darek87dz Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2011 mam takie pytanie: czy jest sens zrobić glinkowanie, przeczyścić cleanerem, a następnie Quick Detailerem ? Zrobiłbym te czynności bez nakładania wosku (nie mm gdzie tego zrobić, ale za jakiś czas wyjeżdżam na wieś i pomyślałem ze dopiero tam bym go nawoskował). Czy wykonanie tych 3 czynności najpierw nie będzie kolidowało z późniejszym (za miesiąc) nałożeniem wosku? przede wszystkim chodzi mi tutaj o trwałość Quick Detailera
bobas Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2011 masz gdzie wyglinkować i przelecieć cleanerem a nie masz gdzie nałożyć wosku? Nie kumam. kup sobie wosk w sprayu w takim razie i problem z głowy.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 16 Lipca 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2011 darek87dz, Ja bym nałozyłtylko QD żeby minimalnie podbić połysk ale i tak będzie to bardzo minimalne a za ok miesiąc zrobił cały proces, nie dzieląc na etapy bo jak teraz przejedziesz cleanerem to za miesiac spowrotem lakier będzie miał jakiś syf i trzeba będzie go użyć chyba że teraz oczyścisz cleanerem żeby poprawić wygląd ale póxniej przed woskiem także.
darek87dz Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2011 glinkowanie to 30 minut, cleaner drugie tyle. To zrobiłbym na stanowisku do odkurzania na myjce (nie mam garażu). Chciałem kupić collinite 476 ale z tego co czytałem to po nałożeniu trzeba odczekać ponad 10 godzin.... a na tyle nie mam gdzie auta zostawić, czy można krócej czekać i zacząć polerować?
damian Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2011 10 godzin trzymać wosk na aucie do spolerowania A pod domem tego nie możesz zrobić? Powoli przejedziesz i nic się nie stanie chyba, że polną drogą jeździsz....
Administrator Evo Opublikowano 16 Lipca 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2011 Ja bym chciał zobaczyć ściąganie po 10 godzinach 476s z lakieru 10-20min i polerujesz, bylo milion razy o tym.
Gość Opublikowano 16 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2011 darek87dz, oczywiście lepiej nakładać wieczorem i zostawić auto w garażu do rana, żeby wosk mógł spokojnie powiązać się z lakietem itp., ale polerujemy chwile po nałożeniu Z tym polerowaniem rano pewnie pomyliło Ci się z ponownym polerowaniem po wypoceniu się wosku, ale dotyczy to raczej wosków naturalnych.
Administrator AreK Opublikowano 16 Lipca 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2011 Tak Adm, ma rację. Gdybyś zostawił 476 do rana to tylko ścierać i ryczeć.
gruby_RS Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Są woski ktore można zostawić na noc i nie trzeba ryczeć
darek87dz Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 całkiem możliwe że pomyliło mi się z tym wypoceniem:) ale wydaje mi się że forum jest po to żeby pomagać mniej doświadczonym a nie ich wyśmiewać... czy odpowiednio ValetPRO Achilles, Chemical Guys Prodetailer with carnauba oraz callinite 476? czy odpowiednio będą ze sobą współgrały?
Angelo Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 A ja mam pytanie zbliżone. Jaką mf wycieram PB BH a jaką mf PB NB ??? Chodzi mi czy np NB janem niezbednym czy z jakąs mf z mniejszym włosiem??? i drugie jak po korekcie bede psikał auto IPA to wycieram go też czyms czy czekam az IPA odparuje???
kaffel123 Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Zwykła mikrofibrą wycierasz wszystko. Nie czekasz aż ci IPA wyparuje tylko, też fibrą wycierasz. JAn niezbędny ten duży służy do osuszania auta. A i do IPA jeszcze wracając możesz sobie rozcieńczyć je z wodą 50/50, bo samo IPA bardzo szybko wyparowuje
Angelo Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Tak właśnie myślałem z tymi fibrami ale lepiej spytac. Czyli taki zwykłymi marketowymi polerujemy. Co do IPA to właśnie juz druga osoba pisze ze rozcienczyc z wodą ale destylowaną.
bobas Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Marketowe mogą rysować lakier. Lepiej zaopatrz się w coś delikatniejszego.
Administrator AreK Opublikowano 17 Lipca 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 bobas, Angelo, ściągnij tylko metkę i dasz radę. Mi nic nie ryszą .
Gość Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Przecież marketowych ścier jest od groma, jedne są dobre inne denne np. tych sygnowanych marką Tesco w życiu nie użyłbym do lakieru.
Szymon871 Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Czy SmartWax, mogę uzyć na deskę i reszte plastików wewnętrznych? Posiadam miękką deskę. Pozdro.
Szymon871 Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 tak smrtdressing xD Zapomniałem dpisać, sorry
kedar Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Przecież marketowych ścier jest od groma, jedne są dobre inne denne np. tych sygnowanych marką Tesco w życiu nie użyłbym do lakieru. A dlaczego nie z Tesco? Mam z Tesco 3szt za 6-7zł (nie pamiętam) i mam z Biedronki za 3zł/szt. Moim zdaniem lepsze są z Tesco, bardziej puszyste, niestety nic o gramaturze nie jest napisane.
sq5npb Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Czy ręczne potraktowanie UC "drewna" na konsoli środkowej w c-klasie to dobry pomysł ? Mam trochę rysek i chciałbym się ich pozbyć ale nie wiem jakiej grubości jest lakier i nie chciałbym dojechać do żywego.Wymyśliłem sobie że pojadę UC, później SRP i na to 476, może odpuścić UC i przelecieć tylko SRP i 476 ? Czy UC można polerować plastik na wyświetlaczu od radia (bez warstwy antyodblaskowej)?
Piciosz Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 kedar porównał byś np. z Eurowem to doznałbyś szoku sq5npb Czy ręczne potraktowanie UC "drewna" na konsoli środkowej w c-klasie to dobry pomysł ? dobry
Szymon871 Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 smartdressing dobry do wewnatrz?
yukon Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 sq5npb może być nawet coś do plastiku bo to nie drewno tylko tworzywo drewnopodobne
Rekomendowane odpowiedzi