Administrator Evo Opublikowano 7 Maja 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 Niekoniecznie, jeśli kolega nie zna przeszłości auta,a auto swoje lata ma, to możliwe że miało jakieś przygody lakiernicze w przyszłości. Najprościej będzie pomierzyć auto miernikiem grubości lakieru.
reez Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 możliwe że maska była malowana. Jutro sprawdzę na dachu, bagażniku i reszcie. Czym umyć pada?
Administrator Evo Opublikowano 7 Maja 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 płyn do mycia naczyń albo szare mydło
_Shadow Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 no i moze nie od razu od twardej gąbki tylko sprobowac chociaz na sredniej, bo pojechałes wg mnie na poczatek za ostro :>
lakikwap Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 a może auto nie do końca dobrze przygotowane i to poprostu bród z lakieru..? Jak widzieliśmy ostatnio jak kolega na forum przedzierał sie przed klar i łatwo nie było.. oczywiście wszystko możliwe ale jeśli sie ktoś zabiera za polerke to pewnie wie co i jak ma robić.
_Shadow Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 lakikwap nie kazdy kto bierze polerke do łapy wie jak ja obsługiwac
m1chal Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 patrze na te zdjecia aut po korekcie itd... i sie zastanawiam jak polerujecie pod klamkami??
reez Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 osikałem połowę auta decabitem, przetarłem, umyłem i glinkowałem przez 2 godziny. Wydaje mi się, że dobrze przygotowałem przed korektą. Ale ogólnie to chyba się porwałem z motyką na słońce Zapomniałem o najważniejszym-auto było "polerowane" miesiąc temu przez lakiernika przy okazji robienia zaprawek. Obawiam się, że pastą tempo ja nałożyłem na to FK1000P. To może teraz darować sobie dalsze ściąganie lakieru 3m fast cut? I zostać tylko przy 3m compound (niebieski pad) i ultrafina (czarny). O i jeszcze ważna rzecz. Przed nałożeniem pasty na pad, należy go zwilżyć? Czy może karoserię? Bo nie mogłem nigdzie o tym doczytać. Wybaczcie takie pytania. Na razie przeleciałem tylko pół maski więc w razie czego dużych strat nie będzie
SzaKal Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 reez, Widzisz, bez miernika dużo się nie zdziała... jeżeli lakieru zostało już tak niewiele to lepiej pomyśleć nad czymś co wypełni te rysy a nie zlikwiduje ... Ja pada do fc+ nigdy nie zwilżam.
reez Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 Kurcze, nie mam dostepu do takiego urzadzenia. Czyli zeby nie podejmowac zbednego ryzyka to najlepiej potraktowac auto tylko ultrafina I czarnym padem (abw)? Bo ten niebieski wcale miekki nie jest. Z past, poza 3m, mam jeszcze Meguiars mirror glaze #205 ultra finishing polish - czy to ma wlasciwosci czysto uzupelniajace czy troche scierne? Warto tego uzyc przed 3m ultrafina? (rowniez na czarny pad)
Administrator Evo Opublikowano 7 Maja 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 Na 10 letnim aucie sama UF nic nie zrobisz,nawet nie próbuj. #205 prędzej, ale to typowy finish i niewiele z tym zdziałasz. Poszukaj po lakiernikach,ASO etc takiego miernika, ew może jest ktoś na forum z Twoich okolic z takim urządzeniem.
Pepper Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 SzaKal, nakładam maszynowo polerką DA G220 megsa na czarnym padzie megsa.
ironman Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 jaki teraz cleaner pod wosk ( taki który usunie plamy po twardej wodzie, wiec jakiś lekko ścierny) wypada najkorzystniej cenowo ( pod względem ilości i wydajności) ?
m1chal Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2011 m1chal, pod klamkami to tylko ręcznie np pasta 3m na aplikator megsa i jazda? cale auto ladnie wypolerowane a pod klamkami lipa wtedy zostaje?
escimo Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 Teraz moje pytanko. Czym najlepiej usunąć takie zarysowania? Zastanawiam się pomiędzy pastami 3M, SSR i UC. Czy coś innego polecicie?
SzaKal Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 np pasta 3m na aplikator megsa i jazda? cale auto ladnie wypolerowane a pod klamkami lipa wtedy zostaje? Ja tak właśnie robie.
Bronc Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 Rodzice kupili ostatnio Scenica II w kolorze niebieski niemetalik. Lakier jest porysowany i ma hologramy po polerce ale myślę, że sobie z tym poradze. Ale czy da się jakoś usunąć starą poastę polerską (wspomniane polerowanie) wtartą w czarne plastiki (zwłaszcza słupki i klamki)? Bo jakiś bęcwał nie oklejał nic zapewne tylko maszyna i ogień.
kaczornysa Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 Co możecie powiedzieć na temat Meg DUAL ACTION CLEANER/POLISH ? Mogę go zastosować zamiast AG SRP ?
Bronc Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 Słyszałem o tym i poważnie?? Nutella starczy czy w coś innego się zaopatrzyć?
aro_77 Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 Bronc, a od kiedy nutella to masło orzechowe - to jakaś masa czekoladopodobna z orzechami (albo ich aromaty).
Bronc Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 No w zasadzie, ale nie jadam takich specjałów stąd nie jestem zorientowany
SzaKal Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2011 Wiecie może czy któryś ze sklepów ma w swojej ofercie produkty firmy Valet pro i Menzerne, potrzebuje produkty tych dwóch firm a niechcę dwa razy płacić za przesyłkę.
Rekomendowane odpowiedzi