Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

Powiedzcie mi po co po glince trzeba myc samochód?

Robię to w garażu, do poślizgu używam wody i co się stanie jak go nie umyje ponownie? 8-)

 

Poza tym ,że myje się po to żeby nie narobić sobie niepotrzebnych zacieków na różnych elementach to ponoć glinka zostawia po sobie niewidoczny nalot. Piszę "ponoć" bo z racji tego ,że jest niewidoczny to nigdy go nie widziałem :)

 

Coś w tym jest bo z mojego doświadczenia przyjemniej pracuje się na lakierze umytym po glince niż tylko wytartym. Wyjątkiem jest stosowanie jako poślizgu QD ONR. Po takim połączenie nie myję a tylko wycieram i jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

dorwałem jakąś angielską polerkę i ma inny gwint - pytanie jaki i czy można ogarnąć przejściówkę na "nasze"?

 

podbijam swoje pytanie, z tego co sprawdziłem mam gwint m16, a do bp potrzebuję m14... nie znalazłem żadnych sensownych adapterów, domyślam się więc, że najlepiej będzie przerobić gwint u fachury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi po co po glince trzeba myc samochód?

Robię to w garażu, do poślizgu używam wody i co się stanie jak go nie umyje ponownie? 8-)

 

Poza tym ,że myje się po to żeby nie narobić sobie niepotrzebnych zacieków na różnych elementach to ponoć Glinka zostawia po sobie niewidoczny nalot. Piszę "ponoć" bo z racji tego ,że jest niewidoczny to nigdy go nie widziałem :)

 

Coś w tym jest bo z mojego doświadczenia przyjemniej pracuje się na lakierze umytym po glince niż tylko wytartym. Wyjątkiem jest stosowanie jako poślizgu QD ONR. Po takim połączenie nie myję a tylko wycieram i jest dobrze.

 

Dodałbym od siebie jeszcze że jak glinkujesz dość brudną powierzchnie typu felgi ( zapuszczone progi ) to niecały brudek idzie w glinkę a zawsze troszkę zostaje w okolicy, także po glince uważam warto umyć auto.

 

Pytanie czy SRP pracując ręcznie wypracowujemy aż zniknie z powierzchni czy jakich oznak się spodziewamy że to "już" ? Jutro/pojutrze robie czarną perłę laguny III i AG SRP idzie jako AIO :ad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyglinkowaniu auta zamierzam sie zabrac za odswiezenie lakieru za pomoca UC. Nastepnie wyczytlem, ze powinno sie zastowsowac IPA. Po IPA chce zastosowac cleaner DG 601 - chcialbym sie dowiedziec jak go nakladac, jakim aplikatorem, mozna od razu po UC i IPA :?: Na koniec polozony zostanie sealant DG 105 - i tu tez mala zagwostka - czy mozna od razu po nalozeniu cleanera, czy trzeba czekac, jak dlugo w obecnych warunkach pogodowych trzeba odczekac aby spolerowac 105 i po jakim czasie nalozyc druga warstwe :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam osobiście "Valetem "zrobiłem około 7samochodów po nauce jazdy 'L' (pełno naklejek i reklam)

Idzie naprawdę dobrze ...radził sobie duuuużo lepiej niż wychwalana Nafta oświetleniowa.(sprawdziłem)

Nafta miała jedną lepszą cechę-cenę ,ale ta została momentalnie zabita przyjemnością pracy i zużyciem produktu.

 

także "Valet" wszystko na + :

cena+ (po przeliczeniu zużycia i czasu pracy)

zużycie+

skuteczność+

zapach+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.