Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem świeżakiem i przez przypadek trafiłem na to zacne forum. :good:

 

Mnogość tematów, ilość postów, stosowane "techniczne" słownictwo oraz ilość osób zarejestrowanych robi wrażenie. Postanowiłem trochę zagłębić się w temat, ale jak na dziś wszystko to mnie przerasta, a na ogarnięcie wszystkich postów spędzę pewnie (kosztem żony i dziecka) wiele godzin :kox: TO FORUM ŻYJE - GRATULACJE :song:

 

Ale do rzeczy. Myślałem, że zniwelowanie rys to mało skomplikowany temat - myliłem się. Po przeczytaniu ileś tam tematów (na tyle ile odszukałem, a związane z tematem mojego problemu) mam większy mętlik w głowie niż się spodziewałem.

 

Mam 3 letnią Suzuki GV. Trochę przerobioną i swego czasu dość intensywnie używaną w terenie. Jednak człowiek chce zawsze coś więcej i podjęta została decyzja, że GV-ka idzie dla żony, a mężuś poszuka sobie czegoś innego. Ale żona musi mieć autko cacy - że mucha nie siada. Postanowiłem zniwelować wszelkie rysy. Wszelkie rysy jakie GV-ka ma na sobie pochodzą od krzaków, gałęzi itp Nie są one głębokie (no większość). Swego czasu użyłem po myciu SONAXem Xtreme Szampon 2 w 1, Turtle wax metallic i rysy zniknęły, ale po opadach deszczu kilku opłukaniach auta ponownie się pojawiły. Preparat na chwilę je "zakamuflował". Tak więc trzeba zapytać fachowców jak i z czym to się wszystko je... :oops:

 

Po pierwsze czy we Wrocławiu jest jakiś spec do którego mogę podjechać aby zdiagnozował problem i polecił mi dalszy kierunek działań

Czym ewentualnie w pierwszej kolejności potraktować rysy - zdjęcia poniżej.

20120417215221SAM_0005.JPG

20120417215355SAM_0007.JPG

 

Z góry wielkie dzięki za odpowiedź

 

 

aha jeżeli umieściłem pytanie w złym wątku, bardzo proszę o przesunięcie moderatorów do odpowiedniego i z góry przepraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

cieżko krótko odpowiedzieć na pytanie dotyczące korekty lakieru. niestety musisz poczytać, bo nie wiemy ani jaki masz budżet, ani czy chcesz sie bawic w kosmetyke całego auta czy tylko chcesz usunąć rysy, nie wiemy czy chcesz to robic ręcznie czy maszynowo.... etc.

 

zobacz tu http://www.detailer.pl/blog/2011/01/pol ... ing-world/

 

albo poczytaj "pokaż swój blask" jest tam dużo opisów "co i jak"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoop / Uri90 dziękuję za szybka reakcję.

 

Auto ma być cacy, a później będę martwił się o kasę :shock: Dostałem swego czasu polerkę (nie wiem czy na tym forum można to nazwać polerką 8-) ) Parkside i nią się bawiłem :P

Jak już iść na całość to od czasu do czasu zajmę się kosmetyką całego auta - co pewnie nie można zajmować się od czasu do czasu ? :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlipek, poczytasz troche, zaczniesz kupować, myc coraz częściej, coraz więcej kupować aż w końcu nie bedziesz mógł patrzeć na brudne auto i bedziesz mył kilka razy w tygodniu :) każdy z nas tak miał :D

 

do zrobienia srebrnego lakieru na cacy, wystarczą w zasadzie dwie pasty i dwa pady- tak w skrócie. ale sam lakier to nie wszystko ;) plastiki, opony, szyby, felgi :roll:

wtedy jest "cacy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy NL można rozcieńczać?

Quest, nie rozcieńczaj, on jest dosyć wydajny. Może zwyczajnie za dużo go dałeś, nie miałeś takiego wrażenia ? Na co nanosiłeś ? Ja zwyczajnie "leje" prosto na plastik i później sobie rozprowadzam, nigdy nie miałem wrażenia że poszło go dużo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakim padem nanosicie PoorBoys Natural Look? Dzisiaj używałem go pierwszy raz i zużyłem go strasznie dużo. Do nanoszenia użyłem piankowego pada Meguair's.

 

 

Czy NL można rozcieńczać?

 

używaj aplikatora z mikrofibry lub bawełnianego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio było o zestawie kompresor + akcesoria z leroy http://www.leroymerlin.pl/produkty/komp ... 35242.html , a ja chciałbym dopytać czy ten zestaw z 50L zbiornikiem ma sens do amatorskich zastosowań takich jak odkręcanie koła, pompowanie, malowanie? Chciałbym też przy okazji dokupić pistolet do malowania farbami lateksowymi tak by można było w domu siknąć na sufit i ścianę http://www.skleptechniczny.pl/Pistolet_ ... p3066.html , co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Na wstępie od razu powiem, że wiem, że nie da się dokładnie ocenić na podstawie zdjęć, no ale może ktoś z doświadczeniem mi podpowie. Mam przerysowania po lekkiej stłuczce z blondyną. Czy przelecieć to jakimiś papierami np. 2500 na mokro i później maszyną? Mam do dyspozycji Menzernę FG500 i FF3000. Jakimi papierami się posłużyć? Czy mogę wyrządzić większe szkody niż są? Czy tak czy siak jak przejadę papierkami to później to spoleruję maszyną?

jeśli to coś zmienia to jest to E36 z 95r. oryginalny lakier. kojarzy mi się że coś ponad 120μm było zmierzone u rzeczoznawcy

 

DSC05780.JPG

 

DSC05781.JPG

 

DSC05779.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

pożyczyłem polerkę power up z regulacją obrotów. Chcę kupić FG500 i FF3000.

Czy do FG500 mogę zastosować taką gąbkę:

http://www.klakiernik.pl/Gabka_polerska ... LA-36.html

A do FF3000 taką samą tylko czarną?

:o I jeszcze jedno, w takim przypadku nie używam talerza oporowego - czy to gorzej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.