Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy


bucki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

g.pająk to że jest 120/140um to nic nie znaczy. Jeżeli podczas transportu wgnietli drzwi to idzie nowy element do lakierni. Jak w samochodzie wymieniałem błotnik to też dałem nowy, po malowaniu miał 130um. Mnie się na prawdę wydaje że były te drzwi malowane, zobacz że przedni błotnik ma kolor tak jak reszta auta, w innym świetle jak to wygląda.

Swoją drogą bardzo ładne te hujdaje, szkoda że nie przyjęły się na rynku. Mało ich jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
szkoda że nie przyjęły się na rynku. Mało ich jeździ.

 

no offence ale chyba żartujesz? - PEŁNO tego na drogach! To chyba najczęściej kupowany "firmowóz" w PL - wg. mnie i40 bije nawet Insignie, jak mi się wydaje - wcześniejszego lidera w tym segmencie rynku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Artih, co do ilości aut na drodze to bez wątpienia wrażenia subiektywne ale po Łodzi i Warszawie jeździ tego od grzmota. O popularności poszczególnych aut wiem od kolegi pracującego w Masterlease. Twierdzi on że i40 to niekwestionowany lider 2013 roku.

Poza tym, i40 "na wypasie" masz za 75 tysie w klekocie i jest to segment D. Octavie w traktorze za tę kasę kupisz "prawie gołą" a w dodatku to tylko kompakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eryczek, Dokładnie. W Warszawie bardzo dużo jeździ samochodów Hyundai / KIA.

 

Czasy w których Hyundai był kojarzony z wyblakło-czerwonym Pony dymiącym na niebiesko bezpowrotnie minęły. Rodzice mają od nowości i10 ( obecnie już 5 letnie ) i nie można o nim złego słowa powiedzieć. Nigdy przez ten okres nie odmówił posłuszeństwa, warsztat widzi tylko co roku na przeglądach okresowych. Do dopracowania grupa Hyundai / Kia ma tylko ASO, ale może to jednostkowy przypadek. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
Poza tym, i40 "na wypasie" masz za 75 tysie w klekocie i jest to segment D. Octavie w traktorze za tę kasę kupisz "prawie gołą" a w dodatku to tylko kompakt.

 

Hyundai i40 - długość 4740 mm

Skoda Octavia - długość 4659 mm

 

Dla porownania nowy VW Golf, czyli typowy kompakt - długość 4255 mm.

Poprzednia Octavia to byl zupelny kompakt, i owszem, ale obecna, najnowsza generacja jak nic plasuje sie w segmencie D.

Pomijajac cene, ktora jest wyzsza to w zyciu nie kupilbym auta 'ze wschodu'. Z koreanska motoryzacja nie chce miec nic doczynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijajac cene, ktora jest wyzsza to w zyciu nie kupilbym auta 'ze wschodu'. Z koreanska motoryzacja nie chce miec nic doczynienia.

 

Piszesz z doświadczenia? podasz konkretne przykłady?

Lepszy pseudo niemiec z rozciągającym się rozrządem? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale najlepsze w tym wszystkim jest to, że te dobre niemieckie auto skończyły się już dobry czas temu :)

 

Choć ja wychodzę z takiego założenia, że robią po to tyle aut żeby każdy z nas sobie wybrał coś co mu najbardziej pasuje.

 

G.pajak Jak Ci się jeździ hyundaiem, ale w aspekcie silnika. Bo to jest ten 1.7 crdi 136km? Jak wrażeni w trasie, wyprzedzanie w zakresie 80-120, czy ten silnik nie męczy się?

Czy w porównaniu do laguny jest słabiej czy może lepiej :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Hyundai i40 - długość 4740 mm

Skoda Octavia - długość 4659 mm

Renault Fluence - długość 4622 mm :)

 

Dla porownania nowy VW Golf, czyli typowy kompakt - długość 4255 mm.

Dacia Logan - długość 4347 mm :mrgreen:

 

Krzysztofie, szafując tymi wymiarami, chciałem Ci zobrazować, że długość auta nie świadczy o jego klasie.

Octavia III i Golf VII są zbudowane na tej samej płycie podłogowej. Nie ma znaczenia jak monstrualnie wielki bagażnik dokleisz do kabiny kompaktu i tak zostanie kompaktem :/

 

Pomijajac cene, ktora jest wyzsza to w zyciu nie kupilbym auta 'ze wschodu'. Z koreanska motoryzacja nie chce miec nic doczynienia.

Nie wiem czy Twoje niechęć do Koreańczyków jest czymś poparta czy wynika z powszechnie panującej opinii ale obecnie Hyundaie to bardzo przyzwoite auta. Oczywiście i40 to nie marzenie mojego życia i nie mam jego plakatu nad łóżkiem ale jest ok (jeździłem dwoma sztukami przez prawie dwa miesiące więc coś tam mogę powiedzieć)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należy chyba stanąć trochę w obronie Hyundai/Kia. Przez 6 lat przepracowanych w serwisie VW mogę stwierdzić ze czasy dobrych aut grupy Vag skończyły się. O tdi'kach goniących po 500tys km bez zaglądania do silnika można już zapomnieć. A Koreańczycy ? Zrobili tak niesamowity postęp przez ostatnie parę lat ze nie mieści mi się to w głowie. Z aut paskudnych zaczęli robić auta którymi mogą sie pochwalić. Są to auta naprawdę dobrze zrobione. Stylistycznie mogą stawać do walki o klienta z europejskimi rywalami bez problemu. A technicznie ? Tu duży plus dla tych aut. Co więcej sami porównujemy je do aut typu Skoda, gdzie jeszcze pare lat temu takie porównanie było by co najmniej niedorzeczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
Octavia III i Golf VII są zbudowane na tej samej płycie podłogowej. Nie ma znaczenia jak monstrualnie wielki bagażnik dokleisz do kabiny kompaktu i tak zostanie kompaktem :/

Nie maja tej samej plyty podlogowej. Maja rozny rozstaw osi. Sa budowane na tej samej platofmie MQB. I z tym sie zgodze. Po prostu ta sama technologia produkcji podwozia.

 

All MQB cars will share the same front axle, pedal box and engine positioning, despite varying wheelbase, track and external dimensions.

 

Nie wiem czy Twoje niechęć do Koreańczyków jest czymś poparta czy wynika z powszechnie panującej opinii ale obecnie Hyundaie to bardzo przyzwoite auta. Oczywiście i40 to nie marzenie mojego życia i nie mam jego plakatu nad łóżkiem ale jest ok (jeździłem dwoma sztukami przez prawie dwa miesiące więc coś tam mogę powiedzieć)

 

Poparta jest tym, ze nie chce wspierac motoryzacji, ktora nie ma praktycznie zadnej historii. I nie chodzi mi wcale o awaryjnosc pojazdow jakiejkolwiek azjatyckiej marki. Po prostu jak mam mozliwosc to kupuje produkty wspierajac wlasny rynek, akurat tutaj polskiego w zasadzie brak wiec chocby europejski. Akurat podalem przyklad Skody, bo ten zostal wyzej wymieniony. Nie mam nic do aut francuskich, ba nowy Citroen C5 to bardzo ladne autko i jest bardzo ciekawa opcja do zakupu.

 

Krzysztofie, szafując tymi wymiarami, chciałem Ci zobrazować, że długość auta nie świadczy o jego klasie.

 

To co w takim razie swiadczy o klasie? Bo jak powiesz, ze jakosc materialow, prowadzenia etc to jest to bardzo subiektywne. Ogolnie przyjetym modelem podzialu jest wlasnie rozmiar samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.