Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem świeżakiem i przez przypadek trafiłem na to zacne forum. :good:

 

Mnogość tematów, ilość postów, stosowane "techniczne" słownictwo oraz ilość osób zarejestrowanych robi wrażenie. Postanowiłem trochę zagłębić się w temat, ale jak na dziś wszystko to mnie przerasta, a na ogarnięcie wszystkich postów spędzę pewnie (kosztem żony i dziecka) wiele godzin :kox: TO FORUM ŻYJE - GRATULACJE :song:

 

Ale do rzeczy. Myślałem, że zniwelowanie rys to mało skomplikowany temat - myliłem się. Po przeczytaniu ileś tam tematów (na tyle ile odszukałem, a związane z tematem mojego problemu) mam większy mętlik w głowie niż się spodziewałem.

 

Mam 3 letnią Suzuki GV. Trochę przerobioną i swego czasu dość intensywnie używaną w terenie. Jednak człowiek chce zawsze coś więcej i podjęta została decyzja, że GV-ka idzie dla żony, a mężuś poszuka sobie czegoś innego. Ale żona musi mieć autko cacy - że mucha nie siada. Postanowiłem zniwelować wszelkie rysy. Wszelkie rysy jakie GV-ka ma na sobie pochodzą od krzaków, gałęzi itp Nie są one głębokie (no większość). Swego czasu użyłem po myciu SONAXem Xtreme Szampon 2 w 1, Turtle wax metallic i rysy zniknęły, ale po opadach deszczu kilku opłukaniach auta ponownie się pojawiły. Preparat na chwilę je "zakamuflował". Tak więc trzeba zapytać fachowców jak i z czym to się wszystko je... :oops:

 

Po pierwsze czy we Wrocławiu jest jakiś spec do którego mogę podjechać aby zdiagnozował problem i polecił mi dalszy kierunek działań

Czym ewentualnie w pierwszej kolejności potraktować rysy - zdjęcia poniżej.

20120417215221SAM_0005.JPG

20120417215355SAM_0007.JPG

 

Z góry wielkie dzięki za odpowiedź

 

 

aha jeżeli umieściłem pytanie w złym wątku, bardzo proszę o przesunięcie moderatorów do odpowiedniego i z góry przepraszam

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

nie wyglądają na głębokie, choć po ciemności dobrze nie widać. Najlepiej zestawem past 500 + 2500 i polerką i powinno ładnie zejść ...

Opublikowano

cieżko krótko odpowiedzieć na pytanie dotyczące korekty lakieru. niestety musisz poczytać, bo nie wiemy ani jaki masz budżet, ani czy chcesz sie bawic w kosmetyke całego auta czy tylko chcesz usunąć rysy, nie wiemy czy chcesz to robic ręcznie czy maszynowo.... etc.

 

zobacz tu http://www.detailer.pl/blog/2011/01/pol ... ing-world/

 

albo poczytaj "pokaż swój blask" jest tam dużo opisów "co i jak"

Opublikowano

Swoop / Uri90 dziękuję za szybka reakcję.

 

Auto ma być cacy, a później będę martwił się o kasę :shock: Dostałem swego czasu polerkę (nie wiem czy na tym forum można to nazwać polerką 8-) ) Parkside i nią się bawiłem :P

Jak już iść na całość to od czasu do czasu zajmę się kosmetyką całego auta - co pewnie nie można zajmować się od czasu do czasu ? :oops:

Opublikowano

Chlipek, poczytasz troche, zaczniesz kupować, myc coraz częściej, coraz więcej kupować aż w końcu nie bedziesz mógł patrzeć na brudne auto i bedziesz mył kilka razy w tygodniu :) każdy z nas tak miał :D

 

do zrobienia srebrnego lakieru na cacy, wystarczą w zasadzie dwie pasty i dwa pady- tak w skrócie. ale sam lakier to nie wszystko ;) plastiki, opony, szyby, felgi :roll:

wtedy jest "cacy"

Opublikowano

Chlipek, ostatnio pomagał mi trochę kolega- zielony w temacie- i stwierdził że najgorsze jest tzw odszczurzanie auta, bo późniejsza kosmetyka to już przyjemność. Wg mnie coś w tym jest.

Opublikowano

O widzicie zapomniałem napisać, że moja Vitka jest ZŁOTA nie srebrna ;) Ma to jakieś znaczenie - pewnie nie

 

Odszczurzać go jeszcze nie trzeba, ale coś w tym pewnie jest. :good:

Opublikowano
Odszczurzać go jeszcze nie trzeba, ale coś w tym pewnie jest. :good:

 

zdejmij koło i zobacz od środka, bo sie można zdziwić ;)

Opublikowano

Jakim padem nanosicie PoorBoys Natural Look? Dzisiaj używałem go pierwszy raz i zużyłem go strasznie dużo. Do nanoszenia użyłem piankowego pada Meguair's.

 

 

Czy NL można rozcieńczać?

Opublikowano
Czy NL można rozcieńczać?

 

można ale potrzeby nie ma. przelej do butelki z atomizerem i psikaj na deskę/pad i po kłopocie :good:

Opublikowano
Czy NL można rozcieńczać?

Quest, nie rozcieńczaj, on jest dosyć wydajny. Może zwyczajnie za dużo go dałeś, nie miałeś takiego wrażenia ? Na co nanosiłeś ? Ja zwyczajnie "leje" prosto na plastik i później sobie rozprowadzam, nigdy nie miałem wrażenia że poszło go dużo :P

Opublikowano
Jakim padem nanosicie PoorBoys Natural Look? Dzisiaj używałem go pierwszy raz i zużyłem go strasznie dużo. Do nanoszenia użyłem piankowego pada Meguair's.

 

 

Czy NL można rozcieńczać?

 

używaj aplikatora z mikrofibry lub bawełnianego

Opublikowano

Mess, ja MF ;) muszę zobaczyć czy z atomizerem będzie mi lepiej :o

Swoop, zwykły atomizer uciągnie ? Bo on taki gęstszy jest :D

Opublikowano
Swoop, zwykły atomizer uciągnie ? Bo on taki gęstszy jest :D

 

jak postawisz na kaloryferze zrobi się rzadszy ;)

 

a tak na poważnie, to bez problemu da się psikać .. było już o tym na forum

Opublikowano

Ostatnio było o zestawie kompresor + akcesoria z leroy http://www.leroymerlin.pl/produkty/komp ... 35242.html , a ja chciałbym dopytać czy ten zestaw z 50L zbiornikiem ma sens do amatorskich zastosowań takich jak odkręcanie koła, pompowanie, malowanie? Chciałbym też przy okazji dokupić pistolet do malowania farbami lateksowymi tak by można było w domu siknąć na sufit i ścianę http://www.skleptechniczny.pl/Pistolet_ ... p3066.html , co sądzicie?

Opublikowano

aro_77, wydaje mi się że 50l już powinien starczyć do odkręcenia kół i pomalowania czegoś, chociaż pewnie będzie często pompował. Do drobnego malowania to raczej 25l już powinno wystarczyć.

Opublikowano

Hej. Na wstępie od razu powiem, że wiem, że nie da się dokładnie ocenić na podstawie zdjęć, no ale może ktoś z doświadczeniem mi podpowie. Mam przerysowania po lekkiej stłuczce z blondyną. Czy przelecieć to jakimiś papierami np. 2500 na mokro i później maszyną? Mam do dyspozycji Menzernę FG500 i FF3000. Jakimi papierami się posłużyć? Czy mogę wyrządzić większe szkody niż są? Czy tak czy siak jak przejadę papierkami to później to spoleruję maszyną?

jeśli to coś zmienia to jest to E36 z 95r. oryginalny lakier. kojarzy mi się że coś ponad 120μm było zmierzone u rzeczoznawcy

 

DSC05780.JPG

 

DSC05781.JPG

 

DSC05779.JPG

Opublikowano

na zagięciu nadkola masz przetarte, reszta zależy od grubość jak są cienkie to zejdzie 70% po papierze

Opublikowano

mam pytanie, Meguiars Hot Rims Aluminium Wheel Cleaner, używał ktoś do gołego aluminium polerowane?

do tej pory uzywałem r222 sprawdzony był i bezpieczny, a potrzebuje kupic coś na teraz i najszybciej moge Meguiarsa

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.