Administrator Evo Opublikowano 7 Maja 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Niekoniecznie, jeśli kolega nie zna przeszłości auta,a auto swoje lata ma, to możliwe że miało jakieś przygody lakiernicze w przyszłości. Najprościej będzie pomierzyć auto miernikiem grubości lakieru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reez Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 możliwe że maska była malowana. Jutro sprawdzę na dachu, bagażniku i reszcie. Czym umyć pada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 7 Maja 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 płyn do mycia naczyń albo szare mydło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Shadow Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 no i moze nie od razu od twardej gąbki tylko sprobowac chociaz na sredniej, bo pojechałes wg mnie na poczatek za ostro :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 a może auto nie do końca dobrze przygotowane i to poprostu bród z lakieru..? Jak widzieliśmy ostatnio jak kolega na forum przedzierał sie przed klar i łatwo nie było.. oczywiście wszystko możliwe ale jeśli sie ktoś zabiera za polerke to pewnie wie co i jak ma robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Shadow Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 lakikwap nie kazdy kto bierze polerke do łapy wie jak ja obsługiwac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 patrze na te zdjecia aut po korekcie itd... i sie zastanawiam jak polerujecie pod klamkami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 m1chal, pod klamkami to tylko ręcznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reez Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 osikałem połowę auta decabitem, przetarłem, umyłem i glinkowałem przez 2 godziny. Wydaje mi się, że dobrze przygotowałem przed korektą. Ale ogólnie to chyba się porwałem z motyką na słońce Zapomniałem o najważniejszym-auto było "polerowane" miesiąc temu przez lakiernika przy okazji robienia zaprawek. Obawiam się, że pastą tempo ja nałożyłem na to FK1000P. To może teraz darować sobie dalsze ściąganie lakieru 3m fast cut? I zostać tylko przy 3m compound (niebieski pad) i ultrafina (czarny). O i jeszcze ważna rzecz. Przed nałożeniem pasty na pad, należy go zwilżyć? Czy może karoserię? Bo nie mogłem nigdzie o tym doczytać. Wybaczcie takie pytania. Na razie przeleciałem tylko pół maski więc w razie czego dużych strat nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 reez, Widzisz, bez miernika dużo się nie zdziała... jeżeli lakieru zostało już tak niewiele to lepiej pomyśleć nad czymś co wypełni te rysy a nie zlikwiduje ... Ja pada do fc+ nigdy nie zwilżam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reez Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Kurcze, nie mam dostepu do takiego urzadzenia. Czyli zeby nie podejmowac zbednego ryzyka to najlepiej potraktowac auto tylko ultrafina I czarnym padem (abw)? Bo ten niebieski wcale miekki nie jest. Z past, poza 3m, mam jeszcze Meguiars mirror glaze #205 ultra finishing polish - czy to ma wlasciwosci czysto uzupelniajace czy troche scierne? Warto tego uzyc przed 3m ultrafina? (rowniez na czarny pad) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 7 Maja 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Na 10 letnim aucie sama UF nic nie zrobisz,nawet nie próbuj. #205 prędzej, ale to typowy finish i niewiele z tym zdziałasz. Poszukaj po lakiernikach,ASO etc takiego miernika, ew może jest ktoś na forum z Twoich okolic z takim urządzeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 SzaKal, nakładam maszynowo polerką DA G220 megsa na czarnym padzie megsa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Pepper, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironman Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 jaki teraz cleaner pod wosk ( taki który usunie plamy po twardej wodzie, wiec jakiś lekko ścierny) wypada najkorzystniej cenowo ( pod względem ilości i wydajności) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 m1chal, pod klamkami to tylko ręcznie np pasta 3m na aplikator megsa i jazda? cale auto ladnie wypolerowane a pod klamkami lipa wtedy zostaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Teraz moje pytanko. Czym najlepiej usunąć takie zarysowania? Zastanawiam się pomiędzy pastami 3M, SSR i UC. Czy coś innego polecicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 np pasta 3m na aplikator megsa i jazda? cale auto ladnie wypolerowane a pod klamkami lipa wtedy zostaje? Ja tak właśnie robie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronc Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Rodzice kupili ostatnio Scenica II w kolorze niebieski niemetalik. Lakier jest porysowany i ma hologramy po polerce ale myślę, że sobie z tym poradze. Ale czy da się jakoś usunąć starą poastę polerską (wspomniane polerowanie) wtartą w czarne plastiki (zwłaszcza słupki i klamki)? Bo jakiś bęcwał nie oklejał nic zapewne tylko maszyna i ogień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczornysa Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Co możecie powiedzieć na temat Meg DUAL ACTION CLEANER/POLISH ? Mogę go zastosować zamiast AG SRP ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Bronc masło orzechowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronc Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Słyszałem o tym i poważnie?? Nutella starczy czy w coś innego się zaopatrzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Bronc, a od kiedy nutella to masło orzechowe - to jakaś masa czekoladopodobna z orzechami (albo ich aromaty). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronc Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 No w zasadzie, ale nie jadam takich specjałów stąd nie jestem zorientowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Wiecie może czy któryś ze sklepów ma w swojej ofercie produkty firmy Valet pro i Menzerne, potrzebuje produkty tych dwóch firm a niechcę dwa razy płacić za przesyłkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi