Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, zdaje się że znalazłem przyczynę moich trudności z oplowskim lakierem.

 

Po pierwsze, chyba za bardzo się z nim cackam. Do tej pory jechałem prawie bez docisku lub z bardzo małym. Na wyższych obrotach tym bardziej się tego bałem.

 

Po drugie, chyba w ogóle obrałem zły tryb pracy, ponieważ nakładam pastę, robię metodę zenitu do prawie CAŁKOWITEGO wchłonięcia pasty co trochę trwa. Potem patrzę na lakier, prawie nic nie zeszło więc ewentualnie powtarzam czynność. Głębokie rysy znów nie usunięte, więc przechodzę na kolejny element.

 

Teraz czas na pytanie.

A więc cały proces polerki ma wyglądać w ten sposób, że robię element metodą zenitu, aż zostanie ledwo widoczna mgiełka (a nie jak do tej pory, prawie pełne wyprowadzenie pasty), IPA, nałożenie pasty, zenit, IPA, pasta, zenit... I tak do usunięcia wszystkich rys? Do jednego elementu podchodzimy kilka razy z nową porcją pasty, a nie spodziewamy się po jednej- dwóch próbach dobrych efektów?

 

Przepraszam, że tak długo w tym wątku się uzewnętrzniam. Mam nadzieję, że zaraz wszystko będzie jasne i nie będzie potrzeby pisania kolejnych postów... :oops:

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

cubstone, weź spojrz na etykietke butelki... Co tam jest narysowane - napisane? 1500-2000 obr. ! i tego się trzymaj. z resztą czytaj to co napisałem wcześniej - bierz makite za łeb, zwiększ obroty i docisk, ale z czuciem.

 

cubstone, złap tą makite za łeb i dociśniej mocniej. obroty 1500-2000.

 

Elaboratów na temat pracy z menzerna jest juz troche na tym forum... trochę inicjatywy.

Opublikowano

To ja jeszcze jedno pytanie Panowie.

 

Czego mogę użyć zamiast IPA do "weryfikacji" korekty? Bo ipa nie uda mi się dorwać do piątku, a właśnie w piątek będę miał czas żeby zająć się autem.

 

Bo czytałem, że UC trochę wypełnia rysy i samo przetarcie mikrofibrą nie pokaże czy swirle zostały usunięte.

 

Podobno (i tu piszę z cięzkim sercem) wódka :shock::-]

 

Jak tak to kupiłbym z litr starogardzkiej (żeby tanio było i nie kusiło %-) ) i jazda.

Opublikowano

Czy ktoś używa kosmetyków firmy SURF CITY GARAGE? Poprosiłbym o jakieś opinie w szczególności QD i szampon. Warto czy nie warto? Wydajne czy nie?

Opublikowano

michałoś, przejdź się do jakiegoś sklepu dla elektryków/elektroników, powinni mieć IPĘ

Opublikowano

SJake Ano, wygłupiłem się trochę tym ostatnim postem :oops: Zaraz po zadaniu pytania wpisałem w wyszukiwarkę Menzerna i mi wyskoczył obszerny wątek... Przepraszam za nieodpowiednie podejście do tematu, ale już trochę zmęczony jestem i chciałem mieć wszystko na tacy :song:

 

Okazuje się, że wysokie obroty i porządny docisk za łeb do lakieru (poczułem się jak w amerykańskich filmach akcji) tak jak mówiłeś robi robotę, ale potrzeba więcej przejazdów. Postanowiłem jednak zrezygnować z pełnej korekty, ponieważ i tak za miesiąc- dwa wszystko wróci do normy dzięki użytkowaniu takim jak do tej pory, oraz czasowo bym się nie wyrobił chcąc działać dokładnie.

 

Dziękuję za pomoc i jeszcze raz sorry za moje lenistwo.

Opublikowano

SzaKal, Tzn, że jest to samochód dziadka, z racji niskiej wartości właśnie on został wytypowany jako auto testowe. Wróci do normy, czyli szczotka + zimna woda bez szamponu. :mrgreen:

Opublikowano

baccara, Nie korzystałem, ale jeśli piszą, że uporczywe błoto możesz usunąć psikając i wycierając mf, to albo mają cud nad cuda, albo coś jest mocno nie tak :|

Są produkty do bezwodnego mycia, np Adam's Waterless Wash, ale służą do 'ogarnięcia' auta głównie z kurzu. W zasadzie podchodzi to pod QD. Chociaż jeśli ktoś testował, również jestem ciekaw :-]

Opublikowano

mi to przypomina kosmetyki z pewnej rosyjskiej myjni

ostatnio był tu wrzucany filmik z czyszczenia przez nich pewnej astry

Opublikowano

kolejne pytanie z cyklu "Pod gradobiciem Pytań" :P

 

 

Czy tylne lampy w VB mogę spolerować za pomocą UC?, a później przejechać SRP(też ma właściwości lekkościerne)? Bo niestety nie posiadam PlastX-a.

Opublikowano
Czy tylne lampy w VB mogę spolerować za pomocą UC?, a później przejechać SRP(też ma właściwości lekkościerne)? Bo niestety nie posiadam PlastX-a.

 

Możesz

Opublikowano

Dostałem w gratisie Car-Lack68 Special Cleaner 100 ml , jak go stosować ? Rozcieńczać ? Jeśli tak to w jakich proporcjach? Z góry dziękuje za pomoc 8-)

Opublikowano

Chciałem zapytać, do czego przelewacie pasty polerskie jeśli zakupicie je w dużej ilości, np. galon megsa 105?

 

Szukam jakiś mniejszych pojemników na taką pastę i nic konkretnego nie wpadło mi w oko...

Opublikowano
Chciałem zapytać, do czego przelewacie pasty polerskie jeśli zakupicie je w dużej ilości, np. galon megsa 105?

 

Szukam jakiś mniejszych pojemników na taką pastę i nic konkretnego nie wpadło mi w oko...

showcarshine-przezroczysta-butelka-250ml.jpg taka buteleczka z pompką albo kapslem otwieranym

  • Administrator
Opublikowano
Chciałem zapytać, do czego przelewacie pasty polerskie jeśli zakupicie je w dużej ilości, np. galon megsa 105?

 

Szukam jakiś mniejszych pojemników na taką pastę i nic konkretnego nie wpadło mi w oko...

 

Zobacz jak to u mnie wygląda http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=15

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.