Jump to content

PROJEKT VW Corrado 2.0/ 1.8 T Czerwony (LP3G)


Recommended Posts

CZĘŚĆ 1. CORRADO 2.0 115KM

 

 

Dawno nic nie wrzucałem do tego działu, a jakiś czas temu miałem okazje pracować przy ciekawym projekcie. Chyba warto go pokazać.

Kilka lat temu, mój kolega kupił sobie VW corrado.  Auto bardzo przypadło mu do gustu i chyba można powiedzieć, że to była miłość od 1 wejrzenia. 

Niestety jego ukochany wóz, niedomagał trochę jeśli chodzi o lakier. Widząc moje wypociny na forum i fb Kamil postanowił podstawić mi go na one stepa.

Był to rok 2015 i corrado jeszcze z silnikiem 2.0 115KM przyjechało do mnie na lekkie podratowanie stanu lakierniczego.

 

Niestety nie uraczę was listą produktów, których używałem do mycia, dekonataminacji itd, ponieważ już tego nie pamiętam 😄 Myślę jednak, że nie ma to aż takiego wielkiego znaczenia w tym przypadku.

Po przyjeździe auto prezentowało się tak:

 

2015-09-1409_48_30.jpg.037b54aa9f1f41dab77146a5c6bac63c.jpg2015-09-1409_50_57.jpg.b37debf3cbe7c57f37a0ac92b509e1c1.jpg2015-09-1409_48_47.jpg.fbc828e9aff94638c1d318cb302386f7.jpg2015-09-1409_48_55.jpg.647b7d8b362bf3b34f6bd38b8afbd474.jpg2015-09-1409_49_05.jpg.a53b737d38ce07c6205a80173aa19869.jpg2015-09-1409_50_03.jpg.73ed3915535118e221d449f67c2f3106.jpg2015-09-1409_50_15.jpg.c2187416bb46f9a06a1e3ee693a3874c.jpg2015-09-1409_50_30.jpg.9ddd0ad22f3b942a99f89807befd4b4d.jpg

 

 

Jak widać na części samochodu był oryginalny lakier akrylowy, a niektóre elementy były ratowane lakierem bezbarwnym, który zaczął odpadać.

Standardowo, mycie, oklejanie i korekta.

 

 

2015-09-1410_03_32.jpg.420e0374d8335e3695f32e6a117f21f9.jpg2015-09-1411_00_04.jpg.f92a7652e8598ef2911207373be4981c.jpg2015-09-1411_37_37.jpg.17bb13108aa4d935cae7615ba366977f.jpg2015-09-1411_57_10.jpg.f06ebe68425b3761a9cc6fa5282d6315.jpg2015-09-1415_50_58.jpg.4ea28d3efd0f3f7e8203e95fc9ade7a7.jpg2015-09-1415_51_04.jpg.de4dcaf41d0dfab170158d4cf3898d07.jpg2015-09-1416_01_40.jpg.d76ffb1810d942d24cb7cd98289a1078.jpg2015-09-1416_01_44.jpg.abdeed74db23b1db66bf04a12c746bfb.jpg2015-09-1416_54_13.jpg.09cad3ff2b4cd2b363f1fc2ed23c2da0.jpg2015-09-1416_54_18.jpg.58a98784a95c3c18ec00671e9748499d.jpg2015-09-1417_06_23.jpg.044ee0e134efe1cc1a059efb7d354d41.jpg2015-09-1417_06_44.jpg.871b217df7f721e89d002c7b437981d1.jpg2015-09-1417_24_29.jpg.875bfbeb7658eb33631307b18a96703e.jpg2015-09-1417_26_46.jpg.c0dd86850bcc6be23d66e3d28de71522.jpg2015-09-1417_26_55.jpg.af34f5c0c8fb606d453226fb71d1ac76.jpg2015-09-1417_27_16.jpg.1bdbcc51bbd9569cfce813c8cc0649d1.jpg2015-09-1419_00_57.jpg.d6a79c854d278706c140799aa98b1108.jpg2015-09-1509_18_15.jpg.ac471518276b524da796276ade912635.jpg2015-09-1509_56_04.jpg.e15d6a6dcc79560881423f782ef5263d.jpg2015-09-1510_07_23.jpg.f2ec1c41caa1db8f33653caa7dd47031.jpg2015-09-1511_22_59.jpg.102baf0d364bd565703317553a7dbc74.jpg2015-09-1511_23_06.jpg.ca528c643534afe69e66286cd19af8af.jpg2015-09-1512_09_40.jpg.e8b4c14060075c7d4106cdb34777d3fb.jpg2015-09-1512_09_52.jpg.303e9fcaf015dd3306a6032fcba2707c.jpg2015-09-1512_10_13.jpg.d1f96f29db44acf0aa4a360f443fb3f2.jpg2015-09-1512_10_27.jpg.954d42edee43af2938e1971f8fd910e5.jpg2015-09-1512_54_43.jpg.593612e70399f5b2cba7f67b82ef9b74.jpg2015-09-1512_54_57.jpg.4a437c9acb8426dea7b7304be82d3663.jpg2015-09-1512_55_04.jpg.833343914f4b51ba9ca1707d9ad64385.jpg2015-09-1512_55_39.jpg.7276882f6aa5e263c85d590d25e78b6c.jpg

 

 

 

I tu w zasadzie kończy się moja przygoda z Corrado 2.0 🙂

Mineło kilka lat i w głowie Kamila narodził sie pewien plan: "jak wyrzucić worek pieniędzy w błoto".. a właściwie w corrado 😄  Zamiast jak normalny człowiek, pozbyć sie gruza i kupić jakiegoś chevroleta Aveo, postanowił rozebrać samochód do ostatniej śrubki, odreastuarować blacharsko i lakierniczo i dołożyc ponad 100% wiecej mocy... I tak powstał kolejny projekt.

 

 

CZĘŚĆ 2. CORRADO 1.8 TURBO 260 KM

 

W międzyczasie narodziła sie u mnie nowa pasja- lakiernicwo. Wydarzył sie też pożar mojej miejscówki i przy okazji odbudowy postanowiłem sobie zrobić pomieszczenie do amatorskiego lakierowania i detailingu.

Kamil poprosił mnie o pomoc w odbudowie lakierniczej, a sam, z naszym wspólnym kolegą mechanikiem dokonał rozbiórki elementów i naprawy blacharskiej.

Wszystkie elementy metalowe zostały chemicznie oczysczone z lakieru, a nastepnie na czas naprawy zabepieczone fertanem. W pierwszej fazie dostałem właśnie elementy, a dopiero później dotarła buda, która wymagała troche więcej pracy.

 

Do odbudowy lakierniczej postanowilśmy użyć linii produktów do aut klasycznych, naszego rodzimego producenta NOVOL for classic cars.

 

Na pierwszy ogień poszedł zderzak, z którego musieliśmy się pozbyc "korka wstydu LPG" no i wyprostować lata różnych przygód... Najgorsza rzecz to prostowanie plastików.

 

 

 

 

20210217_103225.jpg.0bae785ee84263927436f1a403520e4a.jpg20210217_103228.jpg.b532d2eac093535a138a451abcb5c530.jpg20210217_103232.jpg.27bc2f9967845074e9fcf50a5bfe9692.jpg20210217_103239.jpg.ca446797c37b88c2de63a8fc399ffd2f.jpg

20210219_110952.jpg.734c59ce757bea0a2fd485f26cd04de8.jpg20210219_112611.jpg.505e867a063821cac2079d68867317c9.jpg20210219_112613.jpg.2008a5cd631dc297accd609424a7ea69.jpg20210219_141625.jpg.68c205a7b8f67bf70060da43a0f631ff.jpg20210219_141627.jpg.78be361065d86b7a9e0d30b6c497e6f0.jpg20210219_142433.jpg.46ccba1b87ed03249428466fb8bf8a09.jpg20210219_144053.jpg.ba1301361f524c58e0397d042e4a9033.jpg20210220_103640.jpg.0e9e859bc82420671bd208cb09a89640.jpg

 

 

 

Zderzak wstępnie przygotowany, więc zająłem się myciem reszty elementów i przygotowywaniem do podkładowania.

 

 

 

 

20210304_144401.jpg.9c3ad7f58f6d6461745d7161372f3212.jpg20210304_143404.jpg.f3aebaf3fe5aa0c7c0fe4d02dfa5f43b.jpg20210304_143408.jpg.96b5d5ee77b849c133f6339a0eb88b25.jpg20210304_144358.jpg.179f65097ec5148bbe26e1c653befe1a.jpg20210304_143350.jpg.d16eca769c6ce95191b661efc52c98c7.jpg20210304_143354.jpg.2b5417ba5a98efe3e20077834d1adb7a.jpg20210304_143345.jpg.3914df2bc5895089732203e522a99f7f.jpg20210304_143404.jpg.f3aebaf3fe5aa0c7c0fe4d02dfa5f43b.jpg20210304_143354.jpg.2b5417ba5a98efe3e20077834d1adb7a.jpg20210304_125649.jpg.f16afb414ed6774ab215cfa251c29ecb.jpg20210304_155043.jpg.1bd4f55fc28e0cd4727f52a723dab3f6.jpg20210304_155040.jpg.60b588c4ce1465899f20f5138a96031a.jpg20210304_151938.jpg.fe3fef73a3c2766bc5c2f05e85cd357c.jpg

 

 

 

 

 

 

Dotarła karoseria

 

 

 

 

 

20210307_101750.jpg.ea8bc4c3f9bbbd12010cf8d77f08adff.jpg

 

20210312_123206.jpg.9093ee47a47c4b5db49bec36c8a564eb.jpg

 

 

 

Elementy wymyte więc pora na podkład epoksydowy

 

 

 

20210313_091226.jpg.db30599b975aa6ec5e26abb452545e0c.jpg20210313_091222.jpg.a24f2299eeeb3a6752a1e30a8f609c54.jpg20210313_091218.jpg.d6044273c6952b2b2090320ff07d5e36.jpg20210312_145947.jpg.77e66dfdf2e71a5d9b1b5b1398e36f3c.jpg20210313_110114.jpg.af08572bda4f7cd6d83d94c2e6faca87.jpg20210313_110108.jpg.4f04b20be4c78bef96d2551c77117083.jpg20210313_110053.jpg.dde61284c71cd3e945cec31ad375f75d.jpg20210313_110050.jpg.9db0eb1da4f2485f7db0217c7893aa35.jpg20210313_110035.jpg.2067a1a91ed4f702847ad4a25e1dc0c6.jpg

 

 

 

 

Podkład epoksydowy z linii NFCC ma tą zaletę, że jako jeden z nielicznych epoksydów jest błyszczący i doskonale widać wszystkie nierównośći... A tych było baaaaardzo dużo po naprawach blacharskich.

 

 

Troche fot z naprawy szpachlówką

 

 

 

 

20210315_125047.jpg.398b9e571af92b2fa84424afc4b12eed.jpg20210315_125050.jpg.77340a67d4e4aa41cf605dc08ca493b3.jpg20210315_125723.jpg.6027f0d43d0c6fa5a6317c98b6fa58f1.jpg20210315_175515.jpg.daaffc003d7f66e6d7976c6e24b9b965.jpg20210317_192017.jpg.120e81b75b6f03d8b72456605e6a4418.jpg20210318_133006.jpg.e73b4a3cacdd695a020bbcea2286a8fe.jpg20210318_175214.jpg.2a060ebdddce928e66c3ccc62bec33cd.jpg20210318_175216.jpg.ae89e6177a0bd85d296ea2943270e495.jpg20210320_105201.jpg.31bf246a754490ad391cebed8c5636b7.jpg20210320_105224.jpg.b6f98d331b7707419edeebd441073272.jpg20210320_110848.jpg.e7aaeac60dd54496bd6dfc48b6f2a349.jpg20210320_121931.jpg.e21adb7c20f3d8104073ba362264136e.jpg20210323_175901.jpg.aa4c4247306d7a3661406d53573b4ec7.jpg20210324_163936.jpg.cefa13006f87c4214d24efe846d85c51.jpg20210324_164406.jpg.4a9f52b8657676c8034265ce4d378d35.jpg20210327_112624.jpg.5dbc0ec85812d9c1c32285d91c2bd020.jpg20210327_112627.jpg.9b97fce35c347a6f0a7c45336928de45.jpg

 

 

 

 

 

 

Okazało się, że przedni zderzak był mocno uszkodzony, a właściwie pęknięty/rozcięty, więc go posprawałem i wyrównałem.

 

 

 

 

 

 

 

20210408_122910.jpg.cdeed48af1526da979cb766cb5835436.jpg20210408_122913.jpg.fc9ceb6253b49a093f8291c67309351d.jpg20210408_123334.jpg.356aec26bb9e5c43d832ef81a6d3af4e.jpg20210408_125225.jpg.674ff1ebef77eee59e6e8acb3cac475f.jpg20210408_125447.jpg.361ff509bfcce88bd67262a3b8cd56cb.jpg20210408_125453.jpg.f0c8211a6185617dd408b8e56de0c9d0.jpg20210408_125538.jpg.ff62e888576f0bdb7c02bdc508a5df03.jpg20210408_125814.jpg.d6001967f7d863e3e426588ee75f31af.jpg20210408_130504.jpg.618e6b5831f720e4b694ae4e5da7b3c7.jpg

20210417_162757.jpg.657a8b84718d3f88037c1723dddff166.jpg20210419_152012.jpg.a54d149ba5d59c2d713824a533cca80f.jpg20210419_182527.jpg.bf85654e50be624e2cc53062b5d0b414.jpg20210419_182529.jpg.4f5db2ffcabba327390ecd4c594b15e2.jpg20210420_104743.jpg.ad5a5c67b833eb933ee5213da7d99860.jpg20210420_104746.jpg.06a214e551ea389b2a53a97819fd86c8.jpg20210420_162127.jpg.fbc44e5ab02739ef1c4f3abcc8e4c2bd.jpg

 

 

 

 

 

 

Kolejnymi etapami było duuuuuż szlifowania, szpachlówka natryskowa, duuuuużo szlifowania, podkład akrylowy, duuuuużo szlifowania itd 😄 

Generalnie mam ponad 800 zdjęć i nie chce zanudzać więc wrzuce tylko "kilka"  🙂

 

 

 

 

 

 

20210408_132512.jpg.076958d1b9729e456ce2b492ed1abf83.jpg20210408_132800.jpg.71985bbeae1be8db47e534f8dde8f4df.jpg20210408_145207.jpg.3e987270c76e812d83be252523a9b97a.jpg20210412_164747.jpg.df13d7f829b48c3d7de333cf64879e5e.jpg20210412_175509.jpg.e82f6560963c40459b949730d9ad4b01.jpg20210412_175511.jpg.f09ee62a78106e45e9fda3ce8649151e.jpg20210412_175520.jpg.4b9972e4a28d239e4e69264018619c90.jpg20210412_185349.jpg.08241607d15a7e5ad2785957d57f928f.jpg20210412_185406.jpg.d304a1e174693dd96faca17228562c38.jpg20210412_185420.jpg.e5182a814a08a177e69cfcdce08923da.jpg20210412_185448.jpg.26fc4c172781be97f1e6bf72b53f97bc.jpg20210412_185456.jpg.972d61ea838b7090bb5218310b9895d2.jpg20210412_185502.jpg.36127dac648f8a51480df195483b2f84.jpg20210412_185504.jpg.dd272f2819774ae5755b4322eae4ee53.jpg20210412_185507.jpg.bdbea9a85288498093e0425bff259857.jpg

 

 

 

 

 

 

Po zabawie z elementami karoserii, kolej na budę.. Tutaj roboty też było co nie miara. Kilka elementów było wycinanych i wstawianych z powodu korozji, troche blach się pokrzywiło przy spawaniu itd. Do tego kilka elementów było wcześniej naprawianych i trzeba było od nowa wyszpachlować.

 

Generalnie praca przy takim aucie w pewnym skrócie wygląda następująco:

1.Podkład epoksydowy

2. Szlifowanie podkładu epoksydowego, żeby nadać przyczepności kolejnym warstwom, oraz usunąć najdrobniejsze nierówności.

3. Szpachlowanie

4. szlifowanie szpachli 

Kroki 4 i 5 moga powtarzać sie wielokrotnie, aż do usunięcia nierówność.

5. Szpachlówka natryskowa

6. Szlifowanie szpachlówki natryskowej

7. podkład epoksydowy izolujacy szpachlówki

8. na podkład epoksydowy izolujacy można metodą "mokro na mokro" nałożyć od razu podkład wypełniający akrylowy

9. szlifowanie podkładu akrylowego

10. lakier bazowy

11. lakier bezbarwny

I te wszystkie prace trzeba wykonać na każdym elemencie metalowym... Jest to na prawde ogrom roboty... 

 

Teraz skrót fotograficzny z tych prac :

 

 

 

 

20210424_125640.jpg.350ca3d6e8e085cd16062f354ea04f33.jpg20210501_104508.jpg.9051adb6904ed8ab680906f5b8bcb8c8.jpg20210501_104510.jpg.82e071bffcab34cc77482eff7c546048.jpg20210501_110143.jpg.e0a55d7961c1025436521d59cf4a0cac.jpg20210501_111114.jpg.fd77d94fbacd5182acc182da03e2278b.jpg20210501_120021.jpg.8e665539f3daab1676881e9c3edd9844.jpg20210501_120023.jpg.87e879bcb709bbb78bd8757afafdc79f.jpg20210504_084600.jpg.6cbab78bb5c61fa1216036a24722e8fe.jpg20210504_091809.jpg.67a88c0eb110d9be195f1501ae379d8f.jpg20210506_114332.jpg.a8fce0375ec45e2989569d16b5e16c0f.jpg20210506_114339.jpg.dc6bfad45c06bc1a194c1f7936aa277c.jpg20210506_114343.jpg.e8b01db06784f4c04e4c2a5b06df585f.jpg20210506_114350.jpg.ab6b950b11243406dbd5f0f7df21d6f3.jpg20210506_130702.jpg.8eb48f8af005c9e8fd49d120735861b9.jpg20210506_130714.jpg.4e93d52ff92f8a47d4b6ac1f6f7a21c2.jpg20210506_130718.jpg.8b37c80d616b46cac76995cfac248763.jpg20210506_130725.jpg.2852e49912ae555df0ce691c31356eb1.jpg20210507_121411(0).jpg.ff200fe4dd04d7130d5641b277db0967.jpg20210507_121411.jpg.4e75e35085588f86e1e7dfe4bd03ccba.jpg20210507_142515.jpg.b4a4d12dd3f2e92e35a2555f9eeef681.jpg20210507_150437.jpg.1f40c30f5a3a2e1e747d839222882e1a.jpg20210507_150439.jpg.1ddf2823ffccf008c05032956578951a.jpg20210507_155615.jpg.2e5ca9504466c63a255a429593844d6a.jpg20210507_155617.jpg.c4e29e0d65b3fb74530d14970e9e272f.jpg20210507_174444.jpg.867b2a3536a48c89756bad4be110e708.jpg20210508_120109.jpg.c3f417fcb7652ff028df93f7301559c2.jpg20210508_120116.jpg.3e4e3bbe296c74ae2235bbca135182da.jpg20210511_184142.jpg.644cc62e6631dc8b929e4d9fb8accb82.jpg20210513_083310.jpg.574d571f6caa56dec105df56789f0ac5.jpg20210513_085950.jpg.4474b643575658e17f0b18a1992a1a9d.jpg20210514_092118.jpg.3dcaa3b96ac87bca5cbd1cea2cba5d3c.jpg20210519_164850.jpg.6ddfde1a5526d1af4175ebaa03a565d0.jpg20210522_140405.jpg.a3c633ae066ab642e13dcf8ef3d9a28f.jpg20210522_140411.jpg.90dd3d13b212a75733d1d976511144f6.jpg20210522_140558.jpg.e709d84e4168724fd1720c94323f6c2a.jpg20210522_140604.jpg.67fe3c699b497a78e26241e70d4779f5.jpg20210529_121043.jpg.9e5c1c8ff919882cfdfe2618596a133e.jpg20210529_124155.jpg.a4e2412d851264e71dd3cc0df37afbad.jpg20210529_132107.jpg.92776bb84c0661f73efe9c2f1cb106cf.jpg20210529_155529.jpg.fb952e828d34907567928d97472b4189.jpg20210529_170101.jpg.f7c399e864c07b7e7a5346d412eb072b.jpg20210602_182531.jpg.75440d4255b924149de811bdddda6117.jpg20210612_101131.jpg.107d8821da3063faf1c23232d820b446.jpg20210612_122311.jpg.8b41076c7b446e64679ea3887d9fe8e8.jpg

 

 

 

 

 

Taka ciekawostka- lewy tylni błotnik robiłem 40 godzin...  Dla mnie najważniejsze jest zachowanie kształtów, płaszczyzn, linii itd. Ten błotnik był bardzo zniekształcony przez wstawianie progu i kawałka błotnika co widac na wcześniejszych fotach. Nie było praktycznie linii więc musiałem je odtworzyć. Dla mnie to bardzo istotna sprawa i właściwie podstawa porządnej naprawy. Mały kolaż:

 

 

 

 

inCollage_20210618_080423288.jpg.a2f1f7307378bb5f9847c26310bb9415.jpginCollage_20211023_120130610.jpg.0fbadf69923e60fa696a8d954a2d1987.jpg

 

 

 

W końcu nadzedł czas na trochę kolorowania. 

 

 

 

 

Na początek komora silnika i kilka elementów z "lewej" strony :

 

 

20210614_135732.jpg.564aa93adbb4ecd4b02e968570122523.jpg20210614_135734.jpg.78e4c990b014b10cf8859bbf91154b46.jpg20210614_135736.jpg.2cf6d6c3b934edab2147b375afacad32.jpg20210614_141506.jpg.9f3bdcf960517a9797e10329a0bf6256.jpg20210619_083943.jpg.d9f87c1add573a4cf26f2064da37f39b.jpg20210619_083945.jpg.6f90ca50486347be0fbc95c1db9208a5.jpg20210619_110126.jpg.2dde227b6341020f73fdc882ac8d2507.jpg20210619_110127.jpg.40a55e6134422f0be70627e47ad4f57c.jpg20210619_122314.jpg.8245ae65f47cdc6f0cdda38b09a5672a.jpg20210619_122441.jpg.6976bc32112dd46576c5eda5b2d7d044.jpg

 

 

 

 

 

 

Ostatnim etapem było finalne szlifowanie podkładu akrylowego na budzie i elementach i truskawka na torcie w postaci lakieru bazowego pokrytego 3 warstwami bezbarwnego.

 

 

 

 

20210626_132100.jpg.0df292a7bdc9a300b88b17d69c38cdcd.jpg20210626_132102.jpg.899b43ae2e43308a69a4209428165015.jpg20210626_144036.jpg.59f99d30f2644bcef911c5cda21440e9.jpg20210626_154444.jpg.184b84d25e7ba2653c86b84d89cbe9ba.jpg20210629_163842.jpg.a04c2161380743e260027450e2f46c35.jpg20210629_164923.jpg.8c2b36bebc94003bf15f31917b3afe86.jpg20210701_171750.jpg.aa5bc28d87ac74b3aeb44b38e387728b.jpg20210703_110358.jpg.6d88260e4f77984fe243f59d101da9d2.jpg20210703_152314.jpg.49e0186d00d3290836ab91cafb3599c3.jpg20210703_152319.jpg.0a5f28d399d16d871b6c4b0c5fe83a8a.jpg20210703_152329.jpg.6359635d3934a522f1d88a04f6cdf075.jpg20210707_164305.jpg.4ad02b7c9fea1dda1729ae2ebecab352.jpg20210707_173413.jpg.295a832967c5d835b450d7158b31be63.jpg20210708_075217.jpg.1311c2c43879cd3f7ad7e5d9d2168bf4.jpg20210708_075628.jpg.767fb47a733421b8ca05ab1d507b78bc.jpg20210708_083908.jpg.db65db018101e822d6c362658fb5791f.jpg20210709_180333.jpg.140725a3d02dae32e86d20a20680a1ba.jpg20210710_093706.jpg.2e9a40526ab58c1a15a2a039d09e5ba2.jpg20210710_124827.jpg.bb6f13b6d703f684b3a99c1fe55c4c81.jpg20210724_084410.jpg.d3aee6f653f5bec20a29e5dac5fb1788.jpg20210724_084411.jpg.72f128addafd343b95ccb64c204e6b13.jpg20210724_084417.jpg.9d7745816f06f731298ca85d8d5ba5b2.jpg20210724_084418.jpg.ec98bf5e11d72501f988e81c22e86d09.jpg20210925_105909.jpg.7590dbe386f4a37018d2a0eadeb71a11.jpg20210925_105912.jpg.f35870b2890cb489cfbfc16261e4dbdc.jpg20210925_162752.jpg.c3c0d7edd2865e77ff70f6ed438a9824.jpg20210925_162823.jpg.c5b93d240939db39bdae51f3b36d6385.jpg20210925_162913.jpg.c644d45e5313d79fe90f2f25df58d8cb.jpg20210925_162940.jpg.5cc8ffbfad81f49a857e85f7fd2ea3cb.jpg20210925_162947.jpg.aa15d0bb67042f0612538fec053898cf.jpg20210925_162956.jpg.a84a7c6cad1e72341f746e35e123e38d.jpg20210925_163001.jpg.c987c043c9d05a19870314e8d39553c8.jpg20210925_163004.jpg.c38bef0f3a9b781bae3c0e27960439c6.jpg20211021_155420.jpg.0861ef19f60cc6f4aa78147ef299f9d3.jpg20211021_155429.jpg.3a206c93385386f532b20583f4c368bb.jpg20211021_155442.jpg.37eb1e62f468cdb0436f84ed793e7d68.jpg20211021_155523.jpg.4c6bb89be554266de772f6ae215bd8ad.jpg20211021_155526.jpg.7bf820b9fb5f9a6281cef17788ac5f17.jpg20211021_155612.jpg.4bdd83295ca709ed84160a6c2fbc87bd.jpg20211021_155617.jpg.857b794e8d3f3beeb7b195eb1f0120a5.jpg20211021_155627.jpg.0e9c4da5e97018d2445a3353045b3ffb.jpg

 

 

 

 

 

 I w ten właśnie sposób zakończyłem przygodę lakierniczą, która trwała ponad 400 godzin. Całość zajęła mi niecały rok, ponieważ pracowałem w wolnym czasie. 

Corrado pojechało na składanie 🙂

 

 

20211028_192020.jpg.cee26eac5a1f1a703f0844930bb35eb8.jpg

 

 

 

 

CZĘŚĆ 3 

 

Po 1.5 auto roku wróciło do mnie na małe poprawki. Przy takiej ilosci materiału nałożonego na samochód nie ma praktycznie możliwości, żeby coś po czasie nie siadło. Czasem pojawia sie troche wieksza morka, gdzieniegdzie wpadły jakieś syfki, zrobiłem jakiś mały zaciek, a w innych miejscach pojawiły się mikroryski powstałe podczas szlifowania papierami. Nie było tego dużo, ale miejscami musiałem popracować papierkami.

 

Oczywiście Kamil upalał swoje 260 KM od jakiego czasu, więc musiałem wymyć porzadnie lakier przed poprawkami.

 

20230529_152732.jpg.e81788acb877ac6becfbfa9daa428f2e.jpg20230529_152734.jpg.058277eed3263678f7456ad28f7a0869.jpg20230529_152737.jpg.19b966120e33661e0d76f393dc00ebf7.jpg20230529_152741.jpg.451297696f4cdca567be256f3c39d788.jpg20230529_152746.jpg.c82486afebef22283c3d2037a05e70b7.jpg20230529_152752.jpg.84b8c1d7478c8b2a3d9089f391dd4133.jpg20230529_152756.jpg.78813a407bb31880842725645e7f5691.jpg20230529_152756.jpg.78813a407bb31880842725645e7f5691.jpg20230529_161328.jpg.edccb6532fd73e848d3a1f9993bd19ff.jpg20230529_161330.jpg.ea1e8f2b6103c89dc7b2e26e928d9e2d.jpg20230529_161424.jpg.8b337eec01e398c4a2bf78cdca3c5724.jpg20230529_161430.jpg.b0fec8fc72015282f89a781320e52cfc.jpg20230529_170544.jpg.0b5bbc7f0e7c83f8b49830b637da629d.jpg20230529_170554.jpg.550a2f269bdae65c06919fd451481f7f.jpg20230529_170555.jpg.f0a35094340d49af8f68b47b04a8f95a.jpg20230529_185139.jpg.21636cd66ecb0e249a52e11dcecd539d.jpg

 

 

 

 

 

 

Na koniec kilka fotek po skończonej pracy:

 

 

 

 

 

20230531_155611.jpg.664b2d6a21944cd3d4a711725bec3240.jpg

20230531_155620.jpg.9b1ebd248af67c0a7fcb7c7b430d3682.jpg20230531_155629.jpg.10687b197214f94dd01989ba718dfc5e.jpg20230531_155641.jpg.cb3f1718758f04783ec07b2cd5f7cddf.jpg20230531_155653.jpg.6c91912ea64e214e646fd01913e07ee2.jpg20230531_155709.jpg.f36ebc023360e5b8f14c78bc074bbb81.jpg20230531_155722.jpg.031598f89e287d0ade98f167314f7cb5.jpg

 

 

 

 

Ten kolor jest tak oczojebny, że bardzo ciężko zrobić fotki. W słońcu wszystko wygląda jak czerwona plama.

I to by było na tyle......  przynajmniej na razie. Być może kiedyś jak znajde chwile i namówie Kamila, będzie można pobawić się papierkami i zrobić lustro, bo lakieru jest dosyć 🙂 

Jakby ktoś chciał wiecej informacji o projekcie zapraszam na profil na fb Corrado 1,8  Turbo by Kamil

 

 

  • Lubię to 12
  • Dziękuję 3
  • Super 16
Link to comment
Share on other sites

Zazdroszczę umiejętności 🤩

Sam posiadam samochód po podobnej renowacji, zeszło się z tym 7 lat do wyjazdu 😁 Nadal jest przy nim pełno pracy, wiecznie "coś" mi nie pasuję, nie polecam 😅

Ładnie "ulany" lakier 😍 Jak znowu wpadnę na pomysł ratowania klasyka to wiem gdzie się zgłosić 😁

7 minut temu, Kuba1 napisał(a):

Zazdroszczę umiejętności 🤩

Sam posiadam samochód po podobnej renowacji, zeszło się z tym 7 lat do wyjazdu 😁 Nadal jest przy nim pełno pracy, wiecznie "coś" mi nie pasuję, nie polecam 😅

 

7 minut temu, Kuba1 napisał(a):

Zazdroszczę umiejętności 🤩

Sam posiadam samochód po podobnej renowacji, zeszło się z tym 7 lat do wyjazdu 😁 Nadal jest przy nim pełno pracy, wiecznie "coś" mi nie pasuję, nie polecam 😅

 

Link to comment
Share on other sites

Bardzo fajna relacja. Szacun za włożoną pracę. Szkoda tylko, że właściciel nie poszedł za ciosem i nie uzupełnił choćby brakujących znaczków. Z felgami też by się przydało wrócić do oryginału.

Link to comment
Share on other sites

Zazdroszczę umiejętności 
Sam posiadam samochód po podobnej renowacji, zeszło się z tym 7 lat do wyjazdu  Nadal jest przy nim pełno pracy, wiecznie "coś" mi nie pasuję, nie polecam 
Ładnie "ulany" lakier  Jak znowu wpadnę na pomysł ratowania klasyka to wiem gdzie się zgłosić 
 
YouTube, fora, znajomy lakiernik i wszystkiego samemu się można nauczyć. Ważne żeby wiedzieć jak robić od początku porządnie i zgodnie ze sztuką.
Bardzo fajna relacja. Szacun za włożoną pracę. Szkoda tylko, że właściciel nie poszedł za ciosem i nie uzupełnił choćby brakujących znaczków. Z felgami też by się przydało wrócić do oryginału.
Emblematow specjalnie nie kazałem mu zakładać żebym mógł sobie tam dojść. Akurat tyłu pod znaczkiem VW zrobił mi się zaciek więc łatwiej było usunąć. Już teraz na pewno są na aucie.
  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

To ja chyba jakiś dziwny jestem... ori bardziej mi się podoba, choć mogła by mieć 1-2 całe wiecej

Wysłane z mojego SM-S916B przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Kawał dobrej roboty😉, wiedza, talent, dbałość o szczegóły i świadomość wykonywanej pracy to przepis na sukces😀. W tym przypadku sukces to nowe życie Corrado. Szacunek dla Ciebie🫡  

Link to comment
Share on other sites

@bienek niewyobrażalny zakres prac. Nie ma kategorii na taką relację, to powinno się nazywać "Pokaż jak zbudowałeś auto na nowo" 😄 Pamiętam ile roboty miałem naprawiając purchel wielkości paznokcia (jeszcze raz dzięki za pomoc wtedy), a to to mi się w głowie nie mieści. Szacun. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.