Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

yukon, ja również przed korektą stosuje mocną chemię ale zaproponowałem takie rozwiązanie które nie zeżre wszystkiego z lakieru bo sam pisałeś że dopiero co po polerce a więc i pewnie zabezpieczone...pozostała by praca z samą maską a tak trzeba całość lecieć ale jak tam chcesz nie znam się pewnie :P za krótko to robię ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yukon, tak zauważyłem że w tym miejscu takie produkty są piętnowane jako amatorskie ale skoro przez ponad 10 lat w moich rękach w pewnych określonych sytuacjach jak ta coś amatorskiego i prostego się sprawdzało to uznaje że jest godne polecenia....sorry powodzenia z kamieniem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yukon, stary zaraz zrobimy dyskusje o tym...nie mówie że używam namiętnie to środek doraźny jedną tubkę mam na pół roku chyba a aut przewalam naprawdę sporo...

Chesz czegoś pro? Atakuj machę Ultrafiną i masz po 10 minutach problem rozwiązany bez zmywania wszystkiego tenzim...Zaraz ktoś powie że Ultrafina nie ściera a ja uprzedzam że to temat sprawdzony nie raz i nie dwa więc ucinam spekulacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Nie ma żadnego wpływu!

 

[ Dodano: 10 Maj 2011, 23:27 ]

Jak usunąć folię z tylnej szyby? Folia bardzo stara,kruszy się,skrobanie ze wzgl. na ogrzewanie szyby nie wchodzi w grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro dostaje zamówione sportowe nakładki na pedały wraz z podstopnicą z RS4, i tu moje pytanie, można czymś je zabezpieczyć aby noga się nie ślizgała czy po prostu na bieżąco czyścić APC? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Nie mogłem za bardzo znaleźć odpowiedzi na to pytanie więc zapytam tutaj.

Mam zaplanowane:

Mycie

Glinka

UC

SRP może 2 warstwy

Wosk FK 1000p

Mając mało czasu w ciągu dnia jak można najsensowniej podzielić pracę? Tzn czy po każdym etapie można przerwać pracę i zacząć np następnego dnia, oczywiście po wcześniejszym opłukaniu samochodu z kurzu itd? Czy przykładowo nie zostawiać samochodu po UC, tylko np z jedna warstwa SRP?

Z góry dzięki za wskazówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.