Sebek96 Opublikowano 14 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2012 No w jakimś stopniu mają zniknąć hologramy i delikatne rysy. Nie ma to być na 100%.
Moderator krd Opublikowano 14 Listopada 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2012 UC to nie jest taka mocna pasta, usunie pewnie utlenienie lakieru i moze czesc hologramow...
kubik Opublikowano 14 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2012 UC to nie jest taka mocna pasta, usunie pewnie utlenienie lakieru i moze czesc hologramow... No nie przesadzaj,hologramy tnie bez problemu gorzej z głębokimi swirlami. UC na maszynie fajnie odświeża lakier,na moje zdejmuje 4-5lat
Sebek96 Opublikowano 14 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2012 Ok, dzięki za pomoc, pozdrawiam
FSO-Team Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Czym się różni czarna gąbka 3M od niebieskiej. Niby obie finiszowe, ale jak to jest w praktyce? Jeżeli się różnią to którą wybrać? Gąbki do sf4000 i ew. do cleaner'ów w przyszłości.
Administrator Evo Opublikowano 15 Listopada 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Czarna odrobine twardsza, bierz niebieską.
stang Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Panowie, pierwszy raz przeprowadzam kompletną renowację auta. Chciałbym zabezpieczyć świeżo polakierowaną 'budę' przed porysowaniem. Nie chodzi mi o rysy srubokrętem, ale delikatne obcierki, np ubraniem, które na pewno się zdarzą przy składaniu auta. Obiło mi się o uszy, że ktoś stosował silkon w sprayu w usa przy załadunku aut na statek, w celu zabezpieczenia przed działaniem wody morskiej. Czy ktoś miał styczność z czymś takim? Jeśli tak, to proszę o jakieś namiary na produkt, jeśli nie to jakieś inne patenty na zabezpieczenie nadwozia.
lu5asz Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Hej,czym nakladac Natural Look.Dolaczonym atomizerem,czy odlaczyc atomizer i jakims aplikatorem moze?
dzinkins Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Panowie, pierwszy raz przeprowadzam kompletną renowację auta. Chciałbym zabezpieczyć świeżo polakierowaną 'budę' przed porysowaniem. Nie chodzi mi o rysy srubokrętem, ale delikatne obcierki, np ubraniem, które na pewno się zdarzą przy składaniu auta. Obiło mi się o uszy, że ktoś stosował silkon w sprayu w usa przy załadunku aut na statek, w celu zabezpieczenia przed działaniem wody morskiej. Czy ktoś miał styczność z czymś takim? Jeśli tak, to proszę o jakieś namiary na produkt, jeśli nie to jakieś inne patenty na zabezpieczenie nadwozia. Może jakaś powłoka kwarcowa CQ, C1 itp ale czy to zabezpieczy w wystarczający sposób
Emek Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Panowie, pierwszy raz przeprowadzam kompletną renowację auta. Chciałbym zabezpieczyć świeżo polakierowaną 'budę' przed porysowaniem. Nie chodzi mi o rysy srubokrętem, ale delikatne obcierki, np ubraniem, które na pewno się zdarzą przy składaniu auta. Obiło mi się o uszy, że ktoś stosował silkon w sprayu w usa przy załadunku aut na statek, w celu zabezpieczenia przed działaniem wody morskiej. Czy ktoś miał styczność z czymś takim? Jeśli tak, to proszę o jakieś namiary na produkt, jeśli nie to jakieś inne patenty na zabezpieczenie nadwozia. Najpierw to zaczekaj aż lakier się utwardzi, poszukaj na forum o zabezpieczeniu dopiero co pomalowanych elementów, wosk lub sealant to dopiero za miesiąc.
stang Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Panowie, pierwszy raz przeprowadzam kompletną renowację auta. Chciałbym zabezpieczyć świeżo polakierowaną 'budę' przed porysowaniem. Nie chodzi mi o rysy srubokrętem, ale delikatne obcierki, np ubraniem, które na pewno się zdarzą przy składaniu auta. Obiło mi się o uszy, że ktoś stosował silkon w sprayu w usa przy załadunku aut na statek, w celu zabezpieczenia przed działaniem wody morskiej. Czy ktoś miał styczność z czymś takim? Jeśli tak, to proszę o jakieś namiary na produkt, jeśli nie to jakieś inne patenty na zabezpieczenie nadwozia. Najpierw to zaczekaj aż lakier się utwardzi, poszukaj na forum o zabezpieczeniu dopiero co pomalowanych elementów, wosk lub Sealant to dopiero za miesiąc. Ale nie chodzi mi o zwykłe zabezpiecznie auta użytkowanego na codzień( woski..)zależy mi na czymś co zabepzieczy przed mechanicznymi obcierkami przy składaniu auta. Mam koncpecje na naciągniecie na elementy karoseri folii stretch, ale to ostateczność, na plus folii że to nie żadna chemia na świeży lakier.
czaptan Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Czy wrzucenie Insta Finish Butter Wet Wax na RejeXa może mu jakoś zaszkodzić? Chcę przetestować nowy nabytek i trochę efektu uzyskać przed fotospotem
cptolgierd Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 http://knockingshop.wheel-whores.com/co ... oming-soon Od jakiego producenta to? Fajnie kropelkuje
faraon3021 Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Jakie sa min wymiary, zeby uznac stanowisko do pracy przy aucie za komfortowe. Potrzebuje do ogloszenia jakies konkretne wymiary
Administrator Evo Opublikowano 15 Listopada 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Ja bym powiedział że wymiary auta z otwartymi drzwiami + 1,5m
faraon3021 Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Evo, Dzieki. Czyli jakies 7x8 Nie bedzie latwo Juz wiem ze nie ma czegos takiego jak garaz " za duzy"
lu5asz Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Hej.Stezenie APC do mycia wnetrza samochodu to 1/10 .A jakie stezenie do mycia silnika i na lakier?
pLaYmAn Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Możesz spróbować 1:4. Jakiego APC używasz ?
lu5asz Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Nielsen Cyclone 1/4 uzyc tak?
rev Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Zależy jak masz zabrudzony jak ostatnio rozcieńczyłem 1:10, myłem wnętrze i silnik - to co miał usunąć to usunął
czaptan Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Cyclone spokojnie można robić 1:10 do wnętrza i 1:5 do reszty. Jak masz mocniej zabrudzone auto to 1:10 nie da rady w zawiasach czy silniku.
lu5asz Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Ok,dzieki.a jak to jest z.cleanerem,,,wypracowuje go na lakierze i poleruje go cxy nakladam wosk juz?
Kr3t Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Cleaner wypracowujesz ile dasz rade, reszte ściągasz MF
Rekomendowane odpowiedzi