DjDarecki Opublikowano 25 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2011 Brunox okazał się lipą do podpicowania na krótko Potwierdzamu mnie już wyłazi korozja po użyciu tego " czegoś "
Tomeq631 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2011 Z tego co wiem to srodki Terotex są bardzo dobre ale i drogie.
adrianekk Opublikowano 25 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2011 :rysiek widzę, że na forum civica też zarzuciłeś wątek mi łatwiej będzie powiedzieć czym nie konserwować. Na pewno nie polecam Novol Antigravel economy taka fioletowa pucha. W zwszłym roku robiłem tym w wakacje. W tym roku dwa tygodnie temu zajrzałem w nadkola i lipa przy dokładnych oględzinach okazało się, że środek popękał (małe rysy a jak je dziabnąłem śrubokrętem to odłaziło) i zaczął odłazić. Bitgum i Bitex też odpadają. W tym roku postaram się zrobić albo Valvolinem albo Noxudolem.
LUKAS103 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 Bitgum i Bitex też odpadają. Ja od zawsze robię Bitexem i jestem zadowolony. Wszystko zależy jak się przygotuje podwozie do konserwacji jeśli niedokładnie to nie ma co się dziwić że później coś wychodzi albo się odparza .
sirtrojan Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 skrobiecie wcześniej jakieś ogniska korozji bo nie bardzo wiem jak do tematu podejsc a przydało by sie zabezpieczyć autko. Mam najazd do dyspozycji wiec będzie łatwiej
Justyna Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2011 ogniska korozji trzeba usunąć
sirtrojan Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 jak - zjechac szczotką drucianą podwozie? raczej odpada
Justyna Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 a może szlifierką? koroduje Ci już podłoga w aucie?
wojteoCK Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 Jaka że mam golfa III a w nim rdza jest wbita w dowód to mam kilka pytań odnośnie konserwacji. Mianowicie: 1. Nie mam kanału ani dostępu do podnośnika czy da radę zrobić konserwację podnosząc auto an lewarku typu żabka? 2. Co do samej konserwacji...Czy konieczne jest robienie konserwacji całego podwozia jeśli tylko w kilku miejscach mam widoczną rdzę? 3. Niestety mam dziurę w podłodze wielkości pięści ( no może kobiecej zaciśniętej dłoni ), na pewno nie tak jak tutaj czyli konieczne będzie wstawienie sporej łatki bo w środku, po podniesienu dywanika jest spory obszar z rdzą. Jak dobrze wyczytałem: Na widoczną korozję Brunox , gołe blachy ( nie zardzewiałe) Novola reaktywny , potem podkład akrylowy i właściwa konserwacja . tak mam zrobić?? 3. Kolejna sprawa to zabezpieczenie spawów. Czy mogę użyć do zabezpieczenia i uszczelnienia spawów masy uszczelniającej, takiej szarej?? 4. Z czasem wykonania mogą być problemy Mogę się tym zająć po pracy czyli ok godziny 16-17. Czy jeśli np jednego dnia połatam dziury i usunę rdzę, nałożę grunt Brunox i Novol to na drugi dzień nic się nie stanie z tą warstwą? Dokładnie chodzi mi o to czy może tak samochód stać przez noc( mam garaż blaszany)?? 5. Czy mogę nakładać masę bitumiczną pędzlem? 6. Co to są właściwie te profile zamknięte? Chodzi o progi i drzwi wewnątrz? Jak tam mam psiknąć środek do profili zamkniętych? ( przepraszam za tak prozaiczne pytanie Może głupie pytania ale chcę do tematu podejść jak najlepiej
Swoop Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 odgrzeję trochę temat... Powoli wychodzi mi rdza na niektórych elementach podwozia. Chciałbym to zabezpieczyć i czy taki patent, który wymyśliłem sobie zda egzamin: - oczyścić - brunox - spraynąć cynkiem w sprayu - czy na cynk dać jakiś lakier? - dać Noxudol 900 co myślicie?
maya Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2012 ja myślę tak, oczyścić, resztki których nie da się usunąć mechanicznie posmarować antirustgel, zmyć żel (będziesz miał czyściutki metal bez rudej) teraz na to kompleksor lub fertan, potem podkład akrylowy i to wszystko
mały_dżon Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2012 Brunox to kiszka jakich mało, po niecałym roku ruda wylazła na nowo
Fancivi Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2012 Profile zamkniete, nadkola od wewnatrz po demontazu wnetrza, srodki drzwi itp itd co sie da fluidolem nie zalowac a bedzie dobrze. Od zewnatrz nadkola, podwozie itp itd. Czyszczenie a potem pedzel i grubo Bitexem smarowalem 2 razy i taka warstwa utrzymuje sie dobrze, co roku przeglad najwyżej w miejscach odprysniecia poprawka. A gdzie pedzel nie mogl sie dostac szedl Bitex w sprayu albo pozniej Boll z pistoletu
Swoop Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2012 Brunox to kiszka jakich mało, po niecałym roku ruda wylazła na nowo ok, nastąpiła pomyłka, nie mam Brunoxa a Fertan ... i z karty wynika, że po 24h można malować, czy ktos korzystał i czy moja koncepcja jest nadal słuszna?
kupszczelisty Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Bitex to syf, pęka po pewnym czasie i w te miejsca dostaje się woda i korozja robi się pod pomalowaną powierzchnią bitexem. Po takim efekcie na allegro znalazłem gościa który handluje chemą firmy noxudol, zrobiłem tym całego golfa 3 z 1994r. tzn profile zamknięte, wnęki błotników, podwozie. po 3 latach auto sprzedałem koledze. Obecnie będzie prawie 5 lat od konserwacji i wszystko elegancko się trzyma. Robiłem to preparatami w aerozolu a renty błotników wykleiłem gęstą masą którą musiałem nakładać palcem .
Bobek Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Moim skromnym zdaniem to w starych samochodach nie warto konserwować całego podwozia różnymi maziami, ponieważ mozemy w ten sposób przykryć rozwijającą się rdzę pod fabryczną konserwacją. Często spotkałem się z takimi przypadkami w swoich autach, że niby wszystko wporządku i chciałęm kłaśc konserwację,ale przyjrzałem sie bliżej i po oczyszczeniu okazało sie ze pod fabryczna konserwacją ma się dobrze rdza...i w szczególnosci zakłady zajmujace sie taką konserwacją nigdy nie zbadają dokladnie stanu podwozia,..wszystko ładnie pięknie będzie przykryte, ale tak naprawdę to rdza bedzie cały czas z nami także likwidujemy stany zapalne i juz rozwinietą korozję, a reszta niech zostanie nie przykrywana żadnym mazidłem,aby kontrolować stan podwozia..bo możemy się pózniej zdziwić
sand Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Ja w sierpniu zeszłego roku zrobiłem tak: mycie. drucianka na wiertarce, szlifierka kątowa - gdzie było trzeba. Chodzi o to, żeby usunąć dokładnie najmniejsze oznaki korozji, inaczej praca prędzej czy później pójdzie na marne. Następnie miejsca z gołą blachą malowałem podkładem epoksydowym, 2 pełne, kryjące warstwy. Na koniec matowienie i odtłuszczenie sąsiedniej powierzchni i baranek z pistoletu. Trzyma się pięknie a autko stało pod chmurką cały rok. PS. nie polecam baranka w aerozolu. Za dużo rozpuszczalników.
slawciu323 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 To może opisze jak to robię ja. wyjęty zbiornik paliwa i wydech jeśli nie pordzewiały bardzo to odkręcam za katalizatorem. zdejmuje osłony tłumika i myje myjką całą podłogę. jak wyschnie podłoga odmucham zakamarki żeby woda nie została. później tarcza do szlifowania na grubsze wżery na mniejsze poliwinylowa. następnie na odtłuszczone miejsca podkład epoksydowy, jak wyschnie to baranek dla odtworzenia struktury w danym miejscu a na to noxudol lub lakier akrylowy przemysłowy w zależności co dana osoba chce z samochodem robić. Na sam koniec fluidol w profile zamknięte i składanie wszystkiego do kupy. dobre zrobienie tego zajmuje okolo 14 godzin w zależności jaką mamy Pogodę i ile jest rdzy na podłodze. odradzam brunox bo po nim miałem kilka razy niespodzianke w postaci szybszej perforacji blachy.
kupszczelisty Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Widzę że kolejna osoba używa produkty firmy noxudol co potwierdza moje zdanie że są to dobre produkty.
Swoop Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Widzę że kolejna osoba używa produkty firmy noxudol w oryginale Volvo są tym zabezpieczone, więc coś w tym musi być
nivea Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2012 czy możecie polecić kogoś z górnego śląska kto wykona porządnie takie zabezpieczenie podwozia?
kupszczelisty Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2012 nivea, na stronie firmy noxudol polska są warsztaty wypisane, większość z Górnego Śląska a importer jest z Czechowic.
nivea Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2012 znalazłem - dzięki za podpowiedź [ Dodano: 21 Sierpień 2012, 12:33 ] przejrzałem wspomnianą listę i zadzwoniłem do gościa który stacjonuje niedaleko mnie, za kompleksową usługę (z wrażenia nie dopytałem o szczegóły) zażyczył sobie 750zł, auto na 3 dni uziemione. nie sądziłem, że aż tyle PLN
maya Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2012 nie sądziłem, że aż tyle PLN 3 dni pracy ? raczej normalna stawka
Fancivi Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2012 jezeli ma byc porzadnie tyle trzeba zaplacic. Szczegoly to rozebranie ile sie da od spodu, wyczyszczenie, zabezpieczenie, zlozenie calosci. A jest troche rozbierania jak chce sie dokladnie to zrobic. Mozna samemu dzialac majac miejsce i czas i troche pojecia zeby nic nie uszkodzic rozbierajac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się