Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
VinCe, 205/45/R18 NCT5 ;]

 

W takim razie pewnie je wezme - zawsze bałem się długofalowych stuków smarowania bieżnika

 

Nie ma czegoś takiego, jak byłem młodszy to zawsze konserwowałem tak całe opony łącznie z bieżnikiem :mrgreen:

 

jeśli nie jest to olej to bez problemu możesz jeździć plak zniknie po chwili :D

 

A tak zapytam,

 

Jaką glinkę polecacie na 1 raz dla zupełnego laika?(Lakier nigdy nie czyszczony glinką)

 

BH Regular?

BH Medium?

Czy może żółtą VP?

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

pacjent : Opel Astra G '99

 

lakier ciemny grafit metalik , nigdy nie glinkowany , nigdy nie polerowany.

 

posiadam polerke z regulacja obrotow , pady od G3 , glinke i Quick Detailer Megsa , pytanie zas brzmi czym atakowac lakier tzn. jaka pasta podjac korekte lakieru ?

 

to moj poczatek z detailingiem , mam garaz , swiatla przygotowane , ale nie wiem jaka paste kupic zeby nie dac ciala.

  • Moderator
Opublikowano
W jakiej odleglosci ustawic halogen aby zobaczyc rysy na srebrnym lakierze :?:

 

54,34cm pod katem 62,87 stopnia wzgledem tylnej osi pojazdu.

Opublikowano

Horas91, ja bym brał bh medium ;)

 

[ Dodano: 25 Sierpień 2012, 16:02 ]

W jakiej odleglosci ustawic halogen aby zobaczyc rysy na srebrnym lakierze :?:

 

54,34cm pod katem 62,87 stopnia wzgledem tylnej osi pojazdu.

 

ahhahahahha :lol::lol::lol::lol::lol:

Opublikowano
W jakiej odleglosci ustawic halogen aby zobaczyc rysy na srebrnym lakierze :?:

 

54,34cm pod katem 62,87 stopnia wzgledem tylnej osi pojazdu.

I wszystko jasne,już wiem czemu ostatnio nie zauważyłem rys o długości 3mm i grubości 4nanometrów :o:lol:

Opublikowano
polerowaniu menzerna 500

 

Tu mamy raczej cutting, wskazany więc jest polishing -> sugeruję PF2500 (+żołty 3M :good: ) i dopiero finisz FF3000/SF4000 (+niebieski 3M :good: )

 

:P;)

  • Administrator
Opublikowano

Jeśli już to na żółtym flexi, przy takim przeskoku zawsze lepiej mieć orobinę więcej "cięcia" pod ręka że nie zostało holo, a to daje żółty flexi w porównaniu do niebieskiego 3M.

Opublikowano

Ogólnie problem z trwałością wosku.

 

Auto woskowane 2 tygodnie temu.

Czwartek AG SRP, piątek wieczorem także AG SRP ( bo myślałem, że za pierwszym razem nie do końca poprawnie nim pracowałem ), sobota rano w garażu colli 476s.

 

Od tamtej pory auto myłem 2 razy na bezdotykówce pianą i spłukiwanie demineralizowaną i wycierane MF do sucha, jak i 3 razy mycie Meg's Gold class, z tym, że używałem ciepłej wody do tego szamponu.

 

Błędy jakie mogłem popełnić, to trochę pomieszałem w MF i mogłem polerować auto z wosku MF, którą wcześniej polerowałem SRP ( oczywiście pomiędzy pracami MF była płukana w wodzie też dość ciepłej, ale może to być problemem ), jak i ta ciepła woda, której używałem do gold class. Mogłem także źle nakładać SRP i Colli...

 

Dziś po tym 3 myciu ta woda schodzi ładnie, ale na moje oko to nie jest to.

 

Jakieś jeszcze sugestie albo pomysły?

  • Moderator
Opublikowano

Nie wycierac auta, po myciu bezdotykowym, tj po pianie i splukiwaniu...

Opublikowano

patryczken16, bez FG500? Jak ma być tak na szybkiego to może twardszy pad jakiś, np. fexi pomarańczowy. Lakier może i miękki ale rys głębokich też ma pewno niemało. Ale jak czasu niemasz to.. daj znać jak wyszło :)

Opublikowano

zostawić raczej nie bardzo, zerwać tez chyba kiepsko bo każda jest osobno wiec ciężko będzie to chyba później usadowić....

 

A jak to robią "profesjonaliści" tez zawsze zrywają napisy??

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.