Skocz do zawartości

Druk 3D w Detailingu


BiałyGTi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator

@xadamx tak to wyglada 🙂 

tu akurat sobie wydrukowałem uchwyt do XFE lub XCE. 

Jedyny minus ze nie mamy od Flexa podane jaki material polecaja oraz ile % wypełnienia. A to bardzo ważna sprawa w tego typu uchwytach 

IMG_4005.jpeg.ed831217bd0d5b097bb370eeaa8050e4.jpegIMG_4008.jpeg.e08c8904e9386f11f7674edb4cfd5ea7.jpegIMG_4009.jpeg.d9e21f5dfcf90a532f78097211a22062.jpegIMG_4011.jpeg.d544b79dff8f1f5fddc37fdc664352fc.jpegIMG_4012.jpeg.a791114e99d3496db5c2c0eee4576f6d.jpegIMG_4013.jpeg.8de642ec74f63e50fc0846c038b211ff.jpeg

  • Lubię to 14
  • Super 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, BiałyGTi napisał(a):

Jedyny minus ze nie mamy od Flexa podane jaki material polecaja oraz ile % wypełnienia.

Fajne. 

Nie znam się na tym ale z tego co widziałem to tam w specyfikacji podawali rodzaj materiału (PLA). Ale co do wypełnienia to się już nie wypowiadam bo jak wspomniałem - nie mam o tym pojęcia. 

Podrzuć jakieś wskazówki odnośnie tych uchwytów. Zostaną przekazane właścicielowi urządzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
46 minut temu, xadamx napisał(a):

Fajne. 

Nie znam się na tym ale z tego co widziałem to tam w specyfikacji podawali rodzaj materiału (PLA). Ale co do wypełnienia to się już nie wypowiadam bo jak wspomniałem - nie mam o tym pojęcia. 

Podrzuć jakieś wskazówki odnośnie tych uchwytów. Zostaną przekazane właścicielowi urządzenia.

aaa ok faktycznie jest specyfikacja i sa w niej wszystkie informacje nie wiem dlaczego ale wcześniej tego nie widziałem wiec zwracam honor do Flexa podali wszystkie najważniejsze informacje zarówno jaki material oraz jakie wypełnienie a nawet ilość lini i wzór wypełnienia. Bardzo ładnie z ich strony 🙂 

Godzinę temu, darecki78 napisał(a):