Skocz do zawartości

BMW X6


Jan Wronowski

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 216
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jan Wronowski nie rób z siebie typowego gościa z BMW ;) jaki masz motor? bo mnie nie wzięła jeszcze żadna X6 czy X5 w dieslu :mrgreen:

 

Do "typowego" przedstawiciela z BMW dużo mi brakuje - chociażby z wyglądu :) btw wg. mnie ten stereotyp powoli odchodzi do lamusa ;)

 

Co do silnika 40d seria 306KM 600NM... Natomiast mój jest "sczipowany" 350 i prawie 700NM :evil:

 

Swoją drogą lakier po 35kkm (od 1 lipca '10) nie był prawie w ogóle skatowany - ale to zasługa "dbania detailingowego" od początku :mrgreen:

 

 

P.S.

To jest 40d NIE 4.0d - jest to trzylitrowy silnik R6 z podwójną turbiną i 8-mio biegowym bardzo szybkim automatem...

 

Pozdrawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten kolor najlepiej pasuje do tego auta i jeszcze jak jest tak dopieszczony gratuluję :ad:

 

robiłem X6 i wiem ile potrzeba włożyć w to roboty :wallbash:

 

dla każdego właściciela BMW kusi przycisnąć bo do tego te samochody zostały stworzone - wiem coś o tym :evil: - a różnie jest to odbierane :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do BMW nic nie mam i możliwe, że kolejne auto nim będzie. niestety stereotypy ucierają się przez "chłopców" najczęściej z E36 (bez obrazy :mrgreen: )

 

Jan Wronowski tak myślałem, że chip. w 3.0d w X6/X5 nie ma najmniejszych szans z serią 3.0 w A6. co do Twojego egzemplarzu, możemy pogadać jak zrobię chipa na 290km i chyba przewaga będzie jasna;) tylko dlaczego porównujemy auta z różnych klas, inne masy, opory itp... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yukon, mierz sie z rownymi, nie sztuka jest objechac slabszego ;) X6/x5 to ciezkie bydle, w dodatku ze sporo wiekszym cx, nie dziwne ze dostaje baty :) No i z tymi 290ps wysoko mierzysz jak na sam soft w tej budzie :song: nie twierdze ze sie nie da, ale to juz gruby wynik na dobrym koksie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do "typowego" przedstawiciela z BMW dużo mi brakuje - chociażby z wyglądu

 

ohohoh jaki skromny :P

 

a beti bardzo ładna

 

Dzięki :)

 

 

Bardziej chodziło, że nie należę do subkultury dresów i/lub nie mam "rozubudowanej" ( :mrgreen: ) szyi lub łancucha na niej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yukon, mierz sie z rownymi, nie sztuka jest objechac slabszego ;) X6/x5 to ciezkie bydle, w dodatku ze sporo wiekszym cx, nie dziwne ze dostaje baty :) No i z tymi 290ps wysoko mierzysz jak na sam soft w tej budzie :song: nie twierdze ze sie nie da, ale to juz gruby wynik na dobrym koksie :)

290 to wynik jak najbardziej możliwy przy zdrowej motorwni z tym że to już soft z serii super mocnych. A6 ma większe coolery i luźniejszy wydech . W A4 z tego motoru 270-280HP i 550-560NM wychodzi przeważnie (zależne od stanu silnika, no i oczywiście temperatury i ciśnienia). Co do tego zjadania to bym tutaj mocno polemizował. Duży problem w odjechaniu ma focus RS. Osiągi takiej a4 po programie to 5.9-6.0 0-100km/h, oraz około 14.1-14.3 na 1/4 mili przy skrzyni manualnej

A co do BMW ładne auto, osobiście nie w moim guście ale wiem że dużej liczbie osób się podoba. Jak dla mnie kultowe e30 rządzi :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, może jakiś osobny temat? zaśmiecamy temat autorowi ;)

 

Nie szkodzi :)

 

 

Co do odpychania - seria 40d, robi 0-100 w około 6.4s.... Po chipie do 350 i na małych felgach (19") w około 5.6s co jest dla mnie w stu procentach wystarczające :)

 

Podejrzewam, że Audi A6 Avant mające około 300KM wyprzedziłoby mnie gdyż są to dwa inne samochody... Porównujmy tutaj Q7 bo x6 waży 2400kg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz będzie wojna Audi/Bmw które szybciej się odpycha

 

Nie chodzi o porownanie audi/bmw (bo jasne jest ze motorownia bmw jest o niebo lepsza :P ) tylko o masy aut, straty na napedzie i opory powietrza jakie stwarzaja. A6 to nie wyscigowka, x6 tym bardziej, ot wygodne dupowozy, reszta wg. gustu/uznania.

 

290 to wynik jak najbardziej możliwy przy zdrowej motorwni z tym że to już soft z serii super mocnych

 

Wydaje mnie sie ze napisalem dokladnie to samo ;)

 

A tak BTW Janek, swietna robota :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świetnie się prezentuje twoje X6 po #111 , tylko Janku nie wyostrzaj za bardzo zdjęć ;)

 

Co do wyostrzania - zdjecia robiłem na szybko "aparatem" w komórce i musiałem lekko wyostrzyć bo była mgła na detalach. Nie miałem już siły szukać aparatu itd... Może za tydzień po myciu i przeleceniu qd zrobię pełną foto relację...

 

Na prawde polecam produkty Duragloss w szczególności #111 daje niezły wetlook i nieziemski blask.

 

Jeszcze raz napiszę co do mojeje anegdoty odnośnie wyglądu:

Bardziej chodziło o to, że nie należę do subkultury dresów i/lub nie mam "rozubudowanej" ( :mrgreen: ) szyi lub łancucha na niej ;) ALE TO JUŻ JEST STEREOTYP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efekt naprawdę świetny! praca ręczna na takim czołgu to nie małe wyzwanie. Mi osobiście X6 się bardzo podoba!

Powiedz jeśli możesz jak z wytrzymałością i aplikacją #111 bo jak czytam Twój temat od jakiegoś czasu właśnie tego używasz??

 

Z całym szacunkiem 5,6s do 100km/h po chipie do 350KM to może nie do końca. wersja 50i ma tyle podobno a w serii nieco ponad 400km

Miałem przyjemność prowadzić wersję x6 40d i jest to naprawdę bardzo bardzo mocny samochód.

Życzę sobie i wszystkim takiej mocy w zapasie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efekt naprawdę świetny! praca ręczna na takim czołgu to nie małe wyzwanie. Mi osobiście X6 się bardzo podoba!

Powiedz jeśli możesz jak z wytrzymałością i aplikacją #111 bo jak czytam Twój temat od jakiegoś czasu właśnie tego używasz??

 

Z całym szacunkiem 5,6s do 100km/h po chipie do 350KM to może nie do końca. wersja 50i ma tyle podobno a w serii nieco ponad 400km

Miałem przyjemność prowadzić wersję x6 40d i jest to naprawdę bardzo bardzo mocny samochód.

Życzę sobie i wszystkim takiej mocy w zapasie :)

 

Co do detailingu:

 

#111 nakładane na bonding agent jest bezproblemowe - trudno nałożyc za grubo, nawet jeśłi, nie ma problemu z polerowaniem. Nie brudzi plastików, nie pyli, jedyny minus to, to że musi długo schnąc ale tak mają wszystkie syntetyki... z Bonding Agent musi leżec na lakierze około 30 minut po czym mozna od razu kłaśc drugą warstwę; bez Bonding Agent musi leżec na lakierze 60 minut i kolejna warstwa po upływie około godziny lub dwóch po spolerowaniu pierwszej.

I zapach jest typowo chemiczny - trochę miętowy (wg. mnie)

 

Co do motoryzacji:

Jak wiadomo mało który silnik trzyma fabryczne wskazania :)

 

Moim standardem było 295KM co i tak było dobrym wynikiem w porównaniu do innych czterdziestek, po czipie mam 350 i 5.6s do setki jest jak najbardziej realne gdyż mam małe felgi (19 cali). Za rok zmieniam letnie na 20" i wtedy start do setki bedzie równy, z 6s po czipie :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.