Toldi Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Podłącze się do rozmowy, ja muszę ogarnąć taki bałagan: czy takie cudo wystarczy: MEGUIARS ALL PURPOSE CLEANER czy musze zakupić coś mocniejszego? no i czy stężenie 1:10 będze odpowiednie?
lakikwap Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 wydaje mi sie że APC w stężeniu ok 1:4 da sobie rade
Toldi Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 oki, to tak zrobię , poczekam do weekendu (ma być podobno cieplej) i się zabiorę za mojego miśka.
Mazder Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Jak nie da rady wszystkim tłustym, oleistym plamom i nalotom, to pomoże dowolny degreaser.
mech15 Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Jak nie da rady wszystkim tłustym, oleistym plamom i nalotom, to pomoże dowolny degreaser. Surfex HD? Jakie stężenie dobrać?
Snajper Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Panowie potrzebuje pilnej pomocy, myłem niedawno silnik i wszystko było ok, ale wczoraj chciałem być dokładniejszy i powtórzyłem mycie, samochód chciałem odpalić dopiero dzisiaj rano, a tu objaw jak bym miał rozładowany akumulator, najpierw rozrusznik próbował zakręcić, potem przygasały coraz bardziej kontrolki i reszta urządzeń w aucie odmówiła posłuszeństwa. Próbowałem odpalić auto za pomocą kabli ale to nic nie dało, jakby w ogóle nie było zasilania. Dodam iż sprawdziłem wszystkie możliwe bezpiecznik, a nadal nic nie działa tak jak by w ogóle nie było akumulatora. Proszę o pilną pomoc bo jestem na urlopie daleko od miejsca zamieszkania.
bobas Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2011 nie odparowałeś wody, więc zalałeś aparat zapłonowy, alternator itd. Teraz albo zostaje ci czekać aż wszystko odparuje, jeżeli to nie pomoże to sprawdź błędy na kompie jeżeli świeci się pomarańczowa lampka "check" i nie gaśnie. Będziesz musiał sprawdzić alternator, kable świece, aparat itd.
kross12 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2011 dodam że aparat zapłonowy to słaby punkt Hondy więc proponuję od tego zacząć.
ariello01 Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 Pany a mam pytanko, czym domyć wzery na aluminowych elemntach w komorze silnika?? Do tej pory uzywam APC Surfex i R222 Total Auto Wash i wszytsko ładnie puszcza ale te wżery ni hu hu. Dokładnie chodzi mi skrzynie biegów która widać i blok silnika??
Arek_ Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 Tego raczej nic poza papierem lub pastami nie ruszy.
Borek Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 tak jak Arek pisze choć zastosowanie mocnej zasadowej albo kwasowej chemii może poprawić ich wygląd - zmatowi i wybieli przez co wżery nie będą tak straszyć
ariello01 Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 choć zastosowanie mocnej zasadowej albo kwasowej chemii Mozesz dać jakiś przykład takiej chemii?? A tak na marginesie tego sie obawiałem że bez papieru sie nie obejdzie
Justyna Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 ariello01, masz jakąś fotkę jak to wygląda??
Borek Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 ariello01, np. Tenzi Truck, Specjal czy też do felg En-jee i Alux(akurat ten kwasowy) wszystkie wchodzą w powierzchniową reakcje z alu
ariello01 Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 ariello01, masz jakąś fotkę jak to wygląda?? Na chwile obecną nie mam, gdyż aparat mam w garazu do fotorelacji która jest w trakcie realizacji [ Dodano: 9 Wrzesień 2011, 12:38 ] Tenzi Truck Zaraz zamówie sobie 5 literków co by "na zaś" było
Justyna Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 ok tak byłam ciekawa jak to wygląda bo chyba mam podobnie
majkelradom Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 po tenzi truck będzie słabo wyglądało, lepiej alux ale on podżera uszczelki
KR54321 Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 Ciekawe jak to u Ciebie wygląda, ale z wżerami może być ciężko. W każdym razie alternatywą dla chemii jest szkiełkowanie, chociaż ja po tym i i tak wszystko lakieruję - jeśli masz trochę cierpliwości to polecam Ci to samo, będziesz zadowolony
majkelradom Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 A jeszcze lepszą alternatywą będzie polerowanie elektrochemiczne
111mishi111 Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2012 jeśli chodzi o miejsca które warto zabezpieczyć to jeszcze wtyczka do płynu hamulcowego,tylko ona jest ciężko dostępna. U mnie jak sie okazało poprzedni właściciel myjąc silną chemia silnik uszkodził gniazdo i potem miałem problem z kontrolka ABS, ale na szczeście nie groźny. Ogólnie raczej wszystkie wtyczki lepiej zabezpieczyć.
matherr Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2012 Dzisiaj przy wymianie filtra paliwa pochlapałem sobie elementy pod maską, mimo wszystko na wiosnę miałem zastosować G101 w stężeniu 1:4 plus pędzelkowanie i spłukanie delikatnym strumieniem z myjki ciśnieniowej. Czy przy spłukiwaniu z dalekiej odległości (~1,5m czyli strumień jest już dość rzadki i słaby) muszę zwrócić na coś uwagę żeby nie ochlapać? Obawiam się żeby resztki ropy nie powykrzywiały lub uszkodziły jakichś gumowych lub plastikowych elementów (jest takie ryzyko?) pod maską jeśli do wiosny mam z tym czekać, próbowałem dzisiaj APC już użyć ale zanim zdążyłem zetrzeć już było zamarznięte tak wygląda pacjent:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się