Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dzięki :) Zdecyduje się na BTBM :)

 

A jak wygląda realna wydajność :) niby jest 1:1000

czyli z tej butelki jest 250l roztworu do mycia co daje jakieś 25myć

 

Dajecie te 10ml na 10l czy jakąś inną dawkę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem sobię taką liste polerowania ręcznego i czy dobrze dobrałem środki :

1.Mycie-aktywna piana

2.Glinka-Meguiars

3.Mycie

4.Korekta-Ultimate Compound

5.Cleaner-Poorboy's World Pro Polish 2

6.Glaze-Meguiar's Ultimate Polish

7.Meguiars Nxt Tech Wax 2.0 lub Chemical Guys Butter Wet Wax,Collinite 476

 

? ? ? chcę pucowac tymi środkami czarny lakier BMW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro bądź pojutrze przyjedzie do mnie srebrna Mazda 323F 99r. od lakiernika. Malowana praktycznie dookoła za wyjątkiem dachu, maski i tylnej klapy bodajże. Polerkę chcę przeprowadzić sam, zabroniłem lakiernikowi się do tego zabierać. Jaki obrać plan działania na świeży, teoretycznie nieskażony lakier? Obecnie posiadam FG500 oraz FF3000. Elementy nielakierowane teraz zaatakuję pewnie tradycyjnie kombinacją powyższych past, czyli standardowa korekta. A z całą resztą co? Po prostu FF3000 na czarnym abw lub niebieskim 3m, dla nadania połysku? I ile odczekać, zakładając że malowanie będzie skończone w sobotę i zależy mi na czasie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie nieskażony lakier?

 

Jeśli lakiernik nie wygrzał jej pod promiennikami to niczego nie dotykaj przez najbliższych kilkanaście dni...

 

Jak jest dobrze pomalowany to wystarczy PF2500 i SF4000, jak nie... to jedziesz mocniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś u kolegi na myjce użyłem środka do czernienia opon ze spryskiwacza, nie było etykiety bo przelany z innej butelki, bardzo rzadki i miał kolor rozcieńczonego wodą mleka, opony zostały z połyskiem i pamiętam że był wydajny i dość trwały , czy ktoś po dość nietypowym kolorze kojarzy co to mógł być za środek ?

jedyny środek jaki kojarzę o takiej konsystencji to CarPlan :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie w sprawie Meguiars Ultimate Compound

otóż nakładam go aplikatorem i za żadne skarby nie da się go wetrzeć w lakier, zasycha i potem ciężko go spolerować mikrofibrą. Próbowałem mniejszymi fragmentami i każde miejsce w miejsc w miejsc tarłem by nie zasychało. Ciężko było spolerować bo zostały miejscami jakby smugi. Zacząłem od maski o zrobiłem połowe, wyjechałem samochodem z garażu na test i lakier jaki był, taki jest.

Co robię nie tak? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł colli 845, tylko ze miał być chyba w postaci płynnej a tu zastygnięty ;] mam go do ciepłej wody włożyć żeby rozpuścić czy jak ?? i jak już będzie płynny jak nakładać ?? palca do butelki wkładać hehehe

 

DODO JUICE LIME PRIME jak aplikować ?? wszędzie pisze 2 3 krople, czym wy te 3 krople nakładacie ?? pipetą ????? :>

 

Edit : dobra zrobiło się mleczko ale moja ręka będzie to pamiętać, gdzieś wynalazłem na necie ze wstrząsać wstrząsać i jeszcze raz wstrząsać (brak treningu hihih) no i rzeczywiście mleczko jak ta lala ;] teraz jak to aplikować, doświadczenie 0% - mój dziewiczy rejs będzie z colli ;] żeby nie nakładać za dużo i pól butelki pójdzie na 1 autko :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rogoble, wstrząśnij Colli, powinno pomóc. Nakładać wg preferencji, ja stosuje piankowe słoneczko Meg'sa

DJ 2-3 krople na aplikator bawełniany/z mf, wielkość ziaren grochu, wcierać do prawie całkowitego zniknięcia i zaraz zetrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odebrałem autko od lakiernika - robiłem całościówkę - ile trzeba poczekać zanim zrobię polerkę na lustro ( w tej chwili jest po prostu po polerce ale takiej do korekty, trochę hologramów)? kiedy kłaść wosk?

 

wyżej już było:

 

teoretycznie nieskażony lakier?

 

Jeśli lakiernik nie wygrzał jej pod promiennikami to niczego nie dotykaj przez najbliższych kilkanaście dni...

 

Jak jest dobrze pomalowany to wystarczy PF2500 i SF4000, jak nie... to jedziesz mocniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z lakierem na Renault Megane I PHI (akryl). Co nie położę na nim to zawsze zostają smugi jakieś. Był dobrze umyty, położyłem AG SRP, pozostały po nim ciemniejsze smugi. Położyłem Colli, po nim też zostawały smugi. Dlaczego tak się dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, może i głupie- ale jak to jest z dociskiem niebieskiego 3M z FF3000? Nigdzie w sumie nie wyczytałem jak pracować z miękkimi padami i teraz mam zagwozdkę. Pracować tak samo jak z twardymi, czyli zazwyczaj lekki docisk, czy może nawet trochę unosić maszynę, żeby gąbka delikatnie sunęła po lakierze?

 

Samochód to srebrny Passat B5.

3 podejścia FG500 na futrze, 5-6 przejazdów każde, potem wykończenie FG500 na pomarańczowej gąbce, a na dachu nadal widoczne spore rysy o rzadkim zagęszczeniu :/ Dziwny jest ten lakier :? Ale w doopie go już mam, kończę FF3000.

 

Edit: Po przemyśleniu tematu doszedłem do wniosku, że trzeba dociskać, bo inaczej nic by się przecież nie osiągnęło takim muskaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.