, ze nie ma takiego tematu, albo go nie widzialem to pozwolilem go sobie zalozyc:-) Wartosc przesylki 1370zl. Wszystko zapakowane pancernie ladnie poowijane, gratisik byl, kontakt ze sklepem dobry, rabacik donegocjowany:-) jedyny mankament to brak 1szt mikrofibry z 3 zamowionych od flexi zielonych, ale to sie moze zdarzyc przy takiej ilosci produktow. Kwestia wyjasnienia teraz:-) nr zam 17852 I szkoda ze nie dajecie jednak pelnego paragonu na poszczegolne produkty. Tylko ogolny zbiorczy. Czy bede robil ponowne zakupy? Z miłą checia:-)
pawelkoralus Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2016 Zamówienie 17895 złożone i opłacone
ShiningCar Opublikowano 7 Października 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Października 2016 Kuba, dzięki za opinię i przepraszam za niedociągnięcia, po weekendzie doślemy trzecią mikrofibrę. Ogólnie swoje dwa grosze zawsze można dodać do działu głównego - to tak na przyszłość Dzięki bardzo za zamówienie i serdecznie pozdrawiam
ShiningCar Opublikowano 7 Października 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Października 2016 Paweł, dzięki bardzo za zamówienie, po weekendzie pakujemy/wysyłamy Miłego weekendu
TfB Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2016 Szkoda marnowac na jedna fiberke kasynna wysylke:-) czekam na info odnosnie tematu ktory onawialismy k wtedy od razu sie dobierze cos wiecej:-))
Treys Opublikowano 18 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2016 Ja też szukałem tematu jakiegoś z opiniami od siebie dodam że ShiningCar jest moim ulubionym sklepem , czasami czegoś nie ma ale to nic bo dostawa w szybkim czasie, zamawiam dziś na jutro paczuszka jest u mnie do tego zawsze jakieś dodatki ostatnio dostałem Liona jak mi się banan zrobił na twarzy szczerze Polecam !
ShiningCar Opublikowano 18 Października 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Października 2016 [ref]Treys[/ref], dzięki serdeczne za zakupy i opinię, to bardzo miłe - staramy się Adnotacje odnośnie sklepu od zawsze można było i można nadal dodawać w naszym temacie głównym. Pozdrawiam
KapselK Opublikowano 26 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2016 Czy przelew za zamowienie nr 18450 dotarł do Was? Pytam bo widzę, że status zamówienia nie uległ zmianie i nie jestem pewien czy dobrze przelew zrobiłem, nie przekierowało mnie tylko musiałem wbijać ręcznie wszystko.
ShiningCar Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2016 Czy przelew za zamowienie nr 18450 dotarł do Was? Pytam bo widzę, że status zamówienia nie uległ zmianie i nie jestem pewien czy dobrze przelew zrobiłem, nie przekierowało mnie tylko musiałem wbijać ręcznie wszystko. Przelew jeszcze nie doszedł, zapewne bedzie jutro (poniedziałek), takze paczka wystartuje tego samego dnia - e-płatności pojawią sie lada dzień
KapselK Opublikowano 27 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2016 Ok, bo już się martwiłem, że zrobiłem komuś prezent na innym koncie.
ShiningCar Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 [ref]KapselK[/ref], wszystko pod kontrolą, dzięki bardzo za zamówienie Pozdrowienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się