piterka9 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Nie no. Pogratulowac roboty Super efekt
snap Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 yukon, masz emblemat na drzwiach Xdrive 4.0d
pLaYmAn Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Jak 4.0d to moglibyśmy się pościgać Jak już wcześniej pisałem piękne auto, zwłaszcza w tym kolorze.
Jan Wronowski Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Jan Wronowski nie rób z siebie typowego gościa z BMW jaki masz motor? bo mnie nie wzięła jeszcze żadna X6 czy X5 w dieslu Do "typowego" przedstawiciela z BMW dużo mi brakuje - chociażby z wyglądu btw wg. mnie ten stereotyp powoli odchodzi do lamusa Co do silnika 40d seria 306KM 600NM... Natomiast mój jest "sczipowany" 350 i prawie 700NM Swoją drogą lakier po 35kkm (od 1 lipca '10) nie był prawie w ogóle skatowany - ale to zasługa "dbania detailingowego" od początku P.S. To jest 40d NIE 4.0d - jest to trzylitrowy silnik R6 z podwójną turbiną i 8-mio biegowym bardzo szybkim automatem... Pozdrawia
reez Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Do "typowego" przedstawiciela z BMW dużo mi brakuje - chociażby z wyglądu ohohoh jaki skromny a beti bardzo ładna
m4rcyh Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 jestem chory na x6, Jan twoje auto wygląda lepiej niż z salonu,połysk niemiłosierny. co do stereotypu wydaje mi się że przechodzi pomalutku na audi
Prezes Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Ostatnie przebywając na forum właśnie zastanawiałem się kiedy "wypłynie" temat Janka W I jest! Piękne auto i aż miło popatrzeć jak dbasz Ale tym... Do "typowego" przedstawiciela z BMW dużo mi brakuje - chociażby z wyglądu ...dowaliłeś
dzinkins Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 ten kolor najlepiej pasuje do tego auta i jeszcze jak jest tak dopieszczony gratuluję robiłem X6 i wiem ile potrzeba włożyć w to roboty dla każdego właściciela BMW kusi przycisnąć bo do tego te samochody zostały stworzone - wiem coś o tym - a różnie jest to odbierane
yukon Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 do BMW nic nie mam i możliwe, że kolejne auto nim będzie. niestety stereotypy ucierają się przez "chłopców" najczęściej z E36 (bez obrazy ) Jan Wronowski tak myślałem, że chip. w 3.0d w X6/X5 nie ma najmniejszych szans z serią 3.0 w A6. co do Twojego egzemplarzu, możemy pogadać jak zrobię chipa na 290km i chyba przewaga będzie jasna;) tylko dlaczego porównujemy auta z różnych klas, inne masy, opory itp...
yacek _b Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 świetnie się prezentuje twoje X6 po #111 , tylko Janku nie wyostrzaj za bardzo zdjęć
spons Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Yukon, mierz sie z rownymi, nie sztuka jest objechac slabszego X6/x5 to ciezkie bydle, w dodatku ze sporo wiekszym cx, nie dziwne ze dostaje baty No i z tymi 290ps wysoko mierzysz jak na sam soft w tej budzie nie twierdze ze sie nie da, ale to juz gruby wynik na dobrym koksie
yukon Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 przecież to Jan napisał pierwszy, że objeżdża audice napisałem wyżej, że nie ma sensu porównywać dwóch aut zupełnie innej grupy. co do chipa 280km wyskakuje spokojnie w 80%
dzinkins Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 to ja nic nie będę mówił ............... u mnie jakieś 540-550kM i to nie wszystko
spons Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 chipa 280km Si, ale wyzej pisales cos innego to ja nic nie będę mówił ............... u mnie jakieś 540-550kM i to nie wszystko Co M to M Chociaz jak czlowiek przywyknie to wszystko malo
Geno Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Moim zdaniem, jak by się to Audi nie prężyło, od X6 i tak dostanie Strojony u Mastersa ?
spons Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Geno, moglbys sie jeszcze zdziwic Moim padlem spokojnie oblatuje seryjne 40d x6, z wersja po sofcie mysle ze byloby w miare rowno, takze z tym zjadaniem bylbym bardziej ostrozny
yukon Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 zaraz będzie wojna Audi/Bmw które szybciej się odpycha niektórzy nie mają pojęcia ile mocy może siedzieć w starej E30 sąsiad w Łodzi na 1/4 mili przegrał tylko z Imprezą.
Jan Wronowski Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Do "typowego" przedstawiciela z BMW dużo mi brakuje - chociażby z wyglądu ohohoh jaki skromny a beti bardzo ładna Dzięki Bardziej chodziło, że nie należę do subkultury dresów i/lub nie mam "rozubudowanej" ( ) szyi lub łancucha na niej
zieluch Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Yukon, mierz sie z rownymi, nie sztuka jest objechac slabszego X6/x5 to ciezkie bydle, w dodatku ze sporo wiekszym cx, nie dziwne ze dostaje baty No i z tymi 290ps wysoko mierzysz jak na sam soft w tej budzie nie twierdze ze sie nie da, ale to juz gruby wynik na dobrym koksie 290 to wynik jak najbardziej możliwy przy zdrowej motorwni z tym że to już soft z serii super mocnych. A6 ma większe coolery i luźniejszy wydech . W A4 z tego motoru 270-280HP i 550-560NM wychodzi przeważnie (zależne od stanu silnika, no i oczywiście temperatury i ciśnienia). Co do tego zjadania to bym tutaj mocno polemizował. Duży problem w odjechaniu ma focus RS. Osiągi takiej a4 po programie to 5.9-6.0 0-100km/h, oraz około 14.1-14.3 na 1/4 mili przy skrzyni manualnej A co do BMW ładne auto, osobiście nie w moim guście ale wiem że dużej liczbie osób się podoba. Jak dla mnie kultowe e30 rządzi
yukon Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 panowie, może jakiś osobny temat? zaśmiecamy temat autorowi
Jan Wronowski Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 panowie, może jakiś osobny temat? zaśmiecamy temat autorowi Nie szkodzi Co do odpychania - seria 40d, robi 0-100 w około 6.4s.... Po chipie do 350 i na małych felgach (19") w około 5.6s co jest dla mnie w stu procentach wystarczające Podejrzewam, że Audi A6 Avant mające około 300KM wyprzedziłoby mnie gdyż są to dwa inne samochody... Porównujmy tutaj Q7 bo x6 waży 2400kg
spons Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 zaraz będzie wojna Audi/Bmw które szybciej się odpycha Nie chodzi o porownanie audi/bmw (bo jasne jest ze motorownia bmw jest o niebo lepsza ) tylko o masy aut, straty na napedzie i opory powietrza jakie stwarzaja. A6 to nie wyscigowka, x6 tym bardziej, ot wygodne dupowozy, reszta wg. gustu/uznania. 290 to wynik jak najbardziej możliwy przy zdrowej motorwni z tym że to już soft z serii super mocnych Wydaje mnie sie ze napisalem dokladnie to samo A tak BTW Janek, swietna robota
Jan Wronowski Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 świetnie się prezentuje twoje X6 po #111 , tylko Janku nie wyostrzaj za bardzo zdjęć Co do wyostrzania - zdjecia robiłem na szybko "aparatem" w komórce i musiałem lekko wyostrzyć bo była mgła na detalach. Nie miałem już siły szukać aparatu itd... Może za tydzień po myciu i przeleceniu qd zrobię pełną foto relację... Na prawde polecam produkty Duragloss w szczególności #111 daje niezły wetlook i nieziemski blask. Jeszcze raz napiszę co do mojeje anegdoty odnośnie wyglądu: Bardziej chodziło o to, że nie należę do subkultury dresów i/lub nie mam "rozubudowanej" ( ) szyi lub łancucha na niej ALE TO JUŻ JEST STEREOTYP
musi_no1 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Efekt naprawdę świetny! praca ręczna na takim czołgu to nie małe wyzwanie. Mi osobiście X6 się bardzo podoba! Powiedz jeśli możesz jak z wytrzymałością i aplikacją #111 bo jak czytam Twój temat od jakiegoś czasu właśnie tego używasz?? Z całym szacunkiem 5,6s do 100km/h po chipie do 350KM to może nie do końca. wersja 50i ma tyle podobno a w serii nieco ponad 400km Miałem przyjemność prowadzić wersję x6 40d i jest to naprawdę bardzo bardzo mocny samochód. Życzę sobie i wszystkim takiej mocy w zapasie
Jan Wronowski Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Efekt naprawdę świetny! praca ręczna na takim czołgu to nie małe wyzwanie. Mi osobiście X6 się bardzo podoba!Powiedz jeśli możesz jak z wytrzymałością i aplikacją #111 bo jak czytam Twój temat od jakiegoś czasu właśnie tego używasz?? Z całym szacunkiem 5,6s do 100km/h po chipie do 350KM to może nie do końca. wersja 50i ma tyle podobno a w serii nieco ponad 400km Miałem przyjemność prowadzić wersję x6 40d i jest to naprawdę bardzo bardzo mocny samochód. Życzę sobie i wszystkim takiej mocy w zapasie Co do detailingu: #111 nakładane na bonding agent jest bezproblemowe - trudno nałożyc za grubo, nawet jeśłi, nie ma problemu z polerowaniem. Nie brudzi plastików, nie pyli, jedyny minus to, to że musi długo schnąc ale tak mają wszystkie syntetyki... z Bonding Agent musi leżec na lakierze około 30 minut po czym mozna od razu kłaśc drugą warstwę; bez Bonding Agent musi leżec na lakierze 60 minut i kolejna warstwa po upływie około godziny lub dwóch po spolerowaniu pierwszej. I zapach jest typowo chemiczny - trochę miętowy (wg. mnie) Co do motoryzacji: Jak wiadomo mało który silnik trzyma fabryczne wskazania Moim standardem było 295KM co i tak było dobrym wynikiem w porównaniu do innych czterdziestek, po czipie mam 350 i 5.6s do setki jest jak najbardziej realne gdyż mam małe felgi (19 cali). Za rok zmieniam letnie na 20" i wtedy start do setki bedzie równy, z 6s po czipie Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się