Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

proximo, nie wiem czy dobrze pamiętam ale z FK jest trochę problem z dostępnością (a może to o testery chodziło?). Zresztą... jakby woskować ciągle tym samym to by było za nudno :P

  • Odpowiedzi 137
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jak Duragloss znosi myjki proszkowe? 476 pod tym względem jest twardzielem, a zimą często to jedyna opcja umycia

Opublikowano

Myłem osobiście raz na proszku pod koniec zeszłej zimy czyli jakieś 5 miesięcy od nałożenia i nie zauważyłem osłabienia.

Moim zdaniem to nie potrzebny zabieg. Przy tym sealancie w zupełności w warunkach zimowych wystarcza mycie samą wodą na myjni - oczywiście lakier nie będzie super czysty po tym ale nie oszukujmy się po proszku też nie jest.

Opublikowano

Co raz bardziej przekonuje się do zestawu #601+#105... czytam i czytam, i praktycznie same pozytywne opinie. Jak już się jakiegoś zestawu dorobie to nałoże na 3 auta:

- prawie bezpośrednio po korekcie

- pare miesięcy po korekcie

- auto bez korekty.

Zobaczymy jaki ma to wpływ na trwałość :)

Opublikowano
Jak Duragloss znosi myjki proszkowe?
Proszkiem i aktywną pianą z myjki leciałem dwa razy po felgach i tam się trzyma już drugi miesiąc, ale lakier miejscowo przyatakowałem IronX'em. Lusso pożarł na śniadanie, #111 nadal ładnie kropelkowała :shock: Więc podejrzewam, że coś tam wytrzyma ;)
Opublikowano

To mnie pocieszyliście teraz na temat Coli ... dziś przyszła paczka :mrgreen:

No ale dojazd do domu i tak mam 200m drogą gruntową więc tak się nie spinam :D

Bardziej chodzi mi o trwałość ;)

Opublikowano
A co powiecie o #111? W opisie jednego ze sklepów jest napisane, że jest idealny na jesień/ zimę i że jest odporny na sól.

#111, tak samo jak #105, jest odporny na detergenty, sól. Te sealanty zapewniają nie tylko bardzo długą trwałość, ale także solidną ochronę. Nadają się nie tylko na jesień/zimę, ale także, i przede wszystkim, na lato. Nie wiem czemu przyjęło się, że sealanty są na zimę, a woski carnauba na lato. Testowałem takie sealanty, które wytrzymują krócej od wosków carnauba.

 

Jak z wydajnością takiej #111 ile zużyję na jedno woskowanie średniego auta?

Nie da się jednoznacznie stwierdzić ile zużyjesz :) Wszystko zależy od Twojego doświadczenia. Na minimum 10 razy wystarczy. Wszystkie produkty Duragloss są bardzo wydajne. I najlepiej aplikować zwykłym, żółtym aplikatorem (gąbkowym), a nie mikrofibrowym, jak sugeruje jeden ze sklepów. Nie rozumiem jak można w ogóle coś takiego zalecać.

 

yukon, wkradł Ci się błąd. Bonding Agent nosi oznaczenie #601, nie #605 ;)

Opublikowano
A co powiecie o #111? W opisie jednego ze sklepów jest napisane, że jest idealny na jesień/ zimę i że jest odporny na sól.

#111, tak samo jak #105, jest odporny na detergenty, sól. Te sealanty zapewniają nie tylko bardzo długą trwałość, ale także solidną ochronę. Nadają się nie tylko na jesień/zimę, ale także, i przede wszystkim, na lato. Nie wiem czemu przyjęło się, że sealanty są na zimę, a woski carnauba na lato. Testowałem takie sealanty, które wytrzymują krócej od wosków carnauba.

 

Jak z wydajnością takiej #111 ile zużyję na jedno woskowanie średniego auta?

Nie da się jednoznacznie stwierdzić ile zużyjesz :) Wszystko zależy od Twojego doświadczenia. Na minimum 10 razy wystarczy. Wszystkie produkty Duragloss są bardzo wydajne. I najlepiej aplikować zwykłym, żółtym aplikatorem (gąbkowym), a nie mikrofibrowym, jak sugeruje jeden ze sklepów. Nie rozumiem jak można w ogóle coś takiego zalecać.

 

yukon, wkradł Ci się błąd. Bonding Agent nosi oznaczenie #601, nie #605 ;)

 

Producent zaleca nakładanie bawełnianym aplikatorem, ale w ten sposób sporo produktu wchłania się w aplikator ;)

Tak jak Wax Paradise proponuję użyć gąbkowego żółtego aplikatorka. Przed rozpoczęciem nakładania można strzelić na niego jeden raz AW, żeby go delikatnie zwilżyć i produkt lepiej się rozprowadza ;)

Opublikowano

Przed nakładaniem rozsmarowałem #105 palcem po aplikatorze gąbkowym.

I teraz kwestia #601 pod #105. Jedni piszą, że #105 to AIO ale o słabych właściwościach czyszczących, drudzy że to typowy sealant i warto wcześniej dać #601 Osobiście dałem sobie spokój z #601 na poczet AW, a na lakier najpierw poszła IPA a potem dwie warstwy #105.

Opublikowano

wczoraj nałożyłem # 601 i #111 , wcześniej miałem Track Claw , niestety po #111 śliskość lakieru duuużo gorsza :/ i tak se myślę że Track Claw jest cholernie niedocenionym środkiem .

Opublikowano
Track Claw jest cholernie niedocenionym środkiem

już chyba nie :D podejrzewam, że trzeba zrobić zapas na lato, bo z dostępnością może być tak jak teraz ze #105 :song:

a menda faktycznie jest cholernie śliska :good:

Opublikowano
Track Claw jest cholernie niedocenionym środkiem

 

 

Right :good:

 

Ja bym podniósł cenę do 299zł i jestem pewien, że sprzedaż by ruszyła... :D:lol:

 

W temacie, to musi byc wczesniej cleaner, bo sam #601 nie pozwoli osiągnąć maksymalnej śliskości - sprawdzone ;)

Opublikowano
wczoraj nałożyłem # 601 i #111 , wcześniej miałem Track Claw , niestety po #111 śliskość lakieru duuużo gorsza :/ i tak se myślę że Track Claw jest cholernie niedocenionym środkiem .
a wie ktoś o ile krócej trac claw trzyma się np od #111 ?
Opublikowano
wczoraj nałożyłem # 601 i #111 , wcześniej miałem Track Claw , niestety po #111 śliskość lakieru duuużo gorsza :/ i tak se myślę że Track Claw jest cholernie niedocenionym środkiem .
a wie ktoś o ile krócej trac claw trzyma się np od #111 ?

 

pewnie późną nocą odpowie na to pytanie Sebastian ( Waxparadise ) :) , jednak wczoraj po wypolerowaniu #111 jak przeciągnąłem dłonią po lakierze to kurcze normalnie kupa ... w stosunku do Track Claw , nie wnikam w niuanse blasku , głębi itp.

Opublikowano

Ja na wiosne muszę kupić cleaner + sealant. Miał być Body agent + #111 ale skoro tak zachwalacie to chyba wezmę Track Claw chociaż jest droższy.

 

Chętnie usłyszę jakie są różnice między tymi sealantami :)

Opublikowano

pawlik8919, szkoda że nic nie powiedziałeś to bym się podłączył do zamówienia. Poluje właśnie na wszystko to co ty oprócz #951 :thumbdown: skąd zamawiałeś?

Opublikowano
wezmę Track Claw chociaż jest droższy.

przelicz ilość do ceny i wychodzi że tańszy

Duragloss Track Claw Racing Polish 473ml - 89,90

Duragloss Clear Coat Polish #111 236ml - 52,90

czyli 473 ml #111 kosztuje 105,80 :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.