Camel- Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 proximo, nie wiem czy dobrze pamiętam ale z FK jest trochę problem z dostępnością (a może to o testery chodziło?). Zresztą... jakby woskować ciągle tym samym to by było za nudno
Borek Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Jak Duragloss znosi myjki proszkowe? 476 pod tym względem jest twardzielem, a zimą często to jedyna opcja umycia
ultratouch Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Myłem osobiście raz na proszku pod koniec zeszłej zimy czyli jakieś 5 miesięcy od nałożenia i nie zauważyłem osłabienia. Moim zdaniem to nie potrzebny zabieg. Przy tym sealancie w zupełności w warunkach zimowych wystarcza mycie samą wodą na myjni - oczywiście lakier nie będzie super czysty po tym ale nie oszukujmy się po proszku też nie jest.
Camel- Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Co raz bardziej przekonuje się do zestawu #601+#105... czytam i czytam, i praktycznie same pozytywne opinie. Jak już się jakiegoś zestawu dorobie to nałoże na 3 auta: - prawie bezpośrednio po korekcie - pare miesięcy po korekcie - auto bez korekty. Zobaczymy jaki ma to wpływ na trwałość
jama89 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 A co powiecie o #111? W opisie jednego ze sklepów jest napisane, że jest idealny na jesień/ zimę i że jest odporny na sól.
bobas Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 111 i 105 to bardzo podobne środki.
JM63 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Jak Duragloss znosi myjki proszkowe?Proszkiem i aktywną pianą z myjki leciałem dwa razy po felgach i tam się trzyma już drugi miesiąc, ale lakier miejscowo przyatakowałem IronX'em. Lusso pożarł na śniadanie, #111 nadal ładnie kropelkowała Więc podejrzewam, że coś tam wytrzyma
herusek14 Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 To mnie pocieszyliście teraz na temat Coli ... dziś przyszła paczka No ale dojazd do domu i tak mam 200m drogą gruntową więc tak się nie spinam Bardziej chodzi mi o trwałość
balcerek Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 Jak z wydajnością takiej #111 ile zużyję na jedno woskowanie średniego auta?
SzaKal Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 Ja dzisiaj nałożyłem na maskę #105 zobaczymy co z tego będzie
yukon Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 skoro o #105 ostatnio tak głośno to sobie nałożyłem tydzień po nałożeniu, przejechał 400km.
Wax Paradise Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 A co powiecie o #111? W opisie jednego ze sklepów jest napisane, że jest idealny na jesień/ zimę i że jest odporny na sól. #111, tak samo jak #105, jest odporny na detergenty, sól. Te sealanty zapewniają nie tylko bardzo długą trwałość, ale także solidną ochronę. Nadają się nie tylko na jesień/zimę, ale także, i przede wszystkim, na lato. Nie wiem czemu przyjęło się, że sealanty są na zimę, a woski carnauba na lato. Testowałem takie sealanty, które wytrzymują krócej od wosków carnauba. Jak z wydajnością takiej #111 ile zużyję na jedno woskowanie średniego auta? Nie da się jednoznacznie stwierdzić ile zużyjesz Wszystko zależy od Twojego doświadczenia. Na minimum 10 razy wystarczy. Wszystkie produkty Duragloss są bardzo wydajne. I najlepiej aplikować zwykłym, żółtym aplikatorem (gąbkowym), a nie mikrofibrowym, jak sugeruje jeden ze sklepów. Nie rozumiem jak można w ogóle coś takiego zalecać. yukon, wkradł Ci się błąd. Bonding Agent nosi oznaczenie #601, nie #605
bąku Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 A co powiecie o #111? W opisie jednego ze sklepów jest napisane, że jest idealny na jesień/ zimę i że jest odporny na sól. #111, tak samo jak #105, jest odporny na detergenty, sól. Te sealanty zapewniają nie tylko bardzo długą trwałość, ale także solidną ochronę. Nadają się nie tylko na jesień/zimę, ale także, i przede wszystkim, na lato. Nie wiem czemu przyjęło się, że sealanty są na zimę, a woski carnauba na lato. Testowałem takie sealanty, które wytrzymują krócej od wosków carnauba. Jak z wydajnością takiej #111 ile zużyję na jedno woskowanie średniego auta? Nie da się jednoznacznie stwierdzić ile zużyjesz Wszystko zależy od Twojego doświadczenia. Na minimum 10 razy wystarczy. Wszystkie produkty Duragloss są bardzo wydajne. I najlepiej aplikować zwykłym, żółtym aplikatorem (gąbkowym), a nie mikrofibrowym, jak sugeruje jeden ze sklepów. Nie rozumiem jak można w ogóle coś takiego zalecać. yukon, wkradł Ci się błąd. Bonding Agent nosi oznaczenie #601, nie #605 Producent zaleca nakładanie bawełnianym aplikatorem, ale w ten sposób sporo produktu wchłania się w aplikator Tak jak Wax Paradise proponuję użyć gąbkowego żółtego aplikatorka. Przed rozpoczęciem nakładania można strzelić na niego jeden raz AW, żeby go delikatnie zwilżyć i produkt lepiej się rozprowadza
Pavlik Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Przed nakładaniem rozsmarowałem #105 palcem po aplikatorze gąbkowym. I teraz kwestia #601 pod #105. Jedni piszą, że #105 to AIO ale o słabych właściwościach czyszczących, drudzy że to typowy sealant i warto wcześniej dać #601 Osobiście dałem sobie spokój z #601 na poczet AW, a na lakier najpierw poszła IPA a potem dwie warstwy #105.
yacek _b Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 wczoraj nałożyłem # 601 i #111 , wcześniej miałem Track Claw , niestety po #111 śliskość lakieru duuużo gorsza i tak se myślę że Track Claw jest cholernie niedocenionym środkiem .
Pavlik Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Track Claw jest cholernie niedocenionym środkiem już chyba nie podejrzewam, że trzeba zrobić zapas na lato, bo z dostępnością może być tak jak teraz ze #105 a menda faktycznie jest cholernie śliska
gruby_RS Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Track Claw jest cholernie niedocenionym środkiem Right Ja bym podniósł cenę do 299zł i jestem pewien, że sprzedaż by ruszyła... W temacie, to musi byc wczesniej cleaner, bo sam #601 nie pozwoli osiągnąć maksymalnej śliskości - sprawdzone
Pavlik Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 gruby_RS, cicho...tera to faktycznie trza zapas zrobić
maya Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 wczoraj nałożyłem # 601 i #111 , wcześniej miałem Track Claw , niestety po #111 śliskość lakieru duuużo gorsza i tak se myślę że Track Claw jest cholernie niedocenionym środkiem .a wie ktoś o ile krócej trac claw trzyma się np od #111 ?
yacek _b Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 wczoraj nałożyłem # 601 i #111 , wcześniej miałem Track Claw , niestety po #111 śliskość lakieru duuużo gorsza i tak se myślę że Track Claw jest cholernie niedocenionym środkiem .a wie ktoś o ile krócej trac claw trzyma się np od #111 ? pewnie późną nocą odpowie na to pytanie Sebastian ( Waxparadise ) , jednak wczoraj po wypolerowaniu #111 jak przeciągnąłem dłonią po lakierze to kurcze normalnie kupa ... w stosunku do Track Claw , nie wnikam w niuanse blasku , głębi itp.
balcerek Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2011 Jaki claner zaproponujecie pod Track Claw?
ultratouch Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2011 DG : 101,601,652,672 do wyboru do koloru w zależności jaki masz stan lakieru.
kuchar Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2011 Ja na wiosne muszę kupić cleaner + sealant. Miał być Body agent + #111 ale skoro tak zachwalacie to chyba wezmę Track Claw chociaż jest droższy. Chętnie usłyszę jakie są różnice między tymi sealantami
neostar Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2011 pawlik8919, szkoda że nic nie powiedziałeś to bym się podłączył do zamówienia. Poluje właśnie na wszystko to co ty oprócz #951 skąd zamawiałeś?
maya Opublikowano 10 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2011 wezmę Track Claw chociaż jest droższy. przelicz ilość do ceny i wychodzi że tańszy Duragloss Track Claw Racing Polish 473ml - 89,90 Duragloss Clear Coat Polish #111 236ml - 52,90 czyli 473 ml #111 kosztuje 105,80
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się