Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

VinCe, 205/45/R18 NCT5 ;]

 

W takim razie pewnie je wezme - zawsze bałem się długofalowych stuków smarowania bieżnika

 

Nie ma czegoś takiego, jak byłem młodszy to zawsze konserwowałem tak całe opony łącznie z bieżnikiem :mrgreen:

 

jeśli nie jest to olej to bez problemu możesz jeździć plak zniknie po chwili :D

 

A tak zapytam,

 

Jaką glinkę polecacie na 1 raz dla zupełnego laika?(Lakier nigdy nie czyszczony glinką)

 

BH Regular?

BH Medium?

Czy może żółtą VP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

pacjent : Opel Astra G '99

 

lakier ciemny grafit metalik , nigdy nie glinkowany , nigdy nie polerowany.

 

posiadam polerke z regulacja obrotow , pady od G3 , glinke i Quick Detailer Megsa , pytanie zas brzmi czym atakowac lakier tzn. jaka pasta podjac korekte lakieru ?

 

to moj poczatek z detailingiem , mam garaz , swiatla przygotowane , ale nie wiem jaka paste kupic zeby nie dac ciala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Horas91, ja bym brał bh medium ;)

 

[ Dodano: 25 Sierpień 2012, 16:02 ]

W jakiej odleglosci ustawic halogen aby zobaczyc rysy na srebrnym lakierze :?:

 

54,34cm pod katem 62,87 stopnia wzgledem tylnej osi pojazdu.

 

ahhahahahha :lol::lol::lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakiej odleglosci ustawic halogen aby zobaczyc rysy na srebrnym lakierze :?:

 

54,34cm pod katem 62,87 stopnia wzgledem tylnej osi pojazdu.

I wszystko jasne,już wiem czemu ostatnio nie zauważyłem rys o długości 3mm i grubości 4nanometrów :o:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie problem z trwałością wosku.

 

Auto woskowane 2 tygodnie temu.

Czwartek AG SRP, piątek wieczorem także AG SRP ( bo myślałem, że za pierwszym razem nie do końca poprawnie nim pracowałem ), sobota rano w garażu colli 476s.

 

Od tamtej pory auto myłem 2 razy na bezdotykówce pianą i spłukiwanie demineralizowaną i wycierane MF do sucha, jak i 3 razy mycie Meg's Gold class, z tym, że używałem ciepłej wody do tego szamponu.

 

Błędy jakie mogłem popełnić, to trochę pomieszałem w MF i mogłem polerować auto z wosku MF, którą wcześniej polerowałem SRP ( oczywiście pomiędzy pracami MF była płukana w wodzie też dość ciepłej, ale może to być problemem ), jak i ta ciepła woda, której używałem do gold class. Mogłem także źle nakładać SRP i Colli...

 

Dziś po tym 3 myciu ta woda schodzi ładnie, ale na moje oko to nie jest to.

 

Jakieś jeszcze sugestie albo pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.