cubstone Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Koledzy, zdaje się że znalazłem przyczynę moich trudności z oplowskim lakierem. Po pierwsze, chyba za bardzo się z nim cackam. Do tej pory jechałem prawie bez docisku lub z bardzo małym. Na wyższych obrotach tym bardziej się tego bałem. Po drugie, chyba w ogóle obrałem zły tryb pracy, ponieważ nakładam pastę, robię metodę zenitu do prawie CAŁKOWITEGO wchłonięcia pasty co trochę trwa. Potem patrzę na lakier, prawie nic nie zeszło więc ewentualnie powtarzam czynność. Głębokie rysy znów nie usunięte, więc przechodzę na kolejny element. Teraz czas na pytanie. A więc cały proces polerki ma wyglądać w ten sposób, że robię element metodą zenitu, aż zostanie ledwo widoczna mgiełka (a nie jak do tej pory, prawie pełne wyprowadzenie pasty), IPA, nałożenie pasty, zenit, IPA, pasta, zenit... I tak do usunięcia wszystkich rys? Do jednego elementu podchodzimy kilka razy z nową porcją pasty, a nie spodziewamy się po jednej- dwóch próbach dobrych efektów? Przepraszam, że tak długo w tym wątku się uzewnętrzniam. Mam nadzieję, że zaraz wszystko będzie jasne i nie będzie potrzeby pisania kolejnych postów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 clhseba, najlepiej prać oddzielnie, ale jak juz musisz to możesz gąbki prac razem. Nie powinno zaszkodzić to MF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 art'ek, Po praniu wrzucam wszystkie mikrofibry do 10l wiadra z ciepłą wodą + szklanka octu, zostawiam je na kilkadziesiąt minut po czym dokładnie płuczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art'ek Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 pLaYmAn, podziekowal po raz 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 cubstone, weź spojrz na etykietke butelki... Co tam jest narysowane - napisane? 1500-2000 obr. ! i tego się trzymaj. z resztą czytaj to co napisałem wcześniej - bierz makite za łeb, zwiększ obroty i docisk, ale z czuciem. cubstone, złap tą makite za łeb i dociśniej mocniej. obroty 1500-2000. Elaboratów na temat pracy z menzerna jest juz troche na tym forum... trochę inicjatywy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałoś Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 To ja jeszcze jedno pytanie Panowie. Czego mogę użyć zamiast IPA do "weryfikacji" korekty? Bo ipa nie uda mi się dorwać do piątku, a właśnie w piątek będę miał czas żeby zająć się autem. Bo czytałem, że UC trochę wypełnia rysy i samo przetarcie mikrofibrą nie pokaże czy swirle zostały usunięte. Podobno (i tu piszę z cięzkim sercem) wódka Jak tak to kupiłbym z litr starogardzkiej (żeby tanio było i nie kusiło %-) ) i jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariello01 Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Możesz też użyć zmywacza, którego używają lakiernicy podczas lakierowania. Do kupienia w każdym sklepie z lakierami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Czy ktoś używa kosmetyków firmy SURF CITY GARAGE? Poprosiłbym o jakieś opinie w szczególności QD i szampon. Warto czy nie warto? Wydajne czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VuDoo Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 michałoś, przejdź się do jakiegoś sklepu dla elektryków/elektroników, powinni mieć IPĘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubstone Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 SJake Ano, wygłupiłem się trochę tym ostatnim postem Zaraz po zadaniu pytania wpisałem w wyszukiwarkę Menzerna i mi wyskoczył obszerny wątek... Przepraszam za nieodpowiednie podejście do tematu, ale już trochę zmęczony jestem i chciałem mieć wszystko na tacy Okazuje się, że wysokie obroty i porządny docisk za łeb do lakieru (poczułem się jak w amerykańskich filmach akcji) tak jak mówiłeś robi robotę, ale potrzeba więcej przejazdów. Postanowiłem jednak zrezygnować z pełnej korekty, ponieważ i tak za miesiąc- dwa wszystko wróci do normy dzięki użytkowaniu takim jak do tej pory, oraz czasowo bym się nie wyrobił chcąc działać dokładnie. Dziękuję za pomoc i jeszcze raz sorry za moje lenistwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 ponieważ i tak za miesiąc- dwa wszystko wróci do normy tzn. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baccara Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 witajcie! poszukuje opinni o TYCH produktach konkretnie chodzi mi o środek UNIVERSAL i ECO TYRE SHINE z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubstone Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 SzaKal, Tzn, że jest to samochód dziadka, z racji niskiej wartości właśnie on został wytypowany jako auto testowe. Wróci do normy, czyli szczotka + zimna woda bez szamponu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 baccara, Nie korzystałem, ale jeśli piszą, że uporczywe błoto możesz usunąć psikając i wycierając mf, to albo mają cud nad cuda, albo coś jest mocno nie tak Są produkty do bezwodnego mycia, np Adam's Waterless Wash, ale służą do 'ogarnięcia' auta głównie z kurzu. W zasadzie podchodzi to pod QD. Chociaż jeśli ktoś testował, również jestem ciekaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VuDoo Opublikowano 8 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 mi to przypomina kosmetyki z pewnej rosyjskiej myjni ostatnio był tu wrzucany filmik z czyszczenia przez nich pewnej astry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałoś Opublikowano 8 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 kolejne pytanie z cyklu "Pod gradobiciem Pytań" Czy tylne lampy w VB mogę spolerować za pomocą UC?, a później przejechać SRP(też ma właściwości lekkościerne)? Bo niestety nie posiadam PlastX-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariello01 Opublikowano 8 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Czy tylne lampy w VB mogę spolerować za pomocą UC?, a później przejechać SRP(też ma właściwości lekkościerne)? Bo niestety nie posiadam PlastX-a. Możesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal88 Opublikowano 8 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Dostałem w gratisie Car-Lack68 Special Cleaner 100 ml , jak go stosować ? Rozcieńczać ? Jeśli tak to w jakich proporcjach? Z góry dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 8 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 jak aplikować ręcznie PB Black Hole? padem do zniknięcia? później polerować fibrą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DDominikk Opublikowano 8 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Chciałem zapytać, do czego przelewacie pasty polerskie jeśli zakupicie je w dużej ilości, np. galon megsa 105? Szukam jakiś mniejszych pojemników na taką pastę i nic konkretnego nie wpadło mi w oko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 8 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 np. buteleczki PET dostępne u partnerów forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maya Opublikowano 8 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Chciałem zapytać, do czego przelewacie pasty polerskie jeśli zakupicie je w dużej ilości, np. galon megsa 105? Szukam jakiś mniejszych pojemników na taką pastę i nic konkretnego nie wpadło mi w oko... taka buteleczka z pompką albo kapslem otwieranym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 8 Września 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Chciałem zapytać, do czego przelewacie pasty polerskie jeśli zakupicie je w dużej ilości, np. galon megsa 105? Szukam jakiś mniejszych pojemników na taką pastę i nic konkretnego nie wpadło mi w oko... Zobacz jak to u mnie wygląda http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator psemo Opublikowano 8 Września 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Arekkaz, Jaką pojemność mają butelki, które podsiadasz? 250 czy 300 ml? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 8 Września 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Wszystkie 300ml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi