Camel- Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2012 Gdzie Ty porównujesz Extra Glossa do 105. Nie ta liga. EG maksimum miesiąc wytrzyma, nie ważne w jakich warunkach. A odpychanie wody i brudu przez 105 jest jakieś 3-5 razy lepsze od "odpychania" EG, zwłaszcza po czasie. Ale cenię EG za łatwośc i szybkośc aplikacji oraz całkiem niezłe efekty.
Marian_K Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2012 Gdzie Ty porównujesz Extra Glossa do 105. Nie ta liga. EG maksimum miesiąc wytrzyma, nie ważne w jakich warunkach. Przecież napisałem, że mam od połowy listopada, więc warunki te same co u Was, a trwałość jak widzę wcale nie gorsza, jeśli nie lepsza.... Więc gdzie ta pierwsza liga DG?odpychanie wody i brudu przez 105 jest jakieś 3-5 razy lepsze od "odpychania" EG tu nie będę polemizował. Pozdrawiam!
Xeper Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2012 EG maksimum miesiąc wytrzyma, nie ważne w jakich warunkachNie wiem jak EG, ale TW Gloss Guard po miesiącu to sie dopiero rozkręcał Serio. Po miesiącu: bez garażowania i boosterów w postaci QD/QW .
Marian_K Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2012 Xeper, Mam identyczne kropelki na dachu W innych partiach gorzej, ale też nie jest źle Pozdrawiam!
whateverek Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2012 Ja tam używałem TW PEG i uważam, że nie jest taki zły jeżeli chodzi o trwałość (wytrzyma dłużej niż 1 miesiąc). 105 wg mnie jest właśnie łatwiejsze w aplikacji niż PEG ponieważ nie brudzi tak plastików i łatwiej zetrzeć (łatwiej położyć cieńszą warstwę - chociaż nie mam super doświadczenia).
Camel- Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2012 Jakim szamponem myjecie tego Extra Glossa? Pojedzcie raz na bezdotyk albo umyjcie mocniejszym szamponem auto z połozonym EG i 105, zobaczycie w czym różnica
whateverek Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2012 Ja myłem jakimś marketowym (chyba sonaxem nabłyszczającym). Tutaj masz test, który przeprowadził kolega Xeper.
Marian_K Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2012 Jakim szamponem myjecie tego Extra Glossa? Odpowiednim (Poorboy's Super Slick & Suds)Pojedzcie raz na bezdotyk albo umyjcie mocniejszym szamponem A może mleczkiem CIF, albo płynem do felg? Nie przesadzajmy Opłukuję samochód myjką ciśnieniową, potem rękawica+woda+szampon i o takich warunkach tu rozmawiamy - mam przynajmniej taką nadzieję. No ale nie robię już Off'a... będę śledził wątek i zobaczę ile te 111 i 105 wytrzymają. Pozdrawiam!
ultratouch Opublikowano 19 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2012 Jak wyzdrowieje to cyknę fotkę po umyciu jak wyglądają dolne partie samochodu ze srebrnym lakierem - jest tam wbity taki syf którego nie zdawałem sobie sprawy dopóki miałem ciemniejsze lakiery. Tak jak obiecałem udało mi się przemyć trochę dziś samochód. Mając wcześniej ciemne samochody nie widziałem czegoś takiego. Glinkowanie, odsmalanie IronX było we wrześniu - masakra jakaś, zwarzywszy ,że po żadnych budowach dróg nie jeździłem. Naturalnie po myciu to nie schodzi.
whateverek Opublikowano 19 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2012 Sugerujesz, że to #105 tak "wkleja" brud w lakier?
SzaKal Opublikowano 19 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2012 Sugerujesz, że to #105 tak "wkleja" brud w lakier? Jak wkleja ?? dzięki #105 samochód jest dużo łatwiej utrzymać w czystości.
ultratouch Opublikowano 19 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2012 Sugerujesz, że to #105 tak "wkleja" brud w lakier? Nie.Sugeruje ,że brud/film drogowy wbija się w lakier skutecznie zabijając kropelkowanie w dolnych partiach samochodu. Moim zdaniem pomimo braku kropelkowania , wolnego odpychania wody #105 jeszcze tam siedzi. Luźny brud nie osiada tam tak jak to jest gdy mamy nie zabezpieczony samochód a i mycie bieżące jest cały czas dość łatwe.
whateverek Opublikowano 19 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2012 Glinkowanie, odsmalanie IronX było we wrześniu - masakra jakaś, zwarzywszy ,że po żadnych budowach dróg nie jeździłem. Naturalnie po myciu to nie schodzi. Jak wkleja ?? Zdjęcie po myciu wygląda dość słabo, a i opis w moim odczuciu sugeruje, że ultratouch jest zdziwiony obrotem sprawy mycie bieżące jest cały czas dość łatwe. ...a wyżej piszesz, że brud nie schodzi po myciu
ultratouch Opublikowano 19 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2012 To jest brud wbity w lakier - jego usunie tylko glinka + tar remover. Chodziło mi o brud przy bieżącym myciu jak na tym zdjęciu (foto jednego z userów z tematu "pokaż swój brud)
Camel- Opublikowano 21 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2012 No i 105 padła. 3 tygodnie. 3,5 tys km. "Relacja" w testach na zewnątrz.
krzysiek555 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2012 dosc szybko padla ale to okres zimowy u mnie 476 jeszcze siedzi tylko ze zrobione jest ponad 2tys km i ost warsta byla w grudniu kaldziona
Ari Opublikowano 21 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2012 No i 105 padła. 3 tygodnie. 3,5 tys km. "Relacja" w testach na zewnątrz. dosc szybko padla ale to okres zimowy Padła w dużej mierze przez nieprawidłową aplikację produktu.
pawelg303 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2012 Padła w dużej mierze przez nieprawidłową aplikację produktu. czyli.....(?)
kupusso Opublikowano 21 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2012 zraszałem wodą bardzo delikatnie fragment każdego panela przy dokładaniu #105. To pomagało na sprawne i bardzie cieńkie położenie środka. Po odczekaniu 40 minut woda odparowała a panele przeszły pomyślnie test palca.
krzysiek555 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2012 No i 105 padła. 3 tygodnie. 3,5 tys km. "Relacja" w testach na zewnątrz. dosc szybko padla ale to okres zimowy Padła w dużej mierze przez nieprawidłową aplikację produktu. no rozumiem
cayman9 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2012 i kolejna sprawa to przebieg. nie sądzę że 3,5 tys. km nie odbiło się na jego kondycji... pogoda raczej mu nie sprzyjała
kamilgt Opublikowano 21 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2012 cayman9, ja zrobiłem ponad 5k w 3miesiące i lepiej to wygląda...
cayman9 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2012 a tego nie wiem... u mnie po 3 miesiącach i 4 tys. km też lepiej ale auto garażowane
fredro84 Opublikowano 14 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2016 Witam. Postanowiłem odkopać temat ponieważ sam stoję przed perspektywa co po nałożeniu colli, jak przedłużyć żywotność wosku i usuwanie wody bez zacieków. Auto przygotowane(jeśli chodzi tylko o lakier):usunięte owody(apc/Carplan Bug remover), odsmolony prickbrot, ipa, prima Amigo I na to w końcu colli( bez przerwy miedzy nakładaniem, może to zle?) Wygląd dla mnie bomba ale juz po drugim myciu efekt widocznie mniejszy. Ostatnim razem trwałość bardzo słaba przy takim połączeniu. Poszukuje środka który w dokładnie tej kolejności:przedłuży działanie wosku/odpychanie wody i kurzu, podbije wygląd, odnowi tzw "Wet look" :-P i pomoże usunąć plamy z wody(dosyć znaczne na colli). Lakier volcano grey(dosyć ciemny) Rozważam Duragloss AW 951. Na zagranicznym forum przeczytałem, ze po zwykłym myciu można go stosować 25AW:75 z woda destylowana a raz na miesiąc normalnie. Planuje dokupić wosk naturalny także najlepiej żeby środek był neutralny dla takiego syntetyka colli oraz naturalnego. Duragloss AW a może cos innego co wyszło na rynek ostatnimi czasy(qd z carnauba i polimerami)? Uff...to chyba wszystko:-)
W1Michal Opublikowano 14 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2016 czyli w końcu chcesz coś na collinite czy na naturalny ? chcesz smarować po collinite woskiem naturalnym ? w jakim celu ? collinite to hybryda, to nie jest typowy sztuczny wosk. Rozcieńczony 951 jest do bani, próbowałem, nie ma to sensu. Jak sie go psiknie na suchy lakier jest super. Wg wymagan które opisałeś to Meguiars ultimate detailer sie sprawdza bardzo dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się