nomos Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Ja jade na tri color i jest gitarka trzeba wsadzić więcej siły ale efekt jest zauważalny, niestety przez pogodę w kratkę jestem zmuszony na razie przystopować z tarciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vhs Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Borek, Shaddy na jakim padzie robicie ten one step rotacja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Jakiś średni, na jasnych lakierach może być średni-twardszy (np. pomarańczowy Flexi czy ABW), na ciemnych średni delikatny taki jak żółty 3M no i długie wypracowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaddy Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Borek, Shaddy na jakim padzie robicie ten one step rotacja ? Wczoraj na czarnej Astrze GTC używałem UC z niebieskim ShineMate (wg mnie odpowiednik żółtego Urbana / ABW). Hologramów brak, acz kolwiek jak napisał przedmówca pastę wypada długo wypracowywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjano82 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Tu i ja coś dodam- wczoraj testowałem swojego Silverline na lakierze BMW e36 (jak wiadomo stara szwabska szkoła)- dłuższe 3 przejazdy UC przy pomocy pomarańczowego Urbana na tylnej klapie dały niezły wynik, choć jak domyślacie się, jakiś cutting pad z UC zapewne przyspieszył by pracę. Potem przyszła pora na lakier Fiata Stilo (znacznie bardziej miękki) i tu zdziwienie, bo bałem się hologramów a tu udało się ich jakoś uniknąć- 2 przejazdy dały już znaczną poprawę wyglądu i ładne 50/50, aż szkoda, że aparatu nie miałem. Potwierdzam, że pastę trzeba porządnie wypracować i przesadnie nie szaleć z obrotami... Wiadomo, że UC to nie jakaś mega mocna pasta, ale dla początkujących jak ja raczej się nadaje i mało pyli. Mój pierwszy kontakt z polerka i brak wyrządzonych szkód- sukces:) W planach zakup mocniej tnącej pasty (szczególnie do BMW) i kilku padów więcej oraz BP, bo obecnie używam padów z mocowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sensej17 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Możecie mi przybliżyć co znaczy: Potwierdzam, że pastę trzeba porządnie wypracować i przesadnie nie szaleć z obrotami.... Ja zaczynam pracę z UC. Mam polerkę mechaniczną na początku z tą gąbką co dodają często do sprzętu. Pierwszym moim autem było Audi a4 czarne i robiłem tak że na 1 biegu rozprowadzałem pastę na elemencie ( mam 7 biegów) najpierw poziomo potem pionowo, później dawałem bieg 3 i taki jeden bądź 2 przejazdy i w końcu 4 bieg i też tak 2 przejazdy potem zmniejszałem na znowu około 2 biegu i przejazd jak wcześniej, kończąc ścierałem pastę. Efekt uważam że dobry ale czy sposób właściwy? Na koniec poszedł na to FK 1000. Pozdrawiam i proszę o radę PS: Teraz zabieram się za srebrną Vectre i może dodatkowe opinie coś mi pomogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjano82 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Porządnie wypracować, znaczy, że przejazdy powinny być dłuższe, by cała nałożona na pad pasta zniknęła z lakieru- czyli została wypracowana. Ja mam Silverline'a i trzeciego biegu raczej sporadycznie używałem- sprawdź jakie obroty na danym biegu ma twoja maszyna- 2000 obrotów na minutę to moim zdaniem raczej w większości max prędkość, jakiej powinno się używać a z reguły pracuje się na mniejszych obrotach, ale tu niech może bardziej doświadczeni niech powiedzą. Ja w zestawie dostałem 180mm talerz i futro do niego, ale nigdy tego nie zakładałem jeśli i Ty masz to samo radzę zakup normalnych gąbek i talerza, ewentualnie gąbek z mocowaniem, np. od Urbana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sensej17 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Dzięki wielkie za odpowiedź. Trzeba będzie coś poszukać. Tylko nie wiem jak sprawdzić obroty bo na pudełku i instrukcji nie ma nic napisane. A jak mocno dociskasz maszynę? Prowadzisz ją tylko czy dociskasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koli_7 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Czy Uc i Swirlx da się wypracować do zniknięcia ? Ja dasem 6 nie daje rady. Jak to wygląda w porównaniu do scholla S17+ albo menzerny ktore udaje mi się wypracować do zniknięcia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Czy Uc i Swirlx da się wypracować do zniknięcia ? te pasty wypracowuje się,aż będą na powierzchni ,,przezroczyste" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjano82 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 te pasty wypracowuje się,aż będą na powierzchni ,,przezroczyste" O to mi chodziło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackill Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Dzisiaj pierwsza akcja maszyną Fragment klapy bagażnika, który był już robiony 2x UC (ręcznie), ale ciągle była widoczna siatka zarysowań. Użyłem 2x UC na miękkim padzie ABW (czarny-finish), oczywiście IPA po każdym razie. Rezultat rewelacyjny, oczywiście nie zniknęło 100% rys, ale to co otrzymałem jest rewelacją, jak na tylko jeden etap. Zdjęcie z lampą, bo działłem wieczorem, ale nie mogę się doczekać zobaczyć tego w południe, w słońcu. PS. Zdjęcie nie przedstawia tego samego fragmentu lakieru, tylko jeden obok drugiego, dlatego nie sugerujcie się rysą na zdjęciu "po". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PitBull89 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 a powiedzcie mi co ile można polerować lakier maszynowo używając UC ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Jak masz czas to nawet codziennie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alvin234 Opublikowano 22 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Witam ja też potrzebuję przepolerawać swój samochód ręcznie ponieważ na 1 raz nie opłaci mi się kupować polerki wolę posiedzieć po trochu ze 2-3 dni i zrobić to ręcznie. Mam takie koliste zarysowania (nie do podkładu) widoczne pod halogenem. Samochód to polonez atu plus kolor ciemno zielony metalic. Czy UC da radę radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 22 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Alvin234, da radę, ale się namachasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szary93 Opublikowano 23 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Przymierzam się właśnie do zakupu polerki mechanicznej LARE EPL-41 DUAL ACTION ponieważ wcześniej używałem środka UC ręcznie i było to bardzo męczące i nie było takiego efektu. I stąd pytanie czy kupując taką polerke i używając przed każdym woskowaniem środka UC nakładającego mechanicznie i potem jeszcze MEGUIARS ULTIMATE POLISH. I czy w ten sposób nie zetrę czy tam przypale lakieru ? Pytam bo zdania są podzielone raz doradzano mi że spokojnie można by było nawet co drugi dzień polerować na niskich obrotach i miękkim padem i nic złego się lakierowi nie stanie a raz że można zaszkodzić i przetrzeć lakier. Autko to seat leon z 2007 roku. Lakier mam w dosyć dobrej kondycji dlatego chce taką utrzymać a nie zniszczyć ją. Taki zabieg planował bym max 2 razy w roku czyli porządne mycie glinkowanie UC+Polish no i wosk ultimate. Czy to bezpieczne czy lepiej odpuścić sobie to polerowanie mechaniczne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 23 Września 2012 Partner forum Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Szary93, Czy to bezpieczne czy lepiej odpuścić sobie to polerowanie mechaniczne ? W pełni bezpieczne i o nic się nie bój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szary93 Opublikowano 23 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 CAR CRAZY, dzięki za szybką odpowiedź. A ile mniej więcej produktu używać na element np drzwi ? [ Dodano: 23 Wrzesień 2012, 10:20 ] I jeszcze pytanko czy te 2 pady będą ok ? http://showcarshine.pl/498-lake-country ... -14cm.html i http://showcarshine.pl/136-3m-09378-pol ... zchni.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 23 Września 2012 Partner forum Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Szary93, Do D/A muszą być mocne pady a 3M i Lake Country jak najbardziej można do takich zaliczyć. Mi bardziej odpowiada Lake Country ze względu na bardziej płaską powierzchnię (jakoś profilowanym na D/A nie przyjemnie mi się pracuje). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szary93 Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Dziś testowałem maszyne na samochodzie dewoo tico środkiemi UC na padzie 3M miękkim i powiem szczerze że nie udało mi się usunąć rysek z lakieru i pod światło widać ich sporo, nie wiem czy to już kwestia starego zniszczonego lakieru czy może coś robiłem źle. Pracowałem ok 40 min na samą maskę, na 3-4 biegu maszyn DA. Czy na lakierze w seacie powinienem spodziewać się lepszego efektu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 może coś robiłem źle. UC na padzie 3M miękkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 UC na padzie 3M miękkim Masz i przyczynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szary93 Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Jaki musi być do maszyny DA ? [ Dodano: 27 Wrzesień 2012, 00:15 ] http://showcarshine.pl/pady-i-bp/138-3m ... wardy.html http://showcarshine.pl/pady-i-bp/496-la ... -14cm.html czy średni ? http://showcarshine.pl/pady-i-bp/494-la ... -14cm.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Jaki musi być do maszyny DA ? Poczytaj tutaj bo nie wiem czy wiesz ale nic nie wiesz : http://www.detailer.pl/blog/2010/12/pol ... -davekg-3/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się