Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Niekoniecznie, jeśli kolega nie zna przeszłości auta,a auto swoje lata ma, to możliwe że miało jakieś przygody lakiernicze w przyszłości. Najprościej będzie pomierzyć auto miernikiem grubości lakieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

a może auto nie do końca dobrze przygotowane i to poprostu bród z lakieru..? Jak widzieliśmy ostatnio jak kolega na forum przedzierał sie przed klar i łatwo nie było.. oczywiście wszystko możliwe ale jeśli sie ktoś zabiera za polerke to pewnie wie co i jak ma robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osikałem połowę auta decabitem, przetarłem, umyłem i glinkowałem przez 2 godziny. Wydaje mi się, że dobrze przygotowałem przed korektą.

Ale ogólnie to chyba się porwałem z motyką na słońce :oops:

Zapomniałem o najważniejszym-auto było "polerowane" miesiąc temu przez lakiernika przy okazji robienia zaprawek. Obawiam się, że pastą tempo :thumbdown: ja nałożyłem na to FK1000P.

To może teraz darować sobie dalsze ściąganie lakieru 3m fast cut? I zostać tylko przy 3m compound (niebieski pad) i ultrafina (czarny).

O i jeszcze ważna rzecz. Przed nałożeniem pasty na pad, należy go zwilżyć? Czy może karoserię? Bo nie mogłem nigdzie o tym doczytać.

Wybaczcie takie pytania. Na razie przeleciałem tylko pół maski więc w razie czego dużych strat nie będzie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, nie mam dostepu do takiego urzadzenia. Czyli zeby nie podejmowac zbednego ryzyka to najlepiej potraktowac auto tylko ultrafina I czarnym padem (abw)? Bo ten niebieski wcale miekki nie jest.

Z past, poza 3m, mam jeszcze Meguiars mirror glaze #205 ultra finishing polish - czy to ma wlasciwosci czysto uzupelniajace czy troche scierne? Warto tego uzyc przed 3m ultrafina? (rowniez na czarny pad)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Na 10 letnim aucie sama UF nic nie zrobisz,nawet nie próbuj. #205 prędzej, ale to typowy finish i niewiele z tym zdziałasz. Poszukaj po lakiernikach,ASO etc takiego miernika, ew może jest ktoś na forum z Twoich okolic z takim urządzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rodzice kupili ostatnio Scenica II w kolorze niebieski niemetalik. Lakier jest porysowany i ma hologramy po polerce ale myślę, że sobie z tym poradze. Ale czy da się jakoś usunąć starą poastę polerską (wspomniane polerowanie) wtartą w czarne plastiki (zwłaszcza słupki i klamki)? Bo jakiś bęcwał nie oklejał nic zapewne tylko maszyna i ogień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.