Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Szukam środka i sposobu do usunięcia plamy po rozlanym oleju napędowym (wylało się na kanapę i wykładzinę około 8l-10l), znalazłem taki oto środek ale czy odpowiedni http://www.sklep.profchem.pl/product.php?id_product=13 (choć i cena za 1 l wygórowana)

Szukam tez czegoś alternatywnego tj. tańszego

ps. zapach po oleju da się np odorem usunąć (np Turtle, Tenzi czy Meguiars).

Gdzieś też ktoś na forum pisał ale za diabla nie mogę tego tematu znaleść.

 

sorki jeszcze znalazłem to: jakiś Sorbent (aukcja nr 2405763448 allegro)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dominik847, ja bym, tak jak już napisał Szakal, wywalił czarny aplikator.

Ja używam MF, ale wydaje mi się, że zależy jakie tworzywo. W moim aucie jest takie mocno chropowate i żeby dobrze pokryć, razem z wgłębieniami w tworzywie, to lecę MF. A szwagier ma honde civic z 97 roku i takie "śliskie" plastiki, to i bawełnianym ładnie idzie. Nie wiem jakie są w E90, to musisz sprawdzić sam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz np. w autach VW np. audi czy t4 tym bawełnianym nakłada się OK ( psikając na aplikator ) a na tym samym aplikatorze u siebie w e90 gdzie mam kremowe tapicerki to dociskając pozostawia mi czarne lekkie smugi które później i tak muszę trzeć MF

próbowałem piankowym ale jakoś dresing mi wychodził mało ekonomicznie w aplikowaniu tym aplikatorem. dlatego Was zapytałem

ale dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam mały problem z kolegi autem. Tylna klapa - wierzchnia część - w Galancie wyglinkowana, UC, Tripple, Megs 16 i praktycznie kilka kropel, a dalej leży tafla wody.

 

Auto robione w odpowiednich warunkach, reszta auta w porządku.

 

Co jest nie tak?

 

cheers,

Art

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Art, Mam Galanta i tylna klapa umiera jako pierwsza. Kropelki sprawdzałeś zaraz po aplikacji? Już po kilku kilometrowej jeździe zbiera się tam pełno syfu (taka aerodynamika chyba) i trzeba umyć po bożemu żeby znów zaczęło kropelkować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.