Comte Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Panowla, 2 szybkie pytania: 1. co lepsze/ważniejsze: aktywna piana czy szampon? (jeśli mielibyście wybrać jedno) 2. Meguiars Gold Class Car Wash będzie dobry do takiego zestawu? - glinka ValetPro - Dodo Juice LP - Colli no. 476s (szamponu mam zamiar użyć dopiero po opłukaniu auta 10. min. na bezdotykowej, a potem jeszcze pod domem, wystarczy jesli chodzi o mycie, dobrze robię?)
cz@rek Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 1. co lepsze/ważniejsze: aktywna piana czy szampon? (jeśli mielibyście wybrać jedno) Piana ma za zadanie zmiękczyć brud i ułatwić właściwe mycie więc zdecydowanie i kategorycznie szampon
Swoop Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 1. co lepsze/ważniejsze: aktywna piana czy szampon? (jeśli mielibyście wybrać jedno) jeśli jedno, to IMO aktywna piana, bo bez niej samym szamponem i rękawicą porysujesz lakier, a aktywną możesz domyć kładąc ją drugi raz na auto ... A Megs dobry jako szampon
Comte Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Swoop właśnie tego się obawiałem przy samym myciu szamponem, stąd pytanie. Dlatego przed całym procesem woskowania, jeszcze przed szamponem, mam zamiar zaatakować myjnię bezdotykową i spłukać piasek itp. 10 minutowym programem. Myślicie, że to wystarczy, by w miarę bezpiecznie zacząć myci tym Meg'iem? No chyba, że polecacie jakąś tanią aktywną pianę , ażebym był już w całym procesie świętszy od papieża.. (piana/szampon/glinka/cleaner/wosk:)
rustin Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 A masz czym tą aktywną pianę nakładać?
Maciej WTN Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Szamponu możesz użyć jako pre-wash. Dajesz do pianownicy bądź opyskiwacza i powinien luźny brud ściągnąć. Niektórzy tu równiez aktywne piany o naturalnym ph stosowali jak szampon
Comte Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Rustin No nie mam czym Ani pianownicy, ani żadnego innego urządzenia tego typu. Nie wiem, czy można ręcznie..(ew. wykorzystując jakiś stary atomizer?)
fireman Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Jak wybrać jedno z dwóch, to opcja szampon, jak auto zabezpieczone to pod ciśnieniem porządne płukanie przed myciem właściwym wystarczy. Jeśli masz opcje dorzucić trochę weź np. Preste Sudz i z niego też możesz prewasha zrobić, Evo kiedyś pokazał, że fajnie potrafi się pienić z glorii.
SzaKal Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Comte, Piany aktywne spokojnie możesz używać w zwykłym opryskiwaczu, będzie tak samo działać tylko że krócej poleży, więc przed płukaniem auta spryskaj pianą, spłucz i umyj szamponem.
Comte Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Dzięki wszystkim za odpowiedzi i pomoc! Fireman Co masz na myśli mówiąc [..]jak auto zabezpieczone[...]? Zabezpieczał je dopiero będę (nigdy wcześniej nie kładłem na nie cleanera/wosku). O myciu pod ciśnieniem myślę właśnie jako zastępniku aktywnej piany, przed myciem szamponem.
fireman Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Comte, zabezpieczone czyli, że nałożony wosk/sealant w Twoim przypadku colli 476, z takiej powierzchni zawsze łatwiej zmyć brud niż z niezabezpieczonego lakieru
lu5asz Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Witam.Czy jest w okolicach Katowic jakies miejsce gdzie mozna wynajac garaz,aby w komfortowych warunkach auto zabezpieczyc przed zima.
Gobbi Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Ponowie pytanie, bo nikt mi nie pomógł. jak z szyby sie pozbyć takich kropek? czy sie nie da? http://i.imgur.com/hdEDy.jpg (chodzi o te biale kropki, takie same sa na szybie; sa lekko wypukle, paznokieć o nie haczy, ale nie idzie ich zdrapać(moze za slabo próbowałem?)) Glinkowanie nic nie dalo + Co jest najlepsze do ręcznej korekty lakieru, na samochodzie w dość dobrym stanie(samochód sezonowy, 12lat, 100tys km, garażowany)? UC czy coś mniej agresywnego?
lukas10313 Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Panowie, czy nałożenie DG 951 na coli 845 poprawi trwalosc coli?
LZ Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Gobbi, na szybie to możesz spróbować takim plastykowymi "płatkami" do usuwania naklejek.
pascal Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 + Co jest najlepsze do ręcznej korekty lakieru, na samochodzie w dość dobrym stanie(samochód sezonowy, 12lat, 100tys km, garażowany)? UC czy coś mniej agresywnego? UC spokojnie możesz robic. W sumie sam jestem ciekaw jak dużo siły i czasu trzeba włożyc w polerkę samochodu by uszkodzic lakier.
kodex Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Zrobiłem kilka zaprawek oryginalnym lakierem i pędzelkiem ale chciałem wyrównać zaprawki papierem i użyłem papieru wodnego 500. Zostały drobne rysy na klarze i matowy efekt. Dziś kupiłem papiery 800, 1200 i 2000 ale zanim się dotknę do lakieru to mam 3 pytania. 1. Czy praca papierami wystarczy? 2. Jeśli nie to jaką pasę polerską kupić? 3. Czy praca z maszyną jest szczególnie wskazana?
SzaKal Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 papieru wodnego 500 Dobry jesteś Ja bym poniżej 1500 bym nie schodził.
Administrator Evo Opublikowano 24 Października 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Można wiedzieć co Cię skłoniło do użycia papieru 500 ? Własna intuicja czy jakiś poradnik w internecie ? Auto ma lakier bezbarwny ?
maya Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Ja bym poniżej 1500 nie schodził.a na świeżym lakierze czyli tutaj zaprawka wystarczy 2500 i 3000
Devdill Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 1. Czy praca papierami wystarczy? 2. Jeśli nie to jaką pasę polerską kupić? 3. Czy praca z maszyną jest szczególnie wskazana? 1. Jeżeli ma się błysceć, to trzeba pasty polerskiej 2. Ja stosowałem słynnego megsa na matowy błotnik - był lakierowany a że lakiernik partacz to wyszedł trochę matowy, bo nie spolerował go 3. Przyspiesza pracę po prostu
kodex Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Można wiedzieć co Cię skłoniło do użycia papieru 500 ? Własna intuicja czy jakiś poradnik w internecie ?Zaczytana gdzieś kiedyś porada w internecie Auto ma lakier bezbarwny ?Tak ma lakier bezbarwny i tarłem delikatnie i krótko więc jest szansa, że nie przedarłem się przez niego.słynnego megsaNiestety nie jestem tak obyty, którą ich pastę masz na myśli?
Devdill Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 A chociażby z pierwszego postu tej strony , czyli Ultimate Compound
kodex Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Jestem tak zmartwiony własną głupotą, że nawet nie przeczytałem Czym najlepiej by było wypracować tą pastę? Mam na myśli prace ręczną.
Thomas207 Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Pad Tricolor i jego twarda strona.
Rekomendowane odpowiedzi