Gość Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 Aktywna piana zmywa tak samo wosk itp. jak płyn do mycia naczyń?
firmek Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 Przyszly mi jeszcze dwie rzeczy do glowy ktore mi radzono kiedy skarzylem sie na przysychajacy wosk. Jesli masz problem z jakims mocno przyschnietym kawalkiem to mozesz wspomoc sie quick detailerem do wycierania, lub delikatnie przewoskowac jeszcze raz to miejsce - nie nakladajac wosku na aplikator, po prostu tym juz lekko nasaczonym. Nie jest to jakies wygodne rozwiazanie ale o wiele lepsze niz mocne wycieranie lakieru. Nie ma za co dziekowac. Powodzenia
Marek__82 Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 mozesz wspomoc sie quick detailerem do wycierania, lub delikatnie przewoskowac jeszcze raz to miejsce A to widzisz na to bym nie wpadł
blaszczu Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 Jako, że nie mam domu z garażem myślę jak sobie poradzić z myciem własnymi środkami na myjkach samoobsługowych. Co sądzicie o nalewaniu szamponu z wodą do atomizera takiego jak płyn do szyb i po spłukaniu samochodu spryskać auto szamponem z wodą? Ma to sens?
lakikwap Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 eee tam ja zawsze biore wiaderko plus 5l ciepłej wody. Dokładnie płucze auto wodą demin. (ostatni program), nalewam szamponu do wiaderka zalewam swoją wodą i myje całe auto (tak na szybkiego to niestety na 1 wiadro, staram sie opłukać wcześniej jak najdokładniej lakier) po myciu znów płukanie, odjeżdżam i wycieram już na boku plsu qd. Nikt jeszcze nigdy nie miał pretensji
firmek Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 Dokladnie, nie ma sensu sie bawic i cudowac, tylko trzeba poszukac myjni samoobslugowej gdzie spokojnie mozna umyc auto z wiadrem. Ja wyjmuje dwa wiadra, biore dwa baniaki z woda i jade wczesnie w sobote lub w niedziele na myjnie tak by trafic w godziny gdy nie ma ruchu. Wtedy spokojnie mozna sie bawic i nikt rozsadny nas nie wygoni.
m1chal Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 Samemu walczylem z FK 1000p gdzie glownym powodem bylo to ze jakos ciezko jest mi polozyc go rowno i cienko . kurde mam ten sam problem..a z megsem #16 nie było tego
lakikwap Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 umnie FK bez problemu, choć wydaje mi sie że jeszcze cieńszą warstwe mogłem położyć.
Wax Paradise Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Czym wyczyścić białe pasy na oponach motocykli takich jak H-D , czy samochodów zabytkowych jak np. Cadillac Fleetwood? Duragloss Whitewall Tire Cleaner #701. W UK kupisz tutaj: http://www.duragloss.co.uk/sb-products. ... tegory=306
strzema Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Dzięki za pomoc i odpowiedz. Pozdrawiam!
Administrator Evo Opublikowano 30 Marca 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 strzema, na "miejscu" masz środek Swissvaxa do białych opon - http://sklep.swissvax-detailing.pl/index.php/exterior/guma/pneu-white-250ml.html . Bardzo fajnie doczyszcza białą gume
Majkelo Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Witajcie, potrzebuję odpowiedzi "na szybko". Jakie pady i pastę polecicie do niedrogiej i wydajnej polerki maszyną? Myślałem o Ultimate Compound, ale nie wiem jakie pady do tego. Może jakaś inna propozycja?
kupusso Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Witajcie, potrzebuję odpowiedzi "na szybko". Jakie pady i pastę polecicie do niedrogiej i wydajnej polerki maszyną? Myślałem o Ultimate Compound, ale nie wiem jakie pady do tego. Może jakaś inna propozycja? Testery Menzerny i pady ABW
SzaKal Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Pewnie trochę głupie pytanie, ale czy salenty i politury to to samo ?
firmek Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Nie, sealant to powiedzmy sztuczny "wosk"- czesto polimerowy. Politura nie jestem pewny ale to sie chyba tlumaczy na glaze, chociaz pewnie i w wielu przypadkach zawiera cos lekko sciernego.
Marek__82 Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 A ja mam znowu takie pytanie: Mam alu zabezpieczone 2 krotnie położonym woskiem "Formuła 1" (nie bijcie mnie, jeszcze nie znałem forum jak koła letnie ściągałem ) Felgi oczywiście wymyte osuszone, przejechane wcześniej Decabitem, ogólnie cud malina. Teraz chciałbym walnąć na to FK1000, jest sens czy zmyć tamten wosk?
Afi Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Marek__82, musisz zmyć, a dokładniej usunąć. Tutaj przydałby się jakiś cleaner (np. Poorboy's Professional Polish)
piterka9 Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Troche glupie pytanie ale wole wiedziec, kiedy dokladnie uzywa sie tasmy maskującej? Zamierzam uzyc glinki, UC i ewentualnie SRP, Potrzebna jest do tych produktów?
Tomasz KRK Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Nie potrzebna, Taśmy używa się przy polerowaniu maszynowym, żeby zabezpieczyć niektóre elementy od przytarcia.
Marek__82 Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Zamierzam uzyc glinki, UC i ewentualnie SRP, Potrzebna jest do tych produktów? Jeśli będziesz to robił ręcznie to przy zachowaniu uwagi nie musisz się bać że "zachaczysz" o elementy plastikowe, jeśli maszynowo to już taśma raczej musi być. Po prostu maskujesz znaczki, listwy, lampy itp. tam gdzie pad może na te elementy wjechać.
kempus Opublikowano 31 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2011 Mam pytanie odnośnie korekty plastikowej obudowy zegarów. Czy można użyć ręcznie małych padów? - średni, finish. Do tego 2 pasty, tylko nie wiem czy iść w PB czy 3M.
Joshua121 Opublikowano 31 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2011 Witam ja z kolei mam pytanie co sądzicie na temat środków carvalet a konkretniej aktywnej piany super koncentrat ich szamponu do mycia , srodka do felg oraz silnika
jodan Opublikowano 31 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2011 Jak się ma sprawa z nakładaniem QD CG PRO-Detailer, dokładniej chodzi mi o ilość psiknięć na jeden element np maskę?
Rekomendowane odpowiedzi