musi_no1 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2011 Mam do usuniecia farbe drogowa pochodzaca z swiezo malowanych pasow drogowych na drzwiach samochodu. Jak mam sobie z tym poradzic??
Artur Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2011 Mam do usuniecia farbe drogowa pochodzaca z swiezo malowanych pasow drogowych na drzwiach samochodu. Jak mam sobie z tym poradzic?? Spróbowałbym benzyną ekstrakcyjną, to w końcu rozpuszczalnik a bezpieczny dla lakieru.
malkolm Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2011 możesz też glinką sprubować, jak świeże ślady do większość powinno zniknąć
Lucas Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 Tak jak pisałem wyżej, maszyna silverline, fg 500 + abw niebieski/pomarańczowy. Długo trzeba pracować nad taka maską? Robiłem po 3 przejazdy na każdej prędkości 900-1200-1500-1200-900 na powiedzmy 1/6 tej maski, pasty nakładałem 3 kropki wielkości trochę mniejszej niż ziarnka grochu, przy większym docisku lakier się mocno grzeje a niebieski pad puscił trochę strzępy po bokach. Efekt raczej żaden
irol Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 Wczoraj czyściłem autko i miałem troszkę smoły na zderzaku . Użyłem preparatu z Autolandu (mogłem zastosować glinkę ) i było by dobrze gdyby trochę tego preparatu nie psikło mi się lub spłyneło na plastikową obudowę halogenu . I właśnie ten plastik zrobił się biały , próbowałem to usunąć cleanerem ale całkiem nie zeszło , na to położyłem środek do plastików zew. z Megsa , częściowo pomogło ale nadal widać białe plamy . Macie jakieś pomysły co z tym zrobić ?
adii Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 Jakie rękawiczki do pracy polecacie , jednorazówki czy lepiej coś droższego i na dłużej ? chodzi ogólnie o takie do mycia, prania , mocnego apc itp te wszystkie środki mocno dłonie wysuszają ...
Administrator Evo Opublikowano 11 Czerwca 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 Nitrylowe, są bardziej odporne na mocną chemie od lateksu.
bobas Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 ja używam nitrylowych, ale i tak przy manipulowaniu przy tar&glue potrafią się spalić z resztą chemii dają rade.
Pepper Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 Orientujecie się może czy do naklejek, które mają być klejone na szybę od środka używa się jakiejś specjalnej folii której klej jest niewidoczny? Chcę dać do wycięcia naklejkę i nie wiem, czy kupić normalną kolorową folię czy jakąś specjalną skoro ma być od środka.
Burner Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 Witam serdecznie! Krótko i na temat: mój pierwszy zestaw przedstawia się następująco: Duraglos 901 Race Glaze Merino Wash Mitt Bilt Hamber Soft 200g Showcarshine Fluffy Dryer AutoGlym Radiant Wax Polish AutoGlym EGP AutoGlym Bumper Care 50ml AutoGlym Glass Cleaner 50ml AutoGlym Paint Remover 50ml FINISH KARE 1000P HI TEMP Pytania: Czym nakładać AG RWP, AG EGP, FK 1000 oraz AG Paint remover? Wystarczą aplikatory Megsa - MEGUIARS SOFT FOAM APPLICATOR PAD ? Polerujemy ściereczkami z mikrofibry, jakieś specjalne są preferowane, np. CHEMICAL GUYS POLISHING TOWEL MICROFIBER lub CHEMICAL GUYS SHAGGY MICROFIBER czy zwykłe małe ze sklepu 30cm x 30cm mogą być?
spons Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 Orientujecie się może czy do naklejek, które mają być klejone na szybę od środka używa się jakiejś specjalnej folii której klej jest niewidoczny? Chcę dać do wycięcia naklejkę i nie wiem, czy kupić normalną kolorową folię czy jakąś specjalną skoro ma być od środka. Jezeli chodzi o zwykla folie ploterowa to poprostu wycina sie nalepke w lustrzanym odbiciu i juz, zadnych wynalazkow tam nie ma
Pepper Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 Dzięki spons, No właśnie o to mi chodziło czy zwykła folia ploterowa klejona od wewnątrz w lustrzanym odbiciu wygląda dobrze od zewnątrz, jeśli nie widać kleju to ok
Marek Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2011 Witam serdecznie! Krótko i na temat: mój pierwszy zestaw przedstawia się następująco: Ja też krótko. Nie wnikam jak dobierałeś zestaw. Ważne, że pytanie o aplikacje , przy takim profesjonalnym podejściu , nie powinno nastąpić. Z prostego powodu. Każdy z tych preperatów spełnia inna rolę. I to sprawia,że trzeba używać ODPOWIEDNICH akcesoriów. AG Radiant Wax :specjalny gąbkowy-(cliner, mikrokorekta, wosk). Do EGP jako sealanta są odpowiednie pady mikkrofibrowe. A np AG Paint Renovator (nie Remover) aplikujemy padem - ściereczka bawełnianą (to prawie korekta). A do polerki stosujesz wszystkie dedykowane z każdej firmy. Nie pogryzą się [ Dodano: 12 Czerwiec 2011, 01:33 ] Jakie rękawiczki do pracy polecacie , jednorazówki czy lepiej coś droższego i na dłużej Jak inni TYLKO NITRYLOWE Paczka od 25 do 35 zł za 100 szt Wytrzymują niezłą chemię Na myjni przy 10 autach wytrzymuja 2kpl czyli na auto wychodzi 10 groszy .Nie pękaja i nie rozpływają jak lateksy. Warto w garażu mieć paczkę -przyda się również do innych prac.
Piciosz Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2011 Czym wyczyścić i zakonserwowac zagrzybiony dach w cabrio ? APC da radę ? A do zabezpieczenia 303 High Tech Fabric Guard ?
Lucas Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2011 Tak jak pisałem wyżej, maszyna silverline, fg 500 + abw niebieski/pomarańczowy. Długo trzeba pracować nad taka maską? Robiłem po 3 przejazdy na każdej prędkości 900-1200-1500-1200-900 na powiedzmy 1/6 tej maski, pasty nakładałem 3 kropki wielkości trochę mniejszej niż ziarnka grochu, przy większym docisku lakier się mocno grzeje a niebieski pad puscił trochę strzępy po bokach. Efekt raczej żaden
Muti Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2011 To że lakier się bedzie grzał to normalne,a jak pad ci się strzępił to znaczy,że za suchy jeszcze jest i nie nasiąkł pastą co nie oznacza,że masz mega dużo dać tylko zrób kropki i rozsmaruj je po padzie.a polerke to rozprowadz na najniższych obrotach,a później ok 1200 i mocny docisk i pracuj na całej powierzchni,a nie w jednym miejscu,zeby lakier mógł się chłodzić choć trochę..
irol Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2011 Przedwczoraj czyściłem autko i miałem troszkę smoły na zderzaku . Użyłem preparatu z Autolandu (mogłem zastosować glinkę ) i było by dobrze gdyby trochę tego preparatu nie psikło mi się lub spłyneło na plastikową obudowę halogenu . I właśnie ten plastik zrobił się biały , próbowałem to usunąć cleanerem ale całkiem nie zeszło , na to położyłem środek do plastików zew. z Megsa , częściowo pomogło ale nadal widać białe plamy . Macie jakieś pomysły co z tym zrobić ? Pomoże ktoś ?
korner23 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9db ... 947cd.html po prawej lakier e46 jeszcze nie jakos mocno zjechany a po lewej prze polerowałem go 3m z zielonym korkiem na pomaranczowej/rozowej gabce app ,wiekszosc rys wzielo ale myslalem ze i tak bedzie lepszy efek . i teraz chcial bym poprawic tego 3m usunąć ryski po nim, 3m z ciemno niebieskim korkiem bedzie dobry? do niego ma juz czarna gabkie g-mop
Bartek1985 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2011 mam takie małe pytanko zakupiłem niedawno Nielsen non acidic aluminium cleaner i na butelce pisze zeby rozrobić w proporcji 1:5 a mam specjalna butelke z miarką i tam jest proporcja 5:1 to to samo ?
damian Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2011 To samo tylko tu chodzi, że 1 część Nielsena i 5 części wody, żebyś się kiedyś nie pomylił, że 5 części Nielsena i 1 część wody
devil80 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2011 Czy do renowacji lakieru(czarna perła) mogę użyć takich środków jak Megs UC i później AG SRP ? Czy po tym należy użyć wosku czy to wystarczy. Pozdrawiam
damian Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2011 SRP to jest AIO, czyli nie musisz uzywać wosku, ale zazwyczaj służy jako cleaner i na to nakładany jest wosk to już zależy kto jakie ma chęci
Marek Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2011 Czy do renowacji lakieru(czarna perła) mogę użyć takich środków jak Megs UC i później AG SRP ? Czy po tym należy użyć wosku czy to wystarczy. Pozdrawiam Powinno sie kłaśc na SRP albo sealant (np AG EGP ) albo twardy (zależy od zasobności kieszeni) Trwałość powłoki przedłuży się zasadniczo.
devil80 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2011 Mam taki wosk Turtle Wax Extreme Nano-Tech Polishing Wax czy może lepiej zmienić go na coś a gamy AG jak np pisałeś EGS lub Aqua Wax , myślałem nad Autoglym High Definition Wax ale nie wiem czy warto wydać na niego kasę. Jeszcze pytanie czym "wcierać" ten wosk czy może być pad biały megsa-chodzi mi o ręczną pracę.
Rekomendowane odpowiedzi