Thomas207 Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Mam w garazu w tej chwili ok 8-10 stopni - jest sens nakładać w tej temp. FK Hi-temp czy szukać cieplejszego miejsca?
Frank Ocean Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 To tak na granicy, zdecydowanie lepiej byłoby bliżej 15 stopni.
/miodu/ Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Dokąd udać się na ozonowanie wnętrza w Warszawie?
Comte Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Ktoś ma doświadczenia z SHINY GARAGE RED DEVIL HD NANO? Czy to jest APC? Do czego mogę tego użyć? (W domyśle myślałem o użyciu tego jako aktywnej piany do karoserii oraz odtłuszczenia plastików wewnątrz - oczywiście przy odpowiednich proporcjach)
Frank Ocean Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Degreaser to silniejsze APC, którego nie nalezy używać na tapicerce, lakierze, plastikach wewnętrznych ale będzie za to skuteczniejsze przy silniku, nadkolach, wnękach. SG Red Devil to degreaser. Broń boże nie do mycia auta ani nie do plastików wewnątrz!
Comte Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Haha, dzięki za odpowiedź Wybrałem znakomity produkt do swoich celów. Idealny A czego ogólnie dostępnego można by użyć w charakterze "odtłuszczacza plastików"? Mówię o "domowych produktach". Na plastik wewnątrz pójdzie "'Meg. Ultimate Protectant" i chciałem mu zrobić podkład wg teorii.
Gość Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Comte, producent twierdzi, źe w odpowiednim rozcieńczeniu nadaje się także do wewnątrz. Mam go, ale jeszcze nie używałem. Zacznij od delikatnych stężeń, jeśli nie będzie wystarczająco skuteczny stopniowo je zwiększaj. Będzie ok
Comte Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Dzięki, będę myślał i działał. A tymczasem jeszcze jedna kwestia: Oto produkty do korekty lakieru (ręcznej) którymi dysponuję: Zaczynam od: Glinka ValetPro Yellow (Soft) PB SSX 2.0 Dodo Lime Prime (na końcu wosk Coli) Czy wszystkich ich mogę użyć również na zderzakach? Wiecie, chodzi o to, żeby niczego nie uszkodzić / zedrzeć / popsuć, a zderzaki to nie blacha,tylko plastikopodobne lakierowane coś. Czy na coś powinienem uważać przy stosowaniu powyższych? Wielokrotnie zapewniano mnie, że tymi produktami przy ręcznym użyciu piankowego aplikatora ciężko coś zepsuć, ale wolę dmuchać na zimne.
Frank Ocean Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Wielokrotnie zapewniano mnie, że tymi produktami przy ręcznym użyciu piankowego aplikatora ciężko coś zepsuć, ale wolę dmuchać na zimne. No i mieli rację. Ostrożność, ostrożność i jeszcze raz rozsądek oraz brak pośpiechu - to kluczowe czynniki sukcesu przy korekcie. Raczej nic nie popsujesz, a jeśli masz wątpliwości jak coś zrobić to lepiej zrobić słabiej niż przedobrzyć. Good luck!
prezes99 Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Mam pytanie jak najbezpieczniej przechowac w zime kosmetyki? Jaka temp. ? W swoim komplecie mam kilka produktów zymol... czy one w tej samej temperaturze powinny być przechowywane? (a pasty manzerna?) Dzięki za pomoc
Frank Ocean Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Żadne kosmetyki nie lubią temperatur poniżej zera, po prostu taka temp. je zabija (tracą właściwości po przemrożeniu). Ja swoje kosmetyki przenoszę z garażu, który znajduje się na zewnątrz do piwnicy, która jest ocieplana. Jeśli jednak masz temp min. 5 stopni to można trzymać.
kubi78 Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Peugeot 207 ma kokpit "materiałowy". Czym najlepiej czyścić i jakiego dresingu użyć? Może ktoś już miał z tym do czynienia?
Salwinek91 Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 kubi78, jaki materiałowy kokpit? W tamtym tyg robiłem 207 i żadnego materiału nie widziałem na kokpicie
cyga Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Jako że mój wosk się już skończył, a ostatnie kropelkowanie FK przy SRP mnie nie zachwyciło, przyszedł czas na drugą warstwe i zmiany. Lakier zebrał trochę swirli, ale nie mam zamiaru wykańczać go na 100%, raczej chce go trochę zregenerować, podbić blask i przede wszystkim zabezpieczyć. Glinka (VP yellow) -> FF3000 na niebieskim waflowym 3Ma -> IPA -> PB Pro Polish -> IPA -> FK Hi Temp Chyba że zastosować UC na niebieskim, zamiast FF3000? Samochód przechodził pełną korektę z kończem września: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 84&start=0
Tomson-8p. Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 heja mam maly Problem: przygotowuje w tej chwili auto na zime-wiec Glinka-mini korekta Megs UC-Politura Megsa i Colli..... Przy polerowaniu Wosku juz na koncowym etapie pojawiaja mi sie male ryski "woskowe"->Mikrofibry mam marketowe:/ Cz jest mozliwe ,ze Fibra Lapie sladowe ilosci wosku i robi mi wspomniane "ryski" (tzn.sa to rysy z wosku)....
cyga Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Tomson-8p., chodzi Ci o to, że wosk się maźga? Sprecyzuj 'rysy z wosku'
Tomson-8p. Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 jak przelece auto fibra to zostaja "ryski"z wosku ,ktore da rade pozniej wypolerowac ,ale jest to bardzo czasochlonne.... cos takiego.
cyga Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 A jaka temperatura aplikowania/wycierania wosku?
Tomson-8p. Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 ...temperatura w Garazu to 16 stopni,ale auto od 12 godz caly czas na dworze.... i to chyba bedzie przyczyna... (bo nie czekalem,az lakier bedzie mial optymalna temp.)
cyga Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Jeśli to w dalszym ciągu to o czym myśle, czyli po prostu wosk się rozmazuje, to nie pozostaje nic tylko dać mu poleżeć na aucie - oczywiście najlepiej w garażu (wyższa temperatura -> będzie szybciej). Jak wosk się wyleży i przyschnie, to nawet jedno przetarcie może być wystarczające. Przerabiałem ten temat
masa140 Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Tomson-8p miałem to samo. Zmień fibry na lepszej jakości bo te marketowe się do polerowania nie nadają - zawsze będą pozostawiać ryski
Tomson-8p. Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 oka,tak zrobie Dzieki pozdro...
Thomas207 Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Peugeot 207 ma kokpit "materiałowy". Czym najlepiej czyścić i jakiego dresingu użyć? Może ktoś już miał z tym do czynienia? Ja czyszcze APC Nielsena i na to dressing Nielsen Finesse. Uzywalem wczesniej Megs Ultimate Protectant, ale na twardszych plastikach za bardzo sie błyszczał.
lu5asz Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Ile zuzywacie wosku na jedno auto?Ja dzis woskowalem(pierwszy raz) ,polozylem dwie warstwy i zostalo mi gdzies polowe FK1000 sample.
snap Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 z czasem bedziesz zuzywal coraz mniej
Rekomendowane odpowiedzi