Piotrek Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2013 Nurtuje mnie od jakiegoś czasu jedna kwestia, czy jak dojeżdza się do swiateł to redukować biegi do 2i dalej hamulec i sprzegło, czy zwolnić trochę i wyrzucić na luz. Jak Wy robicie ?
Pan Miyagi Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2013 Czy gdzieś w kraju można dostać HD Nitro Seal?
luq92 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2013 Nurtuje mnie od jakiegoś czasu jedna kwestia, czy jak dojeżdza się do swiateł to redukować biegi do 2i dalej hamulec i sprzegło, czy zwolnić trochę i wyrzucić na luz. Jak Wy robicie ? Przeważnie redukuję co najwyżej o jeden bieg i powoli się dotaczam i chwilka na luzie. Z tego co widzę masz Sejacza i podobnież w takich samochodach "najtaniej" dojechać na luzie. Bo chyba nie ma w nich odcięcia dopływu paliwa gdy się jedzie bez gazu?
Tomek WRO Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2013 piotr13, luq92, Odcięcie paliwa jest w każdym aucie z wtryskiem paliwa i gaźnikiem z cut offem. Nie wiem co masz za silnik w seju ale czasy kiedy wrzucało się na luz skończyły się razem z dużym fiatem Jak jeżdżę manualem to dojeżdżając do świateł redukuję biegi i prawie przy końcu wrzucam na luz żeby na czerwonym nie trzymać auta na sprzęgle i biegu. Jest też kilka powodów, dla którym lepiej-ekonomiczniej jest jest hamować silnikiem niż hamować heblami
luq92 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2013 Tomek WRO, czytałem gdzieś na forum o Sejkach, że one nie mają odcięcia paliwa, więc teraz nie wiem. Mój tata ma seja 0,9 z 99r i też zawsze na luzie.
Piotrek Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2013 Panowie, Dzięki. luq92, w Seju jak hamujesz silnikiem to odcina dopływ paliwa
luq92 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2013 piotr13, no to dowiedziałem się czegoś nowego Chociaż większość twierdzi, że sejo nie ma czegoś takiego
karambol Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 chłopaki Shiny Garage Fruit Snow Foam czy Shiny Garage Perfect Active Foam? Ważne aby była bezpieczna dla chromu
Carire Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 dołóż kasę i kup sprawdzoną Magifoam
karambol Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 ja dla siebie na razie próbuje VP ANSF brat szuka piany dla siebie gdzie nie ukrywa cena VP ANSF jest dla niego za wysoka i pyta o alternatywe
Carire Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 karambol, niech sobie kupi tą http://showcarshine.pl/aktywne-piany/14 ... am-1l.html
karambol Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 karambol, niech sobie kupi tą http://showcarshine.pl/aktywne-piany/14 ... am-1l.html I o tą właśnie pytałem, masz jakieś doświadczenia z tą pianą?
weglus Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 w sumie tak bardziej w celu upewnienia. biała glinka megsa daje rade do regularnego stosowania? nie narobi biedy na lakierze? poślizg woda z szamponem czy sama woda jak niektórzy radzą w przypadku VP?
Moderator krd Opublikowano 23 Stycznia 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 w sumie tak bardziej w celu upewnienia.biała Glinka megsa daje rade do regularnego stosowania? nie narobi biedy na lakierze? poślizg woda z szamponem czy sama woda jak niektórzy radzą w przypadku VP? Kazda glinka moze narobic biedy na lakierze. Wyznacznikiem tutaj jest miekkosc lakieru oraz temperatura otoczenia/glinki. Na pewno po glinkowaniu conajmniej przelecialbym auto cleanerem sciernym, a najlepiej jakimkolwiek finiszem...
Carire Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 weglus, zawsze stosuje jako poslizg wode + szampon no i zawsze coś po sobie zostawia więc potem lece cleanerem i u mnie wystarcza
Maniek82 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Wie ktoś która to taśma 3M do szczelin?
luq92 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Co sądzicie o gąbce Carrand Microfiber Max Premium? Nada się do mycia?
kamilgt Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 luq92, Tylko car pro podobnej gąbki używam do progów
lajcik1 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zaciski jak na foto poniżej, lepiej pomalować proszkowo czy klasycznie pistoletem - podkład, baza i bezbarwny. Co da lepszy efekt w kwestii wyglądu i trwałości? Dzięki za info
manio49 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Miał ktoś osobiście do czynienia z Ultima Trim & Tire Guard (UTTG)? Rezultaty na autopii robią wrażenie
Borek Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 lajcik1, oczywiście że proszkowo, ale trzeba rozebrać zacisk na czynniki pierwsze i oddać tylko korpus dokładnie zabezpieczony przed wniknięciem proszku do wnętrza. Dużo prościej będzie to samemu pomalować 2 składnikowym lakierem do zacisków typu Foliatec czy Motip - na prawdę te lakiery dają efekt i trwałość zbliżoną do proszku
lajcik1 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Borek, dzięki za info. Co do rozebrania na części pierwsze i zabezpieczenia prezd proszkowaniem to wiem. Chodzi o to, czy proszkowo tez uzyskam taki ładny efekt jak lakierem "płynnym"? Lakier samochodowy się do tego nada? Znajomy ma mieszalnie, to będzie prawie darmocha
mario448 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Borek, wiesz może jaką ilość takiego lakieru potrzeba na 4 zaciski, czy starczy 1 pucha taka jak w zestawie tego Foliateca? Całkiem ciekawe kolory mają, a na fotkach wygląda bardzo ciekawie.
Justyna Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 czy starczy 1 pucha taka jak w zestawie tego Foliateca? tak jedna puszka z zestawu foliatec wystarczy na pomalowanie czterech zacisków.
mario448 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2013 Dzięki wielkie za odpowiedź Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi