quadrifoglio Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Czy po gllinkowaniu i kolejnym umyciu mogę nałożyć politurę, jakiegoś cleanera i wosk czy może zamiast tej politury i cleanera można zastosować jakiś środek AIO i potem wosk??
mihnova Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 cleaner - politura - wosk taka jest właściwa kolejność
aro_77 Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Albo zamiast tyle się narobić dajesz AIO i ewentualnie za jakiś czas wosk...
pLaYmAn Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 dajesz AIO i ewentualnie za jakiś czas wosk... Hmm, ja bym jednak nie czekał z tym woskiem
JM63 Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Jaki zestaw polecacie do jasnej skóry w Mercedesie E (2001)?
SJake Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Jaki zestaw polecacie do jasnej skóry w Mercedesie E (2001)? Ma być tanio - średnio - drogo - drożej ? [ Dodano: 22 Lipiec 2011, 14:50 ] Czy po gllinkowaniu i kolejnym umyciu mogę nałożyć politurę, jakiegoś cleanera i wosk czy może zamiast tej politury i cleanera można zastosować jakiś środek AIO i potem wosk?? Glinkujesz - AIO... Jak masz dobre AIO to powtarzasz to AIO-wanie raz na 3 tygodnie i z głowy.
JM63 Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Coś za rozsądne pieniądze (powiedzmy do 120zł), na prezent. Wpadł mi w oko zestaw Gliptone GT12 + GT12 z akcesoriami.
tiger1981 Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 hej, co polecacie na poprawę zapachu jaki leci z kratek wentylacyjnych (bez używania klimy)? Jakiś specjalny środek? Czy darować to sobie i jechać na ozonowanie bądź na ultradźwięki?
JM63 Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Możesz spróbować psiknąć np. na filtr kabinowy. Ja dałem trochę na te kratki między maską a szybą i leci delikatna wisienka
aro_77 Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Glinkujesz - AIO... Jak masz dobre AIO to powtarzasz to AIO-wanie raz na 3 tygodnie i z głowy. O i to jest głos rozsądku Ja ze względu na brak czasu, żony auto jadę PwS'em na DAS'ie raz na miesiąc, a że auto jest odświeżone (lekka korekta) więc wygląda to na prawdę ładnie.
Tygrysek3005 Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Coś za rozsądne pieniądze (powiedzmy do 120zł), na prezent. Wpadł mi w oko zestaw Gliptone GT12 + GT12 z akcesoriami. Moim zdaniem bardzo dobry pomysł na prezent i nie masz co zmieniać.
tiger1981 Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 JM63, to już przerabiałem - efekt na krótką metę, potem leci i tak jakieś "nieświeże" powietrze. Może jakiś odour eliminator w kratki?
jagmar Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Glinkujesz - AIO... Jak masz dobre AIO to powtarzasz to AIO-wanie raz na 3 tygodnie i z głowy. a nie lepiej po AIO zawoskować ? (pytam z ciekawości)
aro_77 Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Glinkujesz - AIO... Jak masz dobre AIO to powtarzasz to AIO-wanie raz na 3 tygodnie i z głowy. a nie lepiej po AIO zawoskować ? (pytam z ciekawości) Można ale obowiązku nie ma oczywiście mówimy o dobrych AIO, ja np do tego grona zaliczam Poorboy's World Polish with Sealant ale z tego co mi wiadomo z różnych źródeł Meg's Cleaner Wax także daje dobre efekty i jest niedoceniany.
Pavlik Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 hej, co polecacie na poprawę zapachu jaki leci z kratek wentylacyjnych (bez używania klimy)? Jakiś specjalny środek? Czy darować to sobie i jechać na ozonowanie bądź na ultradźwięki? wymiana filtra kabinowego wraz z ozonowaniem.
miskieusz Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Hmm czy ma sens coś takiego: FK 1000P jedna warstwa a na to FK 2685 ? I czy jest sens kupować "przetapiany" tester z excede.pl, ktoś próbował?
adr_ad Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Hmm czy ma sens coś takiego:FK 1000P jedna warstwa a na to FK 2685 ? I czy jest sens kupować "przetapiany" tester z excede.pl, ktoś próbował? Lepiej x2 FK 1000Hp. Przetopów unikaj jak ognia! Pozdrawiam
dzinkins Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Hmm czy ma sens coś takiego:FK 1000P jedna warstwa a na to FK 2685 ? I czy jest sens kupować "przetapiany" tester z excede.pl, ktoś próbował? Lepiej x2 FK 1000Hp. Przetopów unikaj jak ognia! Pozdrawiam Podobnie jak adr_ad Lepiej x2 FK 1000Hp Przetopów unikaj jak ognia!
neclocus Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2011 Możesz spróbować psiknąć np. na filtr kabinowy. Ja dałem trochę na te kratki między maską a szybą i leci delikatna wisienka takie rady to tzw. pudrowanie syfa, jesli smierdzi z klimatyzacji to tylko porzadna dezynfekcja i wymiana filtra da rezultaty ozonowanie i ultradzwieki nie zlikwiduja roztoczy, dadza krotkotrwaly efekt poprawy i tylko kasa pojdzie sie... wietrzyc ; ) pozdrawiam
Pavlik Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2011 ciekawe co się dzieje w osuszaczu?
M4ciek Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2011 w aucie ze skóry mam jedynie kierownicę (kierownica w większości ze skóry perforowanej) + mieszek. Polecicie coś do tego ale najlepiej coś co da się kupić w małym opakowaniu? Mile widziana sugestia jaką szczoteczkę do tej perforowanej części najlepiej)
Tworek Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2011 Okay, wszyscy piszą żeby unikać roztopków ale nikt tego w miarę normalny sposób konstruktywnie nie argumentował. Każdy pisze bo piszę i nie wie dlaczego ?? Czy po prostu wosk traci swoje właściwości itd. ?? Rozumiem że kupowaliście "roztopki" nacięliście się, przejechaliście się na sprzedawcy i na jakości wosku który był w małym opakowaniu. I dlatego tak piszecie "Przetopów unikaj jak ognia! ". Ci co pisali prosił bym o wypowiedzenie się w tym wątku. Nie bronię tu sprzedawców, tylko chodzi mi o w miarę sensowne wytłumaczenie. Sam kupowałem FK 1000p dużą puchę i topiłem to dla dwóch osób. Od dwóch tygodni wosk leży na lakierze, dobrze się ma i na nic to nie wskazuję żeby miał szybko opuścić lakier.
miskieusz Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2011 Okay, wszyscy piszą żeby unikać roztopków ale nikt tego w miarę normalny sposób konstruktywnie nie argumentował. Każdy pisze bo piszę i nie wie dlaczego ?? Czy po prostu wosk traci swoje właściwości itd. ?? Rozumiem że kupowaliście "roztopki" nacięliście się, przejechaliście się na sprzedawcy i na jakości wosku który był w małym opakowaniu. I dlatego tak piszecie "Przetopów unikaj jak ognia! ". Ci co pisali prosił bym o wypowiedzenie się w tym wątku. Nie bronię tu sprzedawców, tylko chodzi mi o w miarę sensowne wytłumaczenie. Sam kupowałem FK 1000p dużą puchę i topiłem to dla dwóch osób. Od dwóch tygodni wosk leży na lakierze, dobrze się ma i na nic to nie wskazuję żeby miał szybko opuścić lakier. Hmm no moje pytanie wzięło się z tego, że obecnie nikt nie ma FK testera... a jedynie excede ma rozptopka. Gdzieś czytałem, że wosk się zbryla, pęka i ogólnie gorzej nakłada. Hmm 2x HiTemp byłby fajny ale jak nie ma go teraz? A potrzebuję coś na w miarę szybko, to myślałem żeby kupić właśnie roztopka i na niego położyć warstwę pink 2685. Ale jeśli nie, to może na razie sam pink 2x poleci a jak się pojawi HiTemp to położę go na zimę?
Tworek Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2011 miskieusz, po otwarciu oryginalnej puchy również moim oczom ukazała się pęknięta powierzchnia wosku. Po roztopieniu i dokładnym wymieszaniu wosku, przelałem go do dwóch oddzielnych słoiczków, powierzchnia była gładka do momentu do puki nie wystygł. Później pokazała się szczelina, która i tak w niczym nie przeszkadza.
Rekomendowane odpowiedzi