pLaYmAn Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2011 Przydalaby sie chociaz glinka, ale na upartego mozesz polozyc LSP po samym myciu, jesli to bedzie jakis wytrzymaly sealant to powinien sie przyzwoicie trzymac.
bobas Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2011 nie widzę sensu stosowania glinki przed każdorazowym położeniem nowej warstwy wosku, chyba, że robisz to co pół roku Cleaner styknie.
pLaYmAn Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2011 Sorry, oczywiscie, ze glinka nie jest potrzebna, nieuwaznie przeczytalem posta Tak jak koledzy napisali, cleaner starczy.
Sparco Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2011 Dzięki wszystkim za odpowiedzi A znalazłem fajną stronke dobrze jest to wszystko opisane jak dla mnie a jak Wy myślicie wszystko jest tak jak powinno ? (chodzi mi o kolejnośc) http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=11358.0
cubstone Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2011 Posiadam taki komplet padów: futro, gąbka pomarańczowa flexi, niebieska 3M, czarna ABW, biała menzerna, Jutro planuję robić korektę Punta I, wiśniowego. Czy para białej menzerny + czarnego ABW da radę?
Burger Opublikowano 20 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2011 Czy do tworzenia piany jest potrzebny specjalny atomizer? Czy wystarczy zwykły, który mogę kupić z supermarkecie?
cubstone Opublikowano 20 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2011 Szybkie pytanie- czy poniższym padem według Was można jeszcze coś zdziałać? Kruszy się podczas pracy, początkowo myślałem że za dużo pasty, ale to jednak gąbka Jestem w kropce, bo robię Punto I i na drzwiach chciałem założyć białą gąbkę 125mm, lecz maszyna strasznie lata i podskakuje, bo są tam przefalowania. Nie wiem, może nada się pod FG500 mały pomarańczowy ABW, jeśli ten biały nic już nie zdziała?
SzaKal Opublikowano 20 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2011 cubstone, Myślę że możesz jeszcze go trochę pomęczyć
saddam Opublikowano 20 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2011 Burger, chodzi Ci o zwykły atomizer do butelki? Taki piany nie wytworzy. Ja przykładowo do APC używam atomizera pianującego, takiego jak TUTAJ.
Burger Opublikowano 20 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2011 saddam, ok. Dzięki za odpowiedź.
cubstone Opublikowano 21 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2011 Za kilka godzin będę nakładał wosk, ale eurow po wyschnięciu chyba ma pozbijane włókna, bo miejscami jest wręcz szorstki dla skóry. Strzepanie nic nie daje. Macie jakiś pomysł jak dobrze uprać, żeby coś takiego nie miało miejsca? Ręcznie biały jeleń nie dał rady. Teraz chyba już za późno na pranie, bo do polerowania nie wyschnie, ale dobrze wiedzieć na przyszłość.
maya Opublikowano 21 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2011 Za kilka godzin będę nakładał wosk, ale eurow po wyschnięciu chyba ma pozbijane włókna, bo miejscami jest wręcz szorstki dla skóry. Strzepanie nic nie daje. Macie jakiś pomysł jak dobrze uprać, żeby coś takiego nie miało miejsca? Ręcznie biały jeleń nie dał rady. Teraz chyba już za późno na pranie, bo do polerowania nie wyschnie, ale dobrze wiedzieć na przyszłość.chyba go słabo wybpłukałeś eurow zawsze jest miekki
Burner Opublikowano 21 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2011 Może ktoś podlinkować temat, którego tytuł brzmiał mniej więcej "Tajniki nakładania wosków Zymol"? Chodzi mi o czas pozostawienia na lakierze, przed spolerowaniem, różnych wolków Zymola. Szukam i jakoś znaleźć nie mogę
Administrator AreK Opublikowano 21 Września 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 21 Września 2011 Burner, http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?p=4031#4031
quadrifoglio Opublikowano 21 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2011 Trochę zawaliłem sprawę i zostawiłem za długo do wyschnięcia na samochodzie Coli 476. Jak próbowałem ścierać MF to wosk był już twardy i prawie nic nie schodziło. Dopiero jak suszarką podgrzałem to większość starłem ale zostało trochę na dachu i na progach. Czy jutro rano mogę zetrzeć resztę tym sposobem czy lepiej cleaner lub ipa i położyć od nowa wosk??
saddam Opublikowano 21 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2011 Ja bym spróbował użyć najpierw QD do tego celu. Jak nie pomoże to cleaner.
kupusso Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2011 Za grubą warstwę położyłeś i stąd problemy
damian Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2011 Meguiars Natural Shine Protectant nie da się odkręcić? Chciałem powąchać jaki ma zapach, bo narazie nie będę używał, ale się nie udało odkręcić
SIL Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2011 Panowie czy takie IPA, które kupię w sklepie elektroniczym nada się? czy ma jakieś inne właściwości?
SzaKal Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2011 SIL, Właśnie o to IPA chodzi.
quadrifoglio Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2011 Udało mi się ściągnąć ten wosk co wcześniej pisałem przy pomocy suszarki tylko strasznie dużo pyłu się przy tym narobiło. Jutro chciałem sobie położyć drugą warstwę tylko nie wiem czy przed położeniem mogę umyć samochód?? Czy lepiej przetrzeć QD i potem wosk?? I czy jak już nałożę drugą warstwę to potem od razu QD przetrzeć czy dopiero po kilku dniach??
Moderator Domel Opublikowano 22 Września 2011 Moderator Zgłoś Opublikowano 22 Września 2011 Czy wosk Coli nalezy trzymac w lodowce ? Jak prawidlowo przechowuje sie te produkty ? pzdr
Administrator Evo Opublikowano 22 Września 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Września 2011 Wosk Colli nie trzeba trzymać w lodówce
najlepiej Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2011 dziś polerowałem swój samochód uniwersalnym woskiem z autolandu za 13 zł dołączoną do niego gąbeczką, a poźniej szmatką mikrofibry. efekt po robocie mizerny - widać smugi. wosku brałem mało starałem się dobrze rozcierać, gdzie popełniłem błąd?
gruby_RS Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2011 gdzie popełniłem błąd? myśle że, ta gąbeczka coś nie teges....
Rekomendowane odpowiedzi