barteq161 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 Mogly, ale mysle ze tak szybko to raczej nie daly rady
Piciosz Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 alcantarę można prać ekstrakcyjnie ?
Gość Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 Piciosz, Prałem wiele. Nie wiem czy można ale wychodziło super i bez strat. Tylko chemie inna
J0NES Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 przed polerowaniem nasączyć posmarować lekko pad pastą ? i jaka max prędkość zalecacie na rotacji pady abw pasty menzerna ?
J0NES Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 czytałem już raz ale przestudiuje i drugi wyczytałem o tej technice punktu zenitu i tam jest 1500 max a w płaskowyżu zenitu 1800 i tak pomyślałem czy przy tych 1800 za szybko lakier nie będzie się grzał i czy jechać na 1500 max
Gość Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 J0NES, Zależy od pasty/gąbki/docisku/lakieru/otoczenia i pierdyliarda czynników
ariello01 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 J0NES, ja menzerna dojeżdżam max do 1500 obr i później wracam do najniższych obrotów celem sciągnięcia nadmiaru. Czy zwilżać pad?? To samo wyjdzie w pracy gdyż według mnie zalezy to sporo od lakieru. Chociaż ja nigdy nie zwilżam jedynie za pierwszym razem daje z dwie/trzy krople i wcieram je palcem w pad. Potem nakładam juz paste normlanie i jechana
JM63 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 Jak już o polerowaniu mowa... Od czego pad może 'pierdzieć' na lakierze? Chodzi o 'twarde' wibracje, nie o to, że wyrywa maszynę.
JM63 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 Hmm... na początku pad zwilżony, lekko psiknięty qd, czyszczony na bierząco, sticky paint w wypadku V70 odpada... Jest szansa, że wina może leżeć po stronie konstrukcji pada?
JM63 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 minetoo, Lare Diamond Cutting z FG500 na lakierze i z FC+ na szybie
MM.MM Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 JM63, FC+ jst sucha może dlatego Ci się tak dzieje.
JM63 Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 MM.MM, ale z FG500 to samo było... zmieniłem pada na białego flexi i już nie było problemów
adasads Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 Witam Gdzieś kiedyś ktoś na forum dał link do strony z kartami aut (takie arkusze do pomiarów lakieru), jakby ktoś to widział albo pamięta to z góry dziękuje
S3ci0r Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 adasads, proszę Cię bardzo: http://www.polishedbliss.co.uk/acatalog ... rdness.pdf
lukwawa Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 adasads, proszę Cię bardzo: http://www.polishedbliss....inthardness.pdf Ten link będzie odpowiedniejszy: http://www.the-blueprints.com/index.php ... ints/cars/ http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=15113
maya Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 ja mogę polecić tą stronkę http://www.smcars.net/forums/blueprints-archive/
skovroon Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 Chłopaki żółtego pada 3M lepiej używać z pastą M105 czy M205?
CreArt Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 do LARE EPL-11 dedykowany talerz mocujący 150 mm jest ok ? czy dokupować Flexipads ?
Moderator psemo Opublikowano 7 Marca 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 CreArt, Zależy jakich gąbek chcesz używać
CreArt Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 psemo, gabki Flexipads na rzep podejdą do tego talerza ? widzę że u partnerów w zestawach jest tylko talerz dedykowany i gąbki właśnie z Flexipads ale chcę się upewnić czy to wystarczy
Rekomendowane odpowiedzi