knocked Posted January 31, 2025 Report Posted January 31, 2025 Dzień dobry. W temacie kosmetyki aut jestem kompletnym laikiem. 3 lata temu przy kupnie auta zaaplikowano mi powłokę ceramiczną „4 letnią” Auto myte na myjniach bezdotykowych, sporadycznie na ręcznych hydrofobowość w tym okresie odnawiana może 3, razy. Pyt. 1 – czy ja jeszcze mam tą powłokę? Pyt. 2 – czy jeżeli powłoka była „4 letnia” to znaczy że muszę nałożyć nową po tym okresie czy wystarczy jakieś odnowienie? Pyt. 3 – Czy mogę po prostu nałożyć wosk, czy trzeba jakoś te resztki powłoki „zdejmować”? (Ktoś mi poradził, że lepiej co 3 miesiące nałożyć wosk i zapomnieć o tej powłoce). Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Moderator Domel Posted January 31, 2025 Moderator Report Posted January 31, 2025 Nie wiemy co tam u Ciebie siedzi i jak to wyglada. Zrób serwis powłoki, że stwierdzić czy cos zostało, ale po 4 latach proponuje polerkę i re-aplikację.
zeea Posted January 31, 2025 Report Posted January 31, 2025 Dokładnie, po 4 latach użytkowania najlepszym wyborem będzie Polerka, ewentualnie Cleaner pod wosk i smarowanie woskiem
analyzator Posted January 31, 2025 Report Posted January 31, 2025 umyj serwisowo i oceń co tam masz stan lakieru Ciebie zadowala? możesz pójść w różne rozwiązania włączając zostawienie jeszcze jak jest i ew samodzielnie psikanie jakimś topperem, wosk na to co jest, albo pełną polerke i wybór zabezpieczenia od nowa
Recommended Posts