Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Ktoś ma doświadczenia z SHINY GARAGE RED DEVIL HD NANO?

 

Czy to jest APC? Do czego mogę tego użyć?

(W domyśle myślałem o użyciu tego jako aktywnej piany do karoserii oraz odtłuszczenia plastików wewnątrz - oczywiście przy odpowiednich proporcjach)

Opublikowano

Degreaser to silniejsze APC, którego nie nalezy używać na tapicerce, lakierze, plastikach wewnętrznych ale będzie za to skuteczniejsze przy silniku, nadkolach, wnękach.

SG Red Devil to degreaser.

 

Broń boże nie do mycia auta ani nie do plastików wewnątrz! :)

Opublikowano

Haha, dzięki za odpowiedź :D Wybrałem znakomity produkt do swoich celów. Idealny :D

 

A czego ogólnie dostępnego można by użyć w charakterze "odtłuszczacza plastików"? Mówię o "domowych produktach".

 

Na plastik wewnątrz pójdzie "'Meg. Ultimate Protectant" i chciałem mu zrobić podkład wg teorii.

Opublikowano

Comte, producent twierdzi, źe w odpowiednim rozcieńczeniu nadaje się także do wewnątrz. Mam go, ale jeszcze nie używałem. Zacznij od delikatnych stężeń, jeśli nie będzie wystarczająco skuteczny stopniowo je zwiększaj. Będzie ok ;)

Opublikowano

Dzięki, będę myślał i działał.

 

A tymczasem jeszcze jedna kwestia:

 

Oto produkty do korekty lakieru (ręcznej) którymi dysponuję:

 

Zaczynam od:

Glinka ValetPro Yellow (Soft)

PB SSX 2.0

Dodo Lime Prime

(na końcu wosk Coli)

 

Czy wszystkich ich mogę użyć również na zderzakach? Wiecie, chodzi o to, żeby niczego nie uszkodzić / zedrzeć / popsuć, a zderzaki to nie blacha,tylko plastikopodobne lakierowane coś.

 

Czy na coś powinienem uważać przy stosowaniu powyższych?

Wielokrotnie zapewniano mnie, że tymi produktami przy ręcznym użyciu piankowego aplikatora ciężko coś zepsuć, ale wolę dmuchać na zimne.

Opublikowano
Wielokrotnie zapewniano mnie, że tymi produktami przy ręcznym użyciu piankowego aplikatora ciężko coś zepsuć, ale wolę dmuchać na zimne.

 

No i mieli rację. Ostrożność, ostrożność i jeszcze raz rozsądek oraz brak pośpiechu - to kluczowe czynniki sukcesu przy korekcie.

Raczej nic nie popsujesz, a jeśli masz wątpliwości jak coś zrobić to lepiej zrobić słabiej niż przedobrzyć. Good luck! :)

Opublikowano

Mam pytanie jak najbezpieczniej przechowac w zime kosmetyki? Jaka temp. ?

W swoim komplecie mam kilka produktów zymol... czy one w tej samej temperaturze powinny być przechowywane? (a pasty manzerna?)

Dzięki za pomoc

Opublikowano

Żadne kosmetyki nie lubią temperatur poniżej zera, po prostu taka temp. je zabija (tracą właściwości po przemrożeniu). Ja swoje kosmetyki przenoszę z garażu, który znajduje się na zewnątrz do piwnicy, która jest ocieplana.

Jeśli jednak masz temp min. 5 stopni to można trzymać.

Opublikowano

Peugeot 207 ma kokpit "materiałowy". Czym najlepiej czyścić i jakiego dresingu użyć? Może ktoś już miał z tym do czynienia?

Opublikowano

Jako że mój wosk się już skończył, a ostatnie kropelkowanie FK przy SRP mnie nie zachwyciło, przyszedł czas na drugą warstwe i zmiany.

 

Lakier zebrał trochę swirli, ale nie mam zamiaru wykańczać go na 100%, raczej chce go trochę zregenerować, podbić blask i przede wszystkim zabezpieczyć.

 

Glinka (VP yellow) -> FF3000 na niebieskim waflowym 3Ma -> IPA -> PB Pro Polish -> IPA -> FK Hi Temp

 

Chyba że zastosować UC na niebieskim, zamiast FF3000?

 

Samochód przechodził pełną korektę z kończem września:

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 84&start=0

Opublikowano

heja ;)

mam maly Problem:

przygotowuje w tej chwili auto na zime-wiec Glinka-mini korekta Megs UC-Politura Megsa i Colli.....

Przy polerowaniu Wosku juz na koncowym etapie pojawiaja mi sie male ryski "woskowe"->Mikrofibry mam marketowe:/

Cz jest mozliwe ,ze Fibra Lapie sladowe ilosci wosku i robi mi wspomniane "ryski" :?: (tzn.sa to rysy z wosku)....

Opublikowano

...temperatura w Garazu to 16 stopni,ale auto od 12 godz caly czas na dworze.... i to chyba bedzie przyczyna... (bo nie czekalem,az lakier bedzie mial optymalna temp.)

Opublikowano

Jeśli to w dalszym ciągu to o czym myśle, czyli po prostu wosk się rozmazuje, to nie pozostaje nic tylko dać mu poleżeć na aucie - oczywiście najlepiej w garażu (wyższa temperatura -> będzie szybciej). Jak wosk się wyleży i przyschnie, to nawet jedno przetarcie może być wystarczające.

 

Przerabiałem ten temat :P

Opublikowano

Tomson-8p miałem to samo. Zmień fibry na lepszej jakości bo te marketowe się do polerowania nie nadają - zawsze będą pozostawiać ryski

Opublikowano
Peugeot 207 ma kokpit "materiałowy". Czym najlepiej czyścić i jakiego dresingu użyć? Może ktoś już miał z tym do czynienia?

 

Ja czyszcze APC Nielsena i na to dressing Nielsen Finesse. Uzywalem wczesniej Megs Ultimate Protectant, ale na twardszych plastikach za bardzo sie błyszczał.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.